Új hozzászólás Aktív témák
-
Diopapa
addikt
válasz GypsFulvus2 #31797 üzenetére
Neked csak ezt tudom idézni Több empátiát!
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz GypsFulvus2 #31802 üzenetére
Értem én, hogy miért vagy dühös rájuk és nem mondom azt, hogy ne legyél, csak nem értek veled egyet, én pl. személy szerint örülök neki, hogy nem dobnak ki egy rakat pénzt az általunk bedobottból arra, hogy most rengeteg embernek kb. 1 óra játék miatt bővítsék a szerverparkot. Ezzel persze megszopatják az olyanokat, mint te, de sajnos vagy ez, vagy az, márpedig hosszútávon ez tűnik a jobb választásnak.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
veterán
válasz GypsFulvus2 #31799 üzenetére
Én tegnap négyből háromszor bejutottam, csináltam jópár screenshotot, nekem tetszik. A sikátorok különösen
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
ttamashu
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #31802 üzenetére
Azt tudom mondani, amit minden MMO-ban mindig hajtogattam, feature patch után közvetlen nem játszunk.
Klános/guildes eventeket is mindig szüneteltetni szoktam olyankor, a működő rendszerbe bele patchelés sosem ment zökkenőmentesen és itt most kiadott és nyílt béta játékokról beszélek. Alfánál elvárható hogy még rosszabb a helyzet
Nem idegesítem magam, megláttam kijött a szoc livera, lefrissítettem és várom, hogy jöjjön a 2db bugfix patch.
Ez az én tapasztalatom és mivel a nyugalom a hosszú élet titka kerülöm a helyzeteket amik potenciálisan csak idegességet hoznak.
Empátia nekem sem kenyerem, így bocsi hogy nem érzem át a gondod
MÁS:
Reliantból volt pack is? Feltúrtam a redditet, de nem találok (havernak kéne kezdőcsomag)[ Szerkesztve ]
Tea az élet!
-
Drenadar
Topikgazda
válasz GypsFulvus2 #31797 üzenetére
Ha nem lépsz be a játékba akkor nem vonja le a következő napot.
Nekem működött a public match, de sok köszönet nem volt benne, még mindig nincs meg a vanduul swarm teljesítése... a verseny meg használhatatlan...
-
PoeDameron
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #31797 üzenetére
Legyél dühös, semmi baj, hosszútávon helyreáll az egyensúlyod. Olyan ez, mint a természet. Ha feléljük a javakat, akkor jön egy kis szárazság, kipusztul a fél világ, helyreáll az egyensúly. Ugyanígy ha egy alfa állapotú játékra nagyon rápörögsz, kiégsz, és ráadásul beleszaladsz egy bughalomba, akkor 1-2 hétre, 1-2 hónapra elmegy a kedved az egésztől, és mire megjön, már jobb feltételek lesznek, de ha nem, akkor megint begurulsz, megint lelépsz, és a napi szintű foglalkozás helyett nagyobb léptékben foglalkozol vele, így aztán gyorsabban telik az idő, fejlesztőknek se fáj miattad a fejük, szóval kiegyenlítődik na.
-
Eniral
tag
válasz GypsFulvus2 #31843 üzenetére
onnan is vissza dob.. de semmi hibaüzenet
-
Jack@l
veterán
válasz GypsFulvus2 #31843 üzenetére
Verify után simán ment a "social module" és a public match is. Előtte nekem is szarakodott egyfolytában.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz GypsFulvus2 #31846 üzenetére
Magától értetődően az újabb Verify után sem működik. Ha hétvégéig nem változik a helyzet, a csomagom eladom, és többé a közelébe sem nézek ennek a tökéletesen használhatatlan ipari hulladéknak.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
veterán
válasz GypsFulvus2 #31848 üzenetére
tégy úgy.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Szőrös
veterán
válasz GypsFulvus2 #31848 üzenetére
Kicsit túlspilázod a témát.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
HwAdokVeszek
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #31848 üzenetére
Milyen csomagod van?
Egy Banu vagy Vanguard engem érdekel jó áron[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz GypsFulvus2 #31848 üzenetére
További sok szerencsét és a viszont látásra.
(#31851) xboxmod: Azokat egyiket sem árulták még csomagban.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
ttamashu
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #31858 üzenetére
Azért ne hamarkodj el semmit!
Menj egy hónap "szabira". Esetleg próbáld ki addig a Guild Wars 2-t ha már ingyenes lett, én is ezt teszem.
Tea az élet!
-
Emirates777
tag
válasz GypsFulvus2 #31858 üzenetére
Nem feltétlen csak rád gondoltam nem kell besértődni...kb 2 oldalnyi hsz majd csak erről szól
Teller Mustang videó
[link] -
veterán
válasz GypsFulvus2 #31867 üzenetére
Írj a supportnak, ha más nem meg tudják nézni hogy van-e az ő oldalukról valami gyanús az accoddal.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Yllgrim
őstag
válasz GypsFulvus2 #31867 üzenetére
most neztem, Error 0, ne idegeskedj Majd visszanezek par nap mulva, nagy dolgokat ugysem tudok most alkotni
Keresek valami normalis hajot magamnak, mar ha lesz egyaltalan ebben a jatekban nekem valo
(#31870) Drenadar : nem kell nekem a csucs gep, kell egy massziv kis vas, ami mindenbben jo, de nem kiemekedoen, es en magam tudom cserelgetni benne kutyunkent. Az az Anvil Scimitar az zsenialis lenne, foleg ha nem ugy POD-onkent csereled es minden cuccaval, hanem modulonket, egysegenkent, nem szettben mint Vanguardon... Erted, adjak oda nekem a lehetoseget hogy ugy legozzam ossze, ahogy nekem tetszik. Nem kell nekem a tuti uber csillagrombolo fezeres klingon uber brutal goauld asgard csillagveto terminatoros szpesz marinokkal
Elvezni akarom a jatekot, nem idegeskedni hogy mikor csavarnak ki a hajombol...
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Tengo
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #32693 üzenetére
Nem kell köszönöm, megtaláltam a store-ban az opciót. Gammaról avengersre lehet váltani 6.65-ért. Omega gamma upgrad meg ingyenes. Már csak egy kódot kell szereznem. Nekem sajnos túl borsós az ára 100dollárért az avengersnek, ezért kombinálok.
#32692 mrfire Kösz hogy írtál, észre se vettem, hogy 6 hónapos. Azért ráírok hátha.
#32694 Menthirist Megelőztél.
[ Szerkesztve ]
-
Tengo
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #32733 üzenetére
Nem tudom backer status-t kap-e az aki AMD kóddal regisztrál. Megcsináltam a Reinitialize-t, de ez után sem jelent meg. Illetve köszönöm a válaszokat.
1. Van-e a versenyhez valami fórumos toplista?-----> PH! Fórumosra gondoltam.
[ Szerkesztve ]
-
PhilBrick
őstag
válasz GypsFulvus2 #32733 üzenetére
Tengo:
És tényleg, azért nincs ott az Avanger, mert nem vagy backer! Nem adtál még nekik közvetlenül pénzt. Vegyél valamit legalább 5 dollárért. Például az Avanger upgradetet! Feltenned már nem kell az AMD csomagra.
És tessék végigolvasni a FAQ-t:
"Viszont tudnod kell, hogy csak az AMD pack-al nem leszel backer. Ez azt jelenti, hogy a backereknek szóló akciókban nem fogsz részt venni. Ezért ajánljuk mindenkinek, hogy legalább egy $5-t költsön a honlapon is! (mindegy mire, amennyiben upgradet veszel úgy azt később be tudod olvasztani)"[ Szerkesztve ]
-
Tengo
aktív tag
-
ÁDI
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #32778 üzenetére
Én is csak az első nap voltam a városban, azóta sem sikerült. No comment...
SC: Avenger/P72, JG G3-SG1, 370;SRC MP5-AF 350, CM030 200; Jó Szerencsét, RC 1:18/1:12/1:10 Land Rover
-
Jack@l
veterán
válasz GypsFulvus2 #32807 üzenetére
Dúrj le mindent a gépedről ami SC (unistall, maradék törlés), töltsd le az oldalról újra a launchert és úgy rakd fel. Ha így se javul meg, akkor szar az egész rendszer.
Ping 40 felett már nagyon égő manapság, de még az adsl-es időkben is gáz volt.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Diopapa
addikt
válasz GypsFulvus2 #32853 üzenetére
Ennél bonyolultabb a probléma.. A puttyogtatós multi módokba be tudok lépni, csak versenyre nem.. Kis adalék, egyszer talált racing meccset. Elindult, kicsit meglepődtem, hogy squadron battleba töltött be.. Még kis adalék, tegnap coop vanduul swarmban megint előjött a fordított sisak bug...
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
PhilBrick
őstag
válasz GypsFulvus2 #32861 üzenetére
Ott van az.
Forumon kattinst a handler nevedre! -
ttamashu
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #32864 üzenetére
Nem túl korrekt dolog, de valahol érthető, az tele lehetett szeméttel, így frissen látják, mik vannak még meg.
Tea az élet!
-
PhilBrick
őstag
válasz GypsFulvus2 #32864 üzenetére
Mert már Issue Council van. Találj egy olyat, aztán tamogasd.
Egyébként velem is előfordul ami leírtál annyi különbséggel hogy a error9-et már a matchbe belépéskor kapom és benn is maradok miután leokéztam. -
GypsFulvus2
őstag
válasz GypsFulvus2 #32864 üzenetére
Elnézést, lejárt a szerk idő.
Látom már miért invalid, azért mert duplikált, volt már egy másik, ahol 45-en erősítették meg a hibát. Messze ez a legtöbbször reprodukált jelentés."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz GypsFulvus2 #32868 üzenetére
Tudsz linket dobni ehhez? Mert akkor én is rányomok, nálam is ez van már mióta, bár mivel október elejére várom az új gépet, annyira nem idegeskedtem eddig
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Diopapa
addikt
válasz GypsFulvus2 #32861 üzenetére
Köszi a kimerítő választ! Belépem az előbb és csodák csodájára talált versenyt. Le is nyomtam gyorsan, belelkesültem és megint kerestem meccset, most is verseny lett de másik pálya... Vicces dolgok vannak
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
mrfire
őstag
válasz GypsFulvus2 #32883 üzenetére
Én is szavaztam, bár nem lennék meglepődve, ha már jelentették volna az ügyet. Valaki jelentette is, hogy ez egy duplázás.
-
laci_8519
tag
válasz GypsFulvus2 #32883 üzenetére
Én is szavaztam, de 7 szavazat még nem elég a boldogsághoz.
Hol van a többi játékos? -
veterán
válasz GypsFulvus2 #32889 üzenetére
de a tömeg az tömeg. Ha igazán fontos, akkor nem lesz elég downvote, hanem lesz helyette sok upvote. legalábbis szerintem. Jobb lenne igen, ha nem lehetne downvote-olni, de a tömeg az tömeg.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Diopapa
addikt
válasz GypsFulvus2 #32883 üzenetére
Természetesen ment a szavazat. Remélem mások is megteszik.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
PhilBrick
őstag
válasz GypsFulvus2 #32921 üzenetére
Pont hogy a két szélső szkenárió a legkevésbé valószínű. A dolgok általában nem fehérek vagy feketék.
Egyébként nyugi, valami, valamikor, valahogy el fog készülni belőle.
Biztatnálak annyival, hogy Derek bácsi a saját játékával kapcsolatban is hazudik, miért lenne őszinte másokéval?[ Szerkesztve ]
-
EFRM
tag
válasz GypsFulvus2 #32921 üzenetére
wow, mégis van ahol még megtalálható (ha valakit erdekel olvassa el, es vegye ugy hogy vagy igaz vagy nemigaz, jenison hulye, irigy, kocsog, stb):
"Why I’m Leaving CIG
Based on the quality bar that has been set for this project, a Star Citizen character takes me anywhere from 3-6 weeks to get in game. I have been working at CIG for 17 months. In that time I have completed exactly 5 characters. That’s 24 weeks at most.
So why is this?
•Ingredients for SuccessThere are three main ingredients that are needed to produce quality characters for a project. These are concept, budget, and time.
To say it simply, a character is usually only as good as its concept, since it is the concept that defines the parameters of the execution of the character. There can certainly be bad models created from good concepts, but rarely do bad concepts produce good models. Since the concept is the biggest influence of the model, then it is of utmost importance that the concept doesn’t change once the model has been started. Rob and Megan are two very talented artists that have produced great concepts for us since I have been here. It’s when either these concepts are changed during model creation, or after model completion, that causes problems. This is when direction wants changes to the design of the character rather than the implementation of the concept.
There is an important distinction to be made about asset feedback. Different stages in the process require different types of feedback. If a concept gets approved, then the only feedback for the completed model should be about how well the concept was realized and the quality of the model (sculpt, textures). When the feedback on the model is about the design (“I don’t like the leg straps”) then the problem is with the concept, not the model. I have been doing this long enough to know that sometimes problems don’t come to the surface until after the model is created, sometimes things just don’t translate to 3D the way you expected. But this should be the exception, not the rule. This was a perpetual problem in my time here, a concept gets approved, and then unapproved after the model is created- concept level feedback on models.
In looking over the models of the FPS Marines and Pirates, it should be clear that some are better than others. The difference in quality? Concept. The Heavy Marine and Heavy Pirate had completed concepts that did not change through the building of the model. They are a balanced and polished piece of art as intended by the concept artist. The others? Their concepts changed repeatedly during the model building. They crawled to the finish line as Frankenstein assets, cobbled together by different artists. The next important factor is budget. Anyone who has worked in game art knows that quality is not measured in a vacuum. Quality only exists relative to the available budget- tris and pixels. You plan and build your character based on the budget you expect to have. When I started here, I was astounded to learn that no one was able to tell me the budget for character assets. People seemed to be operating under the mantra “It’s CryEngine, the budget is irrelevant” This attitude for game art production is suicide in a bottle. This apparently is still a difficult question to answer. In the absence of budget, Roberts judges all game assets against his own imagination or an asset in another game. Time is the last ingredient. When an artist is moved off and on an asset, the asset suffers. Staying in the “zone” on a character keeps the motivation high, the excitement stays constant and keeps the momentum constant for moving through the difficulties encountered. Your energy tends not to stall when you can go at an asset full bore through the life of the process. Very rarely did anything I worked on enjoy unbroken attention from me. I know there are always times when the project demands you to hop on something, put out a fire, but this has been a chronic problem during my time here. The Sataball Suit, the last asset we made, was met with satisfaction and praise. What was different? We started with a clear, approved concept, a clear budget, and were given the time to build the model. The methods for creating this model were completely traditional, no new pipeline. The pipeline was never the problem. The problem was not getting the three required ingredients. When we get what we need, we can shine.
•Completion and UnapprovalThe simple feeling of completing a task is something that we all take for granted. Whether it’s graduating with a degree or emptying the sink of dirty dishes, the feeling that you have actually done something (especially if it is difficult) gives your day, your week, or your life a sense of progression. You are moving forward and hopefully bettering your situation. We all thrive on the satisfaction of completing a task.
This is why redoing a task over and over again is so draining to the psyche. Now, to be clear- I expect to have to redo things at times. Sometimes the circumstances change, the asset becomes problematic, or the bar has been greatly raised by adjacent assets within the context of the game.
Redoing something more than once? Repeatedly? Every asset? Repeatedly? It is clearly not about the asset or the artist. Several times since I have been here, I have had an asset approved by CR only to learn weeks or months later that he had decided that it wasn’t good enough.
One production phenomenon that has become familiar to anyone working under Roberts is ‘Unapproval.’ That is, when something that was previously approved becomes unacceptable later on in production for reasons known to Roberts only. It is usually based on whim or a nebulous quality bar that has shifted.
When you get approval only to have it revoked later on, repeatedly, approval becomes meaningless. It is no longer a metric of progression. It does not energize or motivate you. It is met with apathy or cynicism.
Redoing the same asset over and over again kills the spirit, and I suspect this was largely the reason the UK character team collapsed.
•OwnershipIt is essential that artists take ownership of their assets. It is what drives an artist, draws forth the best of their abilities, and makes them stick through the difficult points in the process of creation. There is nothing more satisfying for an artist than to look at a completed work and saying “I made that”. Ownership also makes it easy to know who is accountable for problems with the asset and forces artists to work in a clean and efficient manner that minimizes future problems because they know that they alone will be held responsible if their asset breaks something or looks bad. When assets are perpetually passed from artist to artist, especially if they are “ducktaping” work done by other artists, there is zero sense of ownership. You are the clean-up crew instead of the creator and this very quickly saps your motivation to do your best. Why? Well because you can’t really claim ownership. It wasn’t your asset. Authority and Responsibility
When someone is hired for a position there is a direct ratio of the authority that they can expect to have, and the amount of responsibility that they will be expected to have. A junior level artist doesn’t expect to be able to make any real decisions on how things are done, but no one would hold them responsible if the pipeline or character art as a whole is sub-par. Conversely, a Lead should expect to have most of the control on pipeline and asset review, and for that privilege and trust they trade accountability for the pipeline efficiency and asset quality as a whole. Because they make larger scale decisions on the system, they a held accountable for what that system produces.
It became clear within a matter of weeks of working at CIG, that all the decisions for the character pipeline and approach had been made- by Roberts. It became clear that this was a company-wide pattern- CR dictates all. Instead of articulating the standard for approval and allowing the team to develop the best methods to meet this bar, Roberts dictates what the method is, usually with a fraction of the knowledge that the employee has over their particular field. Then, when the plan or method fails to produce the results CR wants, the employee inevitable takes the blame, after all they are responsible for their corner of the game.
•The BusWhen you have someone at the top who wants to make every decision but is accountable for no decisions he makes and is keen on publicly blaming those beneath him for those bad decisions, it creates an environment of people desperate to avoid that blame. Since no one can hold CR accountable, and they certainly don’t want to be made out at fault, they point fingers at anyone else. This breeds distrust and resentment among coworkers. I have been a victim of undue blame at times and am sure that I have thrown others under the bus as well.
•Forrest Stephan (Remark: CG Supervisour at CIG, was before a Lead Technical Artist)Forrest became involved in the character pipeline when it was decided to redo the FPS characters. I like Forrest on a personal level. I think he is a good guy at heart and is doing the best job he can with the experience and personality he has. His mandate from CR was to improve the look of the characters. So what is the problem? Experience and attitude. Forrest came into the character pipeline full force. He had already decided what was lacking for characters. Namely- the ship art pipeline and techniques. He was not concerned with budget and memory. He was not concerned with time. He wanted what CR wanted- great looking screenshots. He dismissed my concerns about the time it will take to do characters like ships, tri count, and memory. He told me that I didn’t know how to model characters (after eight years of doing this). Forrest is very green, but more importantly it is obvious that he does not know how to deal with conflict or even disagreement. Putting someone with so little experience in games and no experience with characters in charge of the character team was frankly insulting. Billy and I spent a month undoing many of the ship techniques that Forrest had insisted on- mostly multiple materials and how the UVs were laid out. I wouldn’t expect someone at Forrest’s experience level to know what is common sense to anyone who has shipped a title. That is-plan for the game, not for screenshots and know that you will have less memory than you think. Forrest made every rookie mistake in the book in his charge, but what was worse is that he mowed down anyone who challenged his naive assumptions with insults and dismissal. With CR at his back, he stomped around like a child wearing his Father’s boots. Convincing Forrest that he might be wrong about something is a campaign in itself. Forrest might have value from his contributions to other areas of the art, but his involvement with characters was wasteful in time and effort, and absolutely corrosive to moral. He is simply the wrong man for the job and is one of my biggest reasons for leaving.
•The Elephant in the roomVisions are cheap. Ideas are cheap. A good leader is not simply someone with a vision or a great idea. A good leader not only has the vision, but they can communicate that visionto the team, and more importantly they inspire and energize the team members with that vision. Chris Roberts might have a vision but he can’t communicate it. And therefore, no one on the team knows what it is. This is known to every team member, certainly of the art team. Roberts is not an artist and it is clear he is not a visual communicator. The basic understanding of macro vs micro, what is essential to the piece and what is not, completely escapes him. Everything is of equal importance- the laces on the boot are just as important as the overall value pallet and silhouette, in many cases more. This is indicative of Robert’s extreme lack of understanding of the most basic of artistic principals. That level of ignorance and lack of visual depth for an artist would be problematic, but for someone at a director level, it is absolutely crippling to a project.
Robert’s deficit wouldn’t be much of a problem if he trusted the vision of the art directors, people who are actually artist and have directed other artists. But he doesn’t, insisting that he is the only one who can direct the artists. I suspect this is an issue of ego, a man intent on appearing like a visionary. But regardless, the results so far have been disastrous, rife with perpetual rework, wasted time, and mass frustration. No one can buy into CR’s artistic vision because no one, including CR, seems to know what it is.
So the one thing that no one discusses is the biggest problem. Roberts is someone who on a company- wide level is always feared, but never respected. His direction is met with nervous compliance to his face, and rolled-eyed resentment behind his back. When his orders are articulated later to the rest of the team, and basic questions of logic and practicality are inevitable asked, they are met not with an explanation of why CR’s idea is a good one, but the importance of his happiness. The explanation is always the same- “I know it makes no sense, but that’s what CR wants”. This team is filled with people who have experience publishing other titles. Lots. We all know how it is “supposed” to be done. But everyone is faced with the same repeated dilemma, a choice- make CR happy or do what works for the game? Short term survival vs long term wins. And unfortunately it’s the survival option that wins out, mainly because turning away from a directive of CR is a recipe for unemployment.
I am only speaking from one corner of this project, but I know that the micro managerial frustration experience is an epidemic at CIG. Everyone seems to be unhappy for the exact same reason. I don’t foresee anything changing at CIG if Roberts doesn’t change himself. And this is a shame because the company has all the ingredients to do something truly great, if only they would be allowed to do it. "
-
#16729600
törölt tag
válasz GypsFulvus2 #32921 üzenetére
Azért egy ilyen projekt nagyon sok ismeretlenes egyenlet.Rengeteg előre nem látható tényező jön/jöhet közbe.Szóval, ha a góré nem eleve azt tervezte, hogy lefalcol a lével és Venezuelában fog a tengerparton ücsörögni egy mojitoval a kezében, cohiba szivarral a szájában rajtunk röhögve az emigrációban, akkor én nem haragszom rá.
-
veterán
válasz GypsFulvus2 #32921 üzenetére
Valami alapja biztos van, mindig van. Valami leak meg rage-fire biztos volt, ha Jamest és Alyssát váratlanul érte (és még egy grafikus is elment), illetve ha Lisa-val kapcsolatban is van valami. Lehet sima adóügy, lévén máshol mindenhol továbbra is keresnek dolgozókat, bár lehet csak nincs frissítve a jobs rovat.
Szóval valami okból biztos voltak menesztések, de mivel váratlan, én nem elsősorban anyagi, hanem inkább rage okokat feltételeznék. Hogy tényleg ők szivárogtattak-e vagy csak ártatlan áldozatok, passz.DS állításainak minden pontjára azért ettől függetlenül nem vennék mérget, ugye mindig az igazságba rejtett hazugság és csúsztatás az igazán veszélyes. Nem tudhatjuk hogy mekkora részét találta ki ő maga, lehet hogy minden mást, lehet hogy minden igaz amit írt. Az biztos egyedül, hogy DS maga is bort iszik, vizet prédikál a saját fejlesztéseit elnézve, tehát egy fikarcnyival sem jobb, bármennyire is próbálja magát az igazság bajnokának beállítani. Ettől függetlenül totál nem lehetetlen hogy egy része vagy a teljes mondandója igaz legyen.
"az én szemembem emberileg (és üzletileg) annyit sem ér, mint a kutyaszar a cipőm talpán."
Azért ne feledjük el hogy egyérszt voltak már más bedőlt közösségi finanszírozású játékok is, illetve a nagy kiadóknak is le kellett már hasonlókat nyelniük alkalomadtán, annyi hogy azt ők fizették, nem a nép. Össz-vissz csak azt kell tudomásul venni hogy shit happens in the gaming industry, akár közösségi, akár részvényes finanszírozásból van a pénz. Én is végtelenül szomorú lennék ha befuccsolna a játék, dühös nem lennék, csalódott persze hogy igen, de inkább az űr zavarna, amit maga után hagy. Nem égek ezer fokon a játék hype-jával kapcsolatban, de jó érzés várni valami jövőbeli, potenciálisan nagy és élvezetes dolgot. Ha ez most nem lenne, mást kellene keresnem.
Szóval nem mondom egy szóval sem hogy nem zavarna vagy érintene meg, de tisztában vagyok azzal hogy nem egy elkészült dolgot vettem meg, hanem egy ötletbe, álomba dobtam be a pénzem, amivel kockázatot vállaltam. Ami lehet hogy bejön, lehet hogy nem. Mint amikor az ember tőzsdei dolgozóra bízza a pénzét hogy csinálj belőle sokat.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
EFRM
tag
válasz GypsFulvus2 #33246 üzenetére
sq42 lesz, emiatt felesleges aggodni, legalabbis en ugy erzem, hogy a forgatasok, meg pl hogy a dropin-dropout multit kukaztak, pont emiatt van. inkabb a PU az, amin valamilyen modon elbukhat a tarsasag
-
PoeDameron
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #33246 üzenetére
A hited majd egycsapásra visszatér, ha összerakták a játékot annyira, hogy ismét hinni fogsz benne. Hogy jelenleg mit érzel az nem lényeges. Mit számít ez, ha 1-2 éven belül kész lesz a játék? Nem is fogsz emlékezni arra, hogy félkész állapotban megrendültél, mert nem peccselték játszhatóvá a zséta verzió két pályáját 3 hónapig, és úgy érezted nem törődnek veled.
Ylgrim, te meg minden újabb járgányba beleszeretsz. Én vagyok az egyetlen, aki hűen kitartok az elejétől fogva az aurora álom mellett! Eldördülnek majd az auróra ágyúi, ah!
[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
válasz GypsFulvus2 #33366 üzenetére
Azt hittem, velem voltál ts-en.. :-)
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
laci_8519
tag
válasz GypsFulvus2 #33366 üzenetére
Én lehet hogy csatlakoznék, bár én is régen Vanduul-oztam. Feltéve ha sikerül működésre bírnom a mikrofont.
-
laci_8519
tag
válasz GypsFulvus2 #33369 üzenetére
Nem biztos az, majd meglátjuk.
Régen játszottam már, meg egyedül unalmas is volt, azért hanyagoltam egy időre.Privátba küld már át majd a TS jelszót, meg, hogy melyik szoba. IP-t azt tudom.
[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
válasz GypsFulvus2 #33369 üzenetére
Este feltétlen várjatok meg akkor is, ha pár percet kések. Thnx!
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
PodMAN
senior tag
válasz GypsFulvus2 #33373 üzenetére
Holnap jön meg a HyperX Cloud II fejesem, hétvégén már én is tudok csatlakozni. Addig próbálok gyakorolni.
-
Drenadar
Topikgazda
válasz GypsFulvus2 #33457 üzenetére
Az NN-el tényleg durván kell majd céloznod, mert lősz 3-at és így kimerül a fegyver... de ha valamit eltalálsz vele, annak fájni fog
(én mindenhova sizenak megfelelő omniszkit tennék fel, az kiegyensúlyozott tűzerővel rendelkezik és megfelelő sebzéssel)
-
ttamashu
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #33477 üzenetére
Este 9től (náluk az a dél) szóval (ha lesznek) nagy durranások éjfél után érkeznek.
[ Szerkesztve ]
Tea az élet!
-
veterán
válasz GypsFulvus2 #33477 üzenetére
Manchesterben lesz, szóval nem lesz túl későn...
A visszaszámlálás 2d 7h-nál jár, tehát szombat este 19-től kezdődik.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
laci_8519
tag
válasz GypsFulvus2 #33486 üzenetére
Egyenlőre az a tev, hogy végig tudjak menni a pályán ütközés nélkül.
Ma próbáltam másodjára, de nem ment valami jól.
A 350R-t próbáltam, de az számomra kezelhetetlen. Kipróbálom ezt az M50-et akkor.
Estére gyakorolok egy kicsit vele.
Ez a thruster az gondolom a kigyorsítás akar lenni. Vagy javíts ki ha tévedek. -
ttamashu
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #33486 üzenetére
Na ebben nekem is volt új infó, a boost el tud fogyni?
Vagy omegán nem könnyű elhasználni és ezért nem vettem észre?
Jelzi valahol mennyi van még belőle?Tea az élet!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs