Új hozzászólás Aktív témák

  • Diopapa

    addikt

    válasz Szőrös  #4164 üzenetére

    Azért nézz bele kb milyen problémáik vannak jelenleg CR-éknek, szerintem a Mantle sokadlagos prioritású jelenleg. Pár probléma ízelítőnek, csak amit mostanában olvastam:
    - A Cryenginet nem sok objektum kezelésére tervezték.
    - 8kmx8km-es a max map limit. (1.5 km hosszú carrier körül hogyan fogunk manőverezni?)
    - 1 gravitációs hatást képes kezelni az engine
    - PBR-t képtelenek megszülni a Cryteknél
    - Béna a netcode, elvileg jelenleg is hegesztik a sajátot hozzá, az első DF verzióban még kérdéses, hogy a "gyári" lesz-e, vagy saját
    - Nincsenek igazán profi elérhető cryengine expertek, mindent most kell megtanulniuk (ez minden csak nem hatékony munkavégzés)

    stbstb...

    Lehet, hogy csak borúlátó napom van, de jelenleg a fejlesztő oldalról a problémák magyarázatának nagy része kimerül az enginere mutogatásban. Komolyan, olvassatok bele és meglátjátok, hogy nagyon komoly technikai nehézségeik vannak. Amikor olvasom őket, csak az jár a fejemben, hogy akkor miért ezt a motort választottátok?

    Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

Új hozzászólás Aktív témák