-
GAMEPOD.hu
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Hali!
Tudnátok segíteni, hogy hogyan állítsam be a Kodi-t, vagy a pc-met ahhoz, hogy a megosztott mappában lévő filmeket le tudjam játszani? Serviio szerver fel van telepítve, fut is, mappa meg van osztva. Tv gyári videólejátszója látja és le is játssza a filmeket, csak be-be szaggat és nagyon lassú is. Archos látja a médiaszerveren a fájlokat, de egyiket sem játssza le, nem fér hozzájuk, ezt írja: "did not manage to access the file". Kodi-t meg nem tudom hogyan kellene jól beállítani, hogy lássa a megosztott mappámat.
Köszi!
-
-
Celtis
veterán
-
-
-
mjani1172
addikt
Elakadtam. Adott egy KD-60xf8305 készülék. Egy öregebb számítógép volt hozzákötve ami nem vitte a 4k filmeket. Lecseréltem de az új gépen nincs Hdmi csatlakozó csak displayport++,és itt nem tudom hogy
-elég lesz egyáltalán 4k adatátvitelehez a display port++?
-milyen hdmi van a tv-n, (1.4 vagy 2.0)?
-A gépen milyen display port van 1.1,vagy más?
Vennék display port - hdmi kábelt de ezeket tudnom kéne, meg azt is hogy egyáltalán kinlódjak vele vagy vigyem vissza?[ Szerkesztve ]
-
atiska007
senior tag
válasz Gombinyó #46864 üzenetére
harmadjára hívom őket... nagyon szánalmas az ügyfélszolgálat.
Első hívásnál: kell a szerződésszám. nincs, majd telefonálok ha kéznél lesz.
Második hívás: nem állhatok el, mert hibás a termék, és én ezt bemondtam a telefonba.
Harmadik hívás: én ezt nem intézhetem telefonon keresztül...agyrém
Mittudomain!
-
atiska007
senior tag
válasz Gombinyó #46862 üzenetére
Na elindítottam a 14 napos elállást.
Ezzel párhuzamosan elindítottam egy új megrendelést. Remélem nem akad össze a kettőA garival meg szívjon a Telekom... Majd kirakják a falra valahová reklám tv-nek
Minden esetre szomorú, hogy kiengednek egy tv-t ilyen mértékű pixel hibával. Mert ez nem 1-2 pixel, és egy fekete képnél azonnal kibukik. Sony minőségellenőrzés megbukott.
[ Szerkesztve ]
Mittudomain!
-
atiska007
senior tag
-
-
Celtis
veterán
válasz junior19 #46869 üzenetére
A 3 napos határidő arra vonatkozik, hogy ezen határidőn belüli meghibásodás esetén a kereskedő köteles a készüléket kicserélni újra. Utána már a szervizhez kell fordulni.
A T arra hivatkozik, hogy a 14 napos elállás csak hibátlan készülék esetén érvényes, de egy kicsit böngészve, úgy tűnik nagyon nincs igazuk. A hibátlanság itt azt jelenti, hogy nem tetted tönkre a készüléket és nem azt, hogy eleve hibás a teljesítés.
[ Szerkesztve ]
-
Celtis
veterán
válasz asipos0228 #46871 üzenetére
Csak a PC-men tudtam még belenézni, de ott is kicsit sötétebbnek látszik a 4K-s. Mondjuk alig-alig.
Ma terveztem a TV-n is megnézni. -
atiska007
senior tag
válasz Celtis #46870 üzenetére
Ez így van.
Nem hibás, működőképes, tönkre nem tettem, csak nem tetszik az a tizenegynéhány dead pixel.A harmadik hívásra sikerült intéznem a 14 napos elállást.
Hívás:
-Mi az oka az elállásnak?
-Nem szeretném mondani, mert előző hívásomnál pont emiatt nem vették fel a bejelentést.
-De nekünk be kell írni a megjegyzésbe.
-Nem vagyok köteles indokolni, kérem nézze meg a saját weboldalukon, ott is le van írva.
-Ahhhüüühhhmmmgrrrr
-Na jó, ha szeretne beírni valamit, akkor írja, hogy méretprobléma...
bár itt utólag belegondolva benyöghettem volna, hogy nem tetszik a dead pixel halmazEddig nem voltam kapcsolatban a T-vel, de ami ott ügyfélszolgálat néven folyik, az katasztrófa.
A legjobb, amikor a második nekifutásra azt mondta a kishölgy, hogy ezt nem is intézhetem telefonon keresztülDe azért kicsit a TV-ről.
Szerintem gyönyörű a képe, sajnos elég későn végeztem a konzollal, pár 4k jutyub videót sikerült megnéznem, de leesett az állam.
A rég LG edge led-jéhez képest ez a direct led valami ultrabrutál.
Sajnos ma összecsomagolom, előkészítem az elszállításhoz, de pénteken jön a 2. szállítmány, bízom benne az nem lesz pixel hibás, és akkor még nyüstölöm kicsit és írok még tapasztalatokat.[ Szerkesztve ]
Mittudomain!
-
Celtis
veterán
válasz atiska007 #46874 üzenetére
Az nem dead hanem stuck green pixelhalom, de mindegy
Így cégen belül el fogják adni valakinek kedvezményes áron, aki kicsit szívni fog, hacsak visszavételnél ki nem próbálják. Viszont igazat kell adjak neked, ha inkorrektül járnak el, akkor neked sem kell az orrukra kötni, hogy pontosan miért álltál el. -
Celtis
veterán
válasz asipos0228 #46873 üzenetére
Már az jelentős különbség, hogy a HD film 16:9-es a 4k-s meg 21:9-es, tehát a fekete sáv is sötétíti a képet.
Kétségtelen, hogy a 4k-s verzió sötétebb hatású, de szerintem pont a HDR miatt, az veszi lejjebb a fényerőt ezeknél a jeleneteknél. A kontrasztja egyébként jó, részletvesztést én nem látok. Nekem a másik fakó inkább. Érdemes a 6:50 körüli részt összehasonlítani, ahol a felhők között kisüt a nap. A HDR verzióban rendesen világít, a másikon pedig egy felhőktől alig elkülönülő fehér paca.Nekem a 4k-s verzió a jobban tetszik, mozis hatású. Nincs itt semmi gond, főleg nem a TV-vel. A fekete szintet semmiképpen ne állítsd el!
-
asipos0228
tag
válasz Celtis #46876 üzenetére
köszi, hogy megnézted és kielemezted! Otthon megnézem azt a részt.
A problémám egyébként az volt, hogy a 4szer akkora 4K-s verziótól nem estem hanyatt.
Tehát nem lett SOKKAL szebb, SOKKAL élesebb, satöbbi.
Olyan érzést keltett bennem, hogy halál felesleges megtartanom a 4K-s verziót. És innentől kezdve minden esetben meg fog fordulni a fejemben, hogy vajon a 1080as vagy a 4K-sat töltsem le.. (persze úgyis a 4Ksat fogom, de érted.. a bizonytalansági faktor már kialakult)Kicsit olyan, mintha ha egy qledes samut vettem volna, és minden film után azon filóznék, hogy vajon milyen részleteket nem láttam az agresszív local dimming miatt?
A feketét csak addig állítottam el, amig a "pillanatállj-olt" képet kivilágosítottam.
Utána egyből vissza defaultra, mert az összes addigi film, és sorozat azzal volt tökéletes. Csak ennél az egy filmnél szaladtam bele ebbe.Na, megpróbálok túllépni ezen a filmen
Mégegyszer köszönöm!!!!
-
atiska007
senior tag
n00b kérdés, de hogyan lehet a KD65XF7596-ot update-elni?
betoltam egy fat32-re formázott pendrive-ot, rajta a szükséges .pkg file (semmi más nincs rajta, file a gyökér mappában), de hiába dugom be a pendrive-ot bármelyik usb nyílásba, a tv felől semmi reakció.
Van valami trükkje? Esetleg kecskét kell áldozni közbe?
[ Szerkesztve ]
Mittudomain!
-
-
-
Celtis
veterán
válasz icemad #46881 üzenetére
Elolvastam újra a Sony hivatalos 65XF9005 (androidos) leírását és valóban említi, hogy ha nem indul magától az upgrade, akkor kell egy restart. Nálam erre nem volt szükség. Szóval az igazság félúton van, és egyébként is RTFM.
[ Szerkesztve ]
-
-
q2w3
senior tag
Sziasztok!
Van aki UPC connect box-on keresztül 5Ghz-en csatlakozik a netre a Sony Smart TV-jével? Nekem pár héttel ezelőttig tök jól ment, viszont azóta nem csatlakozik fel (XF9005). Telefon tablet számítógéppel nincs gond. Hívtam Sony szervízt, kaptam új alaplapot, de még mindig rossz. Egyébként TP link routeren keresztül felmegy 5G-re, illetve a szervízes csávó is azt mondta, hogy náluk is UPC connect box van április óta és egy csomó tv nem megy fel 5ghzre. Szerinte ez valami elrontott wifi beállítás a upc-nél. Ti tapasztaltatok hasonlót?
-
dabgergo
őstag
Screen mirroring meg bármilyen kapcsolódás androidos mobilról sony okos tv-re egy ideje nem megy (korábban hibátlanul ment), pedig wifi hálózat ugyan az és semmilyen beállításon nem változtattam. Mi lehet az oka?
Mindig csak ennyit ír ki: There was a problem connecting to KDL-50W755C -
bghistvan
senior tag
Sziasztok!
Ezzel a tv-vel szemezgetek,ettől nagyobb méretet sajnos nem tudok elhelyezni,a jelenlegi FHD-m is ekkora.......
A 100Hz ,és a fejhallgató csatlakozó miatt hajlok erre a típusra elsősorban,de nemigazán találok épkézláb dokut a neten arról,vajon tudja-e a készülék az HBO GO app lejátszó felületet?? (asszonynak kell sorozatok miatt)......és az is érdekelne,mennyire jó ez a tv,nyugodt szívvel ajánlanátok,....280 körül újonnan jó vétel?Köszi
-
sting2
addikt
válasz Celtis #46882 üzenetére
Minek van a beépített "frissítés figyelő", ha az User maga kell, hogy megoldja ezen műveletet?
Nem fér a fejembe, hogy lehet mindezt hagyni, végignézni a Sony részéről, azt, hogy a vásárlók zöme manuálisan töltögeti le az éppen aktuális Firmware-t és utána meg megy a "baszakodás", hogy ez nem jó, az sem úgy működik, stb, stb.
Egyáltalán, mikor lesz hivatalos (a TV maga ajánlja fel és húzza le) egy lassan már 4 hónapos Oreo?..Sound & Vision : Marantz- Sony - Playstation
-
vlevi
nagyúr
válasz sting2 #46891 üzenetére
Kétélű a dolog. Ha a TV nem kínálta fel az automatikus frissítést, és te kézzel ráraktad, akkor mondhatná a SONY, hogy azért nem kínálta fel, mert még nem tökéletes. Ahogy W10 frissítés sem megy fel mindenkinek azonnal.
Másik oldalról viszont tudjuk, hogy az utóbbi időben egyáltalán nem kínálta fel a frissítés lehetőségét, nekem konkrétan volt olyan időszak, amikor hibaüzenetet írt, a szerverre nem tudott csatlakozni a frissítés ellenőrzéséhez.Hivatalos Oreo van, de ahogy az előbb írtam, nem valószínű, hogy valaha is felkínálná az automatikus frissítést. De egy kis mellékszál, hogy ázsiában leállították az Oreo frissítését, mert megint találtak benne valami bizbaszt...
[link] -
EnterR
veterán
Sziasztok! Sokat olvastam vissza XF8505 és 8577 kapcsán, viszont a legtöbb a 49"-os méretre vonatkozik. Amit én kinéztem az 43"-os, viszont IPS panellel, nem VA-val. Ebben az esetben is ugyanúgy ajánlott széria a 8505 és 8577? Látom, hogy ez is valós 10 bit és 120Hz.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: marquuard
-
salapp
addikt
-
pvil
tag
Most itt a 65xf9005 egész jó áron van : http://www.soncity.hu/content/akcio2
-
EnterR
veterán
Melyik a topik legajánlottabb TV-je 32" Full HD kínálatból? Mondjuk annyira sok azért nincs. WD750B, 757S, 755.
PSN ID: marquuard