Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
dsandor
csendes tag
válasz pentoda1 #13424 üzenetére
Én nem tekergettem a bimetálon semmit, csak arra voltam kíváncsi, hogy hidegen hol kellene állni a mozgató huroknak. Amúgy elég acélos, nem olyan könnyű csavarással állítani rajta. pentóda1 Ahol a tiéd áll, nekem még ott se zárná be rendesen a szelepet. Lehetséges- e az, hogy amikor összerakod, akkor valami még a "zöld" irányba húzza a szelep mozgató pöckét vagy nálad a te állásodnál be van záródva ?
bringasisti nem ellenőriztem a cekászt, de valamelyik szerelő már elektromosan rendben talált ott mindent. De úgy gondolom, ennek a cekásznak a melegedéskor kezd szerepe lenni, nálam ott nincs gond, nyitja a szelepet, amennyit tud rajta, mert ugye be sincs zárva. Sajnos egyik szerelő se vallotta be, hogy nem tudja mi van, csak beszélnek mindenfélét, emelik az alapjáratot (aztán rakhatom vissza), állítgatják a levegőszabályozó csavart. Úgy vélik, tök hülye vagyok az egészhez. Természetesen nincs sok tapasztalatom ezen a téren, de azért vannak sejtéseim. Sajna nem találok egy olyan szerelőt, aki leinformálhatóan érti ennek a porlasztónak a működését, ezért küzdök én vele. -
Mágus2
Közösségépítő
-
bringasisti
Topikgazda
válasz pentoda1 #13552 üzenetére
Akkor viszont nem tudom mi lehet a megoldás, ugyanis S100 koromban volt hogy megmozdult a hüvely szerelésnél (azért is ajánlottam) és így gyógyítottam, de jelenleg is tömítővel járok mert a fűtésből jött a Viz rendesen és megküldtem tömítővel vagy 3 éve
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
-
bringasisti
Topikgazda
válasz pentoda1 #14450 üzenetére
Igen közben leesett nekem a tantusz hogy írtad hogy 400 as papir volt a befutó de már kicsit öregszem és nem szabad kétfelé figyelnem. Olyan volt már hogy nem gyári javító készlet gumija nem ment a helyére próbáld meg a műanyag tartály illeszkedő felületét mosogatószer segítségével egy kicsit csúszóssá tenni. Nem fog a hengerbe kerülni kotyvasz, de azt is megcsinálhatod hogy a fékcsövet lekötöd és pár löket segítségével a tartályban levő fékolajjal ki öblíted a hengert mikor már minden a helyén van
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz pentoda1 #14985 üzenetére
Valamit félre értettél. Az hogy szar a fagyálló és alacsony a forráspontja, hogy a kiegyenlítő tartály sapka szelepe hibás azt kimérni nem egyszerű. Hengerfej valószínűleg rendben mert nagy tempónál nincs gond. Az hogy vízköves a rendszer azt úgy tudja meg hogy leengedi a fagyállót hűtő tisztító segítségével átmossa vesz másik fagyállót ami 6 ezer forint. A két kábel összeérintése ingyen van.
BENEFON DELTA--------N8
-
vil59
tag
válasz pentoda1 #14991 üzenetére
Kösz a választ.
Lehet,hogy blődséget gondolok,de olyat nem lehetne tenni,-ha a kiállás a gond-,hogy egy hosszú fémvonalzót egyszerre rátenni a négy hüvely tetejére,hogy van-e köztük magasságbeli különbség? És akkor egyúttal lehetne látni azt is,hogy a motorblokk teteje kőrben egyformán adja-e ki a fényrést?Azt a 0.1mm-t.
A rajzodon jól látni a lényeget. -
vil59
tag
válasz pentoda1 #14997 üzenetére
Igen,ellenőrzés miatt csak ,amiatt lennék kiváncsi,hogy ott fúj-e ki.
Olyan heng.fej tömítés nincs,aminek a tűzkarikái vastagabb,puhább fémböl vannak és mikor ráhúzzuk a hengerfejet,akkor ez az anyag belesajtolódik a hüvely tetejébe?Mert akkor ha lenne is kiállás eltérés,mégis hermetikusan rápréselődne a hüvely karimájára és a forralás elfelejtve...
Üdv. -
vil59
tag
válasz pentoda1 #15008 üzenetére
Igen,nálam is csak akkor kezd el gázosodni a tartályban a víz,ha már nagyon forró.Hideg motor indulása után,alapjáraton hagyva,kb.10 perc járatás után kezd el fortyogni a tartályban,majd rá egy percre beindul a hűtőventi.Fortyogás megszűnik,venti leáll.Majd kezdődik előlröl minden.
-
vil59
tag
válasz pentoda1 #15019 üzenetére
Onnan gondolom,hogy nagy baj talán nincs a víztérben,legalább is komoly vízkövesedés,mert pl. ha kint van a termosztát,akkor a házban belül nem látok ilyen lerakódást.A hűtőre menő vastag g.cső eresztett,újra bilincseztem,de elötte jól belenéztem.Egész tiszta volt.
Hát,hogy mi lehet esetleg a hüvelyek körül,az nagy kérdés valóban.
Egyébiránt,nem tisztítás miatt slagoztam át a rendszert,hanem arra gondoltam,így kiderül,ha esetleg valamelyik cső,vagy járat el van dugúlva,akár részlegesen is.És talán emiatt forr a víz.De semmi ilyen gond nem volt.
Üdv. -
FeniX-
aktív tag
válasz pentoda1 #15142 üzenetére
Szia, áh köszönöm, de az már volt cserélve a hibalistán.
Szinte minden más is volt már cserélve.
Főtengely jeladó, vízhőfok jeladó, sortrafó, lambda-szonda.Meg igazából, gondolom, ha sortrafó lenne, akkor háromhengerezne (is), de semmi ilyesmi nincs.
melegen csinálja ezt a jelenséget csak. Amíg megyek vele, és bemelegszik nincs baja. Utána ha leállítom mondjuk 10 percre ( de lehet 2 óra is ) utána érezhető a "hullámzás" ( belenéztünk egyszer leszedett levegőszürő házzal, folyamatosan állítja a folytószelepet, rezeg, hullámzik, s menet közben ezt érezni, mintha rugdosnám a gázpedált finoman )
Utána pedig van ez a "kinyomom a kuplungot - leáll". De ezt is csak egy 10-15 percig csinálja, addig lábbal kell tartani a gázt, utána már nem, csak marad az, hogy indulni akarok, felpörgetem, és egyből ejti a fordulatot, ahogy ráengedem a kuplungot. ( a kuplungot is kb. fél éve cseréltük, az is új )
Szóval, baromira elgyengíti magát.
Olajat nem eszi, a vizet sem, de a hengerfej tömítés is nemrég volt cserélve. ( ahogy a vízpumpa és a generátor is, de az mellékes )
Szóval, szinte minden.
Hálátlan egy dög, szomorú, hogy ezt kell rá mondanom, mert külsőre amúgy tetszik, de nyílván nem egy szobrot akarok hasznlni, hanem egy normális autót.
úgyhogy szerintem így, vagy úgy, de eladom, vagy lecserélem mostmár.Kövezzetek meg, de inkább vennék egy ugyanilyen évjáratú japánt ( nissan-t, vagy toyotát ) mint ezt még egyszer. ( mondom ezt úgy, hogy előtte favoritom volt, és azt is szerettem. )
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz pentoda1 #15157 üzenetére
Ó, nekem is 68 lóerős, de - az injektor hibájából adódóan - kb. 40-et ha lead, érzetre.
Borzasztóan szenvedős.És az a vicc, hogy az autópályás utazósebességet meg elég gyorsan eléri. 100-110, 3000-es fordulatnál.
Gondolnám, hogy ha falsot szívna, akkor az sem menne.Astrából pedig akkor átállok a 8 szelepes "kádett"-féle motor változatra, az talán üzembiztosabb. :-)
60 lóerő, az nekem tök elég. ( Skodriból is jó lenne, ha meglenne... )[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz pentoda1 #15192 üzenetére
Szuper, köszönöm szépen!
Lesz még kérdésem, csak megpróblok még utánanézni ennek-annak.Peti: 5 kilóból octavia, rendbehozva? Tuti? Kevésnek tűnik, de ha így van, az tök jó.
A múltkor valahol olvastam, hogy "ennyiért" nem is érdemes kintről hozni, de cáfoljatok meg, ha nem így van. -
vil59
tag
válasz pentoda1 #15511 üzenetére
Szia.
Maga a favorit karburátor nem teljes egészében Pierburg licensz.
Vannak rajta kiegészítő egységek, amit átvettek.
Amitől az,pl. maga a dob, ami a levegőcsappantyút a termóidőszelep átkapcsolásakor, a benne lévő állítható továbbítókar segítségével,résre nyitja azt.Hidegindításkor,így csak az első 5 mp.-ig van túldúsítás.
Nem tudom,az autómata lépcsős szivatórendszer is tőlük származik-e.
Üdv. -
mcfly72
tag
-
mapet1969
újonc
válasz pentoda1 #16533 üzenetére
A tanítható intervallum relé hosszabb kivitel, és drágább is, ha lehet hinni a keresésnek a neten.
De bíztam benne, hogy egy optimális időt állítanak be a kisebb fajtának is, kb. 3 másodperc, nem pedig 1másodperc. Nekem ilyen fapados járgányom 1991-92-ben volt egy 120-as formájában, (már nem is emlékszem milyen volt) de ezt legalább annyira szeretem és becsülöm, mint anno azt. Igaz, hogy ezt kb. 20ezer km-rel vettem (nem olcsón), ezért is nem nagyon akad probléma vele, mint a legtöbbnek itt közülünk, de ez nem azt jelenti, hogy így tökéletes ahogy van. Sokszor szinte sajnálom némelyikőtöket, hogy mit szenvedtek a kis favi bütykölésével.
Én nem hiszem, hogy valami szerencse kérdése, hogy működik-e vagy nem, ha megfizetünk egy VALÓBAN JÓ állapotú járművet, az minden bizonnyal meghálálja azt.
Az idő előrehaladtával persze mindegyik jármű ad foglalkozni valót, ez nem is csoda, de ezt legalább magunk is tudjuk csinálgatni. Szeretem ezt a fórumot a sok lelkes taggal együtt!
Még annyit, hogy a fészbuk skoda favorit csoportot is követem, (hátha valaki nem tud a létezéséről), ott is van néhány elkötelezett, fanatikus favi rajongó, érdemes nézegetni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Politika
- Sorozatok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- 3D nyomtatás
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Videós, mozgóképes topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen