Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rob210
nagyúr
válasz darius #10154 üzenetére
Nem egy agysebész mutatvány.
Multiméter DCV állás 20asra tekered.
Piros a pozitívra fekete a negatívra.
Amit kiír az a töltés.Emelt fordulaton olyan 14Volt lehet a töltés, alapon 12.5 körül lesz, ha jó a generátorod.
De ha az aksi veszíti el a töltést akkor ne a generátort akard mérni, mert nem azzal lesz a baj.
HA csak nem túltölt, de azért arra kisebb az esély mint, hogy szar az aksi.Renault power
-
Atuska75
tag
válasz darius #10161 üzenetére
Csak egy kérdés: Milyen aksi van benne? Egy időben évente cseréltem aksit aztán bele tettem egy márkásat kétszer annyiért és azóta nincs vele baja az új tulajnak se. Pedig már 5 éves lesz.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Elvagyok
senior tag
válasz darius #10161 üzenetére
Szia.Egy gyakorlati tapasztalat.Az a feszültség amit írtál,jó.Azt nézd meg hogy valamelyik cella vagy több cella nem tejes e enyhén vagy fehér morzsalék nem úszkál-e a savban.Ebben az esetben ez a cella vagy cellák zárlatosak mert az a paszta amivel a cellaelemek rácsait bekenik (pozitív,negatív)lepergett alulra a cellában és azt rövidre zárja.E miatt már sok autó gyulladt ki és égett le.Ezt nem tudod javítani,venned kell egy másik akkumulátort.Laci.
Soha többé ...
-
rob210
nagyúr
válasz darius #10654 üzenetére
Srácok elárulok egy trükköt, én soha nem vettem és nem is fogok olajleszedőért pénzt kiadni.
A régi generátorszíjjal szoktam leszedni simán lejön bármelyik olajszűrő vele.Ráhurkolom meghúzom felfelé és tuti, hogy megindul innentől már mehet kézzel és bármelyik olajszűrőre jó.
Renault power
-
Retro DJ
aktív tag
-
gs20
tag
válasz darius #11587 üzenetére
Az idő annyira nem szorít, van még két hetem indulásig.
Ha azt nézzük, a gyárinak mondottnak nem is olyan vészes az ára.
Nekem pont az a fajta utángyári volt amit linkeltél, mondom, 3 hónapot sem volt fent, egyszerűen elvált a gumi a lemezről.
Most ezzel szemezek, ilyen van itt boltban, a srác dícsérte, csak fura, hogy a ?gumi? része az olyan kemény hogy körömmel nem tudom megnyomni:
http://skodapatika.hu/spd/047129928/Skoda-Favorit-es-Felicia-karburator-talp-tomites-k
De majd meglátjuk mit tud
[ Szerkesztve ]
E=MZ²
-
bringasisti
Topikgazda
válasz darius #12167 üzenetére
Ez egy egydugattyus fék és egy prizmán csúszik. Van ott sár rozsda meg minden ami nem kell. Azonkívül meg kell nézni hogy a munka dugattyú képes e rendesen mozogni, nem csak a fékerő hatására kifelé hanem a tárcsa kicsit vissza is pofozza hogy mikor nem nyomod ne töröljön a fékbetét
BENEFON DELTA--------N8
-
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Árvíz (védelem és védekezés, károsultak segítése)
- Black Myth: Wukong
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Gépösszerakó topik kezdőknek
- Revolut
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen