Új hozzászólás Aktív témák

  • shinmegaten

    aktív tag

    válasz energy4ever #15410 üzenetére

    Amelyik üzlet így működik, az egy buta üzlet.
    A webes felület karbantartása nem 2 perces munka, hanem igenis egy plusz emberes meló. Amelyik bolt ezt nem ismeri fel, ne akarjon netes tartalmat vezetni. Ha pedig belátja, hogy nincs értelme, akkor:
    A: szüntesse meg a retro felületet a weboldalon, mert ez így csak parasztvakítás, vagy
    B: szüntesse meg az egész oldalt, szvsz nagyon értelme úgysincs.

    Alkalomadtán voltam náluk dobozos N64-es Herculesért. Mit ad Isten, nem volt és még szabadkoztak is, hogy "ja? nem vettük le?" Voltak bent 3-an. Abból ketten foglalkoztak vásárlókkal, a harmadik meg a pénztárnál hokizott. Nem kell őket védeni, sem félteni, egyszerűen csak magasról tesznek rá. A legrosszabb fajta.

    De ne is beszéljünk karbantartásól, csak legyen egy frankón összerakott back-end leltárvezető felülete az oldaluknak ahol egy törlésgombbal rögvest eltávolíthatják a bejegyzést az adatbázisból. És az tényleg csak egy katt. Ez persze attól függ, hogy a weboldal mennyire rugalmasan és felhasználóbarát módon lett elkészítve.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák