Új hozzászólás Aktív témák

  • joccadoki

    senior tag

    válasz PuMbA #110547 üzenetére

    na, kikapcsoltam, most már 4096 -ban sem lehet semmit sem állítani.
    Van megoldás a problémámra?

    "A világ nincs tele seggfejekkel! Csak pontos stratégiát követve vannak elhelyezve, hogy legalább egy biztosan keresztezze az utad minden nap."

  • puskas1993

    tag

    válasz puskas1993 #110530 üzenetére

    Na végül csak megvettem. Jól nézett ki. Karcok, foltosodás beégés semmi. Az egyetlen gond, hogy a szervíz menü sehogy nem tudtuk behozni és megnézni mennyi üzemóra van benne.
    Valakinek valami ötlet, hogy hogyan lehetne megnézni? Az info+menu+mute+bekapcs nem működik valamiért.

  • joccadoki

    senior tag

    na jó azért megkérdezném: más is találkozott ezzel a hibával? Ha igen kaphatok segítséget itt?

    "A világ nincs tele seggfejekkel! Csak pontos stratégiát követve vannak elhelyezve, hogy legalább egy biztosan keresztezze az utad minden nap."

  • pw12345

    aktív tag

    válasz joccadoki #110551 üzenetére

    Dilettáns hülyeségeket fogok összehordani, mivel K szériától nem foglalkoztam a menüvel (szerintem egy hulladék). Teljes zsákutca lesz, de tényleg. Majd valaki leugat és helyre teszi.
    Azt a 4096-ot felejtsd már el plíz!
    Amit már összekavartál, célszerű lenne egy alapbeállítás visszaállítása, ha van ilyen ebben a szemétdombban (előtte penyóra csatornalista mentése). Lehet, hogy állítgatás közben letiltogattál ezt-azt.
    Először is natívba rakod a felbontást 3840 x 2160, a TV-n, a PC-n, a VGA-n, a driverben. A képfrissítést is (nem találtam meg a leírásban mennyi a natív frekvenciája 3840 x 2160-ra, ez a te feladatod lesz). Nálam FHD-n 60 Hz, elvileg a letölthető kézikönyvben benne van, milyen felbontásokhoz, milyen frissítést támogat:
    [link]
    A PIP az meg is tud dögleni, ha nem a megfelelő frekin van, 60 Hz-től eltérőt sem feltétlenül díjazza.
    Nem ártana, ha van hozzá, feltenni a Samsung drivert, a PC-re. Megnézed, hogy a menüben (azt te látod, hogy hol) Otthoni módban van-e a készülék, vagy Üzleti/Hotel módban. Sürgősen rakd át Otthonira! Azt már meg sem kérdem, hogy ugye nincs lekódolva a készülék?
    Mivel úgy látom ezen a készüléken alapból nincs PC/DVI/HDMI címzésű csatlakozó, ezért a Tools-szal (ha van egyáltalán) átállítani a Game Console portot PC-re, de, ha alapból nincs ilyen port, nem tudom, hogy egyáltalán alkalmas-e PC monitornak ez a készülék... vagy megpróbálod DVI-al rákötni, ha van rajta.
    Azt látom, hogy Molylepke szem az van rajta. Ez marha fontos, én tyúkszemet is tettem volna rá, meg hátra két macskaszemet, nehogy bele szálljon hátulról egy pótos IFA.
    A HDMI madzagot ne cincáld bekapcsolt készüléken, nem egészséges!

    [ Szerkesztve ]

  • joccadoki

    senior tag

    válasz pw12345 #110554 üzenetére

    na egy illető végre aki segít! :R
    persze 4096 (a tv írta csak ki) az valójában 3840 volt!
    sajna picit későn írtad le a dolgokat de! a következő volt a probléma: (nem akartam elhinni mikor átdugtam egy másik hubba) NEM SZABAD PC-re ÁLLÍTANI AZ IKONT (legalábbis dvi-hdmi kábellel nem) így 3840 esetében elő is jöttek a menüpontok (pár sajnálatomra állíthatom újra a fehéregyensúlyt, és a színközt)
    Az otthoni üzemmódot már az elején megtaláltam/beállítottam boltiról (fingom sincs mire jó)
    Azt olvasom külföldi tesztelő formától, hogy 60hz megy pc-n
    A driverre visszatérve, nem hinném, hogy HDMI-re szükséges drivert rakni pláne win10 esetében
    Van PC/DVI a HDMI2 csatlakozón (érdekes lenne hogy az ismerősöm ezer éves Samsung TVje képes monitorként funkcionálni, és a "csúcskategória" meg nem)
    Hál Istennek nem tudok olyat, hogy letiltani, mert amennyit b*sztattam, tudnám hol állítottam el.
    Lekódolva biztos nincs, most nem rég vettem :)

    MOLYLEPKE SZEM!!!!! Azt hittem viccből írtad, és nem!!! Hogy mi a pontos feladata az kérdés, mert azért elrepked előtte a kis szardarab :D

    Éééés még az lenne a kérdésem: Melyik távval adják ezt a foskupacot:

    1=

    vagy
    2=

    mert én az 1. kaptam, de a leírásban a 2. szerewpel

    "A világ nincs tele seggfejekkel! Csak pontos stratégiát követve vannak elhelyezve, hogy legalább egy biztosan keresztezze az utad minden nap."

  • shotika

    őstag

    válasz pw12345 #110548 üzenetére

    "Ez a tapasztalat, ha magadnak nem szerzel bontatlant a polc alól (és TV általában nincs, vagy az is bontott, most nem USB kulcsról, borotváról, gyufásdoboznyi termékekről értekezünk), . Kösz, és, akkor nekem akarja eladni, ismétlődő jelleggel, rendszerszerűen, a szétnyílt, barmolt készüléket. Ne haragudj, de az a te, mint kereskedő privát szoc. problémád, hogy pár hülye nem olvassa el a leírást (vaaagy valótlanságot tüntetsz fel) és visszapattintja, de ne rajtam próbálja behozni a kiesést, mert nekem is van privát szoc. probléma: ha ez a hozzáállás, akkor ennyi erővel elkezdek alkudozni, mert mit tudhatom mit akar rám sózni. Az ilyet nem díjazom."

    Ez ennél sokkal árnyaltabb, te is tudod, és attól, mert te 1x,2x, 5x,10x belefutsz egy ilyenbe, attól ez még nem általános. Van olyan üzlet, ahol - "akkor a raktárról odaveti az osztályvezető a visszacsomagoltat, hiába van bent talán 40 db bontatlan", az ilyet pont nem szeretik. Kiszórják, ami jó és viheted, az újra leszalagozott, vagy szépséghibás dobozos terméknél pedig szólnak a vevőnek, hogy online rendelésből visszahozták stb, ha akarod megnézheted, és eldöntöd hogy kell-e. Ha nem mutatják meg? Hát elmész máshova. (igen, tudom, ha online rendelünk vmit, akkor sok esetben addig nem nézheted meg, amíg nem vetted át)

    "Ja, hogy el akarja adni a visszavitt, hibás, javított, 1 éve a polcon a céges logót mutató cuccot, akkor viszont talán értékcsökkentként lenne tisztességes, nem új, bontatlan áron."

    A simán csak visszavitt, de jó állapotú tv-t (normál esetben 3 munkanapon belül, ha úgy dönt az adott OV, akkor visszaveheti), egész más, mint a hibás vagy 1 éve polcon levő tv kiárusítása. Utóbbiakat általában jelzik valamilyen módon, Auchanokban pl cajgolt, sárga címkékkel televágott kihelyezésen találod meg, vagy máshol pl lecsomagolva (vagy nem) demo termékként feltüntetve. Ez nem szentírás, ettől eltérhetnek és el is térnek egyes helyeken, de egy rendes, eladótérrel rendelkező áruház sem engedheti (engedhetné) meg magának, hogy hibás, szétnyílt terméket áruljon, mert az nagyrészt úgyis visszakerül. Egyébként az se garancia, hogy originál dobozos az tuti jó; nem egyszer szaladtam bele én is, hogy az új termékkel probléma volt, amikor kirakásra került. Normál esetben ezek mennek vissza szervízbe.

    "Aki meg olyan hülye, hogy utolsó darabot, kiállított árut vesz (és nem IKEA asztalt, abban viszonylag ritkán megy tönkre az elektronika fél év után) teljes áron, hát, annak gratulálok. De nekem ne passzolja le üzletpolitikából a szemetet, nem látom a logikát, hogy az előző vevő visszavitelét miért nekem kellene állni."

    Mintadarab ára nyilván alkuképes, a többinél ismét túlzol, egy hibásan működő tv-t nem fognak újból kiküldeni (és kihangsúlyozom megint, ez az általános). Értem, hogy jó párszor megjártad, de most akkor az üzlet is álljon úgy minden vevőhöz, mert 1000ből 10 kezelhetetlen ésatöbbi?

    "Érvelésed, arra sem ad magyarázatot minek bontják fel a frissen érkezett árut (pl. Euronics), nem egy bemutató darabot, mindet: csak, azt tudom elképzelni, hogy cserélgetik a polcon. Vagy Tesco/Auchan vonalon, ez ilyen "vándor" áru, a máshol átpörgetett vackot keringetik."

    Az Euronics saját gyakorlata, hogy kibont kb minden terméket, jobb!! esetben azért, mert esetleg adott szériából fajsúlyos mennyiségű hibás darab volt, vagy hiányoztak alkatrészek stb. Ezért inkább mindent kibontanak. Minek cserélgetnék a polcon? Ennyire unatkoznának? Az Auchan/Tesco vonal megint más, pont most volt nemrég példa, hogy beakcióztak KS7000-es tévéket, ilyen esetben pl jöhet akár más országból is, ahol túl sok volt belőle stb. Egyébként az Auchannál is volt hasonló, hogy akkor most minden tv-t kibontani megatöbbi, ez működött kb 10 percig. Egy Euronics megteheti, sokkal kisebb hal egy Auchanhoz képest.

    "Ne haragudj, de az a te, mint kereskedő privát szoc. problémád, hogy pár hülye nem olvassa el a leírást (vaaagy valótlanságot tüntetsz fel)"

    Elárulok egy titkot, a visszahozott termékek legkisebb százaléka adódik abból, amit írsz. Túl nagy, túl kicsi, nem az amire számítottam (ezt még meg is tudom érteni), és a kedvencem a véletlenül kettőt rendeltem. Valótlanságot feltüntetni? Van egy rendszer, amin keresztül adott termékek tulajdonságai megjelennek, és azok kikerülnek nyomtatásra vagy elektronikus táblára. Nincs az az embermennyiség vagy idő/energia ahhoz, hogy minden egyes termék leírását tüzetesen le lehessen ellenőrizni. De vehetjük az árcímkéket, amikkel évekkel ezelőtt tele volt a net, hogy X üzlet már megint tévesen tüntette fel az árcímkét, nem az van oda rakva, ami ésatöbbi. Amikor lejön 1500 címke egy akcióváltásnál, és mire kirakod, és újraellenőrzöd (mert mindent 2x kell csinálni), de már a kedves vevő vagy tökmindegy ki, közben átpakolja az árut (mert ez a tendencia sajnos), és a kolléga átsiklik felette, akit meg közben hajtanak, hogy legyen meg a címke, de ha azt csinálja, nincs áru feltöltve, miért nincs feltöltve?, és miután feltöltötte az árut, napvégén jön a kérdés, hogy miért nem adott el semmit?

    Konklúzió: mind vevői, mind eladói oldalról fejlődni kell. Tudd, hogy mit akarsz, és azt kapd, amit akarsz.

    Mondok mást, saját példa, de kb leírja az egész jelenlegi rendszert. Hezitáltam kicsit, rendeltem egy S8+-t, 1 hét múlva szállítás blabla, csakhogy másnap inkább a simát kértem volna. Online rendeltem, az online felületen semmilyen mód nem volt arra, hogy érvénytelenítsem a rendelést. Másnap meló után beszaladtam az egyik boltjukba, és mi volt? Közölte az ügyintéző, hogy vagy hívjam fel az Xy számot vagy szimplán ne vegyem át a rendelést, és rendeljem meg náluk a másikat. Mondom dehát én korrekt akartam lenni, ne küldjék fölöslegesen a másikat. Én meg nem fogok hivogatni egy robothangot, szóval maradt a nem veszem át, de rendelek másikat megoldás.

    Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

  • shotika

    őstag

    válasz joccadoki #110555 üzenetére

    A 2. járt volna.

    Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

  • PuMbA

    titán

    válasz joccadoki #110555 üzenetére

    Már hogy ne lenne szabad PC-re állítani a HDMI bemenetet? Játékhoz az kell, szóval ha játszol akko vissza kell raknod az "ikont". Természetes, hogy ilyenkor eltűnnek a beállítások, hiszen ilyebkor monitorként üzemel a TV és azon sincs sok beállítás. Ugyanígy az UHD HDMI Colort is be kell nyomni játékra. A szín beállításokat az internetről olvastad le? :)

    [ Szerkesztve ]

  • lmno

    őstag

    válasz hedzs #110550 üzenetére

    Melyiket vetted, 50 incheset? Érdekelnének tapasztalatok :)
    Képe, feketéje milyen?
    Menüje gyors?

  • pw12345

    aktív tag

    válasz shotika #110556 üzenetére

    Persze mindent meg lehet magyarázni. Értem én, hogy véded a mundér becsületét, meg, hogy meg kell élni, teljesen természetes.
    Utolsó kalandodból még azt is feltételezem, hogy a jóhiszemű, becsületes kategóriába tartozol és, azt hiszed ez az általános, ám sajnos tévedsz.
    Én is estem hasonló hibába, mikor melózni kezdtem, próbáltam cimbizni. Azt hittem, ha haverkodás nem is, de legalább alap szintű kollegialitás lesz a munkatársak közt, ehelyett jobbára az áskálódást és a pakolást tapasztaltam és nemcsak az én irányomba, hanem általában: felfele nyalok, lefele taposok. De OFF.
    A környéken pl. van 4 elektronikai üzlet, 2-ben nagyon korrekt az ürge (ezek csődbe is fognak menni: nagyon xar helyen vannak), egyben sunyi, briganti banda fészkel, egyben, pedig antikereskedők: mi a q anyádnak jöttél be az üzletbe, rohadjon meg a világ típusú hozzáállással.

    "Kiszórják, ami jó és viheted, az újra leszalagozott, vagy szépséghibás dobozos terméknél pedig szólnak a vevőnek, hogy online rendelésből visszahozták stb, ha akarod megnézheted, és eldöntöd hogy kell-e."
    Én nem mondom, hogy minden termék selejt, vagy minden kereskedő briganti, de ez a sci-fi kategória, szerintem te sem gondoltad komolyan. Persze, van polcosnak hirdetett termék, meg "sárga matricás" meg "túrd meg dobozos termék" (kinek szíve joga, hogy bevállal zsákbamacska terméket),
    csak, amikor a teljes árú, újként árultból a 4. dobozon látom, a maximális 4-ből, hogy az átvágott, leszaggatott ragszalag felül van ragasztva, hát bizalomgerjesztő.
    "Utóbbiakat általában jelzik valamilyen módon" Legalább ennyire általában nem jelzik. Nemrég írta valaki, hogy az egy hetesnek hazudott TV service menüjében 2000+ üzemóra figyelt.

    "Ha nem mutatják meg? Hát elmész máshova." Ha van még hova, Kínából meg TV-t, hűtőt, mosógépet nem rendelnék...

    "Mintadarab ára nyilván alkuképes" Legalább ennyire nem nyilván (meg az sem, hogy feltüntetik, hogy mintadarab), de, aki bevállalja, tudván, hogy mintadarab, az magára vessen, ha megszívja, ezzel nincs is gond.

    "Az Euronics saját gyakorlata, hogy kibont kb minden terméket" Marha jó gyakorlat.
    Te is pontosan tudod, azért cserélgetik, hogy a "kirakati" üzemidővel, kvázi "spóroljanak".
    (Nyilván a hűtőket, mosógépeket, nem cserélgetik: nem üzemel, nem kopik.
    Mondjuk nem is mentem még arra sehová, hogy bőszen csomagolják újra a tűzhelyeket. :DDD )
    Máshol is azért van 5-ből 5 felbontva. Azért megyek szinte mindig arra, hogy épp csomagolnak vissza valami TV-t és nem, azért mert megrendelték, megy vissza a kupacba.
    Auchanba nem sűrűn járok, a Tesco meg lehet, hogy kapásból levetett, átcsomagolt árut kap, így nem is kell vesződniük a bontogatással (érdekes viszont, hogy hajnali időpontokban rendszeresen botlottam TV újracsomizásba). Náluk már elektronikai terméket nem szívesen veszek, mert nagyon hamar tönkrementek.

    "Túl nagy, túl kicsi, nem az amire számítottam (ezt még meg is tudom érteni), és a kedvencem a véletlenül kettőt rendeltem." Látod, én pont nem ilyen apropóból dobom vissza, ha visszaviszem: hanem dög a termék.
    De divatáruról nem is volt szó, vagy te a TV-t ráhúzod a gyerekre? :F
    A BB legutóbbi húzása elég érdekes volt, ha már árcímke (én pont nem erre gondoltam), az is hülye, aki a 600000-es laptopot berendelte 6000-ért, aztán csodálkozott, hogy nem jön. A cég is nagyon gerinces volt, hogy fogadta ezeket az átutalásokat. Én meg szoktam nézni a neten az adott készülék paramétereit, nem hagyatkozom, arra a fecnire, amit melléraknak (ha ki van töltve éppen), de az sem 100%.
    Azt viszont nagyon nem szeretem, mikor 4 ár van kint (a kasszánál egy ötödiket üt be) egy termékre, semmilyen ár nincs kint, kint van egy ár és a pénztárnál, valahogy egy magasabb ár kerül beütésre, vagy épp nem üt entert a végén ("elfelejti" a drága) és így nem kerül levonásra az akció. Balhéztam már ilyenek miatt. :((

    "Tudd, hogy mit akarsz, és azt kapd, amit akarsz." Általában konkrét elképzeléssel, netes előkészülettel állítok oda a boltba, vagy rendelek. Arra ugye nem számítanék, hogy valaki levetett cuccát kapom új gyanánt.

    Utóbbi kalandodhoz. Nagyon szimpatikus, hogy sem on-line, sem személyesen nem lehet lemondani, módosítani a rendelést, valószínűleg hiába hívtad volna őket: élő embert nem kaptál volna, a menürendszer meg nem tud (tudhatna, de minek) érdemben ügyintézni. Megteheted, hogy nem veszed át, csak utána ne csodálkozz, ha a következő rendelést már hiába várod, mert "fekete listára" kerülsz. Hasonló a helyzet az elállásra is, az ED pl. (nem mondom, hogy mindig, de) alkalmazza ezt a gyakorlatot.
    Notorius barmoknál még meg is tudom érteni.

    De parttalan a vita, olvasom néha a kereskedői topicot (jókat röhögök rajta) a sok hülye, primitív, bunkó, idióta vevőről szóló sztorin. Van belőlük bőven tudom én. Csak legalább ennyi kretén, tapló, állat kereskedővel, ügyintézővel hozott már össze a jó sors. Kedvencem, amelyik azt sem tudja mit árul.

    (#110555) joccadok
    Örülök, hogy sikerült. Engem pl. megszívatott a DVI-HDMI, minden újraindításnál elnyalta a képet, hiába volt minden natívon, mókolni kellett a driverrel és a TV beállításokkal is.

  • Fishor

    senior tag

    Sziasztok!

    Még mindig nem vagyok előrébb a választásban. Az ok hogy szinte mindegy, hogy UHD vagy fullHD-t veszek.
    De a típusszámokban nem tudtok segíteni, hogy melyik szériákat érdemes megvenni, illetve melyikeknek van komolyabb hibájuk?
    Zömében úgy látom K meg M-esek vannak, meg ezen belül is a sorozatokban mik a jobbak, M-re olvastam már pár negatív dolgot, de az nem jött le hogy akkor mi az ami jó és jelenleg is kapható. Lehetőleg 43ˇ körüli méret kéne és Youtube nak mennie kell rajta.

    Üdv: Fishor

  • lmno

    őstag

    válasz Fishor #110561 üzenetére

    M: idei
    K: tavalyi széria
    6000: alsó kategória
    7000: közép
    8000+: felső
    (5 ezres talán a fullhd, a többi mind 4k-s már)

  • gyeniko

    őstag

    válasz pw12345 #110560 üzenetére

    Hajaj, nagyon rossz lehet neked...
    Én minden bizonnyal rettentően és példátlanul szerencsés vagyok, mert - bár messze az átlag feletti mennyiségben vásárolok - nem találkoztam az általad leírtakkal. Az utóbbi 6 évben az Auchan kivételével az általad felsorolt összes üzletben vásároltam már 100 e Ft feletti értékű műszaki cikket, egyetlen rossz tapasztalatom sem volt. A 20+ vásárlás kb. harmada volt személyes, a többi netes rendelés házhoz szállítással. Minden termék bontatlan volt. 1 mosógép volt sérült (horpadt volt az oldala), ezt első szóra cserélték, vitték-hozták.
    Az általad leírt eladói, kereskedői viselkedés nem életszerű. Nyilván nem egyformák az eladók, de mindannyian alkalmazottak, akik nem szívesen verik át a vásárlót azért, hogy a nem is azonosítható, személytelen "multi" tulajdonosnak nagyobb legyen az eredménye.
    A tapasztalataid - amennyiben valóban ilyenek - arra engednek következtetni, hogy különlegesen peches vagy, lehet, hogy a valamilyen rejtélyes okból "behúzod" magadnak ezt a sok rosszat.

    Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!

  • bekes.andras

    tag

    Mindenki számára!

    SAMSUNG hivatalos partner: TESCO, AUCHAN, MediaMarkt, Euronics, Extreme Digital

    Az itt vásárolt készülékek hazai piacra szánt, hazai garanciával rendelkező termékek.

    Éljen a SkyNET! :D - http://sites.google.com/site/htpconweb/Home

  • shotika

    őstag

    válasz pw12345 #110560 üzenetére

    " és, azt hiszed ez az általános, ám sajnos tévedsz."

    Nem hiszem, hanem tudom. Az eladók többsége rendesen végzi a munkáját. Tudom, mert dolgoztam elég helyen az utóbbi 10-15 évben.
    Az, amit te kívülről látsz, adott esetben mondjuk egy tv csomagolásnál: honnan tudod, hogy nem azért teszik el, mert mondjuk kell a hely?

    A következő bekezdés: én kb 4x rohantam bele egymás után olyan nőbe, akiről röviddel utána kiderült, hogy bolond, nem normális, szórakozni akar stb. Mégse mondom azt, hogy az összes nő ilyen.
    Kezded már érteni, amiről beszélek?

    ""Ha nem mutatják meg? Hát elmész máshova." Ha van még hova, Kínából meg TV-t, hűtőt, mosógépet nem rendelnék..." Van még hova, de azt is tudom, hogy működik ez az egész vásárlói fejjel. Ha vhol ezt csinálják, akkor mind ilyen, vagy adott márkából többször egymás után beleszalad egy rossz termékbe, akkor az egész márka rossz.

    ""Az Euronics saját gyakorlata, hogy kibont kb minden terméket" Marha jó gyakorlat.
    Te is pontosan tudod, azért cserélgetik, hogy a "kirakati" üzemidővel, kvázi "spóroljanak"."

    Még mindig az a kérdésem, hogy minek? Üzemidőt megnézni az elmúlt évek alatt, nálam összesen egy volt. Ha egy tv kinn van egy éve, akkor nincs az a tisztítószer, amivel ezeket a nyomokat el lehetne tüntetni. Főleg a talp kezd el karcos lenni a hónapok alatt.

    ""Túl nagy, túl kicsi, nem az amire számítottam (ezt még meg is tudom érteni), és a kedvencem a véletlenül kettőt rendeltem." Látod, én pont nem ilyen apropóból dobom vissza, ha visszaviszem: hanem dög a termék.
    De divatáruról nem is volt szó, vagy te a TV-t ráhúzod a gyerekre?"

    Te nem, de ez az általános. Erről teljesen felesleges vitázni, mert nem látod a túloldalt. Akármilyen furcsán is hangzik.

    "Megteheted, hogy nem veszed át, csak utána ne csodálkozz, ha a következő rendelést már hiába várod, mert "fekete listára" kerülsz."
    Nem ezekkel a szavakkal, de a rendelés előtt felhívták erre a figyelmem, ahogy arra is, hogy akkor történik meg a szerződéskötés, ha átveszem a csomagot. Egyébként nálunk is mennyi olyan van, ahol megrendelik a terméket, és nem veszik át. De volt olyan, amikor majdnem egy évvel később jelent a csávó, hogy jött a cuccért:D

    Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

  • HUNCHUT

    csendes tag

    válasz *Ropi* #110066 üzenetére

    Nekem ES7000 van, azon ez megoldható volt már június 30.a előtt is és most is fut, így ahogyan leírtam, Viszont a Nagyszülőhöz még nem tudtam eljutni, telefonon meg nem sikerült vele beállíttatni de neki is ES6100 van.... Távol lakik de ha elutazom hozzá és sikerül megírom, ha Neked van azóta más megoldásod szívesen venném.... Le kell futtatni egy szoftver frissítést is és akár, a Web broser-t is újratelepíteni, smartot frissíteni...sajnos látatlanban nem tudok többet javasolni.... ha a keresőből nem jön fel a https://www.youtube.com, nem tudom mit lehetne még tenni....

  • HUNCHUT

    csendes tag

    válasz *Ropi* #110066 üzenetére

    Nekem ES7000 van, azon ez megoldható volt már június 30.a előtt is és most is fut, így ahogyan leírtam, Viszont a Nagyszülőhöz még nem tudtam eljutni, telefonon meg nem sikerült vele beállíttatni de neki is ES6100 van.... Távol lakik de ha elutazom hozzá és sikerül megírom, ha Neked van azóta más megoldásod szívesen venném.... Le kell futtatni egy szoftver frissítést is és akár, a Web Browser-t is újratelepíteni, smartot frissíteni...sajnos látatlanban nem tudok többet javasolni.... ha a keresőből nem jön fel a https://www.youtube.com, nem tudom mit lehetne még tenni....

  • joccadoki

    senior tag

    válasz PuMbA #110558 üzenetére

    uhh rendben köszönöm.
    A beállításokat youtuberól néztem, de már módosítottam rajta ezt azt.
    (Mondjuk az itt leírt beállításokon egy kicsit eltérőt alkalmazok [igen! elolvastam :D ]:
    Háttérvilágítás: 20
    Kontraszt: 90
    Fényerő: 35
    Élesség: 20 [Az 50 esetében nekem pl: szürke háttéren, fehér tónus jön elő a fekete betűknél]
    Szín: 65-75
    Árnyalat (Z/P): 50

    nagyjából)

    pw12345 IIIIgen tudom, na az driver hiba! Gondolom NVIDIA kártyád van, és ilyenkor a NV vezélőpultban kell felbontást állítani, és jó lesz.

    shotika Köszönöm, megyek reklamálni (már csak azért is mert többször megszívattak, kezdve azzal hogy síkot akartam, de elbaszták, és már csak ívelt volt)

    És még egy olyan kérdés: "7xxx / 8xxx / 9xxx = Felső kategóriás prémium modellek. Az ívelt modellek kivételével nem lehet velük mellélőni." akkor én ezzel a tv-vel mellé lőttem, és ha igen akkor miért?

    "A világ nincs tele seggfejekkel! Csak pontos stratégiát követve vannak elhelyezve, hogy legalább egy biztosan keresztezze az utad minden nap."

  • pw12345

    aktív tag

    válasz gyeniko #110564 üzenetére

    Hajaj, nagyon jó lehet neked, nézd őszintén örülök a mázli sorozatodnak, remélem sokáig kitart.
    Máris egy közös vonás: én sem járok Auchanba.Biztos nem ott fogunk összefutni.
    Netes rendeléseim nekem is bontatlanok voltak, igaz nem is rendeltem olyan helyről, ahol már a boltban átcsomagolt terméket láttam.
    Személyesen már nem is próbálkozok, TV-vel semmiképp: cipelje a franc.
    Az kizárt dolog, főleg 6 éves távlatban, hogy a személyes vásárlásaidnál ne találkoztál volna újracsomagolt kacattal (ED-nél, illetve, háztartási gépnél még el tudom képzelni, TV-nél semmiképp) Tesco, MM, Euronics, BB üzleteiben. Vagy meg sem nézted, vagy azt sem tudod mit kell nézni, vagy szimplán vetítesz.
    Ez a vitték-hozták megint opcionális, a "hozás" még tuti, de a "vivés" már cinkesebb, mérethez, súlyhoz, értékhatárhoz köthetik, vagy szimplán elhajtanak: juttasd vissza valahogy.
    Lehet, hogy nem életszerű, de ez van. Shotika sztorija a lemondásról is bohózatba illik, ha nem tapasztaltam volna nem hinném el, de sajnos ez van. Az életszerű, hogy külföldit lát a pincér és a 700 Ft-os reál pezsgő 70000 Ft-ra ugrik? Vagy, hogy hónapokig kallert nem látok egy járaton, de a jó idővel megjelennek és a turistákra utaznak? Ilyen elvetemült, velejéig romlottak ezek, biztos nem főnöki utasítás.
    Nem is írtam, hogy minden szerencsétlen, alul fizetett árufeltöltő a sátán műve, aljas, gonosz lény, létezésük célja a vevők életének megkeserítése. Nem, csak ki akarják fizetni a rezsit, azt csinálják, amire utasítják őket, ha simlis a főnök, akkor variálnak. És az sem biztos, hogy a manager fentről kapja ezt az utasítást, el tudom képzelni, hogy saját bulit rendez, aztán vagy megbukik, vagy nem. Boltja válogatja. Volt, ahol hihetetlen tirpák, tapló, sunyi személyzettel találkoztam, máshol ugyanezen láncnál nagyon korrekt hozzáállás volt, cicababák is lófráltak, valóban ki lehetett próbálni a készüléket, távost is adtak. Egy TV újracsomagoló taggal pl. nagyon jól kiveséztük az egyes készülékek tulajdonságait, amíg ragasztgatott. Máshol elhajtottak, hogy ne buzeráljam az árut, vegyem meg, vagy húzzak. És ez ugyanaz a cég.
    "különlegesen peches vagy, lehet, hogy a valamilyen rejtélyes okból "behúzod" magadnak ezt a sok rosszat."
    Egy szóval nem írtam, hogy minden kétes, reciklált vackot megveszek, de sajnos néhányszor ráfutottam,
    amúgy meg látom, amit látok. Feleslegesen nem is hurcolászok vissza terméket, csak, ha gond van vele.
    Hiányzik a túrónak az ügyintézés, meg a balhé.
    A bajt sem keresem szándékosan. Volt olyan ismerősöm, aki azzal szórakozott, hogy direkt előkotort a polc mögé beesett, lejárt dolgokat és handabandázott miatta, nekem erre sem időm, sem energiám nincs. Mondjuk ő járműveken is előszeretettel csinálta a balhét, könnyen tehette, akkora, mint a hegyomlás.
    Ha ellenségesek, elutasítóak, beszólnak, viszont offenzíven lépek fel. Tudom, csúnya dolog, de ez van.

    Ezen felül madaras Tescoban másfél méteres, J-s UE60J6240 200 rugó, aki még akar PIP-et.

  • Fishor

    senior tag

    válasz PuMbA #110563 üzenetére

    Szia!

    Ezt én is néztem. Ez akkor jó választás? Nem gond az M széria, valami rossz rémlik, mintha olvastam volna itt?

    Üdv: Fishor

  • dave_gahan

    aktív tag

    válasz pw12345 #110570 üzenetére

    Most akkor a Mo.-on forgalmazott UE60J6240-es típus 100 Hz-es?
    Az utóbbi hetekben felmerült itt néhány hozzászólásban, h esetleg nem az, de nem nagyon tudtam kiigazodni, rajtuk, kicsit elveszítettem a fonalat...

  • pw12345

    aktív tag

    válasz shotika #110566 üzenetére

    De itt megint azt próbálod rámkenni, hogy állításom szerint minden eladó briganti, holott több ellenpéldát felsorakoztattam.

    Ha kell a hely, akkor mi a f-nak rakja ki a 2 méteres dobozt az eladótér közepére, hogy keresztül essek rajta? Úgy néz ki, mint egy nagybani. És tuti nem a raktárba kell a hely (főleg, hogy tök üres hodályt látok, mikor kijön a tag), mert mikor rákérdek, hogy ezek vannak, amit itt körben látok: igen ennyi, már csak ez maradt, meg, ami a polcon van.
    Visszavágok a te eszmefuttatásoddal: mi oka/haszna lenne, mint árufeltöltőnek hátul rejtegetni/letagadni a szajrét?

    "Ha vhol ezt csinálják, akkor mind ilyen, vagy adott márkából többször egymás után beleszalad egy rossz termékbe, akkor az egész márka rossz."
    Amennyi f0s Samsungot vettem már (egér, HDD, stb.) el is átkozhatnám, de nemrég is vettem, eddig jó, viszont, amerre fejlesztenek el fogom felejteni ezt a márkát.

    1 év, az pont egy garancia idő a Samunál és noname terméknél. Ha, amúgy 2-3 évig bírta volna, ez az idő a vevőnél lerövidül és gar lejártával meg is kotlik a készülék. Ekkor tényleg bejöhet a jóslatod, elkönyveli xarnak a terméket, miközben csak élettartama jó részét a polcon töltötte.
    "Főleg a talp kezd el karcos lenni a hónapok alatt." inkább az alja a pakolástól és futottam is rá ilyenre, a képernyő is szép ujjlenyomatos volt.

    "mert nem látod a túloldalt" Többször álltam úgy sorba vevőszolgálaton, hogy primitívék előttem balhéztak, hogy nem működik a termék, vagy nem olyan, pedig csak nem értettek hozzá, nem tudták összerakni. Volt, hogy én mutattam meg mit kellene vele csinálni, hogy úgy működjön, ahogy elvárja. Eladtam is már párszor: hidd el láttam már hülyét, nem keveset, mind vevői, mind eladói szemszögből. Kedvenceim a mennyit tudnál a feléből engedni és örülj, hogy vásárolnék tőled típus, valamint a leereszkedő, pökhendi, örülj, hogy szóba állok veled, hitvány vevő féle. Az abszolút kedvenc, amelyik dobálja az árut, miután nagy nehezen túrtam egy ép darabot.
    Én pl. ezt a túl nagy, túl kicsit sem tudom megérteni. Nem tudja mekkora kell, vagy nem próbálja fel? A hűtőt? 1x szoptam így be fregolival, de azt is cseréltem, nem az eladó fogai közé vágtam, hogy vissza a pénzt, mivel én voltam a barom, hogy nem mértem le.

    "De volt olyan, amikor majdnem egy évvel később jelent a csávó, hogy jött a cuccért"
    Hát nézd, jobb későn, mint soha.
    Én fordítva jártam, rendeltem valamit, amiről tudtam, hogy idő (hetek, legfeljebb hónapok), már nem igazán foglalkoztam vele, de másfél év múlva kaptam az értesítőt, hogy megjött, akkor viszont már elhajtottam őket a f-ba, mivel megoldottam a problémát más forrásból.
    Amúgy át szoktam venni, ha rendelek valamit, kivéve, ha kavarás van vele, sérült, vagy eltérő. De volt, hogy már úgy is, mert épp, arra is szükségem volt. Sőt, volt, hogy 2x küldték ki, vagy másét is átvettem, aki nem vette át, mert épp akciós volt a cucc. Sajnos nem ez a gyakori.

    [ Szerkesztve ]

  • #94529552

    törölt tag

    válasz bekes.andras #110565 üzenetére

    Ezt nem garantálja szerintem egyikük sem. Hivatalos partnerek, de akkor hoznak be kintről tévéket, amikor akarnak, vagyis ha szükség van rá, és azok már nem az itteni Samsunghoz tartoznak, vagyis webshop-os tévének számítanak. Már volt ilyenre példa.

  • bekes.andras

    tag

    válasz #94529552 #110574 üzenetére

    ... nálam a hivatalos partnerség kizárná a szürke import lehetőségét. :) No, de mindegy is, mert nagyon úgy fest a dolog, hogy nem fér el a 40", így kénytelen vagyok 22-24"-ban gondolkodni, amiben viszont nincs UHD, de még SMART rendszerű se nagyon. Ez szívás... :(

    Éljen a SkyNET! :D - http://sites.google.com/site/htpconweb/Home

  • pw12345

    aktív tag

    válasz dave_gahan #110572 üzenetére

    Ööö, lövésem nincs, de írtam ilyet? Ezt tuti nekem szántad, inkább Pumba területe?
    A honlapon mit ír? De állítólag az sem 100%, csak bizonyos feltételek mellett.

  • PuMbA

    titán

    válasz dave_gahan #110572 üzenetére

    Meg kell kérdezned ahonnan vennéd, hogy van-e a Motion Plus menüben Elmosódás csökkentés opció :) Ha van 100Hz-es, ha nincs 50.

  • dave_gahan

    aktív tag

    válasz pw12345 #110577 üzenetére

    Sorry, talán kicsit félreérthető volt, mindenesetre azért a Te hozzászólásodra írtam, mert Te hoztad fel most, hogy 200k-ért lehet kapni...az már nagyon jó ár. :K
    Viszont a kérdés általánosságban mindenkihez szólt, aki képben van. :D

    PuMbA: köszi, vmi ilyesmire emlékeztem, de egyébként baszki, ezt 2017-ben csak így lehet kideríteni egy típusról? :O;]:(((

    [ Szerkesztve ]

  • Gaben360

    senior tag

    válasz dave_gahan #110579 üzenetére

    Nem,nem 100 hz-es,pedig ezt írják szinte mindenhol szóval jól átqrt a samsung,már bánom,hogy eladtam az 55h6400-at. :W
    Más: A service menübe hogy kell lépkedni,hogy ne állítsak el semmit se?
    A panel tipusára vagyok kíváncsi,mert ha ott sharp és 100/120hz szerepel.akkor direkt lebutított tv-t kapnak a magyarok. :W

    Az éj sötét,és tele iszonyattal! "Néha szívesen lennék egy régi gyárépület ablaka....csak állnék ott beb@szv@"

  • lmno

    őstag

    válasz Gaben360 #110580 üzenetére

    Mondjuk ha csak a service menüből derül ki hogy nem 100 hz-es panel van benne, akkor nem mindegy? :)

  • dwelablack

    tag

    válasz sandró60 #110525 üzenetére

    Szia/Sziasztok,

    köszönöm a tippet, sajnos mindenhol csak vevőcsalogatóként van kint az 55ku6400, amit inkább nem is kommentálnék.

    Ha visszaemlékeztek még, az igényeink az alábbiak voltak:
    - 55-60" sík
    - UHD
    - Smart nem fontos
    - DLNA fontos
    - CI+
    - Max 250e pénz.

    Most találtam beragadva UE60J6240-et (E-digitálnál).
    Kb 4-5méterről fogjuk nézni a tv-t, így akár az UHD-t el is engedhetném az igényekből.

    Mi a véleményetek? Érdemes beleugranom? Van ennek a típusnak valami buktatója? Sajnos a fórumon elég kevés szó volt róla.

    Köszi a figyelmet,
    Üdv,
    Gy. :R

    [ Szerkesztve ]

    nem a részvétel a győzelem, hanem a fontos.

  • dave_gahan

    aktív tag

    válasz Gaben360 #110580 üzenetére

    És ha a Motion Plus menüben van Elmosódás csökkentés opció? :)

  • PuMbA

    titán

    válasz dwelablack #110582 üzenetére

    Mivel a KU sorozat már kifutó termék, ezért az UE55MU6102 a lehetőség és pont 250k-ba kerül pár megbízható boltban :) J6240 jó vétel lehet, de hamarabb vége lesz a támogatásának.

    [ Szerkesztve ]

  • *Ropi*

    félisten

    válasz HUNCHUT #110568 üzenetére

    Köszönöm, megnézem mire jutok vele. :)

    Weboldalam: http://karpatisandor.hu

  • dwelablack

    tag

    válasz PuMbA #110584 üzenetére

    A támogatás alatt nyilván szoftveres támogatást értesz.
    Garancia ugyanúgy érvényes rá, mert tiszta besz.forrás. Jól gondolom?
    Igazából az, hogy 2 szériával ezelőtti modell, az annyira nem zavar. Ha zavarna, akkor évente cserélgethetném a tv-ket :) Van még másik két samu tv-nk, mindkettő H széria és semmi gondom nincs velük.
    A beépített wifit kihagytam a szükséges kritériumokból, de ahogy látom ebben az is benne van.
    Mivel 99%-ban FHD filmeket/csatornákat nézünk, szerintem az Ultra HD kijelzőből engedhetünk (úgy, hogy ráadásul ez a tv nagyobb és olcsóbb is egyben). Mit gondolsz?

    [ Szerkesztve ]

    nem a részvétel a győzelem, hanem a fontos.

  • lmno

    őstag

    válasz dwelablack #110586 üzenetére

    "A támogatás alatt nyilván szoftveres támogatást értesz."

    Pl. egyszer csak kiveszik a Youtube-ot belőle (mint ahogy most is tették), vagy más appot. Ha régebbi modellt veszel, akkor ez hamarabb fog bekövetkezni.

  • Gaben06

    tag

    Üdv.

    Szerintetek mennyire normális, hogy a TV bekapcsoláskor és még röviddel utána halkan, kattogó hangot ad?
    Pár napos UE55MU8002.

  • Gaben360

    senior tag

    válasz lmno #110581 üzenetére

    Miért lenne mindegy?? Nekem ez az ár amiért vettem igenis sok volt elvárnám,hogy ugyanazt kapjam a pénzemért mint a hollandok vagy lengyelek stb..
    Raktam ide képet is róla egy service menüset ahol 100hz-es a panel,és egy motion plusosat ahol van elmosódáscsökkentés.

    Az éj sötét,és tele iszonyattal! "Néha szívesen lennék egy régi gyárépület ablaka....csak állnék ott beb@szv@"

  • dwelablack

    tag

    válasz lmno #110587 üzenetére

    Értem, nem baj. Telefonról/gépről allshare-t használok mindenre, remélem azt azért nem bántják :)

    nem a részvétel a győzelem, hanem a fontos.

  • Gaben360

    senior tag

    válasz dave_gahan #110583 üzenetére

    Akkor 100hz,de ettől nem kell tarts,mert nem lesz nekem se és más fórumtársnak sincs ilyen opció.
    Amúgy baromi jó tv lenne,de így......

    Az éj sötét,és tele iszonyattal! "Néha szívesen lennék egy régi gyárépület ablaka....csak állnék ott beb@szv@"

  • lmno

    őstag

    válasz Gaben360 #110591 üzenetére

    Csak azt mondom, hogy ha szabad szemmel nem tudod megállapítani, hogy 50 vagy 100 hz, akkor igazából mindegy is.
    Régen megvette az ember a tv-t aztán örült neki, manapság meg mindenki bújja a fórumokat meg cikkeket és pörög a specifikációkon. És rábeszélik a fórumokon olyanokra, amikre igazából lehet, hogy nincs is szüksége.

  • Gaben360

    senior tag

    válasz lmno #110592 üzenetére

    Ez sajnos látható dolog,főleg ha előtte 100hz-es tv-d volt.Már az első tesztnél kibukott a dolog amikor elindítottam egy filmet.

    Az éj sötét,és tele iszonyattal! "Néha szívesen lennék egy régi gyárépület ablaka....csak állnék ott beb@szv@"

  • dave_gahan

    aktív tag

    válasz PuMbA #110584 üzenetére

    Kicsit tegyük már rendbe a képfrissítés valós Hz értékét, ill. a PQI-t.
    Ragyogó példa erre a tv, amit épp ajánlottál, linkeltél: UE55MU6102

    Paraméterei:
    Képfrissítés: 50 - 60 Hz
    Képfrissítési index: 1300 PQI (Picture Quality Index)

    Ugyebár régről berögzült dolog, hogy a minél folyamatosabb kép érdekében érdemes volt valós 100Hz-es képernyőjű tv-t venni, mivel az 50Hz-eseknek pocsék volt a képe. Persze ízlések és pofonok, de mindenesetre darabosabb volt, az utánhúzás mértéke is jobban látható volt mondjuk sport (pl. foci, tenisz, stb.) közvetítéseknél. A gyártók aztán kezdték egyre inkább a PQI értékeket nyomni, ezzel kommunikálni... Valójában azt látjuk, hogy mostanság már a középkategóriában is elvétve találni 100 Hz-es tv-t, most pl. a J6240-esről derült ki (?), hogy nem is 100Hz-es...ha igaz... :F
    Pedig a külföldi oldalak szerint a a J62xx széria paraméterei:
    Képfrissítés: 100/120 Hz
    Képfrissítési index: 600 PQI (a J6240-nek asszem 700)

    Na most akkor melyik paraméternek higyjek, ha minél folyamatosabb képfrissítést szeretnék? Az 1300 PQI az már remek érték akkor is, ha csak 50 Hz-es panelről van szó? Melyiknek jobb a képe? Bevállalhatóak az idei M sorozat 6-os szériájú tv-i? Az UHD most nem releváns, nem érdekel, nekem teljesen rendben lenne a FHD, mivel 4 méterről nézem a tv-t, a lényeg, hogy inkább nagyobb legyen (min 55", de inkább 60").

    Én azért ragaszkodnék az UE60J6240-hez, mert egyrészt ár/érték arányban ez most 200k-ért best buy, másrészt ez még (elvileg) 100Hz-es - emlékszem, tavaly döbbentem néztem, hogy a K sorozat 6xxx-os számozású tv-i mind 50 Hz-esek, a Samsung is nyomatta idő előtt az UHD-t, közben az igazán pöpec UHD panelek inkább csak valahol a 7-es, de inkább a 8-as sorozatban vannak - horror áron, a QLED, OLED és egyéb újabb, profibb fejlesztésekről nem is beszélve...

    Mintha "elbutulnának" a tv-k, az M-es sorozat sem hoz semmi előrelépést a K-hoz képest, közben alig lehet egy tisztességes középkategóriás, de 100Hz-es tv-t kapni 55" méretben 200-250k körül.

    Egy UE40D6500-asról váltanék, jó képe van, 100Hz-es, nincs különösebb gondom vele (bár a youtube app megszüntetése érzékenyen érintett), csak időközben nagyobb nappalink lett és baromi kicsi a 40", nagyobb képátló kellene.

    Na a lényeg, higyjek most már a PQI-nak, vagy az csak egy parasztvakítás? (OK, tudom, elsősorban a szememnek higyjek ;], de akkor is)
    Arról nem beszélve, hogy mi ez a szemét húzás, hogy azonos típusú tv-k régiónként változhatnak, nincs egy egyértelmű adatbázis, amiben szerepelne a korrekt Hz érték, aminek hinni is lehet Magyarország vonatkozásában.
    Persze, a magasabb kategóriákban már 100Hz-es panelek vannak (plusz olyan funkciók, amelyek annyira nem is érdekelnek), de nem szeretnék 3-4-500 ezer (határ a csillagos ég) Ft-ot áldozni egy tv-ért, akkor sem, ha viszonylag nagyobb képátlóban, 55-60 collban gondolkodom (főleg úgy, h ráadásul a tv a jelek szerint 5 év múlva úgyis elavult lesz és törlik belőle az alap alkalmazásokat...) Agyrém. :O

    [ Szerkesztve ]

  • Gaben360

    senior tag

    válasz dave_gahan #110594 üzenetére

    Ha van rá módod nézd meg élőbe,ha van elmosódáscsökkentés akkor 100hz,ha nincs akkor 50hz.
    A PQI meg egy kitalált mértékegység,amit én is kitalálhattam volna mondjuk elnevezhettem volna WTF 2428-nak is,mert kb annyi köze van hozzá,hogy hány hz-es panel van a tv-ben.

    [ Szerkesztve ]

    Az éj sötét,és tele iszonyattal! "Néha szívesen lennék egy régi gyárépület ablaka....csak állnék ott beb@szv@"

  • Valaki másnál is szarakodik a KS-en a 1080 firmware óta a Youtube vagy csak nálam van valami elrontva?

    Nem lehet navigálni benne... hát ez megalol. Eddig jó volt, de most az utsó frissítés tönkrevágta.
    Már csak a mobilról tudom átteni amit nézni akarok.

    Pedig factory resetet is csináltam, utána jó volt, de másnap megint összekakilta magát... meh.

    Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

  • PuMbA

    titán

    válasz dwelablack #110586 üzenetére

    Az MU6102 még abban jobb, hogy több videót formátumot tud lejátszani, míg a J6200 csak a régebbieket. Neked kell dönteni, hogy ez mennyire fontos, hogy 4 év múlva is menjenek rajta a külső videók.

    (#110594) dave_gahan: A jelenlegi kínálatban helyzet az, hogy a 4000-res, 5000-res, és a 6000-res széria 50Hz-es. A 7000-res és felette lévők pedig 100Hz-esek :) Az UE60J6240-hez meg ne rakaszkodj, mert ahogy itt kiderült mégis 50Hz-es, szóval semmivel sem vagy előrébb vele.

    [ Szerkesztve ]

  • Gaben360

    senior tag

    válasz Gaben360 #110580 üzenetére

    Valaki akkor tud segíteni a service menü kérdésben? Akár privátba is jó.

    Az éj sötét,és tele iszonyattal! "Néha szívesen lennék egy régi gyárépület ablaka....csak állnék ott beb@szv@"

  • hedzs

    csendes tag

    válasz lmno #110559 üzenetére

    Az 55 incheset vettem.
    A menü nagyon gyors, a képe nagyon szép, a fekete pedig szerintem teljesen vállalható, szóval a képminőséggel kifejezetten meg vagyok elégedve. Ami viszont furcsa hogy egy true 100 hzes tévéről váltottam erre az 50 hz + motion plus-os modellre és elsőre úgy érzem hogy a különbség látható ( de az is lehet hogy még nem adtam neki elég időt, az egész napom ráment a Smart funckiók - sikertelen - működésre bírására).

    [ Szerkesztve ]

  • dethroner

    veterán

    válasz bekes.andras #110532 üzenetére

    Nagyon egyszerű.Tévé böngészőjében bepötyögöd ezt a weboldalt whatismyscreenresolution.com és szépen megmutatja milyen felbontáson jelenik meg az oldal. Beépített YT app szintén csak 720-ig viszi a minőséget, bármilyen magasabb felbontású videót állítasz be, akkor is. Ebben a tesztben a H6500-at nyúzzák és annak is csak 720-as a smart része. De amint mondottam, magam is érdeklődtem ezzel kapcsolatban a samu magyar képviselőjénél, a válasz levelükből idézek:
    Ami a Smart HUB felületet illeti, fejlesztői döntéssel magyarázható a felbontása (ezek miértjére nem rendelkezünk rálátással), azonban ez semmilyen módon nem befolyásolja a tévékészülék által lejátszott tartalmak felbontását, ezeket a televízió változatlanul Full HD felbontásban képes lejátszani.

    Vagyis csak reklám kérdése. Hüdejó okostévé, amiből pár év alatt minden okosságot kivesznek, 4 magos cpu hogy mindegy nagyon gyors legyen, de csak akkor, ha visszabutítod a minőséget. :K

    A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

Új hozzászólás Aktív témák