-
GAMEPOD.hu
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
keIdor
titán
válasz gippazoid #104999 üzenetére
Szerintem ez nem csoda, gondolom sok ember nem nézegeti közelről, sokak azt se tudják mit kéne keresni, így a szar is eladható. A többi gyártó is ezt csinálja, kaptam már ki én is pl. 2db hallottpixeles LG-t.
A mostani Sony TV-mnél meg 10 készülékből 8-nál elég rossz a black uniformity, magyarul felhősödik.
A topik alapján kb. tényleg a készülékek 80%-a érintett és ugyanott van a probléma is, magyarul valahogy rosszul lehetnek összerakva.A Samsungnál is szánalmas az, hogy elválik egy KS7000 hátulja.
WaterWawe: Csak mit vegyen az ember? Mindegyik gyártó ilyen. OLED? Kéne, csak ott meg megint más lenne.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
nagyúr
válasz Flashget #104997 üzenetére
Világos persze...
Bár azért annyi különbség lehet, hogy akik nem ezektől veszik ott cirkulálhat közkézen pár ilyen visszatérő rossz példány, vagy ugye "kamionról leesett low quality példány"... mert a garancia bonyibb lehet (ha van egyáltalán), mint azoknál akik közvetlen a forgalmazótól szerzik be.
Stb.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz keIdor #105001 üzenetére
Hát mivel itt a panel is készen jön, szvsz még csak nem is feltétlen az összerakás... mármint nem az itteni a baj feltétlen, hanem ahonnan a panel jön kínából (vagy korea).
De az hogy egy sima bekapcsolós QA teszten nem buknak ezek el, az gáz.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Rp526
aktív tag
válasz WaterWawe #104998 üzenetére
Nekem ha rávakuztam akkor ilyen apró buborékok voltak láthatóak (először még fóliának is gondoltam).. Majd megpróbálok én is fotót készíteni. Olyan mint mikor autómosás után nem törölgeted le és a vízkő foltokban ottmarad, vagy mikor levegősen fóliáznak le vmit. De csak ha vakúval világítom meg, kikapcsolt állapotban.
-
Rp526
aktív tag
Jah.. tegnap megint csinálta ezt a "fekete képernyőzést" a TV. Gépet is újra kell ilyenkor indítani + TV-t is. Megcsináltam amit kért az ügyfélszolgálat (kezdő állapot visszaállítása).. de sejtettem, h nem lesz semmi változás. A us.community.samsung.com fórumon am rengeteg ilyen eset van típustól függetlenül Samsung TV-nél, ami viszont a brutális, h érdemi válasz nem érkezik tőlük sem. Megpróbálják figyelmen kívül hagyni... de egy szint után már nem lehet. Remélem kiadnak majd vmi update-et és megoldják ezt.
-
Celtis
veterán
-
gippazoid
senior tag
válasz keIdor #105001 üzenetére
Tök jó, mert én meg SONY-ban gondolkodom mert szép a képe...
Minél többet olvasok TV-kről annál inkább körvonalazódik, hogy semmit sem érdemes venni, mert mind hulladék - legalábbis abban az ársávban amit én hajlandó lennék kifizetni egy akármilyen TV-ért.
Ja, a visszavitt, bevilágítós, fakó színű Samsung 24"-os monitor hivatalos Samsung import, a MM-ból jött és origin csomagolás volt.
Gippazoid Novelties Inc.
-
RobexX10
aktív tag
Samsung KS7000-hez van új frissítés.
Verzió : 1160.6
2017.01.11Ha esetleg talál valaki róla valami bővebb infot megoszthatná!
-
kornel1000
tag
válasz Flashget #104996 üzenetére
Csereutalvány kérésemre ezt a választ kaptam a Samsung ügyfélszolgálattól:" Sajnálattal értesültünk arról, hogy készülékével nem elégedett.
Tájékoztatjuk, hogy a Samsung Electronics Magyar Zrt Központjában szerviz tevékenység nincs. A meghibásodott termékeink javítását szerződött szervizpartnereink végzik. Amennyiben Központunkba érkezik javításra vagy cserére vonatkozó kérelem, annak elbírálása szervizeink szakvéleménye alapján történik.
Szervizpartnerünk tájékoztatása szerint a készülék legutóbbi javítása óta nincs tudomásuk hibás működésről, a javítást követően a készülék a műszaki előírásoknak megfelelően működött."Ekkor még ki sem jöttek megnézni a hibát ,nem még hogy javították
Itt nem is az ár a fontos tényező.Hanem, hogy az ember a pénzéért elvárna egy hibátlan készüléket legyen az 100 000Ft vagy 500 000Ft.[ Szerkesztve ]
-
br0by
csendes tag
Már meg sem merem nézni az új TV-met közelről, nehogy találjak valami hibát, mert akkor folyton azt néném
-
Flashget
félisten
válasz kornel1000 #105014 üzenetére
Sablon válaszokat tolnak és ha Pesti vagy az oktogon szerviz lesz a szakértő szervizük...
akkor írd meg ami azóta történ hogy kicserélték egy másik rosszra és úgy dicsérd meg őket szép szavakkal, hogy milyen ragyogó közöttük az infó áramlás ......húzzák az időt csak, hidd el....az pedig hogy 100K vagy 500K nem mindegy, mert ők azok akik úton, útfélen hirdették felső kategóriás készüléknél 1 pixel hiba sem megengedett...
Realme GT Master Edition
-
nagyúr
-
lapi78
csendes tag
válasz FollowTheORI #105017 üzenetére
Pontosan ugyanígy érzek az update-el kapcsolatban. Ha esetleg már valaki fel is tette,megköszönném ha megosztaná élményeit. Köszike.
Psn: Lapi_papi Xbox:lapi78
-
Hmmm1
aktív tag
válasz FollowTheORI #104993 üzenetére
Azért ennyire ne védjük már őket. Durva amit leírt kornel1000. Nagyon gáz a helyzet.
És olyan nincs, vagy nem kéne hogy véletlenül át megy. Gyamnús különben, a végén kiderül hogy sutyerák szlovákok basszák el. Jóska a falubul lemeózza és mehet a dobozba. Mert hogy semmilyen prémium átvizsgálást nem kapnak a tv-k az is biztos. A legolcsóbb tv-jüknél jobban kéne ügyelni, mit adnak el, nem még ezeknél. Hajmeresztő. Kis túlzással, fél millás tv-ket majdhogy nem lehet vágni a ganajraSzerintem egy petíciót vagy valamit össze kéne dobi, akár itt topik szinten és eljuttatni a Samsungnak, nem csak a magyarnak, mert azért ezt komolyabban kéne venni. Már vagy két tucat ember jött, csak ide a topikba jelezve ezt a problémát. Vagy pixel, vagy hátlap, esetleg mindkettő.
Lehetne egy felhívás, hogy akinek ezen modellekkel problémája volt, igazolt vásárló stb. az jelentkezzen, aztán hátha kicsit híre megy és talán Samsung elszégyenli magát koreai révén és felajánl cserét, vagy a jövőben sokkal kevesebb ilyen lenne. Próbát megér szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Hmmm1
aktív tag
válasz kornel1000 #105014 üzenetére
Az durva, szerintem ne hagyd. Akkor ha jól értem kicserélték a kijelzőt benne, visszaküldték, majd az is szar, csak kevesebb a rossz rajta. Ha lehet hívasd ki őket újra, vigyék el vagy akármi, de az elfogadhatatlan hogy nem tudnak egy hibátlan darabot adni.
-
Gaben06
tag
válasz kornel1000 #105014 üzenetére
Szánalmas amit a Samsung művel TV ügyben mostanában. Az Oktogon szervizben meg nem 100-as enberek dolgoznak. És még finoman fogalmaztam. Nekem 2,5 hónapomba került kiharcolni a csereutalványt. (46D6500).
Nem volt egyszerű, de sikerült. Azóta nem tudok a nappaliba nagyobb méretű TV-venni.
3db 55JU7000-es és 2db 55JS8000 után elment a kedvem az egésztől. Szóval nem most kezdődött a silány TV-k gyártása. A Szlovákiai gyárban valami nem stimmel. Én mondjuk jeleztem ezt többször is a Samsung-nak, hogy szerintem a körmükre kellene nézni.[ Szerkesztve ]
-
Flashget
félisten
válasz Gaben06 #105021 üzenetére
z Oktogon szervizben meg nem 100-as enberek dolgoznak. És még finoman fogalmaztam.
leragadtak a csöves tévéknél, mert a védelmük a csereutalvánnyal szemben kimerült abban, hogy én mint Digikábeles béreljek a kódolt csatornákhoz az UPC-től beltérit.
Realme GT Master Edition
-
nagyúr
válasz Gaben06 #105021 üzenetére
Akkor a koreai bossnak kéne írni hogy jöjjön tartósan "gyárlátogatásra".
Hátha akkor mindenki összekapja magát.(#105019) Hmmm1
Dehogy védtem, csak azért el tudom képzelni a másik oldalon sem fenékig tejfel az élet... szóval mikor megnő az ünnepi kvóta pl a gyárban, mert "fel kell készülni a rohamra", és a rabszolgahajcsár ostorozza a sort. No akkor tuti, hogy nem kicsit eshet a színvonal a mennyiség oltárán. Mondjuk, ha eleve nem túl magas, akkor ez betehet neki.
Pedig amugy tényleg a koreaiak eddig jók voltak ebben, csak hát ugye a kínaiak miatt nagyobb lett a verseny már és a költségeket meg mindent meg kell fogni jobban. Már nem a hanyatló nyugattal versenyeznek.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
gippazoid
senior tag
válasz FollowTheORI #105023 üzenetére
A Samsung ügyfélszolgálata is egy nagy rakás sz.r.
Megígérik hogy visszaszólnak - na az soha nem történik meg. 3 ilyen esetem van, most megreklamáltam ezeket. Amit ott és akkor chat-en nem tud meg az ember azt nem fogja megtudni mert simán elfelejtődik az ígéret.
A TV-t amiről kérdeztem még májusban, már megvettük júliusban.
Amiről november végén kérdeztem, azt megrendeltem januárban és már vissza is vittem mert semmirevaló.
Decemberben reklamáltam hogy miért nem válaszolnak - erre jött bullshit válasz. Annak is pont 1 hónapja és még azóta sem jött meg az ígért válasz.Jópofák.
Kiválósági díjas ügyfélszolgálat!Gippazoid Novelties Inc.
-
nagyúr
-
geristar
tag
Egy samsung ku 6450 tv-m van amin a wi-fi-t szeretném használni, de sokszor nem csatlakozik, vagy 5-10 perc után megszakad a kapcsolat az internettel. Az wi-fi-t látja, de dns hibával nem akar csatlakozni. Angol fórumokon próbáltam beállítani fix dns-t, de nem sikerült megoldani a problémát.
Digi internetem van. Valaki tudja esetleg mi lehet a probléma? -
Flashget
félisten
válasz gippazoid #105024 üzenetére
a telefon romániában csörög...
az volt a legjobb, hogy többször is visszahívtak előtte mondták vegyem fel ha a szám rejtve lesz mert ők azok csak ez ilyen... a számot nem jelezte ki sosem...kívéve egyszer valami hiba miatt kijelezte 0040..így kezdődöttRealme GT Master Edition
-
BuricsJ
tag
válasz gippazoid #105028 üzenetére
Lefedettség hiánya nálunk is problémát jelentett........ TP-Link router az emelet egyik sarkában, a földszinten a TV, a telefonon is csak hol egy, hol kettő jel volt látható a TV mellett álva, azaz hol sikerült a kapcsolódás, hol nem.
Megoldásnak vettünk egy TP-Link jelerősítőt, ennek van Ethernet portja is, így kábellel csatlakoztatva megszűnt a wifi problémánk TV és telefonon is hasít a netJózsi
-
gippazoid
senior tag
válasz Flashget #105029 üzenetére
Tudom, hogy már pár éve kiszervezték Romániába az egész üfszolgálatot.
Én speciel chat-elni szoktam, aminek a teljes másolatát megküldi a web-es felület email-ben - ha kérem.
Szó elszáll... (tudom, van arra is megoldás, de ilyen "kaliberű" ügyintézéshez ez is megfelel).Gippazoid Novelties Inc.
-
func93
senior tag
Sziasztok!
Olvasgattam vissza a forumot. Végülis akkor az igaz, hogy a 40" H6200 már ténylegesen 100hz?
Ugye elvileg a 32" csak 50."Nem lehet összekötni a pontokat a jövőt fürkészve, az összefüggések csak utólag visszanézve látszanak." - Steve Jobs
-
Zolee11
senior tag
Sziasztok!
Mi az általános vélemény a K5500-as szériáról? Nálam sorozatnézésre, filmnézésre lenne elsődlegesen használva. Ezt néztem ki pontosan UE40K5500AWXXH. Jóval drágább az UE40KU6400SXXH, viszont nekem totálisan fölösleges lenne az UHD, nem tudom, hogy egyéb tulajdonságaiban tud-e többet, sajnos mindkét termékről olvastam jót és rosszat, így inkább titeket kérdezlek.
Köszönöm![ Szerkesztve ]
no brain, no problem
-
nagyúr
válasz Zolee11 #105035 üzenetére
Mivel a FHD tévékbe nagyon sok energiát nem feccölnek már, ezért tök átlagos, de amugy jó TV az 5500 is... szóval átlagos igényekre biztos hogy jó lesz és elég.
A 6400-ben biztos hogy jobb panel van (színek, stb)... persze hogy annyival jobb e amennyivel többe kerül az jó kérdés, elég szubjektív is.
Én személy szerint inkább a 6400-et venném, meg jól jöhet még az az UHD.
Persze az 5500 is jó.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
őstag
Sziasztok!
Samsung 55" H6400-as típusú készülékem van.
A problémám, hogy az automata frissítés nem talál update-et rá se wifi-n, se kábeles neten., holott van 2016 októberi szoftver hozzá.
Megpróbáltam manuálisan is letölteni, kitömörítettem pendrive-ra ahogy a leírás szól, de amikor kerestetnék a pendrive-on update file-t a tv-vel, ott sem talál semmit.
A tévén jelenleg 2860-as szoftver van, és 2860.2 amit letöltöttem hozzá.Hogy lehetne rávenni arra, hogy pendrive-ról frissítsen?
-
sandró60
addikt
válasz Cingáriusz #105038 üzenetére
Miért akarod frissíteni?
Nem működik valami jól?
Tök felesleges én is elvagyok a 2860 firmware-vel -
PuMbA
titán
válasz Cingáriusz #105038 üzenetére
Pendrive-nak FAT32 fájlrendszerrel kell rendelkeznie
-
Rp526
aktív tag
válasz Cingáriusz #105038 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz sandró60 #105039 üzenetére
A kezelőfelület sebességével nem vagyok teljesen megelégedve, abban reménykedem, hogy hátha az újabb szoftver ezen javít valamennyit. Másodlagos érv, hogy nem tudom, hogy ez a tv megkapta e az újabb grafikus kezelőfelületet.
Na, FAT32-re formáztam a pendrive-ot, rámásoltam a msd file-t. Most már egyáltalán fel sem ajánlja a tv, hogy USB eszközön is keressen e frissítést, próbál netről firrsülni, ott semmi és ennyi.
A FAT32-vel sikerült egyet visszalépni. Eddig legalább rákérdezett a pendrive-os frissítésre.[ Szerkesztve ]
-
Zozi100
csendes tag
válasz Cingáriusz #105038 üzenetére
Mondjuk nekem az a tapasztalatom,hogy ami a pont után van szám,azt nem írja ki a TV,úgyhogy lehet benne is van az a verzió amit próbálsz belenyomni
-
func93
senior tag
Valaki megtudná nézni a samsung tv-je szerviz menujébe, hogy a wifi region: milyen betü van?
"Nem lehet összekötni a pontokat a jövőt fürkészve, az összefüggések csak utólag visszanézve látszanak." - Steve Jobs
-
Flashget
félisten
válasz Cingáriusz #105042 üzenetére
nem tudom, hogy ez a tv megkapta e az újabb grafikus kezelőfelületet.
mire gondolsz? a Tizen félére ami J szériától van?Realme GT Master Edition
-
Kam1kaze
tag
válasz gippazoid #105024 üzenetére
Én is pont ezzel kapcsolatban idéztem egyik hozzászólásomban, a díjnyertes ügyfélszolgálatuk... Biztos ezt maguknak osztották ki.
Hétfő óta várom, hogy visszahívjanak, aznap még késő délután is felhívtam őket, jeleztem, hogy még mindig nem hívtak vissza, csaj meg mondta, felírja megint a telefonszámomat és odaírja, hogy sürgős. Ha egy kicsit több időm lesz, akkor lehet jobban belemerülök majd, akár a koreaiaknak is írok, ha úgy alakul.
-
Celtis
veterán
Érdekes, hogy amikor nekem problémám volt a második KS7000-rel és írtam nekik, még aznap, hétvégén(!) felhívtak és tényleg segítőkészek voltak.
-
dethroner
veterán
válasz FollowTheORI #104993 üzenetére
Flashget szokta mondani hogy a samu ahol tud, spórol. Lehet az üzemben kirúgták a takarítókat és elborítja a dzsuva a termelő csarnokot
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
- Méretesre tervezve a Blackwell dizájnt az NVIDIA
- Futás, futópályák
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- ASUS routerek
- EAFC 24
- Minden korábbinál több LED zóna került a TCL új Mini LED tévéjébe
- Nők, nőügyek (18+)
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Windows 11
- További aktív témák...