-
GAMEPOD.hu
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bencom ™
őstag
válasz groth99 #4013 üzenetére
van ellene pajzs egy sima tükör, és máris sebezhetetlen vagy
egyébként én is hallottam ezekről a fejlesztésekről, meg arról is hogy először műholdas rakétaelhárító rendszert akartak csinálni, de túl sok műhold kellene hozzá, ugyanis a lézerek igenis szóródnak, és rendkívül kis hatókörben képesek csak megrongálni az ellent. Ezért vetették el azt is hogy hegytetőkre építsék az ilyen lézereket, mert ha az ellenséges rakéta nincs közelebb mint kb 5km, a lézer már hatástalan. Ráadásul ha a közeledő rakéta forog, akkor már a lézer nem tudja eléggé megrongálni, mivel ahhoz sokáig egy pontra kell összpontosítania.
Az F-22-es felszerelése pedig megoldhatatlan, mert ahhoz hogy a lézerrel lőjenek, óriási mennyiségű energia kell, amit akkumlátorokkal nem tudnak felvinni (kb 10-20 tonnával lenne nehezebb egy-egy vadászgép ) vagy mondjuk atomtengeralattjárókhoz hasonlóan atomvadászgépek is lennének?
No mindegy, ez még erősen a jövő technológiája, és a gauss sokkal közelebbi jövőben valósítható meg... de ez tényleg off...
Az OL mod végén vissza lehet menni az előző pályákra az npp-ből és igen kapsz mellékküldetéseket, automatikusan, vagy vehetsz is fel, de egy idő után már csak sablonok maradnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális
- Canon Ixus 285 HS
- Új! Bontatlan! Samsung 8TB 2.5 SSD eladó! Országos Szállítással