Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Július 1-i bejegyzés:
We are still looking for help to finish LA-DC! If you have experience in xray SDK, and know how to work with alife (properly place them in sdk, script gulags and smartterrains) do not hesitate to contact us!
https://www.facebook.com/dezowave
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Sziasztok!
Innen ezek mindegyike köll a Lost Alpha telepítéséhez?:
S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpha SDK Addon 1
S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpha SDK v.2.6 beta
S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpha v1.3003 Patch
S.T.A.L.K.E.R. - LOST ALPHA v1.3000 - Part 1
S.T.A.L.K.E.R. - LOST ALPHA v1.3000 - Part 2
S.T.A.L.K.E.R. - LOST ALPHA v1.3000 - Part 3
S.T.A.L.K.E.R. - LOST ALPHA v1.3000 - Part 4
-
félisten
válasz Plazmacucci #6050 üzenetére
Köszönöm, eszerint az SDK nem kell.
(#6051) Mans20
Ez mennyiben tér el az alaptól? A magyarítás ugyanúgy működik vele?
-
félisten
Bevallom, hogy annyira nem érdekel a túlzottan bőséges fegyverarzenál, a korábbi játékokból megismert "alap típusok" is jók lesznek, inkább a küldetések szövegére koncentrálnék.
Egy-két tartalmas hozzászóláson morfondírozva, talán inkább egy jó sétapálcára és fürge lábakra volna szükségem a nagy erdei túrákhoz.
-
félisten
Ezt a változatot töltöttem le és telepítettem fel, a másik letöltés közben I/O hibával leállt.
Egyenlőre zökkenőmentesen futott a játék, eljutottam Szidorovicshoz.
Ez a játék oroszul nem tud beszélni?
Mert számomra angolul kicsit kiábrándító, olyan, mintha például az USA-ban játszódó Haf-Life hősei oroszul társalognának, tehát nem illik a földrajzi helyszínhez, főleg ennek a szlávos akcentusú kitekert angolságnak az erőltetése, habár a SOC-ban is ilyen volt eleinte, de én arra már alig emlékszem, mert csak egyszer vittem végig sok esztendővel ezelőtt.Amit riadtan észrevettem már a játék elején, hogy elemek kellenek a lámpához?
Gondolom realisztikus megoldásokkal nehezítették a játékot (hasonló egy régebbi modban volt, amikor a detektor merült le állandóan, abba is hagytam gyorsan azt a modot), de én bevallom, hogy játszani akarok és nem szenvedni. Rossz ügyességi játékos vagyok, egy csomószor elhaláloztam már a korábbi alapjátékokban is, hiába volt "örökégő" lámpám.Arról olvastam, hogy kötelező kocsihasználat is lesz a későbbiekben, na, azt már nem is hozom fel, így látatlanban is utálom a billentyűzettel való vezetést, habár a Half-Lifeban még megyegetett a nyitott terű járművekkel, de szerencsére nem kellett sokat használni.
-
félisten
Vagy mindenki játszik, vagy mindenki nyaral, vagy mindenki éccakai műszakos, vagy mindenki alszik már, mert nemsokára ébredni köll és irány a meló.
-
félisten
Köszönöm, talán megnézem az orosz verziót valamelyik nap, bár...
Hm, akkor ez "érdekes" lesz, viszont a detektor kimúlása nem rossz ötlet.
Detektorokból bespájzoltam kettőt-hármat a CS-ben és a COP-ban is (Veleszből és Svarogból), de azokban a játékokban nem mentek tönkre.Lehet, hogy inkább feltolom a Braz modot, de azért kíváncsi vagyok a LA-ra is.
-
félisten
válasz Plazmacucci #6059 üzenetére
Eddig azt vártam én is, sőt inkább megvárom.
-
félisten
Érdekes a megváltozott Kordon, még a domborzati viszony is más lett, vagy csak a tereptárgyak kerültek odébb? A sűrű aljnövényzetből bármi rátörhet az emberre. Tocsogók is keletkeztek. Itt-ott csontvázakba is belebotlani, páran otthagyták a fogukat.
Felderítés gyanánt egyszer átkeltem az alagúton a híd túlsó oldalára is és szembekerültem husikkal és a romos házak egyikében egy "kis manóval", a sörét nehezen fogta. Azután a töltés alagútján is átkeltem, óvatosan ki lehet kerülgetni a csapdákat, amikbe viszont előzőleg a zombik belelépkedtek. Végül visszatöltöttem a mentést, hogy odaadhassam a kulcsot.
Szerintetek érdemesebb odaadni Farkasnak a kulcsot vagy keressem meg a rejtekhelyét?
A híd alatti katonákkal lehet, érdemes egyezkedni?
Kicsit sötétnek tűnik a nappali világosság, hasonlót az Oblivion Lostban tapasztaltam, amikor az elején belekóstoltam. Valamit talán meg lehetne piszkálni a beállításokban?
-
félisten
Köszönöm.
A SOC és CS-ben is (ha jól emlékszem) Farkas szokott adni munkát a Zöldfülűek falujában.
Úgy vettem észre, hogy egy-két tartályra stb. nem lehet felmászni, ahol a vaslétra adott.
Egyébként ízlelgetem magamban a játék emlékeit és valahogy eddig nem tűnt sztalkeresnek a "dzsungel"-világ, talán a szokatlansága miatt. Amolyan Medal of Honor: Pacific Assault-szerűség.
Viszont látszik, hogy a fejlesztő nagy munkát fektetett bele, minden elismerésem érte.
Még gondolkodom, hogy folytassam-e, visszavágyok az egyszerűbb Zónába.
-
félisten
válasz rétisün #6067 üzenetére
Azután a kulcs átadása előtt már átment Farkas a banditák korábbi helyére.
A régi, megszokott, leszakadt vasúti híd (itt jól le van szakadva ) üresen marad és mutánsok gyülekezőhelyévé válik vagy a sztalkerek megszállják azt is és átveszik az ellenőrzőpontot?
Egyenlőre töröltem a játékot, inkább a SoC + Complete 2009-et nézem meg.
-
félisten
válasz Antonius1978 #6076 üzenetére
Főleg azért, mert arra vártunk, hogy hátha mégis ránk ugrik valami szörny... aztán mégsem.
-
félisten
-
félisten
válasz Blizzardking #6125 üzenetére
A \gamedata\config\misc\items\ mappában a redbull.ltx-ben a fly_allowed = false sort kell true-ra írni, akkor még szárnyakat is ad.
-
félisten
válasz Blizzardking #6127 üzenetére
Ráadásul a súlyhatár emelés unalmas, mert úgy könnyű meggazdagodni és nehéz meghalni a mobil fegyverarzenál miatt és az órákon tartó, ládák közötti ide-oda gyaloglás élményét is lerontja.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Blizzardking #6145 üzenetére
Tudom.
-
félisten
Itt is háromkerekűnek írják, én is arra emlékszem gyermekkoromból.
1971 szeptemberében befejeződött a háromkerekűek gyártása. Novemberben beindult a négykerekűek gyártása 435-0 típusszám alatt.
Az még bizony a háromkerekű volt.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz tatararpad #6183 üzenetére
Amikor hirtelen meglepett a házban, majdnem össze*zartam magamat.
-
félisten
tatararpad, SaGa59
Aham, trükkös megoldás. Igaz, manapság már nyomtatni is lehet tárgyakat.
Akkor ez is olyasféle titkos receptű fegyver lehet, mint a Gauss-puska.
-
félisten
válasz capulet75 #6242 üzenetére
Tényleg nem éri meg feljebb tornászni, én a kereskedés miatt próbálkoztam vele (abban sem bizonyulok ügyesnek), de valóban unalmassá vált egy idő után. A harcnál nem számított, mert hiába volt nálam többlet a pusztító eszközökből, mert ha ügyetlen voltam így is-úgyis átküldtek az örök harcmezőkre.
A SoC, CS és a CoP első végigjátszásánál is csak az alapjáték adta lehetőségeket használtam ki. Talán az egyre "kegyetlenebb" modok miatt próbáltam ki a jócskán megnövelt súlylimitet, valamint a CS másodszori nekifutásánál.
Amiben egészen ügyetlennek bizonyulok, az ugrálások ide-oda és a famászás, ott elkélne némi segítség.
Mostanában Stalkerrel nem játszottam, talán a későbbiekben megpróbálom az LA-t, az elejébe már belekóstoltam és érdekes, szinte új világát tárja fel a Zónának.
-
félisten
Zseblámpa-lemerülés elleni "védelmet" nem ismersz?
Ha jól rémlik, akkor ebben a játékban nagyobb súlyt kap a túlélés, némileg realisztikusabb körülményekkel kell megbirkózni.
Az alagútig még játszottam vele, és a zombisereg felélte az összes lőszeremet a játék elején, lehet, hogy bicskázni kellett volna őket?
Ebbe a játékba bele lehetne tenni egy faágat, feszítővasat vagy baltát, téglát stb. is, hiszen ha nem áll rendelkezésre más fegyver, akkor az ember azzal védekezik, ami a környezetében elérhető.
-
-
-
félisten
Nagy baj nem történhet, ha még egy Intel Graphics HD 4000-en is elevickélt (legalábbis még a játék elején).
(#6427) PeL
Odáig nem merészkedem, csipetnyi Turbo Pascal volt rövid bevezetésjelleggel sok évvel ezelőtt, melynek során egy egyszerű lottószám-generátorig eljutottunk, amúgy sosem foglalkoztam ilyesmivel, csak érdeklődésből kérdeztem az itteni tudoroktól.
Gratulálok a ranglépéshez!
-
félisten
Sziasztok!
Teszteltem a játékot az első pályán, egy notebookon, amiben AMD Radeon R9 M385X volt, de egyre gyakrabban beszaggatott DX9 alatt is, mindemellett az ég is végig beégett látványt nyújtott. Igaz, hogy csak 4GB memóriával futott és FullHD felbontáson.
Ilyen szaggatásokat - amitől élvezhetetlenné vált a játék - viszont korábban nem tapasztaltam Intel Graphics HD 4000 alatt, persze alacsonyabb (1366*768) felbontáson és 2*4 GB memória mellett.
Nálatok jelentkeztek hasonló problémák erősebb konfiguráció mellett is?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózatokról alaposan
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Horgász topik
- World of Tanks - MMO
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen