Új hozzászólás Aktív témák
-
Aarpok
őstag
-
Aarpok
őstag
-
Aarpok
őstag
Nos igen a föld alatt van mindkettő.Ahol üldögél a sztalker ott tátong egy jó nagy gödör közepe felé egy lyuk amiben egy létra.Ott kell lemenni.Leértél fordulj jobbra majd alagútban válts rámpaoldalt és keress egy folyosó bejáratot.azon haladva egy terembe érsz és az egyik polcon lesz a vezeték.Teremben két ajtót is találsz az egyiken ha bemész egy csoport vérszívó fog várni azokat kinyírva megkeresheted a fegyvert.Érdemes megcsinálni már csak a jutalom miatt is.
Аарпок
-
Aarpok
őstag
Igen az új ruhád minden tekintetben jobb így nem kár a sztalker ruháért.
#4928) BMW001 Mivel a sztalker játékokban minden megeshet ezért könnyen lehet,hogy bugba futottál.Esetleg ahogy írtad egy korábbi mentést visszatölteni.Legújabb patchet használod? (1.3003)
[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Getoutofhere
csendes tag
Teljes mértékben igazad van, meg hát hogy nézett volna ki, hogy végre lehet kocsit vezetni, a pályák meg akkorák, hogy felgyorsulsz és már vége is.
Elnéztem a Vidékre a kíváncsiság kedvéért (valahol találtam egy olyan átírást, hogy átenged a mindenféle okokból lezárt részekre is), nem egyszerű a történet.
Egyik éles kanyarnál belebotlottam öt banditába, akik nekem háttal fogták a fegyverüket valamire. Úgy egy perc múlva akartam továbbmenni, akkor gyorsan megfordultak és szétlőtték az autót.Valaki írjon már egy normális AI-t erre az egyébként szuper játékra légyszi (fohász az égiekhez).
-
Aarpok
őstag
A képből nem látszik,hogy hol vagy.Az x16 - ban érkezéskor rögtön egy tudósba botlunk (ő is annak néz minket) őt csak követni kell.Elvisz egy Dimitri nevű tudóshoz,beszélgetnek majd feladatba adják,hogy be kell kapcsolni a szerkezetet.Lépcsőkön haladva be kell kapcsolni végül ahová vitt a tudós azt kell bekapcsolni.Ezután jön egy videó ami után amit eddig bekapcsoltunk azokat most le kell.Időre megy a dolog lesz halom zombi és irányító is.
Аарпок
-
-
Aarpok
őstag
Az a kód tutira nem jó,mert az az x18 - hoz van.Kellene találnod egy holtestet (mutatja a minitérképen fehér pöttyel) ott két zsonglőr is mászkál vagy a holtestnél vagy mellette kell lenni egy PDA - nak abban van a kód az ajtóhoz.Nem tudom,hogy mindig mást generál e a játék,de nálam 3823 volt a kód.
(#4969) Időjós Oda csak a kódos ajtón keresztül tudsz bemenni.
[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
robogo81
aktív tag
Azt hiszem követni kell a utat a célpontig,az egy monolit bázis,szóval lőnek,és ott le le kell menni egy nagy hangár szerűségen a bejárattól talán jobbra,kövesd az új bártól az utat a map bal oldalán,egy ideig autóval is mehetsz.
Az út látszik ha egy kicsit fentebb viszed a térképet attól ahol most áll.[ Szerkesztve ]
redmi note 8 . psn:robert_warior
-
galaktikus
aktív tag
-
Aarpok
őstag
-
kekeeci
senior tag
Az érdekelne, de nagyon, hogy melyik anomáliát sikerült, és hogyan felvenned, és mire tudtad elcserélni?
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
Aarpok
őstag
Én is nagyon utáltam ezt az underground - ot.Mondjuk én egészséges ruhával és elég sok ellenanyaggal indultam neki.Volt hogy sugárzó területen kellett még harcolnom is.Szóval ez a szakasz kiváló a játékos szivatására.Yantarban van exos sztalker ha jól rémlik az tud javítani Petrenko azért elég messze van innen ezért nem értem miért nem tudtak mondjuk csernobilba egy szerelőt rakni.
Аарпок
-
batman91
őstag
Műtárgynak vagy relikviának hívják őket, ezt a kettőt használják rá, felteheted az övedre vagy eladhatod esetleg kísérletezhetsz az artifact mergerrel velük, pozitív vagy negatív tulajdonságaik vannak. Az anomália az teljesen más dolog a játékban, potenciális halál forrás, van elektromos, lángcsóvás, magába szippantós stb. és ezekben képződnek a relikviák. Te összekeverted a kettőt.
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
-
kekeeci
senior tag
Ezért kérdeztem rá, hátha rájössz a fogalomkeveredésre (artifact - anomália).
[ Szerkesztve ]
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
vhw
addikt
Jaj ez, ez a X16 küldetés...
Hosszan pihent a játék nálam mostanáig, aztán újra elővettem, történetesen pont itt hagytam félbe... nem sejtettem pedig mi vár itt.
Annak idején, a korábbi részeknél első végigjátszásra mindig 2-3 különböző fegyverrel, darabonként több száz lőszerrel, 15-20 medkittel, atifactekkel felszerelve jártam a zónát. Aztán a CoP-nál kezdtem el limitálni a lőszerkészletet, kevesebb medkit, gyenge ruhák - hogy izgalmasabb legyen - persze minimum veteran szinten.Itt az LA-ban is folytattam ezt a "keménykedős", megoldom ennyi lőszerrel is, úgyis tudok felvenni a hulláktól című történetet. Eddig nem is volt belőle probléma.
Erre lekerülök ebbe a gödörbe; AN - ~120 db 5.45 lőszerrel, 3 medkittel, meg egy ilyen zárt sötét helyen haszontalan Dragunovval... Ezt a visszaszámlálós trükközést nem vágtam, szal első körben csak sprintelés át a zombi hegyeken, az utolsó kapcsolóhoz így is le kellett ugranom egy szintet - nem volt idő lépcsőt keresgélni.
Aztán meg az előző 3 szint összes lakója a nyomomban... ha nincs 3 puskagránátom - amiket direkt szar helyzetekre tartogatok... még lent átkozódnék, hogy ezt mégis hogy gondolták itt."Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
hamzamark
csendes tag
En is a ctrl+shift megoldast ( "mely gugolast" ) javaslom, hatha...
Az artifact merger pedig erdekesen mukodik, mivel kicsit bugos. Miutan elinditottad az egyesitest, utana nem szabad a kilepessel kilepni, mert ha visszalepsz mar nem az adott artifactot kezni el csinalni, hanem "mindig" Bubble-t . Nalam az orvosolta, hogy az Esc-el leptem ki, majd vissza.
Ja igen, az elozo kommentemhez meg annyit, hogy 1-2 recepttel tobb, nem lenne rossz .
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Értem. Kétszer is visszajártam később, de zárva volt, aztán nem foglalkoztam vele. Viszont most, másodjára, startból nyitva maradt az ajtó. Miután a tudós megjavította a PDA-mat egyenesen a bárhoz mentem (ez alatt történt a bunyó ott), még Petrenko-val se beszéltem előtte. Aztán Petrenko elmesélte a sztorit, meg hogy újra ki fogják nyitni, de már nyitva van, viszont üres.