Új hozzászólás Aktív témák
-
PeL
addikt
válasz Psychopeti #200 üzenetére
Igen, nem is baj mert nem lesz nagy a gépigény. Akkor már inkább Bethesda féle enginen, azon még modolni is könnyű lenne. Meg nem kéne atomerőmű alá...
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Psychopeti #202 üzenetére
modderek majd úgyis csinálnak hozzá graf tuning modokat előbb utóbb, mint az összes többi stalker részhez
-
PeL
addikt
válasz Psychopeti #204 üzenetére
Hát ja jól néz ki de mivel nem szeretek diavetítést nézni ezért inkább meg se próbálnám futtatni, a Crysis 2-t se tettem fel erre a gépre.
-
SzlobiG
félisten
válasz Psychopeti #204 üzenetére
Ez durva.
Ha ezt felteszem C2-re akkor lehet mászkálni vagy csak szimplán nézelődni?
-
capulet75
addikt
válasz Psychopeti #204 üzenetére
Foglald már össze gyorsan pár mondatban mi is ez. Nem nagyon van időm most fordítgatni,az angolom nem túl erős.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
capulet75
addikt
válasz Psychopeti #208 üzenetére
És ez a Cop,SoC vagy mifene? Mod?
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
Physicist03
senior tag
válasz Psychopeti #208 üzenetére
Szerintem a CE2 sokkal jobb grafikát képes létrehozni mint a CE3. Én úgy tudom, hogy CE2 vagy CE3-al (már pontosan nem emlékszem) fog készülni a CryZone nevű játék
-
Physicist03
senior tag
válasz Psychopeti #212 üzenetére
Ez a Russia.2028 így elsőre elég jónak igérkezik Valami időpont, hogy kb. mikorra várható még nincs?
-
nagyúr
-
Aarpok
őstag
válasz Psychopeti #221 üzenetére
Amennyiben tartják az ígéretüket jó hosszú játék lesz,de azért a Lost Alpha sem lesz rövid ez szinte biztosra vehető
Аарпок
-
Misi 007
Közösségépítő
válasz Psychopeti #2988 üzenetére
Látom te is képben vagy!
-
Balathruin
veterán
válasz Psychopeti #2990 üzenetére
Van Dx10, de még nem fejezték be teljesen.
-
PeL
addikt
válasz Psychopeti #3826 üzenetére
Még nem érkezett meg, pár buggal nehezen haladnak, dezo azt kérte legyünk türelemmel.
-
Süni 1985 F
senior tag
-
CJ4567
veterán
válasz Psychopeti #4042 üzenetére
Én elkezdtem, de tönkretettem a mentésem, mert a katonák között mentettem gyorsmentéssel, és nincs is másik
No Sana No Life
-
Balathruin
veterán
válasz Psychopeti #6877 üzenetére
System.ltx és actor.ltx, nagy valószínűséggel ki kell csomagolni. Ha rákeresel az unpacker-re akkor szerintem megtalálod.
-
Balathruin
veterán
válasz Psychopeti #6879 üzenetére
A módosított fájlokat a gamedata mappába kell helyezni a megfelelő helyre.
-
félisten
válasz Psychopeti #6882 üzenetére
Legjobb ellenszere ennek az, hogy minél több elemet össze kell gyűjteni, bár utólagosan ezzel az ötlettel nem sokat segítek rajtad.
-
ericdrawen74
senior tag
válasz Psychopeti #6882 üzenetére
gamedata\config\models\objects, ebben találsz egy light_night.ltx fájlt a battery_duration sorban módosíthatod.
Olyan világ jön, amikor mindenki gyanús, aki szép. És aki tehetséges. És akinek jelleme van… A szépség inzultus lesz. A tehetség provokáció. És a jellem merénylet!… Mert most ők jönnek… A rútak. A tehetségtelenek. A jellemtelenek. (Márai Sándor)
-
félisten
válasz Psychopeti #6896 üzenetére
Érdemes lesz bespájzolni, mert a föld alatti laborok világa nem a napfényes Riviéráról szól.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Psychopeti #6911 üzenetére
Mert még nincs detektor Majd a patch után lesz csak bent.
-
Balathruin
veterán
válasz Psychopeti #6913 üzenetére
Ez nem javítás lesz hanem a valós kiadás. Eredetileg ez lett volna a végleges ami most jön. (lehetséges hogy még idén nyáron vagy ősszel)
-
félisten
-
PeL
addikt
válasz Psychopeti #6913 üzenetére
Ennyi és ilyen jellegű módosítás után 100% kizártnak tartom hogy működjenek a régi mentések. Ha egyáltalán be is fog tölteni, biztos hogy lesznek olyan hibák a régi mentéstől amiért új játékot kell majd kezdeni így is úgy is.
-
félisten
válasz Psychopeti #6913 üzenetére
Érdemesebb újra játszani. Tapasztalt sztalkerként nagyobb a túlélési esély a Zónában, kevesebb mentésre lesz szükség. :-D
(#6920) emre
Csak vigyázz, hogy meg ne üsd magad. :-DD
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Psychopeti #6922 üzenetére
Addig még előfordulhat, hogy lesz egy kis "bug-dácsolás", de ez ne vegye el a kedvedet. Remélhetőleg a javítás visszahozza mindenki játékoskedvét.
-
félisten
válasz Psychopeti #7044 üzenetére
Lehet, hogy csupán egyszerűen eltetted és ott bujkál a cuccaid között? Netán eldobtad? Ámbátor arra már nem emlékszem, hogy eldobható lenne, de elképzelhető. Abban az esetben viszont biztosan lehet vásárolni, vagy netán egy elesett harcosnál találni.
-
Habugi
addikt
válasz Psychopeti #7052 üzenetére
Halkan jegyzem meg hogy szűk 2éve is voltunk már ebben a stádiumban, miszerint vártuk a véglegest, szóval olyan nagyon ne éld bele magad.
Ebből még lazán lehet 2019 is..
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
PeL
addikt
válasz Psychopeti #7058 üzenetére
Forrás: Lost Alpha MODDB oldal
LOST ALPHA - DEVELOPER'S CUT
Release Announcement
"If you only knew where I've just been and what I've seen". You remember this one? Well it was a long road up until now, but there is finally a sun shining over us brightly. After almost three years, we can confidently announce the release date of Lost Alpha Director's Cut. Let's talk about some other things first though.Deadlines. We all love them, right? No, really, they suck. But a deadline has to be set for every project, or else it will never be finished. Setting up the deadline is as critical as meeting it. We have a large team of game enthusiasts with years of experience in development. However everyone is doing this project in his free time, and as the years passing by, the less free time we have. Just wanted to mention that it took us so many years to make this DC because we barely had the time for it. I'ts not a completely new game, it's however the game we had in our mind. Initially, we planned to release the game today, on the 10th anniversary of the release of Shadow of Chernobyl outside of the US. Sadly however, this can't be done, which smoothly brings us over to...
The bugs. Yes, we also love bugs, right? Who doesn't? Well, some people do, but exotic cuisine isn't the scope of this project. Bugs are the bane of software developers, and bugs have plagued us from the beginning of development, and even onto the initial release of LA. We admit that the release version wasn't as stable as we wanted it, but it was a rushed decision after the unexpected leak, and that's precisely why we're giving ourselves just a bit more time - to squish the greatest bugs, so DC will be a more polished game than vanilla Lost Alpha was. But in case some bugs manage to escape unnoticed, we plan to update DC post-release, likely also adding some new content. We have 2 new levels in production, and many new features, which we will uncover later this year. Speaking about stuff we have done so far, here is an updated changes log: click here!
The release date. Yes, what everyone was waiting for. The final release date for Lost Alpha Developer's Cut is the 26th of April 2017, 31 years after the tragic events in the Chernobyl Nuclear Power Plant transpired, which many years later insipred the guys at GSC Game World to create one of the greatest game franchises ever. So that's it for today. See you in slightly over a month! Feel free to contact us via e-mail info@dezowave.com, or on Facebook (search for dezowave page and lost alpha group)! By the way, the last screenshot is from one of our new levels in production.
----------------------------------------------------------------------------------
"Ha csak tudnád merre voltam és mit láttam". Emlékszel erre? Ez egy hosszú út volt idáig, de végre fényesen kisüt a nap felettünk. Majd' három év után bejelenthetjük a Lost Alpha DC kiadásának dátumát. De beszéljünk először más dolgokról.
Határidők. Szeretjük őket igaz? Nem, tényleg, szopás. De minden projectnek határidőt kell szabni, különben sosem készül el. Határidőt felállítani annyira kritikus mint teljesíteni azt. Van egy nagy csapat elhivatott játékosunk több éves fejlesztői tapasztalattal. Azonban mindenki a szabad idejében foglalkozott a projectel, ahogy teltek az évek, egyre kevesebb szabad időnk volt. Csak meg szerettük volna említeni hogy azért telt ennyi időbe mecsinálni a DC-t mert alig volt rá időnk. Ez nem egy teljesen új játék, ez a játék ami az elménkben van. Eredetileg mára terveztük kiadni, a Shadow of Chernobyl kiadásának 10. évfordulójára az Egyesült Államokon kívül. Sajnálatos módon ezt nem tehetjük meg, ami miatt elérkezünk a...
Bugokhoz. Igen, szeretjük a bugokat igaz? Ki nem? Néhány ember igen, de a megszokottól eltérő fejlesztés nem hatásköre ennek a projectnek (nem tudtam jobban értelmezni eme mondatot). A bugok a szoftver-fejlesztők csapása, amik már a kezdetek óta sújtanak bennünket, egészen a LA kezdeti kiadásáig. Tudjuk hogy a kiadott verzió nem annyira stabil mint szerettük volna, de ez egy elhamarkodott döntés volt a váratlan kiszivárogtatás miatt, és pontosan emiatt adtunk magunknak még egy kis időt - hogy kiírtsuk a legnagyobb bugokat, így a DC még kifinomultabb játék lesz mint az eredeti Lost Alpha. Néhány bugnak azonban sikerült észrevétlenül maradnia, tervezzük a DC utólagos frissítését, bővíteni némi új tartalommal. Van két új pályánk folyamatban, és sok új feature, amiket még idén később fogunk felfedni. Arról hogy mit csináltunk eddig itt egy frissített változás lista: [link]
A kiadás dátuma. Igen, amire mindenki vár. A DC végleges kiadásának dátuma 2017. április 26. 31 évvel azután hogy a Chernobyl-i atomerőmű katasztrófa kitudódott, ami évekkel később inspirálta a GSC-s srácokat hogy megalkossák minden idők egyik legnagyobb játék franchise-át. Ennyi mára. Találkozunk közel egy hónap múlva! Addig is nyugodtan keressetek emailben (info@dezowave.com) vagy Facebookon (dezowave és Lost Alpha csoport!) Amúgy a legutólsó screenshot az éppen készülő pályáról van.
[ Szerkesztve ]
-
milkabrams
őstag
válasz Psychopeti #7128 üzenetére
giga hd7770
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
milkabrams
őstag
válasz Psychopeti #7130 üzenetére
igen
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
cheatergs
senior tag
válasz Psychopeti #7210 üzenetére
Nekem elég lenne, ha angolul 1ben kijönne a patch-elt hotfixelt végső utáni leguccsó DC, amit mókolás nélkül kell fölpattintani.
Mindig minden mindegy
-
' Tzs ,
senior tag
válasz Psychopeti #8417 üzenetére
Szia! Sajnos nem én csinálom ezt, egy Stalker csoportba írt egy srác, én meg mivel szívügyem a Stalker, gondoltam támogatom egy megosztással. De megírom neki ezt, köszi!
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
kekeeci
senior tag
válasz Psychopeti #8645 üzenetére
Nincs telepítve a gépeden az openAL. Töltsd le, telepítsd.
A legtöbb stalker mod igényli.kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- EA Sports WRC '23
- Ubuntu Linux
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Anime filmek és sorozatok
- Stellar Blade
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Hobby rádiós topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!