Új hozzászólás Aktív témák
-
f4el nyisd meg;>
bónusz: szerintetek hogy élik túl a banditák, ha fejbelövik őket AKval? volt olyan, aki 3 lövést is túlélt... páncéltörővel nem, de páncéltörő nem páncélozott ellenfél ellen (fejüket semmi nem védi) még ugye kevésbé hatékony is
remington2: jé, kisütött a nap a cordonnál! "egyszer csak megjelent"
katt777: és akkor Te még arról nem is tudsz, hogy masteren két lövedékből lő ki... esélytelen átjutni. legalábbis ha nekem 25ödikre se sikerült, akkor nem lehet megcsinálni. egyébként 50%os eséllyel talál el az ellenfél, és 4 lövedéket nagyon gyorsan kilő... mocskos csíter n00bok, azok, a wallhackjükkel meg a headshothackjükkel... alapvetően azért nyomom legnehezebb fokozaton, mert így rá vagyok kényszerítve, hogy gondolkozzak, illetve taktikázzak... pl a Crysis eszméletlen élményt nyújtott zöldsapkás fokozaton, csak mondjuk ott ki lehetett használni olyan dolgokat, mint fedezék, bokor, téglafal, sötét, és az ellenfelek nyomolvasó képességét és hallását se Winnetouról mintázták (az AI nagyon ott volt a szeren... zseniálisan taktikázott, ismerve a bekerítéstől kezdve az erőltetett tűzön át mindent). de még egy Predatorról sem. legalábbis így belegondolva az AvPben (rebellion féle zseniális fps, egyik legjobb a műfajon belül) azok lőttek ilyen pontosan. megoldás egyenlőre az accuracy mod, avagy ellenfél kevesebb gránátot dobál -avagy nem kapsz egyszerre nyolcat a nyakadba... velem megtörtént- és már nem csak nekik pontos a fegyverük...
kmiki20: nem kell oda Vintar, elég az AK is... illetve az AI a gerilla harcmodortól (fut, lő, elfut ház másik oldalára, lő, megint eltávolodik, megint lő kettőt, megint eltűnik) végtelen ciklusba kerül. én Sevával és távcsöves AKval mentem vissza... boszút állni, hogy vissza kellett váltanom novicera a PKM miatt. 150kilós moddal egész jó pénzt lehet összeszedni ott, abból uppoltam fel a Seva suitomat.
Superman: shadereket prütyköli meg, elvileg szebb látványt csinál.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
zeoos
tag
Egyszerű a képlet:
Amatőr, menekülő tipusú, szaladgálós harcosok azt javasolnák, hogy rohanj le a domboldalon és a bal oldali kidőlt fa mentén rohanj ahogy csak bírsz.
Ha viszont figyelted az ingovány-déli tanya vezetőjével megesett párbeszédet, akkor rá kell jönnöd, hogy már nem bekötött szemmel vitt át az átjárón, így a kordonba jutást innentől már szabadon megteheted.
Menj hát vissza az ingoványba, nézd meg a PDA-dat és látni fogod, hogy fent északon megnyít egy másik átjáró a géptelep helyszíntől nem messze, ott simán átjuthatsz a következő pályára.
Harmadik varriációban is térj vissza az ingoványba és ugyanúgy az északi átjárón menj át, csak előtte még elvégezhetsz egy dolgot:
.... amikor a géppuskás befejezi a lövöldözést és te meglapulsz, a hangosbemondó beszól, hogy elvesztették a célpontot és menjen ki pár járőr körülnézni. Megvárhatod őket (hárman fognak jönni). Ha elég közel engeded ezeket a katonákat (mondjuk a pont előtted lévő, fedezéket nyújtó nayg fáig és ott nyírod ki őket, akkor úgy fognak magukba zuhanni, hogy te még mindig a fa takarásában nagy valószínüséggel összetudod szedni a holmijaikat és így visszatérve az ingoványba akár a cuccok eladásából tusz profitálni, de esetleg bevállalt másodküldetésekre is felhasználhatod újdonsült szerzeményeidet.[ Szerkesztve ]
"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."
-
zeoos
tag
Amúgy a géppuskást szemtől-szembe/frontálisan nem nagyon fog sikerülni leszedni, ráadásul a hadsereg embereinek kicsit fejlettebb hacukái vannak, így a lekűzdésük nem éppen egyszerű.
Majd ha odáig jutsz a játékban ... és a felszerelésed is megfelelő lesz:
Hadseregbázis megközelítése nem a domboldalon lévő átjárótól történjen. A terület kb, úgy néz ki, hogy a bázis felé vezet egy út (ezen az úton néha járőrök kóricálnak). Szóval: az úttól balra lévő területet szegélyező kerítés mentén eltudsz jutni a hadseregbázis vonaláig. Ott szemből is utadat állja egy keresztbe futó kerítés, de találsz ott egy kidőlt fát, ami átszakítja azt. Itt tudsz bejutni a hadseregbázis mögötti területre. Magát a katonai tábort egy kőkerítés övezi, de már látni fogod, hogy a hátsó részen vannak "tereptárgyak" (betonlapok, doboz, valami vasszerkezet), amiken fel- és átugrálva be tudsz jutni a hadsereg területére. A géppuskás skalpja is így lesz a tiéd, ha már kiírtottad az egész tábort, simán felmész az őrtoronyba és képenlövöd.[ Szerkesztve ]
"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."
-
zeoos
tag
Megtisztelsz
Mivel még a játék elején tartasz, így szeretném a következő javaslatot tenni:
A pirossal jelölt főküldetések, csak a történet folyamatosságának egymás utáni pontjai. Nem kell feltétlenül csak ezen a szálon futtatni az eseményeket, egy-egy ilyen pont elérése előtt nyugodtan járd be a környéket és ha tudsz, vállalj be másodküldetéseket.
Lehetőség szerint még itt a játék elején ne bonyolódj felesleges csatározásokba, mert egyes frakciókkal a játék során megromlott viszonyod a későbbiekben már nem hozható rendbe (lásd fosztogatók). Fosztogatókkal érdemes (de nem kötelező) egészen addig semleges viszonyt tartani, amíg az utolsó fejlesztést nem szerezted be a javítóemberüknek és az addigra valószínűleg megszerzett SEVA öltözékedet maxra nem tuningoltattad. Fosztogatók támadásától csak a bázisukul szolgáló raktárépületben nem kell tartanod semleges viszony esetén, de a pályák többi pontjain jobb őket elkerülni (persze csak amíg ez az előnyödet szolgálja, utána már írthatóak ők is). Egy-egy váratlan eseményt feltételező dolog előtt érdemes menteni az állásodat, hogy az addig megtett útat és feladatokat ne kelljen újra végigcsinálni. Hírtelen azt hiszem ennyi instrukció pont elegendő a kezdetekhez, ha valahol elakadnál nyugodtan kérdezz ... megpróbálok segíteni.A következő két seggítséget érdemes áttanulmányozni, sajnos nem tudom fellinkelni az oldalra, mert fogalmam sincs ezen az oldalon hogy a fenébe kell csinálni és még nem néztem utána:
http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fdomkrat.nm.ru%2Fclear_sky_faq.htm&hl=en&ie=UTF-8&sl=ru&tl=en .... (videókat érdemes megnézni)
http://www.webalice.it/requena/game/stalkercs/stalkercs_map_zone.htm
Sok sikert, jó szórakozást!
[ Szerkesztve ]
"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."
-
zeoos
tag
Bevallom, nem teljesen értem a konkrét problémádat (lehet még korán van). De amennyit felfogtam eddig: ... ha egy-egy átjárón nem tudsz átmenni akkor üzenetet is kellene kapnod, hogy miért. Ilyen üzenetek lehetnek például, ha az ingovány északi részének közepénél lévő renegátos helyőrségnél (a vonatoknál), ott valami olyasmi infó jön, hogy egyedül nem kóvájoghatsz a mocsárban ... a szemétdombnál két helyen is kaphatsz eleinte ilyesmi üzeneteket, egyiket rögtön ahogy kordonból átmész a szemétdombra és egyből átszeretnél ruccanni agropromba (balra) a hegyek között, ott valami olyasmit kapsz, hogy nem ismered az utat .....és hasonlók.
Ha ez a helyzet, akkor ez azért van mert túlságosan előrébb kívánsz járni mint ahogy azt a történet gombolyítása indokolná ... minden átjáró használható lesz, ha a sztoriban már eljutsz bizonyos szintig.
Ha hülyeséget mondtamelnézést, én erre tudtam csak gondolni első nekifutásra."... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."
-
zeoos
tag
A fő- és mellékküldetéseket jelölő (sárga-szürke) nyilak csak rámutatnak az irányra, hogy a pálya bármely részéről világos legyen merrefelé keresd a következő dolgokat (ne kelljen mindig a PDA-t figyelni). Ez inkább csak olyan iránytű szerű. Persze ha odaérsz egy átjáróhoz, akkor úgy fogod látni mint ha pont rámutatna, de észre fogod venni, hogy egy másik átjárónál is ugyanez a helyzet. Egyik átjáró használható, a másik viszont még nem ... kvázi nem konkrétan a nyilakat követed, csak abba az irányban haladsz.
[ Szerkesztve ]
"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."
-
zeoos
tag
Már megint nem teljesen világos, hogy mi az elakadásod oka (magam részéről nem igazán emlékszem, hogy a kordonban lettek volna egetverő dolgok):
Szemétdombra átjutás két helyen történhet, egyik a pálya közepén végigfutó út északi végén lévő helyőrség épületén átmenve, a másik a vasúti átjárótól nem messze található semleges bázistól picit nyugatra, a dombok között, a völgyben végighaladva (ott is van egy őrhely)
Nem rémlik, hogy ezen a részen az átjárás feladatfüggő lenne ...
fő küldetés: Szidorovicsnak egy láda megszerzése (aztán már mehetsz is tovább).
mellék-küldetés:
- stalkerok megmentése a buszmegállóban,
- pda megszerzése a söfőrnek,
- vagánykodó stalker megmentése a kutyáktól,
- autótelep küldetés (2x),
- stalkeroknak segíteni a malomnál,
- vodka megszerzése és visszavitele,
- katonai egészségcsomag megszerzése és visszavitele,
- AK megszerzése az autótelepről és visszavitele,
- "mázlis" detektor megszerzése és visszavitele,
- pendrive-k megszerzése a fejlesztő embernek,
- faluközpontban lévő parancsnoknak a rokonát megmenteni a keleti átjárónál.
- semleges bázissal szemben lévő tábornál a fosztogatókat kinyírni a kereskedőnek.
pluszként elvállalható feladatok: különböző pontok visszafoglalása a mutánsoktól (többször, más-más helyszíneken).Remélem nem hagytam ki semmit. De ha minden igaz a főküldetéseken végighaladva és a közben "útbaeső" mellékfeladatokat megcsinálva is elegendő a szemétdombra jutáshoz.
Jahh ... és "felvezető/kísérő" embert is igénybe vehetsz a pályák közötti gyors váltásokra.A világoskék (házalakú keretben lévő) nyilak jelölik az átjárók helyét, de ne tévesszen meg a csúcsa merre mutat ... menj csak abba az iránya és egyszer csak felugrik a kérdés, hogy átmész-e a következő helyszínre.
[ Szerkesztve ]
"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."
-
zeoos
tag
Most hülyeséget fogok mondani, de jobb nem jut az eszembe:
- biztos, hogy a jó gombot nyomod meg?
- előfordul (igen ritkán), hogy helyzetedet tekintve pont úgy áltál meg, hogy amikor átakarna tenni a következő pályára, megint pont az átlépés pozícióba vagy és így tulajdonképpen egyhelyben topogsz?
Jobb nem jut eszembe
Amúgy a főküldetés (piros jelölés) már átmutat a követhező helyszínre?
A pda-d mit ír? Mit kell csinálni?
[ Szerkesztve ]
"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."
-
zeoos
tag
Képek és mentések:
C:\Documentts and Setting\All Users\Megosztott dokumentumok\STALKER-STCS mappában találhatóak.
Másik kérdésedre (patch) a lehetséges válaszom: a mai javítások mellett ennek a kidobálósdinak már nem igen szabadna bekövetkezni. Előfordulhat viszont, hogy nem a megfelelő csomagot töltötted fel. Külön kell kezelni a bolti kiadású és a letölthető verzióhoz kiadott javítócsomagokat!!!
[ Szerkesztve ]
"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."
-
zeoos
tag
Szerintem nyomd fel v1.5.07-ig, csak nagyon figyelj oda, hogy a neked megfelelőt használd!
(v1.5.04-est például már az elején kiadtak kimondottan a magyar megjelenésre)
Ezen túl tényleg csak arra kell vigyázni, hogy más a letölhető verzió és a bolti lemezes kiadás.[ Szerkesztve ]
"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."
-
el fognak veszni a mentéseid, de tegyél rájuk. úgyse fogod tudni végigvinni, és úgyis újra kell kezdened, csak idő kérdése, hogy mikor.
rakd fel 1.5.0.7et.
M@trixfan: amit írtál, az normális;> modok között nézz körbe, van accuracy mod már. ja és mindenképpen legyen fent 1.5.0.7!
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
virkir
veterán
Ezt a modot rakd fel utána inventory-ban hálózsákra katt és kiválaszthatod mennyit szeretnél aludni.
Nálam megy gond nélkül annyi hibával, hogy kicsit összekuszálja az arti tartót, 10 slot lesz de ténylegesen csak az adott ruhád max helyeit tudod használni."Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda
-
zeoos
tag
Szerintem menj vissza egy mentésnyit.
Ugye a bolhapiacnál történt az eset, amikor lementél a lépcsőn és bumm (?). Gondolom.
Szóval, amikor átjöttél sötétvölgyből, volt egy automata-mentés. Ha onnan újra csinálod és a lemenetel előtt elköltöd az összes pénzed, a rajtad és nálad lévő cuccokat pedig elteszed valahova, akkor mindened megmarad a rablás után és nyugodtan folytathatod az utad.
Az éjszakának pont van szerepe itt a szemétdomb pályán, mert a stalker kereskedők csak este aktívak. Tudod: az alagsorban és a felső szinten lévő fószerok, akik nappal alszanak."... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."
-
zeoos
tag
Éjjellátót a ruha tuningolásánál tudsz beszerezni amikor a sok-sok opció megjelenik, hogy milyen tulajdonságokon tudsz javíttatni, akkor is a megjelenő lehetőségeg listájának valahogy az alja felé. Tökéletesen nem emlékszem, de felülről lefelé valahogy úgy néz ki a dolog: elsők között van a páncélzat mechanikat tulajdonságainak módosítása, majd jönnek az anomália hatásokelleni képességek javítása, ez után következnek az ilyen éjjellátó és sugárzás dolgok fejlesztése és végül az artifakt rekeszek.
A látással kapcsolatos dolgokat a játék beállítás menűjében tudod picit jobbá tenni, ha bírja a géped.
(amúgy észrevettem már: jó korán szoktál ébredni - nem semmi)
[ Szerkesztve ]
"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."
-
Hun'reeth
őstag
Azt gyanítom nem jó lényt akarsz kiirtani azok az átlátszó alakok aki feléd jönnek csak illúziók a pszihikai hatás miatt látod őket. Van ott egy kontroller (zombiszerű félmeztelen nagyfejű fickó) azt kell kinyírni. Ha közel mész hozzá és onnan lövöd a fejét persze akkor nem égetgeti az agyad hanem csak ütni akar. Közelről lődd amíg meg nem fekszik.
A pszihikai hatás utána kis idővel elmúlik. Ha lelőtted utána kell a szivattyút beindítani aztán futás...Más: Yantarba ugyan elmentem de mivel nem voltam Strelokék búvóhelyén azaz nem tart ott a story nem lehetett bejutni a profhoz. Egy zombi se volt kissé furcsa állapotok uralkodtak. Végül a duty csak adott egy seva -t úgyhogy most hentelem a kordonos katonaságot, hogy gyűjtsek 100-150e pénzt.
[ Szerkesztve ]
''Öregember nem gyorsvonat!''
-
virkir
veterán
Hát az első és legfontosabb stratégia, hogy jó ruhával menj be oda pl. SEVA-ban.
A második az artifactok használata
Megkapod ha kipucolod a banditák bázisát egy SEVA-val a Stalkeroktól vagy Yantarban a Prof bunkerétől nyugatra a pocsolyás részen.
Dark Valley-ben található 2 db belőle
Ezek mellé nem árt valami egészség növelő és vérzéscsillapító sem amiket többfelé lehet találni.
Használd a térképet amit már többször linkeltünk nagy segítség.
Harmadszor úgy a legegyszerűbb megtalálni az átjárót ha megkeresed a keleti oldalon a kerítést és azt követve járod körbe Red Forest-nek ezt a részét. Egy alagút lesz néhány mutánssal kibélelve amin keresztül egy nagy mezőre érsz. Onnan már egyértelmű az út az anomáliához.
Ja ha az erdész feladatát teljesíted kötelező kihasználni a Vintar bugot"Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda
-
zeoos
tag
"bim" !
Szerintem a PDA-don lévő képen kicsit dél-keletre lévő csapathoz menj el, majd a lehetséges beszélgetést gombolyítva megfogtok egyezni, hogy te segítesz nekik, ők meg átnavigálnak az anomáliás részen (nem árt, ha van nálad gránátvetős fegyver, mert az út végén lesz egy olyan kétlábú dobbantós izé -ezt jól megmondtam-, amit gránáttal tudsz a leghatásosabban likvidálni.
A szóban forgó csapatot egyszerűbben tudod megtalálni az autóbusz utáni bejárótól, mint a hídfőállásnál lévő bejutási lehetőségtől (mármint vöröserdőt körülvevő kőfal bejárataira gondolok itt).
Tanácsom a következő: ne térj le az ösvényről, azért elég jól látszik a kitaposott út. Nagyjából lődd be az irányt, aztán iszkiri ... keresd meg a csapatot. Onnan már nem lesz gond a továbbjutás. Persze közben lesznek beszarató hangok, talán pár kutya is a seggedbe harap, de nem olyan nagy kunszt még ezt a részt megcsinálni.
Később majd el kell jutnos a téranomáliáig, ami egy tank felett lebeg. Ebbe ugyanúgy belekell ugrani mint a kordonban lévő híd felett lebegőbe kellett annakidején és így teleportálsz át majd az erdész féle területre.
Amikor sikerül átjutnod, körülbelül ugyan az a helyzet mint amikor az ingovány-kordon között először átvisz a vezető, azaz megnyílik egy másik átjáró a vöröserdő és erdész helyszín között ... innentől nyitva lesz az a kapu, ami az erdészes rész melletti bánya felé eső kőfalnál idáig zárva volt.
Mindenesetre egy a lényeg ... ha nem térsz le az ösvényről, akkor nagy baj nem történhet veled."... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."
-
foxboro
tag
Hi!
Örülök, hogy sikerült
A végét nagyon elcseszték -szerintem.
Egyébként nem csináltam mellékküldetéseket, csak miután már a limanszki híd lent volt, visszamentem az 50 ropiért + Ft200M-ért a bázisra. Azután összeszedtem szinte minden artit, meg fegyvert, mindent eladtam ami nem kellett..
A fejlesztések keresése is jó móka volt, az is hozott zsetont, amúgy kb.400 ezer rubelt szedtem össze így, nem megerőltetve, de így is jutott uppolásra, ruhára, töltényre....
Üdv! -
Medvelászló
senior tag
Én még csak császkálok a szemétdomb körül,gyűjtögetek ,halászok és vadászok ,a fosztogatóknál a csávó javít Seva rucit,igaz kissé borsos áron(a rohadék),plussz ad néhány küldit jó pénzért/ilyen fless olyan fless,stb... /.Asszem "átlátszó" a srác neve,lehet nála keresni szépen,nem kell szétlőni őket,majd utánna
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya