Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
mufi
senior tag
A Booking appon keresztul tortent es a Booking ezert adna vissza a penzt ha tudnak, hogy már nem igenyeltem vissza.
Mar irtam a Revolutnak. És nem lehet nekik elmondani hogy atveres volt mert a bejelentesnel van egy meghatarozott kerdezz felelek resz amit kovethetek a bejelenteskor.https://www.instagram.com/the_parfumeour/profilecard/?igsh=MXVibW0wb29vb2x6ZQ==
-
#33802016
törölt tag
Akkor másképp írom. Eddig egyetlen külföldi útnál sem nézték át a zsebem, tárcám. Átvilágították a cuccokat és ennyi. Több országból is hoztam haza készpénzt, mert maradt valami minimális. És egyetlen útitársnál sem láttam, hogy lett volna akár csak másképp is Ez a gyakorlati tapasztalat.
De hogy kertül elő msot ez a téma?
Mufi, egyszer azt írod 2x volt levonás bookingtól, utána, pedig, hogy nem is ők kérték. Megnézted linket? Nem lettél csalás áldozata?
Revolutnak van egy elérhetősége, ahol lehet panaszt benyújtani, az nem ügyfélszolgálatos dolog pl. Ott is lehet próbálkozni emailbe.
[ Szerkesztve ]
-
mufi
senior tag
válasz #33802016 #46653 üzenetére
Ezért nem akartam magyarazkodni mert olymindegy mi tortent, a lenyeg, hogy mire lenne szuksegem. Minden rendezve van mar, a Booking varja a Revolut hivatalos allasfoglalasat/visszajelzeset, hogy nem tudjak (Revolut) visszautalni a penzt.
Ennyi. De nem tud a Revolut ilyen doksit kiallitani.https://www.instagram.com/the_parfumeour/profilecard/?igsh=MXVibW0wb29vb2x6ZQ==
-
ledgeri
nagyúr
Nem mindegy, hogy a semmiből levontak,
a semmiből jött a link te ráböktél és levontak,
vagy jött egy megbeszélt link, te ráböktél és levontak 2-őt, majd te azt mondod a revolutnak, hogy igen te ráböktél...[ Szerkesztve ]
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
zsamiatt
őstag
válasz ledgeri #46657 üzenetére
az a helyzet, hogy a booking nekem is kétszer terhelt be tavaly karácsonykor. Csak utána automatikusan vissza utalta. Jól ki is szúrtak velem ezzel mert az ocson vásárolt eurót levonta, aztán ft-ból is mert nem volt több euró és az eurót utalta vissza.
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- Érdeklődés privátban!
-
mufi
senior tag
Nem kérem a Revolutot, hogy utalják vissza. Azt kérném, hogy írjanak róla egy hivatalos értesítést, határozatot, hogy nem tudják visszautalni, mivel jóvàhagytam mert legit utalának gondoltam.
https://www.instagram.com/the_parfumeour/profilecard/?igsh=MXVibW0wb29vb2x6ZQ==
-
dobolan
senior tag
Figyu. Láttál már revolutos bizonylatot, mondjuk bármilyen tranzakcióról? Ha nem, nyomtass egyet, és meglátod.
Ha ilyen hitelességűt kér a booking, ahhoz, hogy visszakapd a pénzt tőlük, akkor írd meg magad wordben, és küldd el nekik.
Ha meg olyat kér, amit a vezérigazgató saját kezűleg aláír, akkor szerintem búcsúzz el a pénztől. -
falabu88
aktív tag
Üdv! A Revolut-ot csak külföldi rendelések EUR/USD-vel való fizetésre használom/használtam. Eddig hétköznapi rendeléseim voltak, ezért HUF volt a számlán, és fizetéskor a Revolut váltotta át az adott pénznemre. Mivel tudtam, hogy ma reggel fogok rendelni ezért tegnap befizettem a számlámra pénzt, majd átváltottam USD-re, hogy a hétvégi plusz díjat ne számolja fel. Most, mikor próbálnám kifizetni a rendelést hiába van az USD számlán elég összeg, a fizetést elutasítja a Revolut (egyszer használatos kártyát használok mindig). Értesítésben azt írja az app, hogy az X Ft összegű tranzakció alacsony egyenleg miatt meghíusult.
Mit rontok el, miért nem az USD számláról fizeti ki a vásárlást? A témaösszefoglaló szerint is így kéne lennie..
-
mufi
senior tag
válasz dobolan #46660 üzenetére
Nem, nyilván nem CEO szintű doksi kell...de nem is egy sajátos magam által szerkesztett "hamisítvány".
Jah amúgy azon gondolkodom ha ez most összejön pereskedés nélkül akkor kiveszem a pénzem és soha többet nem használok ilyen felhős szart.
A pénzem jó nekik de ha gebasz van akkor hoppá.https://www.instagram.com/the_parfumeour/profilecard/?igsh=MXVibW0wb29vb2x6ZQ==
-
falabu88
aktív tag
válasz gyalu 1 #46664 üzenetére
Kínai webshop, nincs semmi opció váltásra.
@kress 178 dollár lenne a fizetendő, 181 dollár van a számlán.. Nem értem miért fointban írja elutasításnál, hogy nincs elég a számlán. Gondolom ha széfben lenne nem mutatna az összes számla teljes egyenlegnél 65xxx Ft-ot. Csak az usd meg egy kis maradék ft a számlákon.
-
SzGee
aktív tag
Ne azt mondd a Revolutnak, hogy nem Te kezdeményezted a vásárlást, mert ez tényszerűen nem igaz.
Azzal indítsd a visszaigénylést, hogy nem kaptál szolgáltatást, aztán csatolt be a booking levelét, és kérd a kivizsgálást és az összeg visszatérítését
A kártyakibocsájtónak a kötelessége a kártyaperes eljárás elindítása az ügyfél kérésére, legyél kicsit határozottabb és csapj az asztalraIf you leave me, can I come, too?
-
falabu88
aktív tag
Megvan közben mi a gond, megpróbáltam a virtuális kártyával fizetni. Ugyanúgy nem engedte, plusz le is tiltotta ideiglenesen a kártyát, de legalább látom a tranzakció részleteit. Hiába dollárban van az oldalon a rendelés, és kártyás fizetésnél is az összeg, a tranzakcióban a Revolut-on már 178usd helyett 245 Singapore dollár szerepel.. Így gyakorlatilag fölöslegesen váltottam tegnap át.. Duplán szivattam meg magam
-
SzGee
aktív tag
-
Noxy
veterán
válasz falabu88 #46669 üzenetére
Ha nem kamu akkor benézted az SGD-t az USD-l.
Olyan nincs hogy USD-ben mutatja az árat, SGD-ben meg terhel.
Ha igen, akkor kamu lehúzós oldal.''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is'' Privát üzenetre nem válaszolok. (Kivétel a HardverApró)
-
mufi
senior tag
Hidd el nem jopofizok veluk. De egy dilettans, inkometens banda.
Elkuldtem a Bookingnak a levelet amit kuldott a Revolut ha nem fogadjak el akkor tovabblepek es megorobalom azt amit irtal. Amugy nem egyeduli eset volt az enyem es a Booking ezert hajlando visszateriteni az osszeget. Csak ugye ehhez kellene ez a nyomorusagos dispute letter...
En azt soha nem allitottam, hogy nem hagytam jova a tranzakciot. A Revolutnal ennyi eleg is, hogy a VISA szabalyzatra hivatkozva ne teritse vissza az osszeget, mivel ugye jovahagytam a kerest, mert legitnek gondoltam.Nem a Revoltnak kell visszaadnia a penzt, hanem a Bookingnak, mert az o rendszeruket tamadtak meg. Es hidd el, minden olyan volt mint a Bookingos foglalas megerositese, azert sem csinaltam kepernyofotot. Nem tegnap ota hasznalom a Bookingot, feltunt volna ha mas logo/betutipust latok. Akkor esett le, hogy gaz van, amikor linked kuldott a szallas a Booking chattben a visszateritesre, majd kerte az oldal, hogy adtam meg a CVC kodomat illetve a kartyan levo osszeg mennyiseget.
[ Szerkesztve ]
https://www.instagram.com/the_parfumeour/profilecard/?igsh=MXVibW0wb29vb2x6ZQ==
-
#01110937
törölt tag
Nem azért, de nekem úgy tűnik, te magad bonyolítod a saját helyzetedet. Ha dupla levonás volt, lehet automatikusan vissza utalták volna, ahogy zsamiatt is írja.
A Tranzakció alatt tudsz egy dokumentumot lekérni pdf-ben ami a tranzakció adatait tartalmazza. Vagy letudod még kérni a számlakivonatod. Se a Wise, se a Revo, nem állít ki, pecsétes, egyéb dokumentumot, hiába kellett volna valakinek pl hitel kérelemhez.
Ha nem vagy elégedett a supporttal magasabb szinten, egy panaszt benyújtva tudsz további lépéseket. De mindig a legegyszerűbb utat érdemes választani. Minél több szereplő annál bonyolultabb. Meg tudod még kérni a Bookingot, hogy ezek alapján a doksik alapján vegyék fel a revoluttal a kapcsolatot.
#46661 falabu88
Lehet nem dollárban terhelnek és váltás miatt kevesebb az összeg.[ Szerkesztve ]
-
mufi
senior tag
válasz #01110937 #46677 üzenetére
Azert irtam az elejen, hogy nem akarok részleteket leirni mert 100 ember 100felekeppen fogja ertelmezni, hogy mi is tortent.
Nem a szallas lepett velem kapcsolatban a Booking appon keresztul, hanem valoszinuleg hackerek. Minden legitnek tunt, a linket mikor megnyitottam rendes www booking cim kepernyo és felulet jott le teljesen olyan volt mint a Booking oldala. Egyszer kuldtek linket a chattben, amire raklikkeltem, beirtam a kartya lejarati datumat és a CVC kodot (pont mint a Booking foglalaskor) és levonodott 802€, majd 2-3 perc mulva ismet 802€.
Amikor irtam a szallasnak, hogy miert terheltek ketszer a kartyam kuldtek egy linket, hogy itt megkapom a refundot. Ott esett le, hogy gaz van. Hivtam a szallast, ott azt mondta, hogy ok bizony nem irtak nekem semmit es hogy nem is latjak a rendszerukben a levelezest, de a befizetest sem.Ekkor kertem a Revoluton, hogy teritsek vissza a levont osszegeket de nyilvan elutasitottak mert nem mas hagyta jova a tranzakciot, hanem en. Tudom hogyan kell lekerni egy tranzakciot PDF-ben de akkor leirom ismet, nem arra van szuksegem hanem arra, hogy a Revolut elutasitotta a visszateritesi igenyemet. Nem szamlakivonat, tranzakciokivonat kell....
https://www.instagram.com/the_parfumeour/profilecard/?igsh=MXVibW0wb29vb2x6ZQ==
-
#01110937
törölt tag
Ez jó "hanem valoszinuleg hackerek." mire alapozod ezt?
Ha Hackerek voltak, akkor nem véletlen dupla terhelésről lenne szó. És a kártyádat is rég le kellett volna minimum fagyasztani.Nem értem linkben miért kellettek ezek az adatok, amikor foglaláskor kéri a rendszer. Később nem. Még akkor sem kérte tőlem, ha későbbi fizetésről volt szó. Ellenőrizték valid-e a kártya azt ennyi.
"Ekkor kertem a Revoluton, hogy teritsek vissza a levont osszegeket de nyilvan elutasitottak mert nem mas hagyta jova a tranzakciot, hanem en."
Egyrészt, ha csalás áldozata vagy és magad hagytad jóvá, azzal senki nem tud mit kezdeni.
Másrészt kártyás fizetésnél nem visszatérítést, hanem csalást kellett volna jelezni és minden elérhető információt mellé rakni. Hátha van esélyed bármire is.Ezek alapján nem dupa fizetéssel van problémád, hanem csalással, az eredeti "fizetést" is vissza szeretnéd kapni. Teljesen más így ez a történet, mint ahonnan elindult. Ezért kellenek a részletek, nem azért ki hogy értelmezi.
Sajnos a csalások kb 80-90%átnak terhét az ügyfelek viselik, függetlenül attól milyen banknál történt ez.
- Ha tényleg csalásról van szó.
de akkor leirom ismet, nem arra van szuksegem hanem arra, hogy a Revolut elutasitotta a visszateritesi igenyemet.
Küld el a chat beszélgetést. Annak is van vmilyen hivatkozási, azonosítási száma.[ Szerkesztve ]
-
Noxy
veterán
Hivtam a szallast, ott azt mondta, hogy ok bizony nem irtak nekem semmit es hogy nem is latjak a rendszerukben a levelezest, de a befizetest sem.
Ezekben az esetekben a csalók gyakran a szálláshelyek rendszerét törik fel, onnan belépnek a szálláshelyen keresztül a Booking.com-ba, és annak hitelességét használják ki.
[link]A lényeg valahol itt lehet:
Ebben a módszerben ijesztő,hogy egy magas biztonságú....
''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is'' Privát üzenetre nem válaszolok. (Kivétel a HardverApró)
-
mufi
senior tag
válasz #01110937 #46679 üzenetére
Onnan, hogy a Booking irt errol egy levelet... es megint csak ott vagyunk, hogy hulye papagaj vagyok es ismet leirom, visszaadna a Booking a penzt (mivel naluk volt a hiba) ha a Revolut rendelkezesemre adna egy dispute letter-t.
Hagyjuk a reszleteket mar mert nem fontosak.https://www.instagram.com/the_parfumeour/profilecard/?igsh=MXVibW0wb29vb2x6ZQ==
-
#01110937
törölt tag
Kifinomult bűnözök annyi biztos. Ilyenkor kié a felelősség? Milyen megosztásban? Ilyen csalásról eddig nem hallottam. Jó, hogy megosztottad.
"A csalás gyenge pontja az, hogy amennyiben valaki közben megnézi a Booking.com-ot, látja, hogy minden rendben van a foglalásával. A különös az, hogy ebben a csalásban ketten vannak a szállás nevében a rendszerben, a csaló, de az igazi szálláshely is, amely, ha visszakérdezünk, gyorsan figyelmeztet a csalás veszélyére. Vagyis aki hekkelt, az tud nekünk üzenni a szálláshely nevében a Booking.com rendszerén belül, de ha értesül a csalásról, akkor a szálláshely is tud üzenni."
[ Szerkesztve ]
-
#01110937
törölt tag
válasz Major Lion #46683 üzenetére
"Revolut"
-
mufi
senior tag
válasz Major Lion #46686 üzenetére
Kb csak annyi, hogy normal esetben bemegyek az OTP-hez, de be sem kell menni mert tudnak hivatalos e-levelet irni....
https://www.instagram.com/the_parfumeour/profilecard/?igsh=MXVibW0wb29vb2x6ZQ==
-
mufi
senior tag
válasz Major Lion #46688 üzenetére
Ugy ertettem, hogy egy nemletezo dolog
https://www.instagram.com/the_parfumeour/profilecard/?igsh=MXVibW0wb29vb2x6ZQ==
-
Addel
senior tag
Azért az egészen rémíyztő amit felvázoltál, egészen megrendült a bizalmam a booking-al kapcsolatban. Nem egyszerűen küldtek neked egy fizetési felszólítást a bookingon keresztül, de olyan szállás nevében akinél egyébként is foglaltál, ami azt jelenti, hogy gyakorlatilag minden veled kapcsolatos adathoz hozzáfértek a bookingnál ?
Ezek után nem valószínű, hogy használnám még a booking-ot. -
viktorhu
veterán
Megpróbálhatnál esetleg egy tértivevényes panaszlevelet írni a Revolut Bank litván címére, arra valószínűleg Litvániában is kötelesek válaszolni. Azzal a válasszal mehetnél a Bookinghoz és a litván bankfelügyelethez is.
Revolut Bank UAB (company code: 304580906), registered address: Konstitucijos ave. 21B, Vilnius, Lithuania, LT-08130
-
#01110937
törölt tag
Ott eltud menni a bankfiókba, mint Otpnél, meg a helyzet is egészen más tud magyar ügyintézővel beszélni.
Bár Revolutnak is van magyar irodája, Budapesten 2020 óta.
Itt pedig a kapcsolatba lépési lehetőségek, pl support email címe. Persze angolul.
https://www.revolut.com/hu-HU/contact-us/Addel, a booking partnerénél történhetett az incidens, nem a bookingnál közvetlen.
-
Kasya
nagyúr
A Booking kozlemenye szerint naluk nem történt semmilyen breach. A szallasado lett phishing scam aldozata, ami altal annak fiokjahoz hozzaferhettek.
Ennek fényében inkabb dicséretes, hogy a Booking igy is hajlandó karteritest adni, ha azt a bank nem teszi meg.Itt egy cikk, ahol mufi esete is emlitesre kerul.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ennek fényében inkabb dicséretes, hogy a Booking igy is hajlandó karteritest adni, ha azt a bank nem teszi meg.
Ennek fényében ez a minimum, ha szeretné megőrizni a becsületét és szeretne a piacon maradni néhány ilyen botrány után.
Nem tudom miért nem tud egy olyan biztonságos, zárt rendszert kialakítani, ahol nincs lehetőség ilyen visszaélésre. -
Kasya
nagyúr
A szallasadoknak is kettos azonositas van beallitva (evek ota azt hiszem kotelezoen). Ettol meg a szallasado recepciosa, aszisztense (de akár a tulaj is) lehet olyan szerencsetlen, hogy phising scam aldozata lesz. Ez nem a Booking sara, hanem a szállásadóé.
Raadasul a foglalaskor meg kell adni a kartya adatait. Ha ott rosszat utsz be, a(z elő)foglalás sem lehetséges. Ennek fényében a tapasztalatlan vendég is ráfuthat a hibára, hogy utolag azt gondolja, tényleg hiba tortent. Olyan esetben, mikor fedezet nincs a terheléskor, akkor valoban kuld a Booking egy értesítést, hogy sikertelen fizetes. De ezt a vendég bankjanal is megjelenik (altalaban az appban, de ellenorizheto).
A szallasadok és vendégek is egyaránt lehetnek ebben hibásak, persze a Booking is, hogy a dologrol tud és nem tett meg mindent a probléma kikuszobolesere (pl. felhasznalok ertesitese, egyéb technologiai fejlesztesek). Itt jar nekik a nagy pofon.
Vegul, a szallasado donthet ugy, hogy nem a Booking fizetesi rendszerét hasznalja (ami amugy nem is ingyenes, tehat nem feltetlen eri meg mindenkinek). Ezesetben a nyáron tapasztalt kifizetesek csuszasa is kikuszobolheto. Nem kotelezo rendszer, csak opcionalis. (Megjegyzem, nekunk sem teljesult a kifizetes idoben. Viszont meg mindig olcsobbnak és biztosabbnak latjuk kis szallasado oldalarol a Booking rendszeret, mintha sajat rendszerunk lenne.)
[ Szerkesztve ]
-
redaiantal
friss újonc
Mitől lehet az, hogy meghívottam nem látni a rendszerben, pedig minden feltétel teljesült. A chat részben hiába írtam, nem kaptam rá választ! Pár nap telt el 2 meghívottamnál is így jártam. Előtte rendesen fizetett kampány időszakon belül, de most nem!
-
nincsnév007
őstag
Valaki csinálta már, A barátok meghívásánál ahhoz hogy megkapjam a 15 000 forintot írja a hogy fizikai kártyát kell rendelni. Ezt muszáj nem elég neki a online bankkártya ?
-
#01110937
törölt tag
válasz redaiantal #46698 üzenetére
Lehet valamit nem csináltak jól. Vagy technikai hiba - utóbbi support tud segíteni talán.
#46699 nincsnév007
Muszáj, nem elég az online kártya. Ez is egy feltétel. A 3 vásárlás pedig még promo időn belül legyen meg. Ezt bármelyik kártyával teljesítheti.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest