-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoleeno1
addikt
válasz SenorGrande #18555 üzenetére
Valami akku merules problemat biztosan, ilyet talaltam a neten.Honor Magic5 Pro; konfig: http://zoleeno1.atw.hu
-
Black_Raven
veterán
És még azt mondják hogy mi telepitgetjük az új romokat. Barkácsoló banda.
.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.
-
bodnar10261
aktív tag
válasz Black_Raven #18563 üzenetére
Nem telepítgetek naponta custom romokat elég csak elolvasni
Bodnár Dávid
-
siddis
őstag
Friss, ropogós a kernel.. (Aftershock Miui March 9)
* Built using official sources
* Synced with stable Linux-3.18
* Wake gestures: doubletap2wake & sweep2wake
* Sweep2sleep
* Bfq I/O scheduler
* Underclocked both clusters to 400MHz
* Custom userspace voltage control
* Sound control: headphone digital gain & mic gain
* ChaCha20 based CRNG backport from Linux-4.9
* Sdcardfs synced with AOSP-3.18
* EXT4 FS synced with AOSP-3.18
* arm64/crypto backports from mainline Linux[ Szerkesztve ]
-- Aux armes, citoyens --
-
kerobi
senior tag
Én meg attól félek, hogy úgy szétoptimalizálják, hogy a végén kigyullad ez a kis makkantyú.
Macbook Air M1, Asrock Z390 phantom gaming mini itx, I9-9900K, 32GB 3600MHz G.Skill, Pro-ject Pre Box S2 Digital DAC+PreAMP, Raijintek Metis plus ház, Noctua NH D15 cooler, Radeon Pulse 5700Xt
-
Styleair
aktív tag
Van még (valós) fogyasztó védelem?
Szerintem nincs. Vagy meg tudod védeni magad, vagy nem.Xiaomi 14 / ex Xiaomi Mi 9 SE
-
b3n1t0
csendes tag
Sziasztok, global 9.2.4.0-ra melyik kernel varazsolhato fel?
Poco X5 Pro 5G *** "Néha nulla vagyok / Néha meg egy / Nem osztok, nem szorzok / Nekem egyre megy" - (ETA - Nulladal)
-
Black_Raven
veterán
válasz Styleair #18571 üzenetére
Ez nem így van. Sokszor elég csak elinditani az eljárást és csodát tesz az ügyben. Nekem egyszer volt rá szükségem egy szép nagy Bankkal szemben, és az első elutasitó, lekezelő levelük után érdekes módon 1 hónap múlva én nyertem, pedig az eljárás nem fejeződött be. Csak forduljon hozzájuk, de előtte közölni kell a Szervizzel hogy mi fog következni..
.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.
-
grafnet
veterán
Szerviz ügyben, úgy általában: (dolgoztam szervizben)
Bármikor, bármilyen problémával küldöd szervizbe, előtte videó, fénykép minden irányból!
Volt már a Wayteq-vel is ilyen probléma, hogy hajlottá nyilvánították a készüléket...
Mivel náluk van a készülék, így sokat nem tud csinálni: vagy kéri a javítást vagy nem. Mivel ott a sárga folt, így én inkább kérném, s utána meglátjuk mi lesz... A gélezésre is van garancia... Bár, így hogy "fekete listára" tették, lehet egyszerűbb nem kérni a javítást és kintről rendelni egy komplett kijelzőt, amit beszereléssel együtt 10-14e,-Ft-ból meg lehet úszni.A Fogy.védelemről, úgy általában: (szolgáltatónál dolgozok)
Fenyegetőzhetsz vele, sok értelme nincsen. Néha vannak egy-egy kósza emberek, akiknek éppen sikerül elérni valamit (az is túlnyomórészt alaki/formai hiba miatt "sikerül"), de egy telefon esetében nem sok értelme van.
Jelen esetben náluk van a készülék... Mit csinálsz, visszakéred és egy márvány tábla mellett megnézed, hogy valóban görbe? És ha görbe mit csinálsz? És ha nem görbe?Karmko: Jobb, ha alszol rá egyet... és végig gondolod a lehetőségeidet. Ebben az árszegmensben nem biztos, hogy vesződnék a kijelző cserével. Nyilván a Te lehetőségeid határozzák meg. (Papír, tréf@, futár, stb.)
[ Szerkesztve ]
Motorola Edge 40 5G; Samsung S10+ (8/512) + Honor Band 6
-
szazbolha
addikt
válasz grafnet #18574 üzenetére
Nem értek egyet veled.
A szerinted kósza emberek, valóban kevesen lehetnek, de ők azok akik végigviszik az ügyeket.
Minden esetben a szolgáltató, bolt, szervíz hátrányban van a vásárlóval szemben. Ilyenek a törvények, csak gyakran a szerviz vagy szolgáltató embere nem ismeri, vagy kötelezik rá, hogy úgy viselkedjen mintha nem ismerné..
Még egyszer: a boltnak/szerviznek kell bizonyítania, hogy a készülék hibája a vásárló miatt következett be, Ezt pedig igen, igen nehéz bizonyítani, hacsaknem az átvételkor dokumentálták azt amit a vásárlóra akarnak kenni.Az emberek többsége azért nem szívózik, mert "kisembernek" érzi magát, és a kellemetlen vita helyett (pereskedni nem kell, azért van a fogyvédelem) a megalázó és hülyének néző helyzetből szabadulna, inkább fizet. Ráadásul nem akar teló nélkül maradni (azt mondják neki lehet ez 3-6 hónap is), pedig a jogszabály azt is meghatározza mennyi ideje van a boltnak szerviznek az ügy rendezésére.
Samsunggal volt ilyen ügyem, Autóval is. Rendezték. Az volt a szerencsém, hogy azt a telót nem cégesre vettem, hanem a feleségem nevére.
Céges számlával tényleg kár a szolgáltatónál/boltnál/szervíznél próbálkozni problémás esetben, akkor már egyenlő partnerek, de eltérő gazdasági háttérrel állnak szemben egymással.De ha tudom hogy tuti nem én csesztem el a telót, nem miattam foltosodik, tuti végig vinném a dolgot.
Csakazért is. Semmi balhé, semmi fenyegetőzés, csak ok rendben, akkor innentől fogyvédelem.Szerintem tipikus rossz felvetés, hogy a vásárlónak kell nézegetnie mennyire hajlott a telefonja.
Nem... neki úgy kell visszakapnia a szervízbe leadott telót, hogy ne legyen foltos, ha ez nem lehetséges kapjon másik készüléket, ha ez sem lehet akkor a pénzét kell visszakapnia.
Nem az ő gondja....
Írja le a szerviz miből gondolja, hogy a készülék hibáját a vásárló okozta. (a szó elszáll)
Azzal lehet menni tovább.[ Szerkesztve ]
-
mpo
veterán
Nyugdíjas barátom a Békéltető testületben dolgozik, heti egy-két napot, én úgy tudom, ha valakinek vitája van, akkor ők intézik az egyezséget és nem a fogyasztóvédelem.
De ilyen későn már nem hívom föl.Ha érted, akkor már elavult.
-
Bass
addikt
Sziasztok
Feleségemnek ma vettünk egy ilyen telefont és az lenne a kérdésem hogy gyorstöltést tud a telefon?"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Bass
addikt
válasz #69059072 #18578 üzenetére
Szia
Hát nekem is úgy tűnik h meg van hajolva ami persze nem biztos hogy feltétlen okozója a hibának de a szerviz részéről sajnos ez logikus és elfogadható eljárás. Itt jogorvoslatot nem fogsz kapni max ha békéltetőhöz fordulsz de én sok esélyt nem látok arra hogy megnyered de meg kell próbálni,hátha. Viszont ebayen 5000ft egy panel,ha zavar akkor ennyiből megúszhatod."The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Black_Raven
veterán
válasz #69059072 #18578 üzenetére
Semmiképpen ne hagyd magad. Azt mondom, az a kis ember aki annak érzi magát. És jól mondja szazbolha fórumtárs a vásárló van előnyben. A békéltető testület igaz, oda kerül az ügy ha nincs megegyezés. Simán nyerhetsz csak ne add fel. Saját zsebből fizetni bármikor lehet, nem azzal szokás kezdeni.
.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.
-
grafnet
veterán
válasz #69059072 #18578 üzenetére
Én nem néztem a kávát. Elsőre ravagom: görbe.
A mennyezeti lámpa párhuzamos éleit, ha nézed úgy tűnik, mintha görbe lenne.
Csak telón nézem, de görbének tűnik.szazbolha: mit kell bizonyítania a szerviznek, hogy a farzsebben meggörbült? Csinált róla fényképet.
Ő szerinte görbe, szerinted nem - ki fog "nyerni"?Mint írtam ebben az árkategóriában én nem kinlódnék a szervizzel, kicserélném a kijelzőt, úgyis ugrott a gari.
[ Szerkesztve ]
Motorola Edge 40 5G; Samsung S10+ (8/512) + Honor Band 6
-
trebrona
nagyúr
-
grafnet
veterán
válasz #69059072 #18587 üzenetére
Azért írtam: telefonon néztem.
Valószínűleg szétszedés előtt fotózták le, mert senki sem szeret feleslegesen dolgozni!
Nem szedték szét.
Azt nem tudják, hogy ez okozza-e a Te problémádat, csak azt, hogy sok kijelző sárgulást kell javítaniuk.[ Szerkesztve ]
Motorola Edge 40 5G; Samsung S10+ (8/512) + Honor Band 6
-
starr
őstag
Hol találom azt a beállítást, hogy a képernyő lezárását követően hány perc múlva kérjen jelszót?
Eddig volt ilyen, most a legújabb eu romon nem találom. -
grafnet
veterán
válasz #69059072 #18592 üzenetére
Nem érted a szerviz működését!
Ha valami beázott vagy mechanikailag sérült, akkor nem kell garanciában szervizelni! Nincs vele dolog, bekerül a rendszerbe a garancia megvonása.
Nem azt állítom, hogy a Wayteq direkt meghajlítja! Csak a szervizes eljárásrendet mesélem el.Ez egyébként a lapátnyi, vékony készülékek típushibája!
A Samu is ilyen, a Xiaomi is ilyen. Ki van spórolva az anyag az ár miatt.Nyugodtan összeszedheted a pórul járt használokat, semmire nem fogtok jutni. Ők szabályszerűen járnak el.
Motorola Edge 40 5G; Samsung S10+ (8/512) + Honor Band 6
-
szazbolha
addikt
válasz grafnet #18583 üzenetére
Ha csak két állítás van egymással szemben, akkor a vásárló. Ha a szervíznek megéri erősködni, bizonyosan többe fog neki kerülni mint a telefon teljes ára. Akkor is ha végül neki adnak igazat.
Szóval kétélű fegyver ez. A vásárlót erősen védik a törvények. Szerintem, de mindenki azt csinál amit akar.
A te nézeted a szolgáltatóé, ahova a sok "hülye" bejön panaszkodni és a 99%-át elküldik, az enyém meg az, hogy ne nézzenek hülyének akkor sem ha nem vagyok szakember csak egy ügyfél.A konkrét esetet én nem tudom eldönteni, főleg nem ilyen képek alapján.
-
Bass
addikt
válasz #69059072 #18597 üzenetére
Kár az energiádért. A 2 szakvélemény se mérvadó. A készülék fizikailag sérült(azt fognak rá amit csak akarnak) ,nincs az a testület ami neked adna igazat. Ezzel foglalkozom többek közt.Sajnos a békéltető testület nem sokat ér,de ugye itt teljesen egyértelmű a hiba lehetséges oka. Nem kell ide lézer,szemmel látható a sérülés. Szakértőt csak akkor nem neked kell fizetni ha a Te javadra dönt,egy ilyen értékű dolognál kár vesződni tényleg jobban jársz ha megrendelsz egy új kijelzőt.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
szazbolha
addikt
válasz grafnet #18594 üzenetére
"Ők szabályszerűen járnak el."
.
Igen, ezt nevezem rizsának. A saját cégük szabálya szerint járnak el, ami vonatkozhat az alkalmazottaik munkavégzésére, de semmiképp a vevőre.
Szóval ez semmit nem számít egy vitás esetben, sem az hogy mit írtak a garpapirra, sem az, hogy a gyártó mit köt ki garancia feltételnek.. Ezt mind felülírják a magyar törvények, amennyiben magánszemély vásárolta a készüléket Magyarországon kiskereskedelmi boltban vagy webáruházban és ezt hitelt érdemlően tudja bizonyítani is.