Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Interceptor

    addikt

    válasz Szederp #26 üzenetére

    Egy szóval nem mondtam olyat, hogy az Interplay bukását a készülő Fallout 3 okozta volna, próbálj meg szöveget értelmezni. Idézlek: "Vannak kőkemény tények, melyekről nem lehet filozofálni." Aztán jön a felsorolásod, ami egyszerűen nem fair, mert csak azokat emeled ki amik tényleg nincsenek benne a Fallout 3-ban. Azt valahogy kifelejtetted, hogy pl a Falloutra jellemző posztapokaliptikus környezetből nagyon sok minden jelen van, pl a Vaultok és a különféle frakciók és lények, az item fajták is nagyrészt átkerültek, van karaktergenerálás itt is. Valóban nem egy hard core rpg mint amilyen az első két rész volt, de ezt írtam fentebb nekem is hiányzik néhány dolog, de emelett más az alap elgondolás is, egyszerűsítve van ami a mai korigények miatt jellemző minden AAA játékra. Ezt írtam még korábban: "nekem is hiányoznak bizonyos dolgok, de számomra ettől még lehet Fallout, mivel rengeteg dolog visszaköszön az első két részből, bár az alap megközelítés más." Szóval enged meg, hogy én magam eldönthessem, hogy Fallout e avagy sem, senkire sem próbálom ráeröltetni a véleményemet, főleg nem tenném olyan dogmatikus módon ahogyan te tetted velem. Számomra ez bizony még mindig Fallout.

    [ Szerkesztve ]

    Nem kell drága gép, csak játékra kell

  • BomiBoogie

    MODERÁTOR

    válasz Szederp #26 üzenetére

    Ez azt jelenti, hogy szart sem ér a pont, mindenki nagyjából ugyanolyan karakterrel játszik. (Ez nyilván pénzügyi szempont, hiszen a mai konzol-gyerekeket nem érheti bukás élmény...mindenkinek elérhetővé kell tenni a játékot)

    Na, ehhez képest meg a Wasteland 2 vagy a Divinity: Original Sin egyáltalán nem követi ezt az utat, utóbbiban 45 óránál járok, de már megint újra akarom kezdeni, holott sehova se jutottam még, mert igen komoly szerep jut a megfelelő képességek kiválasztásának.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés