Új hozzászólás Aktív témák
-
“Egyébként pedig a koreai gyártók bőven lekörözték a nagy német gyártókat.”
Hagyjuk a nagy szavakat. Mondjuk, hogy bizonyos területeken beérték. Ez a “lekörözték” még a japánokra használva is kemény lenne, pedig ők azért nem keveset letettek már az asztalra.
Az egyik autóm német, a másik japán, vásárláskor nézegettem, próbálgattam én a koreaiakat is, de akármennyit fejlődtek az utóbbi időben, és akármilyen népszerűek is (joggal) azért objektíve a piacvezető nagyokkal nincsenek egy súlycsoportban.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
#16820480
törölt tag
Hasonló méretű és kategóriájú autóknál Model 3 vs BMW 318i esetén ~100kg különbség van. Ha kisebb autót veszünk, akkor ott lesz nagyobb különbség, mondjuk egy VW Golf vs iD3, de azért az látszik, hogy egy belső égésű motor meg egy váltómű nem annyira elhanyagolható tömeg.
parandroid: Azért a BEV kategóriában eléggé lemaradtak a németek, nem kis mértékben mert későn rugaszkodtak neki a dolognak, itt a koreai márkák már jobb hatékonyságot tudnak felmutatni alacsonyabb áron. Ez egy teljesen új terület, itt nincs több évtizedes előnye a klasszikus márkáknak, szóval valószínűleg küzdeniük kell majd erősen, hogy tartsák a lépést.
emvy: +1, bár én a VW-re nem tennék annyi pénzt hogy harmadikok lesznek. A marketing erős, de ha megnézed az új Megane-t, akkor nem látom, hogy ténylegesen nagy előnyük lenne például azzal szemben.
[ Szerkesztve ]
-
Noukoum
veterán
Környezetvédelemi szempontból csak töredéke a környezeti lábnyoma a belsőégésűekhez képest, nem beszélve a városi levegőről.
Műszaki szempontból egy jobb technológia amit imádnak az emberek, jobban szeretik használni mint a belső égésű megoldásokat.
Gazdasági szempontból ez a jövő hiszen sokkal egyszerűbb és olcsóbb lesz az autók gyártása. Az EU csak gyorsítja az átállást hogy ne azon kapják magukat az európai gyártók hogy a külföldi gyártók termékei lesöprik az európai portékát az Euban is. Nagy hozadéka még az elektromos hálózat fejlődése ami szintén minden embert érint.viharhozo: az octavia felszereltségben alul marad az id4-el szemben, pedig így is 12-14m forint. Egyébként Skoda Enyaq amit te keresel. Vagyis nem keresel csak trollkodsz de ez csak részletkérdés.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Nálunk van atomerőmű, mégis importálunk villamos energiát.
Ez a szénerőműves tévhit abból született hogy a németek megnövelték bizonyos szénerőműviek termelését. Egyébként folyamatosan építik át őket, nem ebben látják a jövőt. Nyilván arról a kutya sem beszél hogy Kínában folyamatosan nyitnak meg szénerőműveket többek között a kriptovaluta bányászat okozta megnövekedett energiaigény miatt. De ugye az elektromos autók energia igénye na az szörnyű arról kell beszélni.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
-
dabadab
titán
Én baromira nem látom, hogy ez a technológia beérett volna a tömeghasználatra.
Hát igen, az úgy szokott lenni, hogy a technológia csak érik kinn a földön, a technológiafán, és amkor már beérett, akkor leszedik - és véletlenül sem úgy, hogy elkezdik alkalmazni és közben a tapasztalatok alapján, a közben befolyó pénzből fejlesztik.
DRM is theft
-
Képzeld el, h minden autó, busz, villamos( ) elektromos a városban. Már csak a
cicizőktőlcigizőktől kell megszabadulni és lehet menni levegőzni, babakocsit tologatni bátran.Ez a nyelvtan ellenőrző sokszor milyen marhaságokat ír be.
[ Szerkesztve ]
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/104kg.]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini-ITX
- Robot fűnyírók
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Politika
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- LEGO klub
- További aktív témák...