Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Narxis

    nagyúr

    válasz GeryFlash #5 üzenetére

    Nekem a mai napig nem tudták megmondani a nagy taxi védők, hogy mivel biztonságosabb egy taxis mint egy érvényes papírokkal rendelkező sima autó + sofőr. Pedig már itt is feltettem többször a kérdést és semmilyen indokot nem tudtak mondani.

    Thanos was right.

  • bambano

    titán

    válasz GeryFlash #5 üzenetére

    "Aha az utasét, azzal hogy egy választási lehetőséget államnak elé, na hagyjál már...": ezt a mondatot értelmezd már nekem légyszives, mert én nem tudok elmenni rajta.

    "Versenypiac": a versenypiac azt is jelenti, hogy mindenki egyenlő feltételekkel vesz rajta részt. ezt nem akarja az uber elfogadni. ha pedig nem egyenlő feltételekkel vesz rajta részt, akkor akik hátrányba kerültek, jogosan háborognak.

    "Ahogy az első kommentben is olvashatod, az mintha rohadtul másodlagos lenne, hogy a taxisok hogyan b***ák át az embert": ÉÉÉÉÉÉSSS igen! tényleg másodlagos! ugyanis itt szabályozási kérdésről van szó, nem törvényszegésről. ha a taxis törvényt szegett, jelentsd fel, majd felelősségre vonják! egyébként is kosárszám vontak vissza mostanában taxiengedélyeket szabályszegésért, úgyhogy a rendes taxisoknak se fenékig tejfel.

    "azonfelül, h alapból mocskosul drága": egyrészt persze, hogy más a díja, ha több a kötelezettség, másrészt a taxi alapból nem drága. központi rendelet szabályozza az árakat, tehát az ára annyi, amennyit a fővárosi önkormányzati hivatal megszab, nem pedig a taxis kénye-kedve szerint van.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák