Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    Jó cikk, de a játékmechanikai fejtegetésekhez lenne egy hozzáfűzni valóm. Nevezetesen, hogy megéri morfondírozni rajta, de tudomásul kell venni, hogy nem igazán Trolletető-alapanyag, ugyanis végtelenül egyszerű és egyben szükségszerű.

    A szerepjátékokban a kalandmester élő személy, az emberi agy komplex, asszociatív képességeivel felvértezve. Egyetlen limitáló tényező a fantázia lehet. Egy játék pedig egy végleges, matematikai alapokon nyugvó, behatárolt rendszer. Amíg nem létezik önfejlesztő forráskód (már a gondolata is abszurd), addig a szerepjátékok is ilyenek maradnak.

    Gondoljatok csak arra, mekkora utat tettünk meg a játékipar fejlődésében, mégis 30 évnek kellett eltelnie, mire az autós játékokban a fizika váltotta fel az előre letárolt megoldásokat (terep.exe), és 40 évnek kellett eltelnie, mire a fizikát emberi alakokra is alkalmazni lehetett (nagyjából az Euphoria Engine az első NORMÁLIS megoldás)... És még MA SINCS olyan játék, ahol a játékos cselekedetei, mozdulatai ne előre letárolt animációk lennének - a szabadság eleve hibádzik.

    A többivel egyetértek. Nincs mentség arra, hogy a szerepjátékok primitív, csöcsvadászós high fantasy-k WOW-ostul, mindenestül. Ez a saját fogyasztói hülyeségünk eredménye. Erre van igény.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák