Új hozzászólás Aktív témák
-
nostrum
tag
A legtöbb ember nem időutazó-tudós, ha neked már volt ilyen élményed, és ennyire bennevagy, akkor joggal kötsz bele a játékba hisz te már csak tudod, hogy mi a paradoxon. Ha viszont te sem tudsz még a negyedik dimenzióban mozogni, akkor nézd már el a játékfejlesztőknek és filmrendezőknek ezt a "kis" hibát.
Tipikus, hogy ha úgy nézel egy filmet vagy játékot hogy találj benne hibát, akkor találsz is.
Ha jól tudom, a Vissza a jövőbe c. film mindegyik része kasszasiker, annak ellenére hogy ilyen "butus" emberek csinálták.28 filmben és játékban nyílt már olyan hanggal az űrhajóajtó mint az X-COM első részében... na és???
Clipping... még a Crysis-ban is van... meg lebegő fegyverek... meg stb... de az olyan cool hogy senki se veszi észre...
Scriptek, semmiből előbukkanó ellenfelek... a legtöbb játék erről szól ... van ahol jobban megoldották, van ahol rosszabbul. Ez a játék amásodik kategória sajnos, ebben igazad van.
Határok... ennél ambíciózusabb játékokban is láttam már hülyébb megoldásokat arra hogy merre menj vagy merre nem... néha a falat is szétrobbanthatod hogy továbbmenj, máskor két szék meg egy asztal megfog. De a kérdés az, hogy ha van egy sztori, és van egy feladat, akkor valaki miért akar az ellenkező irányba menni? Én mentem ahogy jónak láttam a játék története szerint, és nem ütköztem ilyen határokba.... FREE ROAM kell?
Ajánlom figyelmedbe a nagysikerű és igénytelen GTA sorozatot. Vagy az igényes Obliviont.Amúgy a review korrektnek nevezhető. De a kritikád is kaphat kritikát, és nem fogadtad túl barátságosan...
Említettél valamit a BlackSite-ról... arról is írtál? Mert most már arra is kíváncsi lennék.
Mert jó játék, de csak akkor ha nagyon-nagyon elnéző az ember. A te kritikád pedig nem az elnézésről szólt...In space, no one can hear you scream...
-
Onizuka
tag
Eltekintve attól, hogy a "4 dimenzió" tudtommal a valóságban nem pontosan arra utal, amire a Doki vagy Te érted, azért neked is venned kiéne egy-két leckét a időutazásból ;) Ha a film logikai szemléleténél maradunk, igen fura lenne, ha a Doki által az 50'-es években megreparált időáramköröket raknák át (tehát nem a fluxuskondenzátort) a másik kocsiba, mert így az egyszer már eltemetett kocsi kerülne vissza a bányába. Kicsit furi lenne, ha azt az immár csaknem 200 éves kocsit találnák meg ismét. Nem. A megoldás a benzin átszivattyúzása a lukas tankú kocsiba, a másik meg marad a helyén Persze mivel a film időutazó logikája a tudomány mai állása szerint hülyeség, így minden ilyen fejtegetés -ahogy az enyém is- is kikezdhető...
'am 22 years old and single!
-
aBONiE
csendes tag
Ha látnád magadat, akkor a predesztinácós paradoxon miatt nem is tekerhetnéd vissza az időt, hisz tekerned kéne, nem?
Ugyanaz a tudat nem foghat fel egyszerre két valóságot szerintem.
Egyébként a cikk jó, Talán túl sok képet raktál bele, ami nem feltétlen baj, de első pillantásra elrettentő lehet.[ Szerkesztve ]
-
Antibazsi
aktív tag
Tény,hogy figyelmetlenül olvastam a hangokra vonatkozó részt...nem is keresek kifogást.
A sátornál értem,h az a baj átesünk rajta,de szerinted hogy lett volna jobb?
Amikor leesett a lift én már nem áltam a tekerőnél hanem rohantam a lifthez beszállni,h csak annyi idő tellje el amit még vissza tudok tekerni és azalatt a lift is felérjen...tehát miután beszállok a liftbe és elkezdem visszapörgetni az időt - a te elméleted alapján - azt kellene látnom,h osztódok mint egy papucsállatka és a másik énem hátrafelé rohan vissza a tekerőhöz míg én "zuhanok felfelé" a liftben.Ok, miután felérek és az idő a normális kerékvágásban halad..na,de a közben lennt maradt alteregóm is elkezd rohanni lifthez,h szintén feljusson,aki szintén visszatekeri az időt...elég hamar összejönne egy kis házibuli... Szerintem - bár én nem vagyok idő elméleti zseni - amikor visszatekerjük az időt , magunk körül megtörik a tér-idő kontinuum és egy párhuzamos világot hozunk létre(hu,ez már tiszta Sliders),de mivel mi egyszerre csak egy világ ban lehetünk a másik létrejöttét nem látjuk,ezáltal magunkat sem ahogy szaldunk visszafelé.DE! Ha ezután tér-idő ugrást hajtanánk végre,mint pl Hiró a Hősökből,akkor és csak akkor látnánk önmagunkat...de a játékban kizárólag csak az időt manipuláljuk magunk körül.
"A monotonság nem csupán egy egyenletes vonalat jelenthet."- Nem,de folytonos növekvő-csökkenő esetleg konstans,visszaforduló ága nincs...matematikailag...jól kezdted a mondatot,egyenetlen.Ennyi elég is lett volna.Ha vmi egy intervallumon bellül egyenetlen és az ismétlődik nem monoton ...szerintem és matematikailag sem(lásd sin görbe,kivéve ha nagyon nagyon távolról nézed és már egyenesenk látod,de ilyen viszonyitáshoz a játék túl rövid volt)...de ezt visszaolvasva már tényleg nagyon kötözködés ,csak azért irom mert én is tanultam analizist.
válasz (#10) katt777 -re:
Ha annyira szeretsz mozogni és nem szereted a korlátokat akkor megértem,h nem jött be annyira ez a játék.Én annyira nem akadok meg az ilyenen mert még nagyon sok az ehez hasonló csőben futtatott játék.Hogy az Oblivion a világ egyik legjobb játéka,na ezen végképp nem fogunk összeveszni!(megjegyzem ott a térképhatároknál nem áll semmi az utadba,csak egyszerüen nem tudsz továbbmenni,mintha egy láthatatlan üvegfal lenne)
Szerintem nagyon korrektul fogadtad a kritikát...rosszabbra számítottam. Kritikának is lehet kritikája.Pro-kontra.Amíg ez kultúráltan megy nincs semmi baj.A vissza a jövőbe témába nem tudok hosszászólni mert oly rég láttam(tán mindegyik részt nem is),h már nem emlékszem.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Kerékpársportok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- PDF topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...