Új hozzászólás Aktív témák

  • nostrum

    tag

    válasz katt777 #5 üzenetére

    A legtöbb ember nem időutazó-tudós, ha neked már volt ilyen élményed, és ennyire bennevagy, akkor joggal kötsz bele a játékba hisz te már csak tudod, hogy mi a paradoxon. Ha viszont te sem tudsz még a negyedik dimenzióban mozogni, akkor nézd már el a játékfejlesztőknek és filmrendezőknek ezt a "kis" hibát.

    Tipikus, hogy ha úgy nézel egy filmet vagy játékot hogy találj benne hibát, akkor találsz is.
    Ha jól tudom, a Vissza a jövőbe c. film mindegyik része kasszasiker, annak ellenére hogy ilyen "butus" emberek csinálták.

    28 filmben és játékban nyílt már olyan hanggal az űrhajóajtó mint az X-COM első részében... na és???

    Clipping... még a Crysis-ban is van... meg lebegő fegyverek... meg stb... de az olyan cool hogy senki se veszi észre...

    Scriptek, semmiből előbukkanó ellenfelek... a legtöbb játék erről szól ... van ahol jobban megoldották, van ahol rosszabbul. Ez a játék amásodik kategória sajnos, ebben igazad van.

    Határok... ennél ambíciózusabb játékokban is láttam már hülyébb megoldásokat arra hogy merre menj vagy merre nem... néha a falat is szétrobbanthatod hogy továbbmenj, máskor két szék meg egy asztal megfog. De a kérdés az, hogy ha van egy sztori, és van egy feladat, akkor valaki miért akar az ellenkező irányba menni? Én mentem ahogy jónak láttam a játék története szerint, és nem ütköztem ilyen határokba.... FREE ROAM kell?
    Ajánlom figyelmedbe a nagysikerű és igénytelen GTA sorozatot. Vagy az igényes Obliviont.

    Amúgy a review korrektnek nevezhető. De a kritikád is kaphat kritikát, és nem fogadtad túl barátságosan...

    Említettél valamit a BlackSite-ról... arról is írtál? Mert most már arra is kíváncsi lennék.
    Mert jó játék, de csak akkor ha nagyon-nagyon elnéző az ember. A te kritikád pedig nem az elnézésről szólt...

    In space, no one can hear you scream...

Új hozzászólás Aktív témák