Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nordic

    Közösségépítő

    Akkor én leszek a kivétel...Jó játék, de számomra valahogy nem ütötte meg a mércét. Valóban a VH kontra szellemcsajszi beszélgetések fergetegesek, az enchant is okos húzás, no meg az eposzi cuccok "fejlődése", a történet is rendben van(bár semmi extra), de a fejlődés bonyolultsága kimerül abban, hogy mennyi pontot osszak a testre, illetve akaraterőre(szvsz rangedként értelmetlen menni ,mert akkor még ügyességre is szükség van, ergó 3 felé oszlanak a pontok). A skillfa egész ötletes, de a fele kb használhatatlan, ha az ember mondjuk nem normálon játszik, hanem nehezebb fokozatokon. Nem beszélve arról, hogy HC karakterrel szinte lehetetlen végigtolni, ha az ilyen magukhoz-rántós ellenfeleket nem lehet dodge-olni rendesen(berántanak a tömegbe, és kampó). A balance se 100%-os, egyes területeken irtózatos sebzéskülönbségek vannak, nem dinamikusan nő ahogy haladunk tovább, hanem szó szerint hullámzik. Számomra sajnos pont ott vérzik el, ami a legfontosabb lenne, a harcnál, a fejlődésnél.

    Persze ha úgy nézem, hogy ez az első ARPG játékuk, akkor le a kalappal, én csak remélni tudom, hogy ettől csak jobbat tudnak csinálni.

  • Nordic

    Közösségépítő

    válasz ceripapa #13 üzenetére

    Tudok a második esély skillről, amit érdekes módon sosem ajánlott fel HC-n. Persze SC-n meg rögtön az első hírnevek között ott volt.

    pisti666:
    1. Azért hagy ne kelljen már magam Kripphez hasonlítani, aki napi 10-12 órát tolja a játékokat. :U
    2. Mindvégig HC-ről írtam, ami azt jelenti, hogy ranged karinak kell ügyesség(dmg miatt), test(hp miatt), meg akaraterő(legyen mana is elsütni a skilleket, charge-okat).
    3. Sajnos a a túlélési esélyekben nem sokat segít, ha akkora tömeg ront rád, hogy nincs hova kite-olni(főleg a2 és utána), vagy amikor rárántanak egy adag aknára.

Új hozzászólás Aktív témák