Új hozzászólás Aktív témák
-
Sirandrish
legenda
Ilyen
Elder Scroll ősanyjacsak egy kicsit volt HC a cucc...
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
julius666
addikt
de mutassa már meg valaki, hogy milyen egy komoly harcrendszer
Mit kell ezen bemutatni? Fogsz egy bármilyen másik játékot (na jó, ha egy mód van rá lehetőleg a közelmúltból legyen és AAA-s) amiben van közelharc és ott van. De hogy példát is mondjak, Witcher 2. És még ott sem volt százas, az irányítással tudtak gondok lenni.
Ezt az "ész nélkül karddal csapkodás" típusú harcrendszert már pár éve lelépte a játékok világa. Persze ehhez nagy valószínűséggel le kéne mondani a közelharc közbeni FPS-nézetről, de nem értem miért ne működhetne az hogy barangolás közben szabadon választhatnál FPS/TPS nézet között (mint most), távolsági fegyverek esetén lenne az FPS nézet, közelharc esetén pedig a TPS. Ez sok játéknál egy nagyon jól bevált módszer, sokkal élvezetesebb közelharcok vannak bennük mint amit a TES-es FPS-nézetre kitalált "püfölős" szerencsétlenkedés nyújtani tud.