Új hozzászólás Aktív témák

  • zolomon17

    senior tag

    válasz Rodi 4.80 #28 üzenetére

    Grafikai különbséget én nem éreztem (bár mintha másik csapat csinálta volna a két címet, szóval lehet van a motorban eltérés), viszont az Odyssey világa jobban bejött, változatosabb a táj, több az erdő, havas hegyeket találni, minden nagyobb szigetnek vannak sajátos jellegzetességei (pl. Kréta és a Mykonos érezhetően eltér). Egyiptom a sivatagok miatt óhatatlanul kopárabb, az oázisok és városok adtak lehetőséget, hogy kiéljék magukat a designer-ek és pályatervezők, de személy szerint nekem a itt is a görög téma jobban bejött, pedig gyerekkoromtól rajongtam az egyiptomi történelemért.

    A helyőrségek nekem mindkettőben copy-paste-nek tűntek :DDD Az erődök már más lapra tartoznak, de ott egyaránt jól teljesít mindkét cím, ami a változatosságot illeti.

    Sztoriban nálam egyértelműen az Origins marad alul: egy elég egyszerű bosszú-sztori, a döntéseknek nincsen jelentősége. Ezzel szemben az Odyssey már hozza a Witcher-ből lekoppintott mechanikát, ahol van különbség, hogy mit cselekszel, bár egyik út sem feltétlenül vezet happy end-hez (nem is tudom melyik városban van a színházas pár, pl.). A görög mitológiai lények integrálása a sztoriba, mint szerves elem szerintem egészen zseniális (Minotaurusz pl, vagy a Küklopsz).

    Mi az ami ennyire végletesen el van már barmolva a Far Cry illetve Ghost Recon sorozatokban?

    Pixel 7 + Xiaomi Mi Pad 5 + ASUS ROG STRIX GL502VS

Új hozzászólás Aktív témák