Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • velizare

    nagyúr

    válasz h_mate #1 üzenetére

    eddig kb. annyira tekinthető rétegjátéknak, mint a mozifilm rétegfilmnek.

    ha sandboxot csinálnak belőle, mint ahogy az swg indult, na akkor lesz majd rétegjáték.

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

  • velizare

    nagyúr

    válasz atee #14 üzenetére

    tökéletesen illlik az sw világhoz a rajzfilmszerű grafika. meg lehet nézni a trailereket az swgből.

    a grafika lehet jobb, csak éppenséggel ennél a műfajnál rengetegszer elkövetik azt a hibát, hogy a fejlesztés túlnyomó részét a grafika teszi ki, és emiatt elhanyagolják azokat a részeket, amelyek a játékot sikeressé teszik. grafikus terem minden bokorban, belőlük 12 1 tucat, de a hozzáértő designer és producer ritka, mint a fehér holló.
    gyönyörű grafika ide vagy oda, ha a játék egyéb részei nincsenek rendben, akkor ugyanúgy meg fogod unni.

    ergo ha egy mmo kapcsán a vizuális gyönyörökről szólnak a cikkek, már rendelhetjük is a koszorút a temetésre.

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

  • velizare

    nagyúr

    válasz donki #33 üzenetére

    8 class lesz a játékban a négy (illetve három, attól függően, mit tekintesz annak) hagyományos szerepre (tank, dd, healer, util), ezeket pedig tekintve hogy egymás jó/rossz oldalbéli megfelelői, nem lesz olyan nehéz kibalanszolni.
    xp-cheat, item duplikáció - nagyon-nagyon amatőrnek kell ahhoz lenni 2010ben, hogy mindez olyan mélyen legyen a kódban, hogy ne lehessen egy egyszerű hotfixszel lerendezni.
    grafika, 3d mozgás: embert még nem hallottam panaszkodni arról, hogy milyen ronda a mass effect 2, vagy a dragon age, de említhetném akár a régebbi játékaikat is, de hát te biztos tudod, hogy miről beszélsz, mert én aztán nagyon nem. :F
    tapasztalat: nem kifejezetten értek egyet. a bioware már régóta tervezi, hogy belép az mmo piacra, tehát ez a projekt az első trailerrel kezdődött, hanem sokkal régebben elkezdték előkészíteni, szerződteték hozzá a megfelelőnek vélt designereket, producereket, stb. csak egy példa 12 ember dolgozik főmunkaidőben a contenten már évek óta. a biowarenek megvan hozzá a pénze és a presztízse, hogy a lehető legjobb fejlesztőgárdát toborozza össze, és elnézve a neveket, ezt meg is tették.

    ettől még lehet, hogy a játék nem lesz sikeres, mert a hagyományos csapdák számukra is fennálnak, de ha van kiadó, amelynek ez sikerülhet, akkor ők biztosan közéjük számítanak.

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

  • velizare

    nagyúr

    válasz h_mate #28 üzenetére

    60 milliósra becsülik az mmo piacot jelenleg, és ha az pár tízezer (hasraütöttem), akik megrögzötten utálják az star warsot, nem jönnek be a fórumokra trollkodni, már többet nyert vele a játék, mint amennyit veszített. :DDD
    egyébként pedig lehet, hogy újat mondok, de minden fejlesztési stádiumban lévő mmo-t a wowhoz, mint piacvezetőhöz hasonlíítanak. minél közelebb a kaidás dátuma, annál gyakrabban. másrészről pedig ne az sto-t célozzák meg szerintem, hanem az eve-et.

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

  • velizare

    nagyúr

    válasz donki #43 üzenetére

    amiről te beszélsz az a sandbox műfaj, lásd eve, és a régi SWG.

    a motor pedig a 2006ban kifejezetten mmok számára fejlesztett Heroenigne lesz.

    és mielőtt a bioware mmo tapasztalatáról nyitnál egy újabb felesleges vitát, nézz utána, hogy fejlesztők, designerek írók és producerek közül ki milyen mmo projekteken dolgozott előtte.

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

  • velizare

    nagyúr

    válasz donki #47 üzenetére

    egyszerűen nem tehetik meg, hogy az enginehez olyat választanak, ami már jól bevált mmokban. mégpedig azért nem, mert ettől a döntéstől egészen a kiadásig el fog telni legalább 3 (de inkább 5) év. ami egy ma sikeres mmoban bevált, az lehet akár 10 éves technológia is. ha ma egy ilyen engine mellett döntesz, akkor az a játék megjelenésekor lesz vagy 15 éves. 15 évvel ezelőtt mikkel játszottunk?
    descent
    star wars: dark forces
    jagged alliance
    heroes of might & magic
    destruction derby
    wing commander 4
    warcraft 2
    ezek jelentek meg akkoriban. 5+x (fejlesztés és kifutási idő) évre előre kell megjósolnod a hardwarek fejlődésének irányát, mert menet közben változtatni aztán baromi nehézkes, kockázatos, és erőforrásigényes (munkaórák+munkaerő) lásd vanguard. ki venne meg 2011ben 15 ropiért egy descent grafikájú játékot és fizetne érte havi 3-4ezer forintot, hogy játszhasson vele? persze, meg lehet erőszakolni az engine-t, de baromi erőforrásigényes, potenciális bug és exploitforrás, valamint eyre másra fognak felmondani a coderek, mondván, ők a huszonegyedik század next-gen mmo-ját programozni szerződtek, nem kőbaltát pattintani, és baromira igazuk is lenne. csípőből tudom neked felhozni elrettentő példaként azt a csapdát, amibe az soe is beleesett a fejlesztési környezet meghatározása után. arra az alapfeltevésre alapoztak, hogy a processzorok fejlődése az akkori trendeknek megfelelően tisztán MHz alapú marad. erre mit ad isten? kijött a játék 2004ben, amikor tetőzött a MHz alapú fejlődés fénykora, és rá egy évre az intel már az asztali munkaállomásokba szánt kétmagos procikat dobta piacra. hogy mit jelent ez a játék szempontjából? kb. azt, hogy a a mai csúcsprocin sem fut sokkal részletesebben a játék, mint egy akkor még modernnek számító p4ee-n. mert megahertz limitált. fogsz egy négymagos i7et, elindítod rajta a játékot, és lesznek benne olyan részek, amik k...ára megfingatják a csúcsgépet. pedig ez még csak sharder 1.0... ez van. viszont indíthatsz még belőle 3 másik példányt, anélkül hogy drasztikusan lejjebb kellene venned a részletességből. viszont ha fogsz egy ma már őskövület prescottot, rányomsz valami brutál hűtést, felrángatod az órajelét 6 GHz környékére, és elindítod a játékot rajta, az odaver majd részletességben az i7nek.
    mindezt csak azért, mert ilyen az engine.
    az eladásához pedig elég egy techdemo is. mmo fejlesztés közben nem ritka, hogy elfogy a pénz, és a cég becsődöl, mert képtelen tőkét bevonni, és a részben elkészült (?) termékét sem veszi meg senki. az elején összeül pár lelkes fiatal, néhány jó ötlettel, liszenszelnek egy engine-t, rajzolnak pár fát és mobot, megjelennek vele egy-két kiállításon, felkapja őket a szakmédia, fél év múlva meg olvasod, hogy lehúzták a projektet a vécén. 12ből egy tucat az ilyen történet. ez egy ilyen műfaj, itt sosem lesz kész a játékod. legfeljebb kiadható.

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

  • velizare

    nagyúr

    válasz donki #49 üzenetére

    nem értelek.
    írtam valaha is, hogy biztosan sikeres lesz?
    nem.
    két dolog biztos ebben az életben, az adók, és a halál. azt próbáltam alátámasztani, hogy minden adott a játék sikeréhez.

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

  • velizare

    nagyúr

    válasz donki #49 üzenetére

    ja és nem értem, milyen közvetlen és kizárólagos kapcsolat áll fenn az engine és a tönkrement fejlesztőcsapatok között.

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

Új hozzászólás Aktív témák