Új hozzászólás Aktív témák

  • donki

    aktív tag

    válasz leviske #42 üzenetére

    Tulajdonképpen miről vitatkozunk?
    Ha egy cég mmorpg fejlesztésbe kezd, mitől lenne az a bizonyítéka annak, hogy értenek hozzá és biztosan sikeresek lesznek? A kliens-szerver kommunikáció, a feladatok felosztása, szinkronizálása az egyik központi magját képezi ennek a műfajnak. Alapvető kérdés, hogy hány játékost képes a rendszer kiszolgálni kis területen, lesznek-e instance-ok, hány játékost engednek egy instance-be. A legtöbb mmorpg ezen bukik el, igen, még 2010-ben is.

    A valóságban a Bioware RPG játékai viszonylag kevés szabadságot biztosítanak a játékosnak, sok átvezető videóval, NPC románncal, előre lefektetett történettel, humoros (vagy unalmas/ bugyuta -nézőpont kérdése-) párbeszéddel. Ebből semmi az égvilágon nem valósítható meg mmo környezetben. A sok quest, pláne ha kötelező, majdnem tuti bukást jelent, a sok szöveget mindenki skippeli, az NPC románcot senkit sem érdekel.
    Ha esetleg NWN2 motort fognak használni (vagy valami hasonló, 2 dimenziós bénaságot) az már 90%-ban valószínűsíti, hogy nem lesz sikeres a játék.
    MMO környezetben korlátlan szabadság kell és classok közti balance. Ez egy ismeretlen terület a Bioware számára. Nem állítom, hogy lehetetlen vele megbírkózni, de semmivel sem lehet alátámasztani, hogy sikerülni fog nekik.

    Szóval elölről:
    "Remélem, hogy jó játék lesz." Ez egy helyes kijelentés, amibe nem is kell belekötni.
    "Biztos, hogy jó játék lesz, mert..." Ez egy megalapozatlan, hamis érvekre épülő kijelentés.

Új hozzászólás Aktív témák