SW: The Old Republic - Az EA eddigi legköltségesebb projectje

Az Electronic Arts pénzügyi osztályának vezetője, Eric Brown elmondása szerint a készülő MMO játékuk lesz az eddigi legnagyobb, leghosszabb és legköltségesebb project a vállalat történelmében.

Elmondása szerint az Electronic Arts által kiadott dobozos játékokat átlagosan olyan 30 millió dollár körüli összegekből fejlesztik, de az összes MMO játék fejlesztése ennél jóval többe kerül. Amikor az interjú során megkérdezték, hogy miképpen viszonyul ez az összeg a World of Warcraft fejlesztésének költségeihez, Eric Brown a következőket mondta:

"A Blizzard 100 millió dollárt, vagy még annál is többet költött a World of Warcraft fejlesztésére, hogy megjelenjen a játék 2004-ben." - majd hozzátette, hogy azóta a World of Warcraft havonta 100 millió dollárnyi bevételt hoz a Blizzard-nak az előfizetésekből. Reményei szerint a Star Wars: The Old Republic is ennyire sikeres lesz a megjelenését követően.

Az EA jelenlegi tervei szerint a Star Wars: The Old Republic 2011 tavaszán fog megjelenni.

Azóta történt

Előzmények