Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
Igen, lehet valódi pénzért prémium lőszert venni, de azért pont a Type-59 esetén látszott, hogy a WG igyekszik fenntartani az egyensúlyt, szóval ha megborul a mérleg, akkor beavatkoznak (azért én a belefektetett 5-6 év alatt ritkán találkoztam public játékban, hogy valaki prémium lőszerrel veri végig a mezőnyt, ez azért nem jellemző, klánosdiban meg a klánkasszából visszaosztott goldból érdemes bevásárolni). A Type-59 tényleg egy elég erős prémium tank lett, de aztán ki is vették a boltból, hogy korlátozzák a számukat, meg aztán nerfet is kapott. Csak akkor tért vissza a boltba, mikor a fejlesztők azt látták, hogy fogynak a Type-59-el rendelkező játékosok. Bár emlékszem arra a véres karácsonyra, mikor egy leárazáson annyira nagyot ment ez a tank, hogy csapatonként 5-6 is volt belőle és gyakran szakaszban, ami aztán tényleg olyan, mint róka a tyúkólban, de erre hamar közbelépett a WG, érezték, hogy túltolták.
BTW nem akarom becsület érdemrenddel kitüntetni a WG-t, csak egy pozitív példaként hoztam, hogy lehet törekedni egy fair egyensúlyra és kompetitív játékmechanizmusra még úgy is, hogy mikrotranzakciókkal lehet előnyökre szert tenni.
De a Battlefront II mechanizmusa nem ilyen, az egész játék logikájából az süt, hogy a bankkártyádra pályázik, mint a legalja mobilos és böngészős f2p címek, mindezt teljes árú mainstream játékként. Amit én sajnálok, mert az "árkád bátülfild" stigma engem a legkevésbé sem zavart volna (az első résznél sem érdekelt). Jobb lett volna, ha megint megkapja a játék, hogy egy átskinezett arcade Battlefield. Az EA az első részt is a pénzéhségével gáncsolta el (sokaknak nem tetszett, hogy az alapjáték tartalomszegény volt és az egyébként zseniálisan jó DLC-ket már csak kevesen vették meg). Ide most biztonsági foci kellett volna, ez a kísérlet nagyon nem jött be.
-
nagyúr
válasz Stauffenberg #51 üzenetére
Hát anno jó párszor belefutottam olyanokba, hogy az (első időkben) übercsászár frontpáncélzattal bíró Fredinandomat úgy lőtték rojtosra két tier-el kisebb harckocsik, hogy csak kamilláztam a füstölgő roncsaim felett. Most lehet, hogy már rosszul emlékszem, de minta a nemzetközi bétától fogva a gold lőszer más effektet kapott volna, és így jól lehetett látni, amikor golddal szedtek darabokra. Nem egyszer láttuk, amikor a Gold huszárok döntötték el a csata kimenetelét. Tökéletes Pay2Win példa...
A Type-59 rajzást is megéltem, nekem ott ment el először hosszú időre a kedvem, hogy WG játékot egyáltalán futtassak. Persze, idővel kivették a megvásárolható prémium harckocsik közül a Type-59-et, meg nerfeltek rajta egy kicsit, de addig hónapokig agyonvágta a játékot az, hogy addig elképzelhetettlen szintű alázás ment a rajokban rohamozó Type-59-ektől. Korábban is, és biztos azóta is voltak / vannak csúnya dolgok a balance terén, de a Type-59 azért volt undorító, mert amíg a maga idejében über-szuper-inbalance-king KV-t bárki megvehetett (aki az orosz ágon fejlesztett), addig a Type-59 csak pénzért volt elérhető. Tökéletes Pay2Win példa...
A véleményem szerint az EA nem csak az első, de a második BF-et a pénzéhségével gáncsolta el...
De hogy őszinte legyek, én is azért követtem a játékot, mert az első trailerek alapján még nekem is megroggyant a térdem, hogy jajj, SW FPS single player. Ráadásul a birodalom oldalán!!!!!! Hány évtizede várunk is erre? Aztán az első hírek és a béta alapján nagyon rosszat sejtettem, a review-ek meg meggyőztek, hogy jó döntés volt nem bedőlni, és pénzt adni az EA-nak. Továbbra se érdemelnek egy fityinget se...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Hunpriest
senior tag
Most hogy írtad, kezd derengeni ez a FIFA-s dolog. Amúgy meg az EA szemszöge teljesen reális, ha már bejött máshol is ez a módszer és szépen tejel, miért ne próbálják ki mondjuk a BF2-ben is? Ha már az első próbálkozás is oltári nagy anyagi és PR bukta lett volna, akkor már ott elhalt volna ez a dolog, úgy látszik nem volt az.
Egy dolgot lehet az ilyenek ellen tenni vásárlóként: nem megvenni ezeket a játékokat.
-
Stauffenberg
nagyúr
Én azért reménykedtem egy jó Battlefront II-ben, mert nekem például a Battlefield 1 egy pozitív csalódás volt. Én a rekord gyorsasággal megunt Battlefield 3 után (meg egy-két egyéb EA csalóódás után) mondtam azt, hogy nem csak BF játékot nem kérek többé, de semmit, amin az EA logója rajta van. Aztán tavaly ilyentájt kaptam barátnőmtől konzolt évfordulós ajándékba, hozzá volt Battlefield 1 (day 0 játékos vagyok), hát akkor elkezdtem vele játszani és azóta is ez van most a játéklistám elején a legtöbb játékórával.
Amúgy én is egy jó és tartalmas single Star Wars játékot várok már nagyon régóta, nekem ilyen szempontból a Jedi Knight II: Jedi Outcast minden idők legnagyobb kedvence. Csináljanak megint egy ütős FPS/TPS játékot Kyle Katarn főszereplésével és... oh wait... a kánon megváltoztatásával gyakorlatilag zárójelbe tették őt és a sztoriját. A másik nagy kedvencem, a Knights of the Old Republic folytatásának sincs semmi esélye, ott van az EA által bűvölt MMO, ami számomra tökéletesen élvezhetetlen sajnos.
A Visceral Games szétverése és a LucasArtstól megörökölt projektek jegelése/törlése is előrevetíti, hogy mik az EA elképzelései Star Wars fronton. Semmi olyan, amitől egy Jedi Knight rajongó arca felragyog.
-
Vesa
veterán
"és hát mennyi játékban volt mikrotranzakció eddig is.."
Ez nem érv, ne haragudj. Ha valaki hasonló érvelésként azt mondja, hogy pl. "eddig is sokan szívtak kokaint", még nem lesz kevésbé felháborító bárki szemében a kokain fogyasztás, és nem érzem, hogy erre hivatkozva kvázi védeni kéne a terjesztőit. A példa szélsőséges, de az érvrendszered tévedését jól példázza.
Attól, hogy eddig is volt egy igazságtalan, hovatovább kifejezetten romboló hatású és szemét üzleti modell, még nem kell csendben maradni ha érkezik egy újabb (főleg, ha az túltesz az eddigieken is). Az EA-t már régen be kellett volna záratni a p*csába, amennyi pénzt ezek a maffiózók kiszedtek már családok zsebéből a gátlástalan, arrogáns üzleti stratégiájukkal, azért minimum börtön járna a nagypofájú nyikhaj menedzser vezetőiknek.
Ez a mostani hajcihő csak a jéghegy csúcsa. Amennyi kiváló stúdiót és nagy múltú fejlesztőt kinyírtak már, az önmagában megbocsáthatatlan.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
#21946880
törölt tag
Azért az EA nem a sátán. Az én zsebemből biza 1 olyan petákot se vettek ki, amit sajnáltam volna. Aki kicsit is ésszel gondolkozik és vásárol, annak semmi baja nem származhat az EA (vágy bármilyen cég) húzásaiból.
Egyedül egy dolog miatt utálom az EA-t, az pedig az, hogy a titanfall 2-t rossz időpontban jelentették meg. Egy baromi jó játéknak ásták meg a sírgödrét előre.
-
Vesa
veterán
válasz #21946880 #56 üzenetére
Annyiban nem értek egyet, hogy a játékokban nagyon sok a gyerek, akiknél a döntés nem objektív, csak mennek az érzelmeik után! Ahogy nem engedünk be egy gyereket a kaszinóba sem, mert percek altatt kiszedhető belőlük a világ összes pénze egyszerűen a naivitásuk okán, addig nem tudom miért kéne eltűrni, hogy egy EA szintű maffia banda gyakorlatilag mesteri módon építve a gyermek psziché sajátosságaira, ugyanezt megtegye egy online játékban!
Azért meg ne hibáztassunk már egy gyereket, mert szegény 14-16 évesen még nem olyan bölcs, mint egy 40éves felnőtt.
A tudomány a valóság költészete!
-
#21946880
törölt tag
Ahogy a kaszinóba se engedi be a szülő a gyereket, úgy a játékok terén is tehetnének így. Ez az ő felelősségük, csak szarnak rá a legtöbb esetben. Örülnek ha a gyerek kussol és nem zavarja őket.
Elég furcsa, hogy pl a csgo 18+os játék, mégis a 11 évesek üvöltöznek benne.
A szülő igenis vegye a fáradtságot és nézzen utána, hogy mivel játszik a gyerek. Mire ad neki pénzt.Ahol pedig a gyerek ellopja a szülő pénzét / bankkártyáját...hát ott már alapból bajok vannak.
ui: Természetesen aláírom a másik fél felelősségét is, de a világ nem így működik. Saját magunknak kell látni, ha valami rossz. Ameddig pedig nem vagyunk erre képesek, addig a szülőknek kell ezt látni.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
Én már a BF4-nél csodálkoztam, hogy teljes árú játékban ládákból kell nyitogatni a fegyveroptikákat meg ilyesmit, de én azzal csak pár tucat órát játszottam, azt is már akkor amikor szinte ingyen utánamdobták, így zavarni nem zavart, de azért már akkor is felmerült bennem, hogy ebből jó nem fog kisülni. Igazából már az egész fejlődési rendszeres dolog kezd idegesíteni. Megveszek egy játékot, de addig nem teljesen az enyém, amíg nem teljesítek 50 heccsát challenget. Még amikor az első CoD MW-ben megjelent, akkor egy tök jó új funkció volt, de nagyjából 1 hét alatt minden fegyverre minden cucc megvolt. De ez, hogy veszek egy játékot, amiben lezárnak előttem rengeteg lehetőséget, majd a pofámba ugrik egy ablak, hogy "hé, ezt a puskát tőled elvettük, és ha nem akarsz azzal a szarral 80 órát játszani amid most van, akkor ide fizess 30 dollárt", az ritka nagy pofátlanság.
Azért a Type 59 rajzásnak már vagy 6 éve volt, azóta teljesen megszűnt a játék p2w jellege. Inkább elmozdultak egy olyan irányba, hogy a lehető legtöbben élvezhessék a játékot. Rájöttek, hogy jobb pénzük van abból, ha sok embert bírnak rá kisebb összegek kifizetésére, mintha pár p2w harcost fejnének meg.
Jelenleg gyakorlatilag csak a fejlődés gyorsításáért kell fizetni, de mivel az ellenfeleid is magasabb szintűek lesznek, ezért az sem nyújt semmi előnyt. Jelenleg 1 peták befizetése nélkül is ugyanolyan esélyekkel indulsz csatába, mint bármelyik pénzes ökör. Emiatt szerintem is talán az egyik legbarátságosabb free2play rendszer, miközben nem lehet azt mondani, hogy ne lenne belőle annyi pénzük, hogy azt se tudják hova tegyék. -
Stauffenberg
nagyúr
válasz Kisgépkezelő #60 üzenetére
"Megveszek egy játékot, de addig nem teljesen az enyém, amíg nem teljesítek 50 heccsát challenget."
Te egy RPG-vel sem játszol, mert menet közben kell feloldani tárgyakat? Ez már hisztéria. Legkevésbé sem az a baj a játékkal, hogy fel kell oldani fegyvereket és hősöket, hanem ennek a mikéntje.
-
warcat
veterán
válasz Stauffenberg #61 üzenetére
A mikéntre meg már készülnek is a megoldások, ez van amikorr nem teljesítményalapú a dolog,hanem csak meg kell jelenni:
autohotkey, konzolon meg:
Starwars Battlefront 2 - Progression Droid with sense of Pride and AccomplishmentEA: It's in the crate!
-
janeszgol
félisten
válasz Kisgépkezelő #60 üzenetére
Ha rögtön tied minden fejlesztés, fegyver stb, akkor mi értelme van a játéknak?
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz #21946880 #64 üzenetére
Az erősen skill alapú játékokra igaz, de egy SW Battlefront teljesen más tészta. Kérdés, hogy egy bizonyos ponton túl, akar-e a játékos jobb lenni a játékban.
Régen kegyetlenül sokat toltam a CS Source-ot (előtte az 1.6-ot), meg a CoD 1-2-t, játszottam klánban, LAN és online kupákon indultunk. Én teljes mértékben értem azt amiről te beszélsz.
De ma már nincs napi több órám gyakorolni, nem érdekel az e-sport, nem érdekelnek a versenyek. Csak belépek public játékba és örülök ha ott vagyok a lista tetején a legjobb játékosok között. Ezen a ponton túl már nem érdekel, hogy jobb vagyok-e, hanem csak az, hogy van-e még kedvem belépni a játékba és azt kell mondanom, hogy Battlefield 1-et például egyre kevesebbet játszom. Ha bekapcsolom az Xboxot az alap, hogy lenyomok 1-2 CQ kört, de az időm egyre nagyobb részét töltöm mással. Aztán megint kijön egy DLC és 2-3 hétig mással sem játszom. Nem mondom, hogy feltétlenül a fegyver unlock húz vissza, de közrejátszik, hogy megnézném őket és jó pár játékórába beletelik feloldani.
-
Gijon
senior tag
válasz #21946880 #64 üzenetére
Ez a játék nem az a klasszikus fps. Teljesen más. A kampány szerintem teljesen rendben van, attól eltekintve, hogy rövid. Szerintem annak érdemes csak az Access megjelenésre várnia, aki csak a sztorit akarja kijátszani. A multi az előző részhez képest nagyon más. Sokkal inkább csapatalapú és sokkal több taktikai elem van benne. Nekem az előző részben jobban bejött a random felvehető hősök, tárgyak mikéntje, mert max 1-1 volt egy időben mindenből a pályán. Most akár 2-3 hős is jelen lehet, ami szerintem nem egészséges. A ládanyitogatás nekem sem tettszik, de jelenleg nem is lehet pénzért vásárolni semmit. Ettől függetlenül más játékokban meg él és virul pl. Forza.
-
nagyúr
#60 @Kisgépkezelő: De ez, hogy veszek egy játékot, amiben lezárnak előttem rengeteg lehetőséget, majd a pofámba ugrik egy ablak, hogy "hé, ezt a puskát tőled elvettük, és ha nem akarsz azzal a szarral 80 órát játszani amid most van, akkor ide fizess 30 dollárt", az ritka nagy pofátlanság.
A fizetős DLC-k kapcsán is ment az elején a hőbörgés... aztán a mai napig bevett gyakorlat. Ez egy lépés csak onnan...
Szerintem a kinyitás nem probléma, amíg olyasmit nyitsz ki, ami csak kozmetikai hatással bír. De amikor a játékbalance-ot befolyásoló dolgokról van szó egy online PvP játékban, az már erősen véleményes.Rájöttek, hogy jobb pénzük van abból, ha sok embert bírnak rá kisebb összegek kifizetésére, mintha pár p2w harcost fejnének meg.
Igen, amikor tavaly unalmamban felraktam a WoT-ot, el is csodálkoztam, mennyire megváltozott, ez esetben egy plusz pont a WG-nek...
#63 @janeszgol: Ha rögtön tied minden fejlesztés, fegyver stb, akkor mi értelme van a játéknak?
Az utóbbi Battlefieldekben megjelent unlockold a jobb fegyvereket dologgal annyi a gond, hogy a játékosok esélyeit durván befolyásolja az, hogy nyílt irányzékkal, vagy optikával felszerelt fegyverrel játszhatsz. Például. Ez sokaknak tetszik, én a másik táborba tartozom, nem szeretem, amikor ilyen előnyök befolyásolják a játékélményt...
Egyébként anno CS, DoD, stb. online PvP játékokkal tök jól eljátszottunk hosszú ideig mindenféle kinyítogatós marhaságok nélkül.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KaitouP
veterán
SW fan vagyok de örülök hogy nem rendeltem elő ezt szép csomagolást kapott lókaksit.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
Gery9112
őstag
Mérges József is beszállt
Ez a kép többet mond ezer szónál.PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
Stauffenberg
nagyúr
"a játékosok esélyeit durván befolyásolja az, hogy nyílt irányzékkal, vagy optikával felszerelt fegyverrel játszhatsz"
Miért is? Az egyik hip fire-ben erősebb, utóbbi meg pontatlan amíg bele nem nézel az optikába. Sniper esetén pedig a tolózárasoknál minden felhúzásnál leveszi a szemét az optikáról, amivel pont szívás tud lenni a cél követése, nyílt irányzéknál meg könnyebben tartasz célra még futkározó ellenségre is. Én például Bf1-ben a legtöbb fegyver esetén a nyílt irányzékos verziót szeretem jobban, mert nem vagyok az a hátul kummantós, hasalós játékos. Assault, Medic, Support esetén is a trench vagy low weight verziókat szeretem, jobban idomulnak a közelharchoz, snipernél is inkább a közepes lőtávolságokat csípem nyílt irányzékkal. De a "durva" hátrányok a Bf1-ben nagyon gyorsan leküzdhetők, mert ott gyakorlatilag már egyetlen szintlépéssel megnyithatóvá válnak optikával felszerelt fegyverek is ha arra van igényed (de gyakran még szintlépés sem kell, mert már alapból is elérhetők, csak Warbond kell hozzá.
"Egyébként anno CS, DoD, stb. online PvP játékokkal tök jól eljátszottunk hosszú ideig mindenféle kinyítogatós marhaságok nélkül."
De nem is volt más, ha online FPS-t akartál játszani.
-
Ragnar_
addikt
Nagyjából egyetértek a teszttel, és az értékeléssel is. (SW fanok adjanak a pontszámhoz 1-et) De miért várunk el egy multiplayer játéktól kolosszális SP módot ? Az Overwatchnál is negatívum, hogy nincs SP campaign ? Nyilván nem fogják a multi fejlesztés háromszorosát elkölteni SP kampányra, mikor mindenki multizni fog vele. És ahhoz képest, hogy a sztori mód nagyjából csak fölvezeti a hősöket a MP módhoz, még története is van, nem csak egy sima küldetéssorozat. Nincs viszont season pass. Több pálya. SW. Megvettem.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
nagyúr
válasz Stauffenberg #72 üzenetére
Az egyik hip fire-ben erősebb, utóbbi meg pontatlan amíg bele nem nézel az optikába.
Te a BF1-re korlátoztad le a hsz.-emet, pedig ott volt a BF3 / BF4 is. Azok esetében külön lehetett optikával felszerelni a fegyvert. Amíg nem unlockoltad az optikát, csak nyílt irányzékkal mehettél. A BF1 esetén is él a fegyver unlockolás, azt nem játszottam multiban, de ahogy ránéztem, a jobb fegyvereket ott is később lehet elérni, vagyis a többet játszó játékos jobb fegyverekkel indulhat a harcba...
De nem is volt más, ha online FPS-t akartál játszani.
Quake 3, Unreal Tournament, stb. Volt akkor is választás.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Lehet meglepetést mondok most, de nagyon sok játékos nem akar multizni. Jó egyjátékos, esetleg co-op játékmódot annál inkább. Ha a "mindenki" igaz lenne, akkor pl. a Wolfenstein: The New Colossus se érdekelne senkit. Pedig hát....
Engem teljesen hidegen hagy egy multi-only FPS, pláne, ha az EA adja ki. A single player érdekelt volna. De mivel azt is eltolták, így csak azon mérgelődhetek, hogy megint hogy tesz tacsra egy jó IP-t az EA....
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Ragnar_
addikt
Akkor el kellene magyarázni nekik, hogy a Battlefront egy alapvetően multiplayer játék. Ha kimegyek egy focimeccsre se várom azt, hogy a játékosok előadjanak valami jó kis színdarabot. A Wolfensteint pedig mindenki a SP campaignért veszi meg, mert abban multi gyakorlatilag nincs is. A Disney valószínűleg pontosan tudta, hogy mi a Battlefront, és mindenki más is, aki előzőleg Battlefronttal játszott. (Attól a BF1 még gyenge lett abban a formában) Nem mondom, hogy nem lehetne jobb, de pont egy single player csodát nem érdemes várni egy Battlefronttól. Ha a Disney SP játékot akar, akkor nem az EA-val fejleszt Battlefrontot. És ugye a Visceral kezdett el fejleszteni valamilyen SP SW játékot, csak közben bezáródott a cég.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Stauffenberg #61 üzenetére
Az RPG azért más, mert ott a játék egyik legfőbb eleme a karakterfejlődés. Mondjuk engem őszintén egy RPG-ben is idegesít, hogy elkezdem egyik irányba fejleszteni a karakterem, aztán ha kardozásra tettem a pontjaimat, akkor már nincs is lehetőségem, hogy az elémugró két banditával inkább békésen elbeszélgessek. Örülnék, ha valamit kitalálnának az xp-s képességpontos, felszerelésstatos rendszer helyett, mert akármelyik modern RPG-vel játszom, még mindig kihallatszik, hogy a díszlet mögött kicsi törpék jegyzetelgetnek papírra, meg dobálják a sokoldalú "kockát". Viszont ahol online pvp van, ott szerintem teljesen elbarmolt dolog egy ilyen elnyújtott fejlődési rendszert behozni, miközben lvl1-es csíraként valami alap sniperrel, amivel még fejlövésből is kettő kell, nézhetek szembe valami lvl999 warriorral, aki a halálcsillag ágyújának kicsinyített másával rohangál. A CoD MW-ben 10 éve ezzel nem volt gont, mert ott ingyen, alig 1 hét játékkal meglett minden fegyvere az embernek. De azóta elszaladt kicsit a ló a fejlesztőkkel.
Cifu
A DLC-kel nekem nincs gondom. Nyilván ahogy bonyolodnak a játékok, úgy drágul a fejlesztés is, amit valahogy ki kell fizettetni a játékossal. Nyilván ha az egész játék kijönne 120 dollárért, akkor a kevesebben vennék, de ha kijön 60-ért, és tetszik az alapsztori, akkor szívesen bedobom még a maradékot a perselybe, hogy kicsit tovább játszhassak. Nyilván DLC-re is vannak jó példák meg igen pofátlanok is. Én a Mass Effect 3 dlc-iről hallottam, hogy a fő sztoriból lettek kivágva részek. Úgy emlékszem abból is volt némi felzúdulás. -
BoB
veterán
Az hogy lehet hogy már a hwsw is lehozta az EA-Battlefront 2 botrányt, de a gamepod még mindig hallgat róla?
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
oriic
HÁZIGAZDA
A mikrotranzakcios hirnel boven ki lett a tema targyalva szerintem, a tobbi topikrol nem is beszelve. Ha lesz hivatalos allaspont a temaban arrol lesz majd hir. Addig viszont szerintem felesleges a temat meg jobban szettagolni olyan temakkal amelyek egyelore meg keplekenyek (lasd belga, angol,francia hirek a temaban)
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
csongi
veterán
Szamomra tovabbra is egy DLC a masodik resz. Jo dragan, es meg a box-al megfejelve, akor sem kell ha fizetnek erte. Ideje lenne mar a tripla A-nak monddott jatekokat atertekelni. Egyre dragabbak, es egyre xarabak. Mikozben skinelt jatekok. A motorok ugyanbazok.Eromu kell a futtatashoz, optimalizaltlan Beta verziok kerulnek a piacra. Mire teszt keszul, mar egy tucat tapasz erkezik. Ezert nem is veszek friss megjelent jatekot.
Ez SW meg rendesen tul van tolva. Nem csak a box-al van a baj. Ekkora nevnel ez a jatek szint egy nulla. Skineltek az elso reszen es kesz is. A SW vilagat tapossak az ugribugri fps vilagaba.Ennyi van benne csak? Szanalom .Ennyire futotta? A Kotor volt az utolso ami valoban tartalommal volt megaldva.
Tisztan latszik, a penz a lenyeg.
40 eve itt van velunk az sw es meg mindig gyerek szinten tartjak.Koszi a tesztet!
jopar videot megneztem. Sajnos semmi kenyszer erzetem nincs a vasarlasra. Gyorsan lapos es unalmas lesz ez is. -
Raysen623
addikt
"A SW vilagat tapossak az ugribugri fps vilagaba." - Szívemből szóltál. Gyakorlatilag az összes játékban ezt csinálják: elkezd ugrálni és nem lehet agyonlőni, mert szarul van megírva a játék. Az ilyen exploitokért miért nincs ban vagy legalább programoznák le rendesen. CODII-től kezdve ez a szar megy, nem unják még?
[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Ragnar_
addikt
Jah, és a Battlefront 3-at a Valve csinálja majd. Mi baj lehet ?
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
-
-
Ragnar_
addikt
-
Rathrol
aktív tag
Mostanában eléggé laggos a játék, legalábbis ezt tapasztaltam ps4-en, pedig gyors a nettem van, és kábelesen csatlakozok a hálóra.
[ Szerkesztve ]
-
-
GodGamer5
addikt
A bétával el lehetett lövöldözni, de nem adnék érte pénzt...
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
ProEvoFan
nagyúr
Ez már szánalom...
Az EA szerint a kozmetikai cuccok "sértenék" a Star Wars kánonját
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás! Nintendo Switch V1 Diablo Edition játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol extrával garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol garanciával hibátlan működéssel