Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kisgépkezelő

    senior tag

    válasz Cifu #52 üzenetére

    Én már a BF4-nél csodálkoztam, hogy teljes árú játékban ládákból kell nyitogatni a fegyveroptikákat meg ilyesmit, de én azzal csak pár tucat órát játszottam, azt is már akkor amikor szinte ingyen utánamdobták, így zavarni nem zavart, de azért már akkor is felmerült bennem, hogy ebből jó nem fog kisülni. Igazából már az egész fejlődési rendszeres dolog kezd idegesíteni. Megveszek egy játékot, de addig nem teljesen az enyém, amíg nem teljesítek 50 heccsát challenget. Még amikor az első CoD MW-ben megjelent, akkor egy tök jó új funkció volt, de nagyjából 1 hét alatt minden fegyverre minden cucc megvolt. De ez, hogy veszek egy játékot, amiben lezárnak előttem rengeteg lehetőséget, majd a pofámba ugrik egy ablak, hogy "hé, ezt a puskát tőled elvettük, és ha nem akarsz azzal a szarral 80 órát játszani amid most van, akkor ide fizess 30 dollárt", az ritka nagy pofátlanság.

    Azért a Type 59 rajzásnak már vagy 6 éve volt, azóta teljesen megszűnt a játék p2w jellege. Inkább elmozdultak egy olyan irányba, hogy a lehető legtöbben élvezhessék a játékot. Rájöttek, hogy jobb pénzük van abból, ha sok embert bírnak rá kisebb összegek kifizetésére, mintha pár p2w harcost fejnének meg.
    Jelenleg gyakorlatilag csak a fejlődés gyorsításáért kell fizetni, de mivel az ellenfeleid is magasabb szintűek lesznek, ezért az sem nyújt semmi előnyt. Jelenleg 1 peták befizetése nélkül is ugyanolyan esélyekkel indulsz csatába, mint bármelyik pénzes ökör. Emiatt szerintem is talán az egyik legbarátságosabb free2play rendszer, miközben nem lehet azt mondani, hogy ne lenne belőle annyi pénzük, hogy azt se tudják hova tegyék.

  • Kisgépkezelő

    senior tag

    válasz Stauffenberg #61 üzenetére

    Az RPG azért más, mert ott a játék egyik legfőbb eleme a karakterfejlődés. Mondjuk engem őszintén egy RPG-ben is idegesít, hogy elkezdem egyik irányba fejleszteni a karakterem, aztán ha kardozásra tettem a pontjaimat, akkor már nincs is lehetőségem, hogy az elémugró két banditával inkább békésen elbeszélgessek. Örülnék, ha valamit kitalálnának az xp-s képességpontos, felszerelésstatos rendszer helyett, mert akármelyik modern RPG-vel játszom, még mindig kihallatszik, hogy a díszlet mögött kicsi törpék jegyzetelgetnek papírra, meg dobálják a sokoldalú "kockát". Viszont ahol online pvp van, ott szerintem teljesen elbarmolt dolog egy ilyen elnyújtott fejlődési rendszert behozni, miközben lvl1-es csíraként valami alap sniperrel, amivel még fejlövésből is kettő kell, nézhetek szembe valami lvl999 warriorral, aki a halálcsillag ágyújának kicsinyített másával rohangál. A CoD MW-ben 10 éve ezzel nem volt gont, mert ott ingyen, alig 1 hét játékkal meglett minden fegyvere az embernek. De azóta elszaladt kicsit a ló a fejlesztőkkel.

    Cifu
    A DLC-kel nekem nincs gondom. Nyilván ahogy bonyolodnak a játékok, úgy drágul a fejlesztés is, amit valahogy ki kell fizettetni a játékossal. Nyilván ha az egész játék kijönne 120 dollárért, akkor a kevesebben vennék, de ha kijön 60-ért, és tetszik az alapsztori, akkor szívesen bedobom még a maradékot a perselybe, hogy kicsit tovább játszhassak. Nyilván DLC-re is vannak jó példák meg igen pofátlanok is. Én a Mass Effect 3 dlc-iről hallottam, hogy a fő sztoriból lettek kivágva részek. Úgy emlékszem abból is volt némi felzúdulás.

Új hozzászólás Aktív témák