-
GAMEPOD.hu
Samsung Galaxy S9 és S9+
Kérlek olvasd át az összefoglalót, mielőtt a fórumban kérdeznél!
Új hozzászólás Aktív témák
-
jeni
félisten
válasz Parallaxis #29563 üzenetére
+1
Abban egyetértek,hogy a gyártónak nem érdeke,hogy az előző S csúcs mobil gyorsabb vagy egy szinten legyen mint az következő újabb S csúcs mobil.
Valamilyen módon lassulást (ütemeznek) terveznek szoftveres téren a következő rendszer frissítésnél.
Nem a hardverek lassulnak be,illetve öregszenek el.
Ez minden gyártónál észrevehető mert akkor a következő újabb csúcs mobilt már kevésbé venné meg az ember.
Ezt még az apps megvonásával,lassításával is megteszik,hogy a következő rendszernél a korábbi verziós mobilt kevésbé legyen támogatott.u.i.:
volt erről korábban az egyik amerikai nagy gyártónál,még tavaly,hogy......
mikor kiderült,lelepleződött a dolog akkor visszakozott és mással magyarázta a dolgot.
mert ma már nem a természetes elavulás játszik a mobil oldalon,úgy mint a PC világban sem. bár a PC terén nem annyira jellemző a gyors elavulás,hiszen nem adnak ki 1-2 évente újabb procikat.[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz jupp008 #29853 üzenetére
A legközelebbi Samsung szervizbe is beviheted. A Váci úti Samsung lenne a legjobb megoldás számodra. Viszont nincs garantálva,hogy reggel elsőnek beviszed és aznap zárás előtt kihozhatod.
Samsung gyors kereső.
A Nyugatinál a West-End vagy a Váci út másik oldalán is van Samsung mintabolt. Ott helyben is kitudják cserélni az aksit ha ténylegesen cserére szorulna.
Van az Alle Plázában is.[ Szerkesztve ]
-
-
jeni
félisten
Már szépen lement az ára az S9+ típusnak. Az MM-ben már 169000Ft akciósan.
-
jeni
félisten
-
jeni
félisten
válasz siralywarez #30091 üzenetére
Hello!
Biztosítás nélküli?
Mert ha nem tudtommal ha a kijelző árát megfizeted akkor lehet,hogy csereutalványt kaphatsz cserébe. -
jeni
félisten
válasz atos30 #30124 üzenetére
Már megszüntették a kiterjesztett garancia vásárlási lehetőséget. Ha a szolgáltatónál és a hivatalos kereskedésnèl veszi valaki akkor arra automatikusan megkapja a 2 év garanciát. Nem minden GSM bolt szerzi be hivatalos helyről a Samsung mobilokat akár más gyártók mobiljaikat. Ezekre nincs 2 èv gari.
-
jeni
félisten
válasz atos30 #30137 üzenetére
Nem tudom,hogy kinagyitja a karcokat vagy elsimítja?
A gond akkor lesz csak ha bekerül a szervizbe és bukod az üvegfólia árát. LCD-t az érintővel egyben szerelik tehát kompletten. Ha karcos,repedt vagy törött akkor is új LCD kerül be és aszerint kerül elszámolásra,hogy fizetős ,garanciális vagy biztosítós Így nem vacakolnak vele semmit se a korábbi LCD-vel.jupp008
Egyben Samsung topik egy elégedett taggal és ügyféllel.
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz Rinocerosz #30513 üzenetére
Maradhat a független XEH. Akkor gond ha a KNOX ugrott.
A hibaleírásban mindenképpen írd meg,hogy gyorsan merül. Ezt úgyis letesztelik, kivizsgálják. -
jeni
félisten
válasz Kiskokas #30564 üzenetére
a telód nem új tehát nem írhatják rá,hogy tip-top állapot olyat igen,hogy használt,
mivel nem 3 napon belüli a készülék.egyes plázákban ahol Samsung store boltok vannak ott egyes kisebb javításokat elvégeznek.
nagy javításokat csakis a márkaszervizben végzik el.
ha pedig mégis sérülten kapod meg a telódat akkor tudsz reklamálni,ezért kell és javasolt feladás előtt vagy beadás előtt fotót készíteni róla,ha pedig helyben vagy akkor beszélni róla,hogy karcmentes,akik helyben leadják azok rászokták írni,hogy sérülésmentes vagy karcmentes a hibajelenséggel együtt.
amúgy minden helyszíni leadáskor az ügyfélszolgálatos alkalmazottak készítenek róla képeket a telóról.
ha pedig postai úton jött meg akkor a beérkezés után a szemle vételezéskor készítenek róla képeket és ezt könyvelik is el.[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz csorbajeno #30586 üzenetére
A Cordon esetén a Sony garanciákkal voltak gondok amit több esetben jogtalanul tagadták (nem létező vizesedési prob..mint a vízállóság megtagadása) meg az ügyfelektől,vagy egyéb szoftverezési hibákat nem orvosolták rendesen.
-
jeni
félisten
válasz Linkin1994 #30724 üzenetére
tűrés,szakadás.
de ezt bizonyítani kell,hogy gyári hiba miatt történt.nekem a Speedshop tagadta meg,holott 1 év gari volt a számlára rá írva,még közölte az eladó,hogy örüljek,hogy elment 9 hónapot a tok amúgy ő 6 hónap után még ha gyárilag 1 év van, semelyikre nem adja áldását a cserés garanciára!
tehát az az ürge a gyári garanciát egyoldalúan megtagadta pedig csak egy bolti alkalmazott volt.
perelni egy 7000Ft tok miatt nem akartam, az idegeimet tönkre tenni sem,de nyilván ez volt a céljuk,
azóta nem vásárolók tőlük semmit se. -
jeni
félisten
Szia!
Sajnos nem lehetséges.
Vannak olyan esetek amikor az IMEI alapján a javítást is elfogadják de ez nem az a Samsung!A harmadkézből vásárolva az csak az előző tulajjal vagy látszólag adás-vételi szerződésben és nem azzal aki a valódi első tulaj a mobilnak!
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz mati12 #31261 üzenetére
Boccsi a Samsung Fanoktól
és erre legalább megkötötted a biztosítást,mert ezzel sem jársz jól ha oda ütöd az asztalhoz a 30 Pro-t!
ehhez sem olcsóbb az LCD!
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz szabochris #31598 üzenetére
Csak abban az esetben ha te vagy a valódi előfizetője és tulaja a telónak!
Anno nekem az adás-vételivel igazoltan sem fogadták el kód kiadását! Panaszkönyvet írtam erről és azóta sem válaszoltak rá. -
jeni
félisten
-
jeni
félisten
válasz alcapone386 #31604 üzenetére
a Knox ugrása a garancia megszűnését is vonja maga után.
-
jeni
félisten
válasz MADcat #31631 üzenetére
tessék
EP-TA20EWEUGWW töltőfej fehér kiadásban van és van mellé gyári kábel is,az is IGAZ annak a kábele MICRO USB
ha fekete kellene akkor EP-TA20EBE
lehetséges,hogy másutt olcsóbb pár Ft-al!
Samsung adatkábel UBC-Ctudtommal a mobilhome boltban olcsóbban van a kettő együtt
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
-
jeni
félisten
válasz esbii22 #31807 üzenetére
nézzél be az S9 használt cuccok topikjába mi az átlag áruk? ha valaki sietve,nem akar várni az eladással az lényegesen olcsóbban eladja.
az A50 abban az aksi a nagyobb,de ha teszteket nézzed meg akkor egyértelműen az S9 a jobb. napi felhasználási szinten nem fogod semelyiknél látni a különbséget. inkább a szolgáltatásokban,kamera használatban vehetőek észre az eltérések az S9 javára, valamint az anyagfelhasználásban is vannak eltérések.
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
1500Ft
SPEEDSHOPés vannak több tokjaik akcióban
-
jeni
félisten
-
jeni
félisten
válasz seefried #32225 üzenetére
a speedshopban többféle van akcióban.
az S9+ mobilomhoz most egy flipes Spiegen tokot használom,igaz nem átlátszó de drága amúgy az a gyári clear view tok. amellett megvettem szintén olcsón két féle Spiegen tokot amik tartós hátlapis kivitelüek és még a kártyát belülre is elhelyezhetem.Van még gyári Samsungom ami az elejét nem védi.[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz OgKush #32309 üzenetére
a hátlapi ragasztót külön kell venni attól függetlenül,hogy látsz a hátlapon valami fóliát,igazából az csak a karc ellen van csak
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz scapegt #32387 üzenetére
hello!
leírtad
repedt az üveg
beviszed a szervizbe kapásból rávágják,hogy repedt és ezért bizonytalan az érzékelés,sajnos nem olcsó ennek a pótlása
próbálj meg olyan alkalmazásokat törölni amik esetleg ebbe bezavarhatnak. ha tudod mióta van ez jelen akkor tudni fogod melyiket tetted fel azóta.[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz Gaberiellb #32480 üzenetére
Az S9+ rákfenékje a pocsék aksi merülés.
Sokan ezért adják el és én is részben emiatt vettem meg olcsóbban a sráctól aki szintén nem volt megelégedve vele. A másik 1 simes P20 mobilom 10x jobb aksi időt produkál.[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
Hello!
Az OTP-s Simple kártyás beállításnál a végén mikor bekéri a jelszót ,hogy lezárhassam az aktiválást - problémás a teló. A jelszó után azt írja ki,hogy túlléptem az idő keretet (KÉRDÉS MIÉRT DOB KI ILYET?) Bezzeg a a Huawei P20 mobilomnál ilyet nem irt ki és sikeres volt. Mivel ez a dolog mobilhoz kötött,nem applikáció függő ,tehát belépésnél nem fogom tudni az S9+ esetén használni a fizetési lehetőséget.
Mi lehet a megoldás erre?[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz csorbajeno #32559 üzenetére
nem pontosan szó szerint van az,hogy én bénáznék vele. a probléma az,hogy annak ellenére pontosan és gyorsan írom be az adatokat,de a mentésnél hibaüzenet jön,hogy időtúllépés van!
ezért nem tudom elmenti a KÁRTYAADATAIT.
tehát nem a beírás idejével,a lassúsággal van a gond.
ellenben a P20 TELEFONNÁL NINCS ILYEN GOND.
nincs tudomásom arra nézve,hogy az S9+ mobilban lenne valamiféle idő limit! -
jeni
félisten
válasz helixP #32566 üzenetére
ma reggel meglepetésre kaptam az alkalmazáson belül infót,hogy aktiválták központilag a kártyámat. érdekes ,hogy nem csak az S9+-ra jött meg,hanem a P20-ra is ANNAK ellenére,hogy ott aktiváltnak mutatta magát és megjelent egy OTP kártya kép is a nevem alatt az utsó 4 kártya számjegy adatával.
köszi a segítséget
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos az FRP-lock témája, a warez, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás továbbá a készülékfüggetlenítés nem hivatalos módon!
A Telekom gyári függetlenként értékesíti a készülékeket, míg a Telenornál és
a Vodafone-nál az aláírt hűségidő lejárta után az adott szolgáltatónál lehet
igényelni a hálózati zár feloldását.
- IPHONE SE 2022 ( 3.gen) 64GB 100% akku, független, üzletből, garancia
- iphone 13 Pro 128gb,silver,független,makulátlan
- Xiaomi Redmi Note 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- KIEMELT AKCIÓ: Apple iPhone 8 256 GB space gray szuper áron eladó !!! (6)
- iPhone 11 Pro 64 GB 88% aksival, hibátlan állapot (kártyafüggetlen)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen