Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz enginev3.0 #1 üzenetére

    A Samsung mindig is ilyen (vagy ennél sokkal rosszabb) telefonokkal spammelte a piacot és ezzel nőtt nagyra. A flagship modellek annyira feljöttek, hogy oda lehet tenni egy iPhone mellé, akinek meg arra nem fussa, veszi ezt. Ez is csillog, ezen is ott a Samsung logó és olyan ragyogó színekben pompázik a kijelző, hogy viszik, mint a cukrot.

    Na meg a Samsungnál ezek tipikus céges telefonok. A mezei dolgozónak J-sorozat jut, aki meg kicsit is magasabb létrafokon áll, már A-sorozatot kap. A cég kap egy mennyiségi kedvezményt, mert egyszerre vesz ötven, száz, kétszáz, akárhány darabot, leírja az áfát és már nem is olyan borzasztó az ára. Az IT osztály már látott közelről Samsungot, van KNOX és hiába a szűkös RAM, azért a szoftverrel sem szokott nagyon stabilitási gond lenni, a kamera meg éppen elég arra, hogy lefotózzon valami melóval kapcsolatos dolgot.

    (#17) Pot$imanu$: Persze. Xiaomi nincs szolgáltatónál és egy céges beszerzésen is simán elhasal. Nem mindenki az aluljáróban (vagy velük egy síkon mozgó webshopokban) vásárol telefont. :) Egy cég pénzügyi osztálya úgy baszná ki a beszállítót, mint macskát szarni, mikor odaállítanak a 0% áfás, számlának álcázott adás-vételi szerződésekkel... :D

    [ Szerkesztve ]

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Kampó #30 üzenetére

    Szerintem meg az nem érdekel senkit, hogy hova üríted a székleted, hát még ez a dedós hisztéria.

    Arról volt szó, hogy ki vesz ilyet és miért megy velük a szekér. Ha nem érdekel, akkor csak lapozz, a böfögésed meg tartsd meg magadnak.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz hitvanyalak #51 üzenetére

    Jaja, jól elhúznak azok a márkák, amikről a többség még a büdös életében nem is hallott. :)

    Nem mindegy, hogy melyik piacon húznak el. Erre eddig csak a Huawei volt képes és már náluk is ott tartunk, hogy egy új flagship közel ugyanott van árban, mint a többi "mainstream" gyártónál. A népszerűségnek ára van. Ára van oda jutni és ára van ott maradni. Drága ott lenni a világpiacon, drága a lokalizált support, drága a helyi szervizhálózat és drága az a sok licencelt fícsör ami ahhoz kell, hogy a szomszédtól kezdve a munkatárson át az unokatestvérig mindenkinek a kezében ott legyen.

    Az elhúzó kínai márkák eszménye már nagyon régóta tart, de csak nem akarnak elhúzni. :) Érteni kell azt is, hogy nem elég Kínában kifosni egy csomó jó telefont, aztán rábízni a terítést a szürkeimportos orkokra és nem elég az, hogy egy maroknyi geek egy geek fórumon átszellemülve elhiszi azt, hogy ezek a márkák a semmitől el fognak húzni a világpiacon. Kína még nem a világpiac, noha tényleg sokan vannak.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    "Lehet, hogy ebben csak 2GB RAM van, a Xiaomiban és a Meizuban pedig 3, de ha folyamatosan kilövik az appokat, akkor hiába"

    Nagyjából itt van a kutya elásva. Mondjuk a Samsung sem a szuperintelligens memóriakezelésről híres, de az MIUI már eleve rendszerszinten van elkefélve. Barátnőmnek is volt már J5 és A5 céges mobilként, ott is voltak újratöltögetések (a szűkös mennyiség miatt), de ezek rendszerint visszahozzák a háttérből a folyamatot, MIUI esetén meg az egészet kilövi a francba még akkor is, ha arra nem lenne szükség, te meg pislogsz, hogy miért áll le egy GPS tracking vagy nem jönnek értesítések.

    Könnyű megszokni a jó (vagy legalábbis nem rossz) memóriakezelést. Ez többet tesz hozzá a felhasználói élményhez, mint bármelyik bencsmárk vagy a recskázás azon, hogy valaki fele annyiba kerülő telefonban vásárolt egy gigával több RAM-ot, hogy aztán a többet RAM mindig szabadon álljon. :)

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz janeszgol #113 üzenetére

    "Ez itt a szakmai fórum, szakmai emberekkel. Spec és ár, minden másról mélyen hallgatunk."

    Jéézus fasza... ez most komoly? Nagyon szakmai a hozzászólásod, mely minden egyéb szempontot igyekszik kizárni.

Új hozzászólás Aktív témák