Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
g947
tag
Kérdésemből látszik, h abszolút kezdő vagyok rootolásban.
Szeretném kipróbálni az Xperion v5-t, de már ott elakadtam, h az xda-n lévő Xperia Ice v5.zip az tulajdonképpen a mindenhol Xperion v5.zip-nek nevezettel megegyezik?
Sorry, ha esetleg nagyon primitív volt a kérdés.[ Szerkesztve ]
-
g947
tag
Végigolvastam a fórumot és telepítettem az xperion v.5-öt, sikeresen.
Nagyon tetszik a ROM, teljesen elégedett vagyok vele. Köszönet az alkotónak és a hozzászólásokkal segítőknek. Pár napig csak gyönyörködtem benne, de ma már elkezdtem belenyúlni, rongálni a telepített ROM-ot.
Sikerült az sms jelzést kijavítani és még állítgattam pár dolgot, de hogy mivel rontottam el azt, hogy a zárképernyőről most eltűnt az addig igen szeretett akku töltöttséget csak szövegesen jelző kiírás, azt nem tudom. A widget beállításoknál Általános résznél be van jelölve az akku állapot megjelenítése, pozicióra alapértelmezett van jelölve.
Valami még hiányzik, de vajon mi?
üdv. -
g947
tag
Kérdezem az xperion v5-nél hol lehet beállítani, hogy frissítse a g-mail bejövőket?
-
g947
tag
Kb. egy hete teljes megelégedéssel használom xperion v5-t. Ez volt az első általam telepített rom, azelőtt a gyárit használtam.
Olvasva a fórumokat, szeretném kipróbálni a xda fórumon most aug. 20-án megjelent és általuk stabilnak minősített cm 10.1.3 romot. Kérdezem próbálta-e már valaki közülünk? Másik kérdés, ha a leírás szerint telepítem ezt a romot, tehetem-e az xperionra, vagy kell egy közbülső rom. Harmadik kérdés, hogy vissza lehet-e állítani közvetlenü lxperionra, ha úgy látom, hogy az jobb nekem?
Több kérdésem nincsen most, hacsak valami gond nem akad telepítés közben. Előre is kösz. -
g947
tag
válasz -PLevi- #32405 üzenetére
Köszönöm válaszodat.
Az xda-an olvastam pár sort "Jenkins"-ről. A linket is megnéztem, de ott csak letölthető fájlokat találtam (ami nem utolsó dolog).