Új hozzászólás Aktív témák
-
sikolymester
csendes tag
válasz
theo_76 #1216 üzenetére
Egyetértek az álláspontoddal, azért is írtam, hogyha képes vagy visszaállítani a szoftvert, és bizonyíthatóan úgy sem működik valami hardver, akkor a szervizes megcsinálja.
Ezzel nem kell neki felesleges köröket futnia, hogy újrahúzza ő, hanem lecsekkolja, hogy intakt, és akkor a lényegre is térhet.
Amúgy meg elárulom, hogy a garancia feltételei csakugyan a gyártón múlnak. Ha ő azt mondja, hogy akkor vállal garanciát, hogyha minden vasárnap egész nap a töltőn tartod a telefonod, akkor azt te úgy fogadod el, amikor a terméket megveszed.
DE! Nem kell aggódni, hiszen a jótállás érvényes mindenféleképpen.
Röviden leírva:
Garancia: a gyártó a termék részeként kínálja. Akárcsak az IKEA, aki 25 év garanciát ad bizonyos feltételekkel a matracaira, mert annyira biztos, hogy azok kibírják a 25 évet. Nyilván ettől drágább a matracuk, de ez a termék része, ha úgy tetszik, bele van építve az árba.Jótállás: törvényi előírás. Magyarországon a 10ezer forintnál drágább tartós fogyasztási cikkekre (gyakorlatilag az összes mobiltelefon) ez 2 év. Itt nem érvényes semmiféle kifogás, hogy a rootolással elveszti a jótállást. Az eladó hiába mondja, hogy egész vasárnap töltőn kell tartani, hogy jótálljon. Törvény előírja és kész.
A garanciát a gyártónál lehet érvényesíteni.
A jótállást a kereskedőnél/eladónál lehet érvényesíteni.Tehát összefoglalva. Rootolás esetén jogosan ugorhat a gari. A jótállás max akkor ugrik, ha falhoz vágod a telefonod, mert az nem rendeltetésszerű használat.
Új hozzászólás Aktív témák
ma A koreai újdonság lehet az ország következő néptelefonja, hiszen hasonlít a Galaxy S3-ra, komoly hibája nincs, a szolgáltatók pedig szórni fogják.