Hirdetés
- SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
Új hozzászólás Aktív témák
-
theo_76
aktív tag
válasz sikolymester #1221 üzenetére
Nah így már tényleg értem! Köszi hogy kifejtetted!
-
sikolymester
csendes tag
válasz sikolymester #1221 üzenetére
Ő, kicsit utánanéztem. Attól félek kevertem a dolgokat.
Tehát 3 dolog létezik
-garancia: gyártó találja ki a feltételeket. (ugyanaz ami írtam)-jótállás: törvényi előírás, gyakorlatilag mindenre 1 év, ami 10.000 Ft-nál drágább. Ez írja elő, hogy a termék 1 éven belül nem hibásodhat meg, mivel ez tartós fogyasztási cikk. Ennél véleményem szerint a rootolás sem lehet kifogás arra, hogy a terméket ne szereljék meg. Az embernek joga van használni a hardvert, amit vett. Ha ennek kedvezőbbek a feltételei, mint a gyártói garanciának, akkor természetesen fogyasztót ez illeti meg.
-szavatosság: törvényi előírás, szintén minden 10.000 Ft-nál drágább cuccra. Ez írja elő, hogy ha a vásárlás pillanatában volt a terméknek hibája. Mondjuk a GPS sosem működött rendesen, akkor a kereskedő lesz szíves valamit kezdeni vele. Ennek az ideje 2 év.
Most itt gyorsan összefoglaltam, hogy ne okozzak fogalomzavart senkinek.
Végre van egy összeszedettnek tűnő oldal, amit igaz, csak gyorsan átszkenneltem most. Korábban mindenféle törvénykönyvet bújtam a témában, meg ezer éves fórumokathttp://tamop.ofe.hu/inet/osszefogas/hu/modul/hasznos/jotall_szav.html
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen