Új hozzászólás Aktív témák

  • joysefke

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz .LnB #82 üzenetére

    Pontosan annyira vagyok kazuál játékos amennyire erre a 40+ cm-es egérpadomból meg a 15E forintos egeremből meg játszásra dedikált 37"-os TV-ből (amit monitorként használok) meg úgy az egész számítógépemből lehet következtetni :))

    Amik nem nyújtanak sok kihívást
    Akkor neked minden játékot a legmagasabb nehézségi fokon kell játszani, ennyi. Ha szereted stratégiát, akkor ajánlom az új "lebutított" Xcom Enemy Unknown játékot legmagasabb nehézségi fokon (én így játszom éppen), de lehet még dark soulsozni is (ezzel nem játszom) etc.

    Addig amíg a csúszka nincsen maxon, egy szavad sem lehet a nehézségi fokról...

    Minden játék úgy indul, hogy nyomd meg a "xy" gombot a gugoláshoz, nyomd meg az "xy" gombot az ugráshoz, most nézz körbe. Ha ez sikerül, gratulálunk achievement "fasza gyerek vagy".

    És ezzel hol a probléma? Nem minden játékban kell a gyakorlópályát végigtolni, ha pedig igen, akkor utána már nem csesztetnek a guggolással.

    Eltévedni nem lehet

    Ennek szívből örülök. ha játszom, akkor játékélményt akarok, nem tájékozódási versenyt, meg óra hosszat bolyongani meg mélységi bejárást csinálni.

    Pár óra játék, de legyen sikerélmény. Instant kis napi dózis. Megértem, tényleg.

    Olyan hosszú legyen a játék amilyen hosszú kell legyen hogy egy komplett élményt adjon. Legyen egy játék inkább 40 óra izgalom, feszültség, konstans sztori, mint 200-40=160 óra fetch quest meg gyűjtögetés. Én az időmet is becsülöm.

    De a tendencia az, hogy a casual játékos igényeit szolgálják ki.

    Azt kéne megoldaniuk a kiadóknak, hogy a játékuk egyszerre tudja megszólítani a két társaságot, és ez valóban nem mindig sikerül jól..

    J.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák