Új hozzászólás Aktív témák
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #4753 üzenetére
Ez a Master / GT3 World Series / 19/3 ?
Nem lehet, hogy nem ezzel a kocsival futották a jobb távot?
Mondjuk ha a Porschet választom, akkor csak 16.4-et kell teljesíteniPersze értem, hogy kihívás. Nekem sem megy, most próbáltam a Lambóval meg az Astinnal, de 17km körül végem van - ezek szerint nem vagyok elég jó
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
-
-
Petya25
addikt
válasz DigitXT #4764 üzenetére
Szerencsére ez a sorozat már régen kifújt nálam, de nekem is van egy mumusom.
Elite > Global GT Clash > 14/2 Aston Martin GT3 Hockenheim 5 kör éjszaka.
Csak 3. vagyok, a többi készen van.
Igaz csak a 7 pénzes tuning van rajta, ami lehet kevés hozzá.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Lirion
addikt
-
Petya25
addikt
válasz DigitXT #4804 üzenetére
Nálam most így áll a helyzet, ezek nincsenek kész:
Expert - 4db Spada futam, 98%
Master - a zárt új széria, 92%
Elite - Agera R hiányában 2db futam, 99%
Legend - egy rakás széria 75% felett áll arany hiányában, 83%7 autó: Boxster GTS, Agera R, TS 040, RSR 2015, LaFerrari, Vitese, Miura
Most játszok kb egy éve, summa 94% és kb nem lehet továbblépni csak nagyon lassan. A kiemeltek belátható időn belül meglesznek, a többi.....
[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
ptakacs
csendes tag
válasz DigitXT #4804 üzenetére
Nem sietek sehova, tennivaló bőven akad, hiszen még csak 71-es szinten vagyok. Nem vagyok megszállott játékos, és néha ha van ilyen csapatosdi, szívesen beszállnék. Tudom elég kicsi az esélye, hogy bármit is nyerjünk, de az a pár nap nem vesz el tőlem semmit. Ez alatt is tudok pénzt meg tapasztalatot gyűjteni.
Arra a szintre ahol te vagy meg valószínűleg évek kellenek majd -
Petya25
addikt
válasz DigitXT #4808 üzenetére
A Spada-val én is majdnem ráfargtam, az volt a gyunus, hogy azonos tuning után a nyitott gép 1 egész PR-rel magasabb volt, abba toltam utána a zsetont. Kell még pár tuning de az a széria mindjárt készen van.
A korábbi puszira arany gyűjtögetést meg farmolást sajna én kb teljesen bebuktam ezzel párezer illetve párszáz aranyról lemaradtam. A mai 'javított" verziókkal már korántsem lehet úgy szerezni mint régen. A 70e GOLD azért szíven ütött. Most a free goldra gyúrok rá, azt nem hanyagolom, ha tudok nyomok rá. Tegnap 12 ma eddig 9 jött. Azért az is haladós futam nélkül.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
cuebler
senior tag
válasz DigitXT #4835 üzenetére
nekem meg pont úgy jött össze, hogy végig a belső ívet próbáltam hozni, kisebb volt a lendületvesztés, "megtámasztottak" a kanyarban a leelőzöttek mondjuk, negyedikre sikerült csak, ezernyi "***** ********* ***** *****" után... némi mentális tuning
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
SkyLaci
őstag
válasz DigitXT #4851 üzenetére
nem néztem, arra kellett figyelni hogy belső íven előzzek, hogy a nagy kanyarokban az ellenfelek megfogjanak a kisodródástól, mert a gyenge tapadás miatt könnyen ki lehetett csúszni a pályáról
viszont a 4. eventnél 2 körön keresztül folyamatosan 2.-nak kellene maradni úgy, hogy előttem valami döglassú régi porsche van mögöttem meg egy Boxster GTS, egyszerre figyelni arra hogy ne előzzek és engem se előzzenek meg szinte lehetetlen, fél órán keresztül próbálkoztam, de a legjobb próbálkozás is csak a 3. kanyarig tartott kb...szóval az skippelős volt nekem
[ Szerkesztve ]
-
Petya25
addikt
válasz DigitXT #4923 üzenetére
Ne má' 50k-t képes voltál beletolni? Én kb 1 éve játszok vele 0 Ft-ért.
Ennyi lóvéba az RSR nem fért bele? Ez már vagy 2000 gold kb...
Ez egy végtelen történet, így tényleg csak rengeteg pénzért lehet végigtolni.l4ci esete érdekes lesz.
A fejlesztők helyében biztos tennék bele figyelést, hogy ilyen durvát ne lehessen csalni, ami időarányosan vagy futam darabszám alapján nem reális, az BAN, ahogy a millió dolláros bébi isAntonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Petya25
addikt
válasz DigitXT #4928 üzenetére
Én a hétvégén néztem rá a régi kocsikra, hogy milyen RS tolható és sok helyen megdöbbentett, hogy egy számjegyű golddal vásárolhatók az utolsó körös upgradek. Hihetetlen, hogy elszálltak manapság. Reménytelen. A 2000 goldot csak azért írtam, mert ha jól rémlik most az 1000/26e Ft gold pakk vehető. A Car Pack-et én már nem láttam.
A hülye fekete képernyő nekem is előjön és nem ad goldot.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
rumos14
nagyúr
válasz DigitXT #4928 üzenetére
én 2013 ápr-ban kezdtem. szeptemberig, a prestige update-ig mindent meg lehetett csinálni 100%-ra, egy forintot nem kellett rákölteni, semmi nem indokolta, nem voltak értelmetlen kényszerítő tuning upgrade-ek.
az 50k az baromi sok, és látod, ezzel sem jutottál olyan nagyon előre. én egyszer költöttem a játékra a legolcsóbb arany csomagot, hogy eltűnjenek a 3rd party reklámok, ennyi.
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz DigitXT #5061 üzenetére
Szép idő! Nálam a második 06:44-et ment, én 6:38-at. Akkor kb. ugyan az.
Viszont voltak érdekes körök. Az első pár körben szépen lehet előzgetni, de volt a közepe-vége fele néhány olyan kör, hogy csak követtem pár autót egyszerűen utol sem tudtam őket érni csak tartani a távolságot, aztán az utolsó pár körben megint lehetett előzgetni őket. -
Lirion
addikt
válasz DigitXT #5100 üzenetére
Van benne olyan gomb, csak sok aranyba(dollárba) kerül.
Amikor pl. a marquist kellett 5 nap alatt végig tolni (én most csináltam meg a múlt héten), akkor muszáj volt butítani, mert amúgy képtelenség lett volna emberi időráfordítással megcsinálni és nem akartam fölöslegesen tuningolni sem, főleg, hogy egyelőre a limited editiont nem is látom sehol a szériákban, szóval még versenyezni se tudok vele. Ennek ellenére volt kihívás bőven benne gyökszi botokkal is.
A másik, hogy ne az legyen a challange, hogy sok aranyat tudjak beletolni az autóba, mert másként nem teljesíthető a cél (pl. érj el x sebességet adott távon vagy ne maradj le x méterrel jobban a másiktól). A jobbra-balra húzó kormány, lerobbant autó, nem tapadó gumik, motor hűtés és ehhez hasonló kihívások jók és nem kell hozzájuk auralpod kaliberű bot gárda, hogy kihívást jelentsenek.
-
oz82
senior tag
válasz DigitXT #5107 üzenetére
Hát nem tudom, nálam kőkemény szopatás volt ez a nap. butítás hiába.
Skippelnem kellett. Az utolsó futam sem lett volna meg de hihetetlen módon az utolsó kör célegyenes előtt balhé, 26. ről hirtelen 18. ként tovaslisszantam. 48 PR os a kocsi, most megy rá az összes pénzes tuning, meg egy két goldos, tehát kb. 12-13 a 27 ből. Nem tom mire lesz elég...Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #5163 üzenetére
Én egy ideje rávettem magam a manuális gázra, azt hiszem az májusi LMP-s challenge miatt és azóta azzal megyek. Nem mondom, hogy mindig mindenhol jobb vagyok vele, de sok esetben jópofa, hogy gázelvétellel elég manipulálni, itt a nascaros oválokon is jól jön.
Feel Good Inc.
-
kgymac
őstag
válasz DigitXT #5163 üzenetére
A második sorozatban már elsőre sikerült a benzin spórolós futam. Plusz maradt a tankban még 1 egységnyi üzemanyag is. Látványosra sikerült az első sorozat óta bevezetett korrekció: az ellenfelek ebben a körben már úgy viselkedtek, ahogy a sorozat többi versenyében is - nem hagytak ott az egyenesben. Az első sorozatban ez volt az, ami igazán zavart.
Sok szélárnyékot használtam (második/harmadik helyről), szinte nem is kellett fékezni (csak a végén, a célvonal előtt, hogy ne legyen 100m-nél több előnyöm, az SS PR51 felett volt kicsivel)A 6/6 most is elsőre sikerült, 5 kör előnyt kellett eladnom a célvonalnál. Persze nem én vagyok ennyire jó
(a 100m-nél kisebb előnnyel nyerés taktika hatása).A sorozaton belül a retry is gyengíti az ellenfeleket, ez legjobban az endurance futam alatt látszik. Más a futam indulásakor az ellenfelek eredménye, mint a végén , így szerencsére fokozatosan gyengülnek...
-
Pompi
MODERÁTOR
-
kgymac
őstag
-
Petya25
addikt
válasz DigitXT #5277 üzenetére
A Suzuka East szerintem túl nehézre van állítva, ez így nem játék már.
Már rengetegszer nekifutottam, a legjobb köridőben nem jobb nálam az első, de köztünk van tizenegynéhány auto meg párszáz meter. Ha feladom azt írja 5:30 a gyöztes teljes ideje, de ha végigfutom akkor 4:55, rohadjon meg. Én meg 5 perces futoamot tudok full upgraden. Volt hogy az első kanyar után már 2. vagyok és mégsem érem utol az elsőt, egyszercsak megtáltosodik és elhúz ott ahol simány kanyaronként 50 meter rá szoktam verni.
Na mindegy, ide is kéne egy skip már csak az ideg miatt is....Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #5287 üzenetére
Megpróbáltam megint. Meg lehetett "volna". De az 5. kör utolsó
kanyarjában megcsúsztam, így el tudott nyúlni, és hiába az utolsó
körben futott 40.955-ös legjobb kör, ha 4:17-es lett a vége. Ez van.
(Ha később lesz egy 7 körös, ott reális/fogható a 4:55-ös ellenfél.)Szerk: bevallom, az elején bénáztam. (49-cel fordultam, 4. helyen.)
[ Szerkesztve ]
-
kgymac
őstag
válasz DigitXT #5287 üzenetére
Kicsit mellébeszélsz a farmolással, én a le mans-i f40/50 ill. lmp1-es futamokat mondtam. Részemről itt a vége.
szerk:
PR85 kell a széria legvégén, azaz 1 fejlesztési szintet lehet megúszni. Bár be is lehet nézni, mert akár 84.9 is lehet a PR az utolsó fejlesztés nélkül.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Makulátlan, karcmentes iPhone 12 Pro 256GB Pacific Blue
- Ek-coolstream pe 240 és Ek-supremacy Evo full nickel
- Ek-coolstream pe 240 és Ek-supremacy Evo full nickel
- Sapphire Radeon R7 250X Vapor-X OC 1GB kishibás (PCI-E x4)
- ELADÓ - OnePlus Nord2 5G DUAL-SIM, 12GB RAM, 256GB Szürke + OnePlus okosóra W301GB SZETT
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs