- Stellar Blade - Túl az 1 millión
- S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
- Dead by Daylight - Hamarosan Lara Croft is játszható karakter lesz
- Megjelenési dátumot kapott a Disney Epic Mickey: Rebrushed
- Decemberben a Forza Horizon 4 is lekerül a digitális áruházak polcairól
Új hozzászólás Aktív témák
-
Silenzio
addikt
válasz
polgi803 #171 üzenetére
Hát, a filmeknél a forgatókönyv határozza meg alapvetően a mélységet. A rendezést el lehet cseszni, de a következetlenségeket, suta megoldásokat csak egy hozzáértő, vagy egy igazi sasszemű filmrajongó látja meg - egy stúdiófilmnél a forgatókönyv a mérvadó. A művészfilm más kérdés.
A játék más tészta. Az, hogy a Rage egy tartalmatlan játék, szerintem a fejlesztők lustaságának köszönhető. Ha már irtó büszkék arra, milyen könnyű a motorral dolgozni, lehetett volna bennük annyi tisztesség, hogy kihozzák belőle a maximumot és alaposan megpakolják helyszínekkel a játékot. A játékoknál, de különösen egy fps-nél a fundamentum az engine - ha az szar, a tartalom sem lehet élvezetes. És most nem csak a grafikára gondolok.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz
polgi803 #174 üzenetére
Hálistennek a PC-s GPU-k olyan nagy memóriával bírnak, hogy egyetlen, a játék engine-jét futtatni képes vga-nak sem okozhat gondot a textúrák rendes megjelenítése úgy, hogy külön pakkokkal kelljen bajlódni. Jó példa erre a Crysis 2: a tesszeláció meg a többi dx11 effekt ugyan megfekszi a gyomrát, viszont az új textúráktól nem lesz lényegesen lassabb a kártyádon. Innentől csak az alkotókon múlik, milyen minőségű textúrákat favorizálnak. A Rage sajnos ebből a szempontból kivétel, a megatexture miatt jókora munka lesz a játékot feljavítani, mint arról Carmack is nyilatkozott.
Textúramemóriában mérföldes különbség van a konzolok és a pc közt, igaz, konzolokon meg a cache-elés gyorsabb.https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
->Raizen<-
veterán
válasz
polgi803 #177 üzenetére
Nem sokba tesz hozzá a látványhoz a tesszaláció a geometriát eggyel visszább véve megszüntethető és úgy is ütős a játék és sokkal jobban fut. Ha tesszalációt is akar az ember akkor undorító módon úgy van megoldva hogy a map alatti láthatatlan vízfelület is tesszalálva van meg a járda sarkok is többszörösen vannak felbontva hogy zabálják a vga erőforrásait ( vegyél slit stb ha azt akarod jól fusson).
Új hozzászólás Aktív témák
gp Mint ahogyan a címből is láthatjátok, ez nem szokványos játékteszt, hanem kizárólag az én személyes tapasztalataimra alapozott ismertető.
- The Compensator 5.0 - Top-END Gaming PC
- ÁRESŐ! Dobozos új Dell Inspiron 16 7610 /11.gen i5-11400H/16GB/512SSD/RTX 3050 4GB/Gari/3k
- Macbook Pro M2 "ÚJ" 2 töltéssel 2024.10.30. Apple garancia
- Xiaomi Redmi 10 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 10S 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával