Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz polgi803 #174 üzenetére

    Hálistennek a PC-s GPU-k olyan nagy memóriával bírnak, hogy egyetlen, a játék engine-jét futtatni képes vga-nak sem okozhat gondot a textúrák rendes megjelenítése úgy, hogy külön pakkokkal kelljen bajlódni. Jó példa erre a Crysis 2: a tesszeláció meg a többi dx11 effekt ugyan megfekszi a gyomrát, viszont az új textúráktól nem lesz lényegesen lassabb a kártyádon. Innentől csak az alkotókon múlik, milyen minőségű textúrákat favorizálnak. A Rage sajnos ebből a szempontból kivétel, a megatexture miatt jókora munka lesz a játékot feljavítani, mint arról Carmack is nyilatkozott.
    Textúramemóriában mérföldes különbség van a konzolok és a pc közt, igaz, konzolokon meg a cache-elés gyorsabb.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák