Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Itt nem a Quake 2 a lényeg, hanem az, hogy nem a minél részletesebb modellekre mennek rá (amelyek amúgy is csak közelről vehetőek ki rendesen), hanem a minél élethűbb fény-árnyék hatásokra. Az eredeti hozzászólás arról szólt, hogy a Ray-tracing megvalósítható ma is, ha bizonyos kompromisszumokat kötünk.
De hát a mai játékok is kompromisszumosak, ott egyszerűsítenek, ahol tudnak. A fény és árnyék megvalósítása elég sokat nyom latba a grafika terén, ezt a fejlesztők is tudják, de a pontos fénykövetés számításigényes, ezért imitálják azt és kerülnek elnagyolt árnyékok a karakterek alá, vagy ezért lesznek mindenféle effektekkel pótolva a fénytörés hatásai a játékokban.
Csakhogy ha belegondolsz, akkor a grafika fejlődése terén az utóbbi időben némileg megállt az élet, a 3-5 éves játékok is nagyjából azt nyújtották már, amit a mai utódaik (avagy még kevesebbet, lásd a Mass Effect esetét). Útkeresés megy, hogy merre lehetne továbblépni, a fizika terén való fejlődés az egyik irány (pl. a haj megvalósítása), és most a Ray-tracing a másik irány, ahol próbálkoznak.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Mobil flották
- Motoros topic
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Formula-1
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen