Új hozzászólás Aktív témák
-
Komplikato
veterán
válasz #16820480 #40 üzenetére
És itt jön be a szemkövetés alapú renderelés, ami kb. harmadára, negyedére csökkenti a gépigényt. És aminek a HW támogatása ott figyel az összes mai RDNA és RTX alapú GPU-ban, így a PS5-ben is.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
opr
veterán
válasz #16820480 #40 üzenetére
Már sima ps4-en is ment a dolog, előző vr is 120hz volt. Ahhoz képest ps5-ön megoldani sima ügy. Plusz ahogy előttem is írták, fovated renderinget nagyon nem szabad alábecsülni, sima tudja negyedelni a gépigényt, legalábbis gpu szempontból.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin