Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz munky #1 üzenetére

    Én is annak drukkolok nagyon, hogy valahogy sikerüljön megegyeznie a két cégnek és legyen Alyx a PSVR2-n. Részemről így is úgy is lesz PSVR2 a dologból, már a Horizon, meg mondjuk egy új Astro megérné a dolgot, de nagyon remélem, hogy lesz rá rendes 3rd party support.

    Meg azt is, hogy mivel usb-c, esetleg PC-re pikkpakk át lehet majd dugni és úgy használni, mert a speckók alapján bőven megállja a helyét ott is.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz cadgers #3 üzenetére

    Az első generációt is nagyon szerettem, volt rá pár zseniális játék, viszont tény, hogy erősen korlátolt szegény. Kamerás tracking miatt nem lehet 360 fokban mozogni, move controllereken nem volt analóg kar, alacsony felbontás... Őszintén szólva amilyen gyenge a ps4, csoda, hogy azt kihozták belőle, amit, de azért a ps5+vr2 egy nagyon más szint lesz.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Tigerclaw #16 üzenetére

    Mostani PSVR is működik pc-vel, szóval én látok rá reális esélyt, hogy a PSVR2 is fog. :K

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz eeXaa #19 üzenetére

    Teljesen hivatalos támogatás meglepne, szerintem inkább ilyen félhivatalos lesz, mint a mostaninál, hogy elvileg nem, gyakorlatilag nagyon egyszerűen megoldható, és abszolút nincs a dolog hátráltatva.
    Amúgy hülyék is lennének, a játékot mindenki PC-n fejleszti, ha VR, ha nem, sokkal egyszerűbb dolga van a fejlesztőknek, ha megoldható, hogy ugyanaz a hw menjen PC-n, még ha a megoldás csak félhivatalos is (meg mondjuk pár dolog nem működik, pl haptikus visszajelzés a kontrolleren).

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz krx21 #25 üzenetére

    Homályos? Szemüvegben próbáltad? :DDD
    Hálós, az ok, az kb elkerülhetetlen, de hogy homályos? Én olyan VR headsetet még nem láttam, aminek homályos lett volna a képe, pedig volt már a fejemen psvr, oculus 2, vive, index, reverb g2.
    Persze, mivel olyan nincs, hogy nincs hézag a pixelek között, ha olyan képet nézel, mind hálós lesz, de homályosnak egyik sem ad homályos képet. Max a felbontás nem elég nagy, hogy elég részletes legyen a kép, de az megint más.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz krx21 #27 üzenetére

    Ez amúgy abszolút érthető. És az tény, hogy nagyon érzékenyek tudnak lenni a helyes beállításra. Tegyük hozzá, ilyen téren szerintem a mai napig mindent visz a PSVR, az összes többi headset ilyen szerencsétlen szíjas szenvedős instabil izé, egy kalap szar. PSVR-t még egy abszolút kezdő is max 1p alatt be tudja magának állítani úgy, hogy kényelmes legyen, jó és éles és ne csúszkáljon a fejen.
    Cserébe van ezer más problémája (felbontás, tracking, bonyolult beüzemelés, vastag, nehezen vagy egyáltalán nem cserélhető kábel, meg ami még hirtelen nem jutott eszembe).

    De ha megtartják a PSVR2-re ezt a szintű ergonómiát (mondjuk takaríthatóságon még javítanak kicsit), akkor szerintem lehet akár a legjobb headset is a piacon. Az OLED hatalmas plusz, a felbontás is elég nagy lesz, szemkövetés + fovated rendering nagyon sokat tud adni a grafikai szinthez, szóval jó lesz ez... Reméljük. Már csak az kell, hogy jöjjön rá évente legalább 3-4rendes, kívánatos AAA játék, és részemről örülünk, Vincent.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz krx21 #29 üzenetére

    Igen, viszont En azt vettem eszre, hogy a pixelracsot addig latod, amig olyan kepet nezel.
    Mondok par PSVR peldat, ha van ra lehetoseged, probald ki/nezd meg, megeri. Azert PSVR peldat mondok, mert OLED, mert brutal a racs, es mert nagyon alacsony a felbontas:
    - Farpoint eleje, konketan urhajos elso jelenet: Nagyon latszodik az alacsony felbontas es a racs is, rohadt zavaro, annak ellenere, hogy amugy jo elmeny es nagyon latvanyos a dolog
    - Farpoint kicsit kesobb, mondjuk 30p jatek utan: Ha belenezel az iranyzekba, latod a racsot, viszont amugy ha csak nezelodsz a vilagban, nem.
    - Astrobot: Rescue mission: Gyakorlatilag egyetlen palyan se lathato a racs, az alacsony felbontas se tunik fel, zsenialis, ahogy a fejlesztoknek sikerult megkerulni a rendszer (eleg magas) korlatait
    - Beat Saber: Menuben latszik a racs, plane amikor zenek cimeit kene olvasni, fos az egesz, viszont jatekon belul abszolut nem. Meg akkor sem, ha a letezo legkonnyebb fokozaton inditod el, hogy legyen idod ket kocka kozott nezelodni boven.

    Ezen felul az En tapasztalatom az (de ez nyilvan nagyon szubjektiv), hogy az ips glow ezerszer zavarobb sotet jatekoknal/jeleneteknel, mint az OLED racs (rendes rgb pixeleket feltetelezve, a diamond matrixot a vive-ban utaltam, szamomra roszabb volt mint barmilyen racs).

    De termeszetesen minel vekonyabb es kevesbe lathato a racs, annal jobb.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz vrob #33 üzenetére

    Egyetértek, VR-ba OLED való. :K

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Sinesol #36 üzenetére

    Wtf. Melyik jelenleg a piacon kapható headsetben van ilyen felbontású, nem diamond matrix oled kijelző? Hány jelenleg piacon lévő headset tud szemkövetést + fovated renderinget? Hány piacon lévő headset tudja mindezt 120hz-el? Hány piacon lévő szettre igaz, hogy a hmd meg a kontroller is tud haptikus visszajelzést?

    Ha ennyi fejlesztés nem elég, úgy, hogy nem kell hozzá egy 2 millió forintos pc, hogy menjen, hanem elég egy 200k alatti konzol, plusz valószínűleg a valve index árának kb a feléért fog menni, akkor elképzelni nem tudom, szerinted mi lett volna az a fejlesztés, amivel elégedett vagy.

    Ui: jah, és mindez inside out tracking mellett, ami igaz, hogy már létezik, de nagyon nem mindegy, hogy ideoda szerelgetni kell bázisállomásokat vagy nem (albiban szopás, nekem is ez zárt ki sok hmd-t).

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Sinesol #38 üzenetére

    Megnéztem. Felbontás, fov tényleg nagyon fasza, nagyon kipróbálnám, cserébe szó szerint minden másban gyengébb: 90hz max (jó kis hánytatós cucc), 1700 euro a legolcsóbb, akciós pakk, amiben van hmd meg kontroller meg bázisállomás, és ezért az árért szopsz a bázisállomásokkal. Mondjuk az ára teljesen mindegy, mert ehhez a felbontáshoz minimum két darab 3090 kell, hogy meglegyen a stabil 90hz. Ez egy professzionális headset érzetét kelti számomra, abszolút nem játékra való, hülyeség összehasonlítani a játékra tervezett konzumer termékekkel.
    Persze, a 200 fokos fov meg a 2*4k felbontás nagyon durva lehet, de mire használni is tudod, rendszerszinten ott tartasz, hogy számítógép + headset + bázisállomás + kontroller: minimum 12.000 euro. De valószínűleg inkább 15.000 lesz abból.

    Leszólni egy kb 900 eurós teljes pakkot (ps5+psvr2) azért, mert két specifikációban gyengébb, minden másban jobb meg fejlettebb, hááát... Érdekes, maradjunk annyiban.

    Ha tervezésről lenne szó, ahol nem számít a pénz, úgyis cég veszi, és úgyis csak nézelődni fog benne az ember, nem kérdés. Játékra, gyors mozgásra ezerszer inkább a 120hz, OLED, fovated rendering, haptic feedback legyen.

    Az igazán fasza meg az lesz, ha mindkettő előnyeit tudni fogja valami egyben, de van egy olyan érzésem, hogy az legjobb esetben is 5-8 év még. Minimum. Mondjuk talán ha lesz vr a ps6-hoz.

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz #16820480 #40 üzenetére

    Már sima ps4-en is ment a dolog, előző vr is 120hz volt. Ahhoz képest ps5-ön megoldani sima ügy. Plusz ahogy előttem is írták, fovated renderinget nagyon nem szabad alábecsülni, sima tudja negyedelni a gépigényt, legalábbis gpu szempontból.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák