Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BalaNce87

    addikt

    válasz IreN!CuS #44 üzenetére

    A cod4-ből is cod2-őt csináltak :) egyébként meg szerintem voltak benne ötletes és értelmes lépések (a 4-ben), pl volt bombatáska és nem csörgött ami már az 1-ben és 2-ben is nagy faszság volt. A sniper végre nem volt olyan rohadt erős hogy egyedül kiírts vele lazán 3-4 embert vagy többet, de végén csak ilyen lett a 4-be is. Mi az hogy ha csak silencer van akkor nem lát a térképen ha lövök alapból nem kéne látnia a mapon mert lövök marhaság, nincs élet, nem szórnak a fegyverek és stb. Ezt úgy mondom hogy 2-vel toltam legtöbbet de az is tele volt rengeteg kama killel, a 2-be az egyetlen skilles fegyver a puska volt. A 4 azért lett gyengébb mert ott már az összes fegyver automata és lazán lehet velük rotálni messzire is. Elég lett volna codból 4 rész is ez már csak pénzről szól, akárhogy is nézzük ez már a 6. cod ami alapvetően semmiben nem változott a többihez képest max könnyebb lett.

    sok perket bent hagyhatak volna
    Nem a perkekre gondoltam.

    [ Szerkesztve ]

  • Nunder

    őstag

    válasz IreN!CuS #46 üzenetére

    A CoD4-es résznél a szemem majd kifolyt. Kicsit tördeltebben legközelebb, (és helyesen) de nagy távlatokban igazad van. :K

    “It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu

  • Vladi

    nagyúr

    válasz IreN!CuS #46 üzenetére

    UO-ban volt már füst.

    Ami meg az én véleményem: cod 2 ólmot kiizzadó módszer. Komolytalan. Borzasztóan leszűkíti a taktikai lehetőséget. Mondjuk 3-2 ben támadják a hq-t. Gránát, néhány találat után roham. És mit találnak ott? 2 100%-os ellenfelet. :W Játszhatatlan.
    cod 4 csak azért úszta meg nálam, mert van hc játékmód. Na az aztán reális! :K
    1 lövés a mellkasra, és halott az illető. Mint az életben. Nincs ész nélküli rohangálás, taktikus játék folyik.

    Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!

  • Xaels

    félisten

    válasz IreN!CuS #67 üzenetére

    Bocs nem estünk neki a Nemzetközi front javának mivel nekünk még van életünk és nem az az életcélunk, hogy a COD-ból éljünk. Másfél évig aktív voltam CoD4-ben és nem azt mondom, hogy a legjobbakkal kerültem össze, de nem mondanám, azt sem hogy nagyon bénák lettek volna. Játszottam rengeteget Németek, Cseh-ek, Hollandok ellen sokszor 1-2ponton múló warokat ide-oda dőntve a mérleget...

    Én arra utaltam, hogy szubjektív a táska kérdés valszeg mindenki másképp látja és nem leszólni akartam a te véleményed ellentétben egyesekkel. Teljesen más lett a játék menete mint a régi rendszerben, nekem ez jobban bejön, ennek nincs ahhoz semmi köze, hogy kik ellen játszottál... A promoddal az egész játékot szétzúzták. Hetente jött másik verzió amikben a készítők egyszer lejjebb vették egyszer feljebb tették a hitboxot. FoV-ot cseszegették, a textúrákat lebutították stb. arra hivatkozva, hogy mindenki egyenlő esélyekkel induljon (250 akadjon mindenhol mert a vérpistikének 200 alatt szaggat a játék) ahelyett, hogy jólvan akkor ezentúl a community-n maxFPS 80...

    Nem kell mindent szószerint érteni...

    PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

  • Quent1n

    senior tag

    válasz IreN!CuS #46 üzenetére

    Nagy vonalakban egyetértünk CoD4 vonalon.
    Amiben nem:

    Mapok: Tragédia. Szerintem rettentően kicsik és szerkezetileg is gyengék. Bár ez igazából csak Sd-ben jön ki. Ami jó lenne pl. Overgrown mert jó nagy és keresztbe is átjárható azt meg nem játszák sehol mertohgy low map...

    A zavaról elemeket nem nagyon értem. A játékok egyre modernebbek és részletesebbek ez így van rendjén. Aki 4 fal két dobozt akar az játszon CS-vel. Szerintem. Full grafikán a sok Promodon edződött agyonconfigozott pro meg se tud nyekkenni mert nem képesek kivenni az ellent szemmel.

    A bomba is tök érthető hogy egy embernél van. Való életbe sincs miden katonánál a spéci robbantós cucc.

    Fegyok:Egyetértünk sajnos kisAK / nagyAK lett a játékból. Meg csipa. Alapból ott van szerintem elrontva, hogy mindkét oldalnak lehet ugyanazokat a fegyokat választani. A Cs-ben ez sokkal jobban van megoldva a vásárlást leszámítva, bár az meg sok taktikai lehetőséget rejt magában. Nevetséges, hogy az amcsi tengerészgyalogosok kisAK-val UZI-val meg AK47el mennek... Terroristák meg m16al. Persze.

    A promoddal sikerült jól kiherélni a játékot és közelebb vinni a CS-hez. Addig sem voltam egy SD fan (a mi csapatunk HQ/DOM/TDM/SAB csapat inkább) de azota fele annyit nem tolom SD-ben mert untat de rettentően sokszor. Főleg a kis mapok mint pl a Crash.

    Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...

  • Nunder

    őstag

    válasz IreN!CuS #67 üzenetére

    Majd rájövök? :Y Megjelenéstől kezdve játszom a CoD4 multival, CoD2-t 3 éve tolom, mai napig előveszem. Tudom, hogy ki az a noob, csak utálom kimondani. Olyan felsőbbrendű majomkodásnak tartom.

    [ Szerkesztve ]

    “It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu

  • Vladi

    nagyúr

    válasz IreN!CuS #67 üzenetére

    Téged nem érdekel, én azt szeretem.

    Képzeld, volt hogy tiktakoltam, izé taktikoltam. :))

    Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!

Új hozzászólás Aktív témák