-
GAMEPOD.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#19617792
törölt tag
válasz jonnyjoker01 #13370 üzenetére
4. legfontosabb: SAJÁT SKIN, úgy nézel ki ahogy akarod.
bár ezt anno megoldottam eredeti MC nélkül is, multiplayer kompatibül.[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
moddolt Minecraft 1.7.10-en célszerű frissíteni a Forge legalább 10.13.2.1272-re, mert az 1.7-et érintő brutális world gen lag javítva lett. a bugot 4 hónapon(!) keresztül vadászták. szükséges lehet a CoFHCore frissítése, esetleg az összes ráépülő mod.
-
#19617792
törölt tag
válasz mikk2000 #13479 üzenetére
az, hogy mikor új világot csinálsz, vagy meglévőben fedezel fel új területeket, a Minecraft beállhat, mint a szög. kicsit gyengébb gépeken ki is fagyhat a játék, mert timeout-ol tickelés közben. (tick, játék update ciklusa, mint egy szívdobbanás, legfeljebb 50ms / tick lenne normális, world gen lagnál zsírtrillióra elmászhat)
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz Buster17 #13571 üzenetére
alapjátékban egy félmondatos sztori van: győzd le az Ender Dragont, meg egy marék achievement. ezen felül az van benne, amit te akarod hogy legyen benne. szeretnél egy ordenáré nagy kastélyt? tessék egy példa:
ami az alapjáték része: bányászol, kisütöd az érceket rudakká, csinálhatsz különféle farmokat (búza, krumpli, stb), tarthatsz állatokat, horgászhatsz, főzhetsz potikat (sebesség, erő, ilyemsik), enchantolhatsz szerszámokat, armorokat. tipikus RPG elemek csak épp a role-playing nélkül. mehetsz dungeonökbe kincset találni, mehetsz a pokolba további dolgokért, mehetsz az Endbe, leölni a sarit.
a fenti kastély megépítése nagy kaland, mert neked kell az összes matit hozzá kibányászni, sütni, megépíteni és istentudja hányszáz óra után ha kész, nagy a jutalom. belefektetsz sok-sok órát, látod a folyamatot és végül az eredményét is.
de a Minecraft szó szerint Lego 3D-ben. a húsz euró elsőre tényleg húzós, én is sokalltam eleinte, aztán jöttem rá, hogy fogalmam sincs mennyi sok órát tettem bele, (2000-nél is több lehet) ehhez képest a húsz euró semmi.[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz Buster17 #13595 üzenetére
lehet hogy már foglalt. Minecraft Account Checker írd be ide és kiírja foglalt-e.
-
#19617792
törölt tag
válasz jonnyjoker01 #13647 üzenetére
java.lang.NoClassDefFoundError
MoCreatures hiányol valamit. vagy csak szimplán bugos, mint a szemét.
-
#19617792
törölt tag
válasz Buster17 #13666 üzenetére
itt jön képbe a moddolás van olyan mod, amivel egy blockot fel tudsz vágni kisebb darabokra és többet tudsz belőle berakni egy block helyére. így vékonyíthatók a falak: 1/2, 1/4, 1/8 vastagságra.
(#13670) corvette: reactor access portok kellenek a reactorhoz. egy input és egy output módban. oda és abból már tetszőleges módon pakolhatsz. energiát meg power tappal nyered ki.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz Buster17 #13685 üzenetére
az enderman az elteleportálgat, majd hátulról megrak. állatokat búzával, meg répával tudod sexy time-ra késztetni, utána lead-del tudod őket haza vonszolni, vagy fogod a kezedben a kajájukat és szép lassan hazabattyogsz velük.
répa és krumpli. BAKED POTATO FOREVER
nyomj F3-at, ott kiírja a koordinátákat ahol éppen vagy. alap minecraftnál egy megoldás van, leírod papírra mi hol van. -
#19617792
törölt tag
válasz Buster17 #13719 üzenetére
ez a random márcsak ilyen. 0-20 magasság között van gyémánt elszórva. ha biztosra akarsz menni, akkor érdemes branch-mine technikát alkalmazni. sok fölös cobblestone lesz a jutalmad és mindig legyen nálad vödör wasser, mert akárhol belefuthatsz lávába. viszont így biztos találni fogsz gyémántot, akár nem keveset.
-
#19617792
törölt tag
válasz Hunikornis #13751 üzenetére
IndustrialCraftnál legszembetűnőbb, ahol basznak dokumentálni a változtatásokat, nerfeket, stb...
-
#19617792
törölt tag
válasz Buster17 #13767 üzenetére
alapjáték szempontjából semmi. egyikre csak azok mehetnek, akik megvették a játékot, a törtre meg bárki más is. jellemzően pluginekkel használják a szervereket, amikkel levédhetsz területet, menedzselik a mentéseket, tolvajlások ellen védenek, jogosultságkezelés (a parancsokra), parancsból lekérhető starter kit (wooden / stone szerszámok), némi kaja...
-
#19617792
törölt tag
nem csoda, Oracle sem tudja mit csinál... Java 7u72-vel mindenképpen mennie kell.
(#13778) jonnyjoker01: sok van. amúgy minél több RAM-ot adsz neki kezdéskor, annál jobban fel is zabálja azt. 2-3 GB max, amit érdemes adni, felette elszáll a fenébe. esetleg érdemes lehet JVM paraméterekkel játszadozni.
[ Szerkesztve ]
-
-
#19617792
törölt tag
válasz Buster17 #13831 üzenetére
Sphax PureBDCraft, szerintem 64x64-ben érdemes, az még nem eszi az erőforrást, szép, rajzfilm-szerű. az üveg áttetsző és vékony keretű.
Soartex Fanver másik nagyon szép, sima, éles textúra pack, ebből is 64x64-est. -
#19617792
törölt tag
egyértelműen default res pack és vanilla Minecraft. de a 350-nek se füle se farka. fél GB azért kell neki. és a launcher mondja meg a Java VM-nek, hogy mennyi legyen a heap, alapból lehet 1GB-re írták meg Mojangék. és utólag írják be launcherben, hogy mennyi legyen az annyi. a Java pedig két azonos paraméter közül azt használja, amelyik a sorban később jön.
"mert ha túl sokat adunk akkor állandóan swappelni fog a lemezre, ami laggot okoz."
maga a Java nem swappel, az OS teszi, amennyiben szükséges és akkor is csak azt dobálja ki lemezre, amire nincs közvetlen szükség. amit a Java csinálhat (feltéve ha Minecraft utasítja, vagy magától rájön hogy kéne), az garbage collection, nem használt osztályokat, objektumokat, amikre nincs már hivatkozás, pl. ami látóhatárodon / chunk loaderen kívül esik, azt ki kellene dobnia RAMból, de nem teszi. ez a garbage collection külön szálon futhat és intenzív feladat lehet, emiatt laggolhat, de ez mind szituáció függő. az viszont igaz, hogy minél többet adsz, annál többet (indokoltnál is többet) eszik, ekkor a garbage collectionnek több lesz a dolga. moddolt Minecraftnál érdemes 2-4 GB között próbálgatni a JVM heap beállítást.
az, hogy egy modpack felzabálja az összes RAMot, hát, ezvan. mert muszáj rusholni az új minecraft verziókkal, ahelyett, hogy SOKÁIG tesztelnék és debuggolnák a kódot.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz mikk2000 #13866 üzenetére
"Nekem 1GB szokott lenni megadva 4GB memória mellett, és nem tudom hogy csinálja de ezzel memória általában full tele van, virtuális memória nélkül el is hasalna."
na pont emiatt nem érnek sokat az F3-ban kiírt dolgok. amúgy igen, a túl kevés RAM se jó, pont emiatt. sőt, nagyon kevéssel el se indul. ott nekem azt mondja a játék, hogy elmegy 2.5GB-ig, majd leesik és kezdi elölről, közben meg látom, hogy 5GB felett jár.
-
#19617792
törölt tag
válasz Buster17 #13899 üzenetére
úgy keress rájuk, hogy Adventure Maps
-
#19617792
törölt tag
válasz Mottie #13927 üzenetére
hibásan jött le a pack. ez ForgeMultiPart konfig probléma (nem egyezik a kliens és szerver konfigja), alapból mennie kellene, vagyis ezekben az dolgoknak benne kéne lennie a konfigban. töltsd le újra, akár FTB-ről, de inkább Technicről, ott asszem fájlonként van checksum ellenőrzés.
-
#19617792
törölt tag
válasz mikk2000 #13957 üzenetére
" Kezdjük azzal hogy új érc csak akkor lesz, ha az ember felfedezetlen területre megy a mod installja után (mennyire élethű ez?)"
ha nincs retrogen, akkor muszáj felfedezni. ha van retrogen, akkor ugyanazzal a szabályrendszerrel (Y koord és chunkon belül (X és Z koord) rng alapján, illetve megnézi van-e azon a koordinátán stone block) bele tudja generálni a már meglévő területbe.
MCedittel lehet úgy "resetelni" a mapot, hogy minden építményed megmarad. törlöd az építményeiden kívüli összes chunkot. "újra lesz generálva" a map, és ugyanúgy fog kinézni mint előtte, mert seed alapján generálja azt, az pedig szerepel a level.dat-ban (ha nem adtad meg akkor random). legfeljebb abban lesz eltérés, ha egy mod másképp populálja a worldöt (saját maga utólag randomgenerál, ilyen pl. ProjectRedes vulkánok, vagy Thaumcraftos dungeonök).
"vagy van 1 azaz egy darab mod ami képes újragenerálni az érceket."
ezért vannak úgy megírva a konfigok modpackokban, hogy ~minden ércgenerálás erre az egy modra van bízva. 1.7.10-től kezdve már annál se látsz ID-t, csak oreDict bejegyzést.
"De a legnagyobb gond az, hogy mint írtam nincs egységesség, tehát az egyik mod érckőzetét/ércét a másik mod nem biztos hogy ismeri, mert egyszerűen más a neve, sőt lehet még ID-je is van, ami persze megint nem egyezik."
erre van a Forge OreDictionary feature, az ore-k, gemek, egyebek be vannak regisztrálva ide, így mindegy mi a neve, ID-je, mert ha az oreDict bejegyzésben szerepel, akkor lehet rá azzal hivatkozni. pl. DW20 packban van legalább 3 mod, ami generál Tint, de mindegy melyik mod Tinját bányászod / olvasztod, stb. működni fog a többi mod recepjeiben (mert oreDict bejegyzésre hivatkozik, nem konkrét ID-re). a modok jellemzően használják is. amelyik nem, az majd fogja, mert hamar tele lesz spamelve a github, reddit, fórumpost, stb.
"Külön modok vannak arra, amivel az egyik ércből ugyanazt az ércet lehet előállítani (!), amit a másik mod megeszik."
ez jellemzően azért van, hogy pl. helyet spórolj chesten belül. mert hiába oreDict mondjuk a Copper, chesten belül ez nem érvényes és aminek más a neve / ID-je van, az külön slotba / stackbe kerül. de van pl. a JABBA mod hordói, belerakod az egyik Coppert és ha másikat raksz bele magától konvertál. tehát amíg van lehetőség n-féle Coppert keverve használni bárhol, addig mindegy mennyi az n.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz mikk2000 #13962 üzenetére
elmented régi mapot, kitörlöd a chunkokat, majd amit kell átemelsz új mapba. ha nincs retrogen, akkor ez a módi.
""Modpack" nem szimpatikus, egy mod önmagában kéne tudja azt amire ki lett találva, egyszerűbb lett volna a neveket egységesíteni, mint modpack használatára kényszerítsék azt, ki ezt az áldozatot bevállalja."
a mod azt tudja, amire ki van találva, mert alapból aki modot fejleszt, az egy platformra épít: vanilla Minecraft + Forge. megírja a saját ore-ját (nevestül, generálási algoritmusostól, stb.), a többiről honnét tudjon.
a nevek / ore-ok egységesítését maga a Forge intézi ha te a mododban a PreInit részben megírod, hogy regisztrálja be a te ércedet oreValami néven (konvenció kialakult magától, hogy oreCopper, gemDiamond, stb). innentől a te modod támogatni fogja az egységesítést. és minden más mod is, amelyik megteszi ezt a regisztrációt. mondom, ha egy mod nem támogatja az OreDictionaryt, akkor szinte biztos a kövi updatebe benne lesz. legutóbb BigReactors volt rá példa. volt egy oreja a Yellorite, csak ez használta semmi más, de koncepcióból kiindulva uránként kezelendő. kérték a fejlesztősráctól, hogy legyen opció hogy a Yellorite szerepeljen az oreDictionaryben Uraniumként, egy-két update-re rá szerepelt is.
az, hogy te beraksz X modot, ami generál Coppert, majd később Y modot, ami szintén generál Coppert az rendben is van. ők ketten csak teszik a saját dolgukat, neked kell konfigban módosítani melyiknek a Copperét akarod használni. (és mivel jellemzően meg van írva oreDictionary támogatás, mert talán két sor(?))"Tudsz nekem olyan érces modot mondani (nem modpackot) ami tuti ezt használja?"
nagyon sok használja, különben epic káosz lenne a sokféle Tinből, Copperből és egyébből. IndustrialCraft, Forestry, Thermal Foundation / Expansion, EnderIO, Mekanism, sorolhatnám napestig. a modok egyenként mind beregisztrálják a saját Copperüket oreDictbe (oreCopper-ként). igaz alapból mind spawnolná őket, ezért neked kell kiválasztani melyiket akarod használni (konfig írkálás).
a CoFHCore mod az (nem ad semmi tartalmat a játékhoz, csak egy eszköz / library működik), amelyik jelenleg képes függetlenül és részletesen paraméterezhetően kezelni / generálni az ore-okat, csak konfigból meg kell mondani neki melyik ore-t, hova, milyen sűrűséggel generálja.
mondjuk igaz, nem írják hogy támogatják-e ezt, de van unofficial lista. illetve itt egy guideline, hogy ez alapján használd az Ore Dictionaryt, ha olyat írsz meg a modban, ami már szerepelhet másikban is.[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
"(és mivel jellemzően meg van írva oreDictionary támogatás, mert talán két sor(?))" > ezért működni fog az egyik a másik copperével.
pl. Direwolf20 1.7.10 packban a CoFHCore végzi az ore generálást és json fájlokban van megírva mit hova generáljon. (négy szakaszban generáltat)
"pIron": {
"template": "normal",
"block": "minecraft:iron_ore",
"clusterSize": 8,
"numClusters": 4,
"meanHeight": 33,
"maxVariance": 3,
"retrogen": "true",
"biomeRestriction": "none",
"biomes": [],
"dimensionRestriction": "blacklist",
"dimensions": [
-1,
1
]
},"pIron" - a leíró neve
"block" - a generálandó elem
"clusterSize", "numClusters", "meanHeight", "maxVariance" - gyakoriság, elhelyezkedés
"retrogen" - globálisan engedélyezett retrogen esetén ezt is generálja újra. ha ez false, akkor nem generálja újra ezt.
"biomeRestriction": "none", "biomes" "dimensionRestriction": "blacklist", "dimensions" - megszorítások.pl. Copper esetén
"pCopper": {
"template": "normal",
"block": {"name": "ThermalFoundation:Ore", "metadata": 0},
"clusterSize": 10,
"numClusters": 2,
"meanHeight": 43,
"maxVariance": 3,
"retrogen": "true",
"biomeRestriction": "none",
"biomes": [],
"dimensionRestriction": "blacklist",
"dimensions": [
-1,
1
]
}"block": {"name": "ThermalFoundation: Ore", "metadata": 0} ez azért van így, mert a modon belül az ore-ok egy név és belső ID alatt vannak, a metadata különbözteti meg őket. ezzel a ThermalFoundation Copper Oreját generálja, ami szerepel oreDictionaryben is (ahogy többi mod copperja is), tehát elég egyet megadni. a modpack készítők csak a redundanciát csökkentik.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
meg ha egy mod nem írja, hogy támogatja-e ezt, meg kell nézni a licensz típusát (LGPL, GPL, CC, stb) és amennyiben a forrás publikus, meg tudod nézni.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz mikk2000 #13986 üzenetére
ez az 50 van amikor több, mint 100 és ők már csapágyasra járatták szopórollert, hogy neked összesen kettő darab klikk legyen a játszás.
"De az is kiderül hogy végülis mire is jók ezek a modpackok. Mivel az MC fejlesztői arra sem veszik a fáradságot hogy az ütközések elkerülés végett legalább egy szabványos név adatbázis csináljanak, ezt a modpackok készítői oldják meg."
minek? nem a Mojang / MS feladata, hogy a modok számára kedvezőbbé tegyék a dolgokat. alap Minecraftba felesleges lenne, mert nincs olyan, hogy adott dologból többféle lenne benne.
"Ne piszkáld fel a fantáziám hogy még arra is figyelni kéne Csak elszállás esetén nézegeted az ID ütközést?"
Minecraft 1.7 előtt erre is kellett ügyelni, ha modokat lapátolgattál össze. modpackok esetén ezt is megcsinálták. btw elszállni bármitől eltud, de az a logban kiderül miért történt.
"de az hogy lyukacsos lesz a föld és leesek, az már nem vicc, és elméletileg nem egy magas labda megoldani, tulajdonképp a regen ellentéte."
nem feltétlen, mert levegő blokk marad utána, és hogy különböztessek meg egy levegő blokkot a másiktól? stone helyére egyszerű bármit írni, de ha a bármit kiveszem és marad helyette semmi, akkor hogy állapítsam meg mi volt ott azelőtt? ehhez snapshot kéne előtte-utána állapotról, különbség számolás és aszerinti módosítás, de még így is problémás lenne.
a példaként hozott CoFHCore konfig a direwolf20 packból van, a többi konfigban is ugyanezen ore-ok szerepelnek, csak a srác szétszedte négyfelé, mert szórt/réteges oregenerálást szeretett volna saját packjában.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz mikk2000 #13994 üzenetére
"Egyáltalán nem értek egyet, és szerintem te sem gondoltad át teljesen amit írtál. Az MC modok nélkül valljuk be igen soványka lenne, tehát a modok igen csak fellendítik az MC eladásokat"
kis tábor moddolja az MC-t. meg mióta konzolon, telefonon is elérhető, megy a szekér de még hogy.
"Igenis, annyit segíthetne, hogy központilag menedzseli az egységességet. De egy ilyen játék amiben alapvető help sincs, és még arra is mod kell hogy mutassa mit lehet craftolni..."
kb. Minecraft 1.5 óta lehet hallani, hogy csinálni fognak egy modding API-t, ami átvenné a Forge helyét és talán megcsinálná amire gondolsz, de az azóta is készül. Soon™
az hogy alapból nem mutatja mit lehet kraftolni az nem baj, mert a játékmenetnek erős eleme hogy magad jöjj rá."ergó nem fog egyezni, bár kérdés mi van, ha a neve egyezik. Valahogy ugyanis hivatkozni kell"
az OOP csodája, elég egy belső azonosító (ami jellemzően com.<alkotó>.<modneve>.<valami>, ez a Javaból jön) az viszont sosem egyezni két különböző mod között. amit látsz név csak egy tulajdonsága az objektumnak, amit a játék kiír. belső azonosítóra fog mindig hivatkozni, nem a látható névre.
-
#19617792
törölt tag
válasz apatyas #14020 üzenetére
Java8u25 a probléma, MC1.6.4 és Forge .965 nem szereti a Java8u20+-at, valami legacy Java kódot akar használni a Forge és ez nincs a Java 8-ban, emiatt crashel. kell egy LegacyJavaFixer mod - TPPI legújabb verziójába utólag tették bele, töltsd le megint az egészet (lehet alapból xyz.disabled a fájlnév).
másik megoldás, Java8u11 vagy Java7u72.(#14021) corvette: mivel Java8-ban már nincs permgen, ki is írja, hogy ha ezt a paramétert piszkálod ignorálja. MC1.7.10 és legfrisebb Forgenak már nincs baja Java8u25-tel.
(#14027) corvette: pontosabban a Forge fogja össze a mindenséget, a launcher csak disztribúciós platform (a'la Steam, Origin) amin keresztül szedheted a packokat és frissítéseit.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz Buster17 #14076 üzenetére
nem szükséges a külön szerver ahogy írták. Open to LAN a játék menüjéből és a LAN-t nektek kell megoldani. az Evolveval egyszerűen, játékközpontúan lehet megoldani. friendnek felveszitek egymást -> csináltok egy partyt -> partyba belépve jön létre a VLAN és látni fogjátok egymást.
[ Szerkesztve ]
-
-
#19617792
törölt tag
válasz mikk2000 #14193 üzenetére
"ha ez egy szerver fut mint segédprogram, akkor vagy minden játékos mozgásának megfelelően rajzolja a térképet, vagy egyszerre generálja le az összeset, ez viszont nem tekinthető normál egyszemélyes használati módnak."
client-only mod (szerver nem is tud renderelni), így csak az általad bejárt területet menti le, rajzolja ki SSP vagy SMP. ha meg Opis részeként használod, akkor is csak kliens oldalt működik a térkép.
"A Zan's minimappal helyből az a gond hogy a szerencsétlennek nem elég a forge, és nehogy már egy szaros mod miatt kelljen egy újabb mod loader (még szerencse hogy nem kell neki külön új launcher)."
miért baj, hogy kell neki LiteLoader? a LiteLoader újabb, főként client-only eszköz modoknak ad lehetőséget. régen asszem a Matmos volt ilyen, ami player helyzete / biome, stb. alapján játszott le hangokat. btw létezik Voxelmapból egy butított Forge-only verzió is (csak minimap és waypointok, nem radar). a MapWriterből is létezik egy csak térkép verzió. a Launcher meg kb. muszáj a modpackekhez, különben szívás lenne updatelni mindent.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
azt teljesen megértem, hogy valahol el kell kezdeni és bár nem egyedi az ötlet, ha jól valósította meg, akkor kudos neki!
eleve felrakhatta volna Curse-ra (ami kezd egy amolyan Minecraft Nexus lenni, mint TES játékoknál), illetve ha ópenszósz, akkor könnyebben fejlődhet, mert egy helyen kapná az issuekat, mások is beadhatnak javításokat, stb.
de a planetminecraft még a megbízhatóbbak közül van, más oldalaknál egyrészt kamu tageket írnak ki, rossz MC verziókat is megjelölnek, és más link mögé teszik, nem eredeti a host, stb így akár malware is lehet benne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Sorozatok
- TCL LCD és LED TV-k
- Filmvilág
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen