Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8kati

    csendes tag

    válasz ToniSoprano #4542 üzenetére

    Az egész procedúra pontosan 25 nap volt! Az egészben az volt a dühítő, hogy a MM sztem nem korrekt teljesen ebben a szervizes dologban, ami a garanciaidő meghosszabbítását illeti! Ugyanis az ő értelmezésükben, csak azzal az idővel hosszabbodik a garanciám, amíg ténylegesen a szervizben volt a készülék és ez nem a 25 nap , hanem kb. 17 ! Mivel amíg ténylegesen a MM -ban van a készülék és vár a szevizbe jutásra és visszaküldésre utána a központi MM raktárból az nem számít bele a gari időbe !!! Ez sztem inkorrekt, mert hol érdekel engem, h nekik ez mennyi idő stb. Erre ők, magyarul örüljek neki, hogy ezt a szolgáltatást ők csinálják és nem én kulloghatok be a pesti szervizbe! Hmmm ...hát érdekes. A törvény meg szuper,mert 15 nap törekvés van csak, ami szintén itt az én esetemben nem volt törekvés ez időn belül ,mivel én hívtam őket fel amikor lejárt a 15 nap, tehát ők nem törekedtek, mert erről elvileg jelezniük kellett volna a vásárlónak, h még nincs kész mert blablabla, de panaszt is hiába tettem volna, azt is 30 napon túl kezdik kivizsgálni ... Na a lényeg berágtam az MM -re !
    A telót jól megcsinálták és én ráírattam ahogy leadtam, hogy teljes karc mentes, új állapotú és fóliásan leadott stb ! De tényleg szerencsére semmi baja sem lett. Most vettem re egy üvegfóliát és használom most egy darabig , míg meg nem unom :)
    Amúgy a MM -t azt a pluszt adja, bár ezt nem tudtam megtalálni az oldalukon, hogy ha 30 nap eltelik és a szervízben van még a készülék, akkor vissza adja a pénzt vagy kicseréli! Én megszívtam a 25 nappal :) Lehet a pénzt kértem volna vissza és vettem volna egy valamilyen másik Windows Phone-t valahol :) De így is jó ,mert végül is nekem elég ez a teló, bár megfordult a fejemben veszek egy IPhone 6 ot , azt nem sza...olok itt :) Bár sztem lehet én abból is kifognám a "tutit" :)

Új hozzászólás Aktív témák