Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tyrel

    őstag

    válasz Cifu #4 üzenetére

    Most mé mondod, a Martyr olyan jól sikerült! :U ;] :O

    A Total War Warhammerek nekem is bejönnek, de 40K játékból a DoW 2 óta nagyjából a Battlefleet Gothic 2 az egyetlen ami élvezhető...

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • cikasz

    őstag

    válasz Cifu #4 üzenetére

    Mondjuk őszintén szólva a fantasy vonalat nem nagyon ismerem, de egy 40k diablo klón jobban tetszene space/kaos marine-al meg minden..

    https://www.facebook.com/groups/775784742804666

  • aginor

    addikt

    válasz Cifu #8 üzenetére

    Hááát azért az armadával szerintem nem kevés gond van, és nem is igazából technikai jellegűek, bár aki a Focus Interactive-tól igazán jó és minőségi produktumot vár, az minimum naív. ;)
    A játákban az MI nulla, ballansz esetleges (vagyis vagy van, vagy nincs), fejlesztési fa elég karcsú, vezetők, legénység nem fejlődik, hajók semmilyen értelemben sem szabhatók testre, hajókat nem lehet átvezényelni a flották között, kezelőfelületben is vannak hibák, optimalizálás lényegében nincs, a parancsnoki pontokkal kapcsolatos rendszer minimum idegesítő, a játék könnyen monotonná válik, automata csata felejtős, az ára ezek fényében pedig egy vicc..
    De azért vannak jó tulajdonságai is ám. Alapvetően nem csúnya, kezelés is alapvetően rendben van, képességek jók, harcrendszer is egészen ok, sok faj, sokféle flotta, warhammer40k valamint warhammer40k, és még warhammer40k. :B

    [ Szerkesztve ]

    Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

  • Eugene Roe

    őstag

    válasz Cifu #11 üzenetére

    + a grandiózus nem akar összejönni nekik. Főellenfelek csatáiban is 4-4 hajó csap össze, legfeljebb 4vs4+4+4 összeállításban. Pedig Heagemonia megtudta oldani annó :)

    Csak annyit kellett volna 8-10 capital hajó vezette ai mellé vonulhassunk be segítségként a saját 4-5 capital hajónkkal...

    It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!

  • Tyrel

    őstag

    válasz Cifu #14 üzenetére

    Hát igen az hiányzik innen, de nem tudtam még eldönteni hogy simán csak a GW szabott rájuk egy olyan határidőt amibe nem fért bele, vagy szimplán csak úgy gondolták hogy kötött hajókkal könnyebb lesz balance-olni a játékot...
    Mondjuk utóbbi szerintem nem érne ennyit, vagy csinálhatták volna úgy hogy csak multiplayerben vannak kötött hajók, a kampányban meg csinálsz velük amit akarsz...

    Stellar Impact-ot amúgy én nagyon szerettem, kb. az egyetlen olyan MOBA volt ami lekötött, már amikor épp nem laggolt... Kár érte...

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz Cifu #18 üzenetére

    Azt már kitárgyaltuk párszor hogy gyökér az MI, ez engem is zavar, ahogy az olyan alap funkciók is hiányoznak mint a hajók cserélgetése, de ezzel én még tudok élni.

    Az igaz hogy csata előtt nem választhatod ki pontosan melyik hajókat viszed be, de sorba tudod rendezni hogy melyik flottából kezdje feltölteni a csatát... ha csak azt tudod melyikben van súlyosan sérült hajó, már egész jó vagy...

    A Battle Plan-os invázió késleltetésre felhívja a játék a figyelmet, pont azért emlékszem rá mert csak ír róla, de nem árulja el hogy hol van a gombja és percekig kerestem. :))

    Azzal meg hogy össze-vissza crashel nálad a játék én nem tudok mit kezdeni, nekem még nem csinálta, de az is hozzátartozik hogy az említett Tyranid inváziót már az első patch után csináltam végig, ugyanis azt a patch-et február 1.-én tették közzé, még Steam News is volt róla részletes leírással, hogy hogyan férsz hozzá. Csináltak egy ideiglenes Beta branch-et és arra kellett átállni...
    Kicsit egyszerűbb mint drivereket b*sztatni meg újrakezdeni az egészet ki tudja hányszor, nem? Csak olvasni kéne...

    Sok hiányossága van a játéknak ez nyilvánvaló, de remélhetőleg sikeres lesz annyira hogy legyen pénzük patchelgetni. Továbbra is tartom hogy nem olyan katasztrofális amilyennek beállítjátok. Az UI és az MI hiányosságaitól eltekintve én jól el vagyok vele...

    Ezek után gondolom nektek kimaradt, de az Inquisitor Martyr launch, na az volt rossz... sokkal rosszabb mint ez, bug és exploit hegyek, kidolgozatlan minden téren, csapnivaló optimalizációval és több be nem váltott ígérettel mint amennyit a magyar politika ki tudott préselni magából az elmúlt évtizedben... Egy igazi, felkent, címeres ipari hulladék volt. Meg is lehet nézni a nyári megjelenését követően milyen gyorsan otthagyta mindenki, és közröhely de még mindig 50€ az alap ára...

    A BFGA2 hozzá képest hímestojás.

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz Cifu #21 üzenetére

    Ezeket az idő előtti megjelenéseket a Games Workshop-al beszéld meg, erősen az EA-ra hajaznak...

    Amúgy mit szépítek? Ha azt mondom rá hogy nem olyan katasztrofális az már szépítésnek számít? Írtam többször hogy sok hiányossága van, de szerintem nem olyan full élvezhetetlen / játszhatatlan amilyennek be lett állítva...

    Pl. nekem a Dawn of War 3 is kész csalódás volt ehhez képest, pedig komolyabb stúdió csinálta és nagyobb volt maga a név is, így GW is több pénzt/erőforrást fordíthatott a sikerére... mégis hatalmas kudarc lett.

    Szerintem inkább az a baj hogy a BFGA2-től túl sokat vártatok, mintsem az amilyen lett...

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

Új hozzászólás Aktív témák