Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tyrel

    őstag

    válasz Crytek #1 üzenetére

    Egy ARPG hogy lehetne körökre osztott, ez egy sima Diablo klón... Persze attól még lehet jó. :)

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz Cifu #4 üzenetére

    Most mé mondod, a Martyr olyan jól sikerült! :U ;] :O

    A Total War Warhammerek nekem is bejönnek, de 40K játékból a DoW 2 óta nagyjából a Battlefleet Gothic 2 az egyetlen ami élvezhető...

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz cikasz #6 üzenetére

    Igen, ez volt az Inquisitor: Martyr, menj csak, jó játékot... :DDD :DDD

    Persze ha normálisan csinálták volna meg egész más lenne a véleményem...

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz aginor #9 üzenetére

    Nem mondtam egy szóval sem, hogy a BFGA2 csúcs-szuper, szerintem is sok hibája és hiányossága van, csak azt mondtam rá hogy "élvezhető".
    A hangulata szerintem egész jó, a csatákat is lehet élvezni, igaz többnyire túlerővel szemben mert az MI - bár viszonylag jól használja az egyes hajók képességeit - taktikai értelemben véve igen buta, könnyű csapdába csalni...

    A legénység egyébként fejlődik, a hajó kis táblácskájának a jobb szélén azok a fehér csíkok, az a rangjuk. Sokáig azt hittem hogy csak azt befolyásolja, hogy az unlock-olt fejlesztések közül melyikeket érik el, de nem, ha rá "hover"-elsz ezekre a csíkokra az egérrel ott kiírja hogy mit adnak... véletlen jöttem rá...

    Az engem is nagyon zavar hogy a hősök képességeit nem lehet megválasztani, és hajókat átadni sem... utóbbi miatt folyamat ilyen 1-2-es szintű ladikokkal indulok csatába, mert ahogy megkapom a nagyobb hajókat, frissítem a flottát, a régi hajóikat meg nem tudom átadni kis másodlagos hátvéd flottáknak...

    @Cifu
    Ez a Mechanicus nekem kimaradt, szerintem mikor megjelent még nem talált vissza az elmém az immatériumból, így a Martyr által keltett káosz-hullámok után... de biztos kipróbálom majd, jól néz ki, meg az Adeptus Mechanicus féle elmeroggyantakat amúgy is bírom... :D

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz Eugene Roe #12 üzenetére

    Szerintem szimplán nem bírná a BFGA2 motorja, Multiplayer is 2v2-nél maximalizálódik. Az egy dolog hogy UE4, de azt jól és optimalizáltan használni szerintem több erőforrást igényelne mint amennyi a Tindalos-nak van... Elég kicsi csapat lehet, igazán a Stellar Impact óta ugyan azt csinálják, csak mindig frissebb köntösben...

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz Cifu #14 üzenetére

    Hát igen az hiányzik innen, de nem tudtam még eldönteni hogy simán csak a GW szabott rájuk egy olyan határidőt amibe nem fért bele, vagy szimplán csak úgy gondolták hogy kötött hajókkal könnyebb lesz balance-olni a játékot...
    Mondjuk utóbbi szerintem nem érne ennyit, vagy csinálhatták volna úgy hogy csak multiplayerben vannak kötött hajók, a kampányban meg csinálsz velük amit akarsz...

    Stellar Impact-ot amúgy én nagyon szerettem, kb. az egyetlen olyan MOBA volt ami lekötött, már amikor épp nem laggolt... Kár érte...

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz aginor #16 üzenetére

    Szerintem a BFGA2 átvezetői nem rosszak, azt meg soha sem állította senki, hogy ez egy AAA játék. Nem 50€ az ára hanem 40, de ha meg volt már az első rész Steam-en, az automatikus 25% kedvezményt jelentett, szóval 30-ért is megkaphattad. (ill. ha előrendeltél akkor az első rész nélkül is járt 10% kedvezmény, így 36€ volt)

    A Martyr volt az amit pofátlanul 50€-ért nyomattak és minőségileg a BFGA2-t is messze alulmúlja.

    A BFGA 1/2 alapvetően indie játékok, csak a Games Workshop féle franchise tax miatt nem 25€ körüli áron jöttek, de ez ugyan így megy a többi Warhammer játéknál is...

    Története egyébként pl. egy Total War: Warhammernek sincs sokkal több mint a BFGA-nak, igazán a birodalomépítést sem mondanám kidolgozottabbnak benne, az alap harci egységek sem testreszabhatóbbak és nem fejlődnek nagyobb mértékben mint itt... kb. csak a hősök fejlesztése jobb/kidolgozottabb azokban a játékokban, meg persze nem hiányoznak belőlük alap kényelmi funkciók...
    Viszont ezzel ellentétben azok valóban AAA játékok is, ahhoz illő árcédulával (60€), a méregdrága DLC-ket nem is említve...

    Nem olyan rossz a BFGA2 mint amilyennek beállítjátok...
    (félreértés ne essék, mindkét játékot szeretem és mindkettő meg van, de a BFGA ilyen módon való lehúzását jogtalannak érzem, ez nem AAA játék és nem az ő hibája ha te akként kezeled)

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz Cifu #18 üzenetére

    Azt már kitárgyaltuk párszor hogy gyökér az MI, ez engem is zavar, ahogy az olyan alap funkciók is hiányoznak mint a hajók cserélgetése, de ezzel én még tudok élni.

    Az igaz hogy csata előtt nem választhatod ki pontosan melyik hajókat viszed be, de sorba tudod rendezni hogy melyik flottából kezdje feltölteni a csatát... ha csak azt tudod melyikben van súlyosan sérült hajó, már egész jó vagy...

    A Battle Plan-os invázió késleltetésre felhívja a játék a figyelmet, pont azért emlékszem rá mert csak ír róla, de nem árulja el hogy hol van a gombja és percekig kerestem. :))

    Azzal meg hogy össze-vissza crashel nálad a játék én nem tudok mit kezdeni, nekem még nem csinálta, de az is hozzátartozik hogy az említett Tyranid inváziót már az első patch után csináltam végig, ugyanis azt a patch-et február 1.-én tették közzé, még Steam News is volt róla részletes leírással, hogy hogyan férsz hozzá. Csináltak egy ideiglenes Beta branch-et és arra kellett átállni...
    Kicsit egyszerűbb mint drivereket b*sztatni meg újrakezdeni az egészet ki tudja hányszor, nem? Csak olvasni kéne...

    Sok hiányossága van a játéknak ez nyilvánvaló, de remélhetőleg sikeres lesz annyira hogy legyen pénzük patchelgetni. Továbbra is tartom hogy nem olyan katasztrofális amilyennek beállítjátok. Az UI és az MI hiányosságaitól eltekintve én jól el vagyok vele...

    Ezek után gondolom nektek kimaradt, de az Inquisitor Martyr launch, na az volt rossz... sokkal rosszabb mint ez, bug és exploit hegyek, kidolgozatlan minden téren, csapnivaló optimalizációval és több be nem váltott ígérettel mint amennyit a magyar politika ki tudott préselni magából az elmúlt évtizedben... Egy igazi, felkent, címeres ipari hulladék volt. Meg is lehet nézni a nyári megjelenését követően milyen gyorsan otthagyta mindenki, és közröhely de még mindig 50€ az alap ára...

    A BFGA2 hozzá képest hímestojás.

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz Cifu #21 üzenetére

    Ezeket az idő előtti megjelenéseket a Games Workshop-al beszéld meg, erősen az EA-ra hajaznak...

    Amúgy mit szépítek? Ha azt mondom rá hogy nem olyan katasztrofális az már szépítésnek számít? Írtam többször hogy sok hiányossága van, de szerintem nem olyan full élvezhetetlen / játszhatatlan amilyennek be lett állítva...

    Pl. nekem a Dawn of War 3 is kész csalódás volt ehhez képest, pedig komolyabb stúdió csinálta és nagyobb volt maga a név is, így GW is több pénzt/erőforrást fordíthatott a sikerére... mégis hatalmas kudarc lett.

    Szerintem inkább az a baj hogy a BFGA2-től túl sokat vártatok, mintsem az amilyen lett...

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz persil #23 üzenetére

    Túl sok hibája volt ahhoz hogy fel lehessen sorolni, de azért itt van néhány:

    - a sztori csak úgy el lett vágva, pont mire beindult volna, pont az érdekes résznél bamm, vége lett, mert addig jutottak a fejlesztésében a megjelenésig... Nem tudom azóta folytatták-e, de már nem is érdekel...
    - iszonyat sok bug volt, grafikai hibák, hang hibák, hiányzó textúrák vagy modellek, pálya hibák (pl. beragdtál vagy épp nem lehetett odamenni valamihez amit használnod kellett volna)
    - külön a skillek bugosságát is kiemelném, némelyik egyáltalán nem működött, de volt olyan is ami + néhány százalék sebzés helyett több száz százalékkal növelte azt, e miatt rommá lehetett exploitolni az egészet
    - ja igen az inventory is bugos volt, volt akinek elvesztek dolgai, mások meg "dupe" lehetőségeket találtak...
    - rosszul volt optimalizálva, pl. volt egy Survival pálya (nem emlékszem a nevére) ahol az volt a lényeg hogy folyamatosan jöttek egyre erősebb hullámokban ellenfelek, és minél tovább éld túl... de sosem derült ki meddig élnéd túl, mert a 22. perc után már annyi enemy jött, hogy a játék motorja egyszerűen letérdelt tőle, bármilyen géped volt***
    - a pályák, ellfelek is nagyon gyorsan repetitívvé váltak
    - a multiplayer játszhatatlan volt, össze-vissza laggolt mint az állat... bár egy guild-el álltam neki a játéknak, igazából mindannyian végig single player játszottunk vele, mert a multi teljesen életképtelen volt
    - össze-ígértek fűt-fát, pl. játékosok által építhető/berendezhető guild hall-t, amit aztán lehet ostromolni is, meg vót ott minden, de a világon semmi nem lett belőle...

    Most így több nem jut eszembe már, de nevetséges volt az egész játék, kb. 1 évvel korábban jelent meg mint szabadott volna neki. Patchelgetik még azóta, de már a kutyát nem érdekli, elcseszték az egészet az elején és ezzel teljesen hitelüket vesztették. Ja és ezért a hulladékért 50€-t kértek...

    ***emlékszem erről anno csináltam egy videót is: [link]
    itt ez egy exploitos karakter, nem is az über-hacker fajtából, mert nem olvasgattam anno utána az ilyen "trükköknek", csak annyi exploitot használ amikre magamtól rájöttem, de voltak ennél még bőven durvábbak is... Ehhez képest a legnagyobb elitek tömegeit is egy skillel szétb*szom, mellette közel sebezhetetlen vagyok... Aztán ott a 22. perc előtt megálltam középen és megvártam hogy kinyírjanak, mert ha hagyom átmenni a 22.-en akkor kopogósra fagy az egész játék és elvesztek minden lootot.
    (ott az elején némelyik exploitos skillt "simogattam", a végén meg asszem azt mutattam hogy milyen röhejes mennyiségű loot-ot kaptam)

    Tele volt ilyen ordenáré sz*r hibákkal.

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz persil #25 üzenetére

    Azért a Digital Reality fénykorában tudtak a magyarok jót is, de az már rég volt...

    Turenkarn

Új hozzászólás Aktív témák