Hirdetés

2019. július 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Crytek


Crytek
(PH! nagyúr)

Há mi há hogyan na neeee éjjeles után kétszer is megnéztem a videót hogy jól látom -e... el se hiszem hogy nem körökre osztott ótvar turn based fa**ság... Vannak még csodák :R :R :R

Gigabyte Z170 D3H, i5 6600K@4.4ghz, 2x4GB Kingston Fury Hyper X DDR4, EVGA Supernova 650 G1, Zalman Z9, CM 212+,Zotac 1070Ti AMP! Extreme / Xbox One X

(#2) Tyrel válasza Crytek (#1) üzenetére


Tyrel
(őstag)

Egy ARPG hogy lehetne körökre osztott, ez egy sima Diablo klón... Persze attól még lehet jó. :)

(#3) cikasz válasza Crytek (#1) üzenetére


cikasz
(őstag)

Csöndben maradtál volna, bölcs maradtál volna :DDD

Én tökre szeretem a warhammer világát pl. Várós lesz, meglátjuk. Teljesen jól néz ki nincs vele baj.

www.akciofigura.hu (FOV - Dragon - DID - Hot Toys - 3R)

(#4) Cifu


Cifu
(PH! nagyúr)

A Wh: Fantasy vonal el lenne hanyagolva? Dunno, mennyiségben lehet, de minőségben nagyon nem. A Total War: Warhammer 1 és 2 zseniális játék (és folyamatosan jönnek / jöttek a kiegészítők), a Vermintide 1 és 2 co-op játéknak szintén zseniális.

Ha innen nézzük, akkor sokkal, de sokkal jobb helyzetben van a Wh: F, mert oké, hogy a Wh:40k játékokból szakajtónyi jön mostanság, de a többségük minősége az instant Exterminatus paranccsal ér fel...

[ Szerkesztve ]

A csapatmunka nagyon fontos: rajtad kívül másra is lőhetnek!

(#5) Tyrel válasza Cifu (#4) üzenetére


Tyrel
(őstag)

Most mé mondod, a Martyr olyan jól sikerült! :U ;] :O

A Total War Warhammerek nekem is bejönnek, de 40K játékból a DoW 2 óta nagyjából a Battlefleet Gothic 2 az egyetlen ami élvezhető...

[ Szerkesztve ]

(#6) cikasz válasza Cifu (#4) üzenetére


cikasz
(őstag)

Mondjuk őszintén szólva a fantasy vonalat nem nagyon ismerem, de egy 40k diablo klón jobban tetszene space/kaos marine-al meg minden..

www.akciofigura.hu (FOV - Dragon - DID - Hot Toys - 3R)

(#7) Tyrel válasza cikasz (#6) üzenetére


Tyrel
(őstag)

Igen, ez volt az Inquisitor: Martyr, menj csak, jó játékot... :DDD :DDD

Persze ha normálisan csinálták volna meg egész más lenne a véleményem...

(#8) Cifu válasza Tyrel (#5) üzenetére


Cifu
(PH! nagyúr)

A Mechanicus a maga kategóriájában szerintem jobb, mint a BFG: Armada 2 a sajátjában. Sőt, a BFG:A2 legfőbb problémája nekem az, hogy ismét csak elhúzták a madzagot, hogy na, kaphatnátok egy nagyon jó kis játékot... de fél évig még várj vele.

Bár a legutóbbi patch például egy tonna olyan bugot kijavított, amitől barnából őszbe, őszből kopaszba kezdtem fordulni már.

A csapatmunka nagyon fontos: rajtad kívül másra is lőhetnek!

(#9) aginor válasza Cifu (#8) üzenetére


aginor
(PH! addikt)

Hááát azért az armadával szerintem nem kevés gond van, és nem is igazából technikai jellegűek, bár aki a Focus Interactive-tól igazán jó és minőségi produktumot vár, az minimum naív. ;)
A játákban az MI nulla, ballansz esetleges (vagyis vagy van, vagy nincs), fejlesztési fa elég karcsú, vezetők, legénység nem fejlődik, hajók semmilyen értelemben sem szabhatók testre, hajókat nem lehet átvezényelni a flották között, kezelőfelületben is vannak hibák, optimalizálás lényegében nincs, a parancsnoki pontokkal kapcsolatos rendszer minimum idegesítő, a játék könnyen monotonná válik, automata csata felejtős, az ára ezek fényében pedig egy vicc..
De azért vannak jó tulajdonságai is ám. Alapvetően nem csúnya, kezelés is alapvetően rendben van, képességek jók, harcrendszer is egészen ok, sok faj, sokféle flotta, warhammer40k valamint warhammer40k, és még warhammer40k. :B

[ Szerkesztve ]

Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

(#10) Tyrel válasza aginor (#9) üzenetére


Tyrel
(őstag)

Nem mondtam egy szóval sem, hogy a BFGA2 csúcs-szuper, szerintem is sok hibája és hiányossága van, csak azt mondtam rá hogy "élvezhető".
A hangulata szerintem egész jó, a csatákat is lehet élvezni, igaz többnyire túlerővel szemben mert az MI - bár viszonylag jól használja az egyes hajók képességeit - taktikai értelemben véve igen buta, könnyű csapdába csalni...

A legénység egyébként fejlődik, a hajó kis táblácskájának a jobb szélén azok a fehér csíkok, az a rangjuk. Sokáig azt hittem hogy csak azt befolyásolja, hogy az unlock-olt fejlesztések közül melyikeket érik el, de nem, ha rá "hover"-elsz ezekre a csíkokra az egérrel ott kiírja hogy mit adnak... véletlen jöttem rá...

Az engem is nagyon zavar hogy a hősök képességeit nem lehet megválasztani, és hajókat átadni sem... utóbbi miatt folyamat ilyen 1-2-es szintű ladikokkal indulok csatába, mert ahogy megkapom a nagyobb hajókat, frissítem a flottát, a régi hajóikat meg nem tudom átadni kis másodlagos hátvéd flottáknak...

@Cifu
Ez a Mechanicus nekem kimaradt, szerintem mikor megjelent még nem talált vissza az elmém az immatériumból, így a Martyr által keltett káosz-hullámok után... de biztos kipróbálom majd, jól néz ki, meg az Adeptus Mechanicus féle elmeroggyantakat amúgy is bírom... :D

[ Szerkesztve ]

(#11) Cifu válasza aginor (#9) üzenetére


Cifu
(PH! nagyúr)

Én emiatt böktem a "nem ajánlott" véleményre Steam-en...

Ami még engem idegesített, hogy az első rész humoros vagy grandiózus rajzolt átvezető animációit itt eléggé igénytelen CGI és/vagy játékanimáció pótolná...

A csapatmunka nagyon fontos: rajtad kívül másra is lőhetnek!

(#12) Eugene Roe válasza Cifu (#11) üzenetére


Eugene Roe
(senior tag)

+ a grandiózus nem akar összejönni nekik. Főellenfelek csatáiban is 4-4 hajó csap össze, legfeljebb 4vs4+4+4 összeállításban. Pedig Heagemonia megtudta oldani annó :)

Csak annyit kellett volna 8-10 capital hajó vezette ai mellé vonulhassunk be segítségként a saját 4-5 capital hajónkkal...

It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!

(#13) Tyrel válasza Eugene Roe (#12) üzenetére


Tyrel
(őstag)

Szerintem szimplán nem bírná a BFGA2 motorja, Multiplayer is 2v2-nél maximalizálódik. Az egy dolog hogy UE4, de azt jól és optimalizáltan használni szerintem több erőforrást igényelne mint amennyi a Tindalos-nak van... Elég kicsi csapat lehet, igazán a Stellar Impact óta ugyan azt csinálják, csak mindig frissebb köntösben...

(#14) Cifu válasza Tyrel (#13) üzenetére


Cifu
(PH! nagyúr)

A köntös lehet frissebb, de minden egyes újabb játékukban egy-egy lépéssel kisebb szinten lehetett az űrhajókat módosítani. A Stellar Impact-ban még a hajók fegyverzetét is változtatthattad.... :U

A csapatmunka nagyon fontos: rajtad kívül másra is lőhetnek!

(#15) Tyrel válasza Cifu (#14) üzenetére


Tyrel
(őstag)

Hát igen az hiányzik innen, de nem tudtam még eldönteni hogy simán csak a GW szabott rájuk egy olyan határidőt amibe nem fért bele, vagy szimplán csak úgy gondolták hogy kötött hajókkal könnyebb lesz balance-olni a játékot...
Mondjuk utóbbi szerintem nem érne ennyit, vagy csinálhatták volna úgy hogy csak multiplayerben vannak kötött hajók, a kampányban meg csinálsz velük amit akarsz...

Stellar Impact-ot amúgy én nagyon szerettem, kb. az egyetlen olyan MOBA volt ami lekötött, már amikor épp nem laggolt... Kár érte...

(#16) aginor válasza Tyrel (#10) üzenetére


aginor
(PH! addikt)

Nem modtam, hogy azt mondtad. ;)
Amúgy ha Wh40k, akkor szerintem a Space Marine egy határozottan élvezhető és kiegyendúlyozott játék volt, de a Mechanikus is rendben van, vagy szintén a körös variációra a Death Watch.
Jó lenne egy klassz H&slash és egy valamire való FPS is, de már azzal is elégedett lennék, ha érdemben folytatnák a Space Marine-t. :B

Azokra a csíkocskákra én is rájöttem, de egyszerűen nem érzem a csaták alatt valahogy a különbséget a mezítlábas és a félisten legénység között.
A flotta menedzsment hiányosságai azért is fájóak/felháborítóak, mert ez egy flottatologatós játék, lényegi birobalom építés és történet nélkül, így illett volna jobban ráfeküdni a dologra, pláne ha AAA áron adják.. de így olyan félkész utánérzése van a játéknak, vagy olyan, mintha indi lenne. Ez utóbbinál még el is nézném a hibákat, pláne, hogy kb 15dodóba kerólne az 50 helyett.

Cifu: ahogy néztem, nem vagy vele egyedűl, mert az értékelések vegyesek steamen. És még unalmasak is az átvezetők, pláne sokadszorra, még jó, hogy át lehet őket ugrani. :) Átvezető: mekkora volt már az első részben amikor megérkeztek, a kalóznak öltözött orkok? :C

[ Szerkesztve ]

Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

(#17) Tyrel válasza aginor (#16) üzenetére


Tyrel
(őstag)

Szerintem a BFGA2 átvezetői nem rosszak, azt meg soha sem állította senki, hogy ez egy AAA játék. Nem 50€ az ára hanem 40, de ha meg volt már az első rész Steam-en, az automatikus 25% kedvezményt jelentett, szóval 30-ért is megkaphattad. (ill. ha előrendeltél akkor az első rész nélkül is járt 10% kedvezmény, így 36€ volt)

A Martyr volt az amit pofátlanul 50€-ért nyomattak és minőségileg a BFGA2-t is messze alulmúlja.

A BFGA 1/2 alapvetően indie játékok, csak a Games Workshop féle franchise tax miatt nem 25€ körüli áron jöttek, de ez ugyan így megy a többi Warhammer játéknál is...

Története egyébként pl. egy Total War: Warhammernek sincs sokkal több mint a BFGA-nak, igazán a birodalomépítést sem mondanám kidolgozottabbnak benne, az alap harci egységek sem testreszabhatóbbak és nem fejlődnek nagyobb mértékben mint itt... kb. csak a hősök fejlesztése jobb/kidolgozottabb azokban a játékokban, meg persze nem hiányoznak belőlük alap kényelmi funkciók...
Viszont ezzel ellentétben azok valóban AAA játékok is, ahhoz illő árcédulával (60€), a méregdrága DLC-ket nem is említve...

Nem olyan rossz a BFGA2 mint amilyennek beállítjátok...
(félreértés ne essék, mindkét játékot szeretem és mindkettő meg van, de a BFGA ilyen módon való lehúzását jogtalannak érzem, ez nem AAA játék és nem az ő hibája ha te akként kezeled)

[ Szerkesztve ]

(#18) Cifu


Cifu
(PH! nagyúr)

aginor: Átvezető: mekkora volt már az első részben amikor megérkeztek, a kalóznak öltözött orkok?

Az első részből két átvezető maradt meg, az egyik az, amikor az első Warp ugráshoz készülve mutatják a hajó kápolnáját (?), ahogy a legénység imádkozik, miközben a háttérben a barokkos ablakok elé leengedik a warp-zsalugátereket... A másik pedig az említett űrork-animáció, ahogy a kapitány rátapos a nagy vörös gombra, és felhangzik a hajókűrt... Igen, ezeknél a jeleneteknél éreztem, hogy a fejlesztők szívvel-lélekkel dolgoztak a játékon. Nem volt tökéletes az első rész sem, ám a hangulat, na az átjött a játékon... :)

Tyrel: Nem olyan rossz a BFGA2 mint amilyennek beállítjátok...

Megbocsáss, de a kapcsolatot a BFG:A2-ővel én valahogy úgy tudnám leírni, mintha a kedvenc, ritkán kapott édességemet megcsinálná a párom (legyen mondjuk gesztenyepüré), de telerakná sütötök-darabokkal (utálom a sütötököt). Nagyon szeretném megenni, de csak viszolyogva menne.

Ez a játék pont ilyen. Látszik, hogy bár állítólag nem AAA játék, azért messze a lehetőségeiken túl nyújtózkodtak. Az első rész kapcsán is téma volt a multi, na a második résznél mindennél jobban meg kellett pakolni hát a multit. Legyen benne az összes aktuális Wh40k faj játszhatónak, mert az lehengerlő. Legyen az egyjátékos kampányból rögtön három, mert az lehengerlő. Változtassuk meg a kampány játékmenetét, hogy több flottával és grandiózusabbnak ható játékmenettel láthassanak el. Ez mind benne is van, csak mindegyik kvázi egy rossz iterációval. A multit most kihagyom, de érdekes a fórumokat átlapozni csak, nagyon jól látni, hogy milyen alapvető problémák várnak még megoldásra. A három kampány legalább ekkora húzásnak tűnt, de közben messze érződik, hogy a Necron és Tyranida vonalra pár nagyságrenddel kevesebb erőforrás volt. A legfájóbb pedig a kampány játékmenetének ordító koncepciós hibái, amelyeknek már a kezdeti béta fázisban egyértelműen ki kellett volna ütnie a fejlesztők szemét. Persze, legyen csak sok flottája a játékosnak, sőt, akár 2-3 is mehet egy csatába, mert az szeretni fogja. Viszont nem gondolunk bele abba, hogy mekkora szívás a kvázi random összeállított flotta, mert lehet, hogy van egy sérült cirkálónk, amit pihentetni szeretnénk, de a játék erre nem ad módot. Majd a csatából kiwarpolhatsz vele. Hogy a csata után megtudd, hogy "csak" warp-betegek lesznek, avagy elvesztetted cakk-um-pack. Szörnyen idegesítő az AI, amelynek a stratégiái képességeit még egy dilettáns, de hetyke bajszú 20 éves békebeli Monarchia-főnemes merev részegen és bekötött szemmel is felülmúlná. Konkrétan a Tyranidák elleni csaták cirka felét úgy nyerem meg, hogy az ellenfél visszakézből veri saját magát laposra egyszerűen, mert nem veszi figyelembe azt, hogy az ő hajója és az én hajóm között van-e saját egysége. Olyan kicsi a rakásokat hoz össze néha, hogy komolyan kedvem lenne skippelni az egészet, de ugye az Auto-Battle úgy nem ér semmit, ahogy van.

Ez pedig azért roppant kínos, mert vagy nettó 5-6 órám ment el arra, hogy túljussak az ellenfél egyik körén. Mert jön 5 tyranida invázió egyszerre. Oké, 4 elé még be is tudok állítani saját flották (többet nem, mert a többiek éppen a sebeiket nyalogatják), az ötödiket sikerült battle plannal még egy körrel elhalasztani (ezt is a Steam fórumból kell megtudnom, mert magától nem hívja fel a lehetőségre a figyelmet a játék). Jön az ellenfél köre, első csata - megnyerem, második csata - megnyerem. Harmadik csata - kiugrik a játék a desktopra. Visszalép, és megdöbbenve látom, hogy amíg a saját körömben minden csata előtt automatikusan ment a játék, az ellenfél körében nincs ilyen. Tehát az elkövetkezendő próbálkozásaimban már tényleg csak az emberáldozat nem kerül sorra, de minden mást elkövetek, hogy a játék ne fagyjon le. Mindent alapra veszek, vagy az alá. Felrakom a legújabb drivert. Aztán a legrégebbit. Próbálom windowed módban futtani. A második vagy a harmadik csatánál mindig kifagy. Auto-battle? Óóóó... mivel nagyjából azonos a pontszám, így még a legjobb esetben is a flottám fele roncstelepen végzi, ha nem kerül felkoncolásra az egész. A február 5-ödikei patch hozta el a felüdülést, de csak tegnap volt lelkierőm újra nekiállni végigjátszani a 4 (négy) darab csatát. Mentést most se csinál, de legalább nem fagy le.

Nem olyan rossz a BFG:A2, mint amilyennek beállítjuk? Hát a saját véleményem az, hogy ha nem lennék 20+ éve Warhammer 40k rajongó, akkor simán uninstallálnám, mert ennyi nyűglődést és logikátlanságot egy űrstratégiában kevesen viselnek mosolyogva. Ez pedig nem attól függ, hogy 25, 30, 40, 50 vagy 60 euróba került, hanem attól, hogy a játék élvezetes-e, avagy sem. Na a BFG:A2 az a játék, amely (Ford Fairlaine-ből idézve) olyan, mint sajtreszelővel rejszolni - kicsit élvezetes, de inkább fájdalmas...

Hovatovább képes voltam kb. 20 percet rászánni eme hozzászólás megírására, a helyett, hogy játszanék vele...

[ Szerkesztve ]

A csapatmunka nagyon fontos: rajtad kívül másra is lőhetnek!

(#19) Tyrel válasza Cifu (#18) üzenetére


Tyrel
(őstag)

Azt már kitárgyaltuk párszor hogy gyökér az MI, ez engem is zavar, ahogy az olyan alap funkciók is hiányoznak mint a hajók cserélgetése, de ezzel én még tudok élni.

Az igaz hogy csata előtt nem választhatod ki pontosan melyik hajókat viszed be, de sorba tudod rendezni hogy melyik flottából kezdje feltölteni a csatát... ha csak azt tudod melyikben van súlyosan sérült hajó, már egész jó vagy...

A Battle Plan-os invázió késleltetésre felhívja a játék a figyelmet, pont azért emlékszem rá mert csak ír róla, de nem árulja el hogy hol van a gombja és percekig kerestem. :))

Azzal meg hogy össze-vissza crashel nálad a játék én nem tudok mit kezdeni, nekem még nem csinálta, de az is hozzátartozik hogy az említett Tyranid inváziót már az első patch után csináltam végig, ugyanis azt a patch-et február 1.-én tették közzé, még Steam News is volt róla részletes leírással, hogy hogyan férsz hozzá. Csináltak egy ideiglenes Beta branch-et és arra kellett átállni...
Kicsit egyszerűbb mint drivereket b*sztatni meg újrakezdeni az egészet ki tudja hányszor, nem? Csak olvasni kéne...

Sok hiányossága van a játéknak ez nyilvánvaló, de remélhetőleg sikeres lesz annyira hogy legyen pénzük patchelgetni. Továbbra is tartom hogy nem olyan katasztrofális amilyennek beállítjátok. Az UI és az MI hiányosságaitól eltekintve én jól el vagyok vele...

Ezek után gondolom nektek kimaradt, de az Inquisitor Martyr launch, na az volt rossz... sokkal rosszabb mint ez, bug és exploit hegyek, kidolgozatlan minden téren, csapnivaló optimalizációval és több be nem váltott ígérettel mint amennyit a magyar politika ki tudott préselni magából az elmúlt évtizedben... Egy igazi, felkent, címeres ipari hulladék volt. Meg is lehet nézni a nyári megjelenését követően milyen gyorsan otthagyta mindenki, és közröhely de még mindig 50€ az alap ára...

A BFGA2 hozzá képest hímestojás.

[ Szerkesztve ]

(#20) Tyrel válasza Tyrel (#19) üzenetére


Tyrel
(őstag)

(#21) Cifu válasza Tyrel (#19) üzenetére


Cifu
(PH! nagyúr)

Kicsit egyszerűbb mint drivereket b*sztatni meg újrakezdeni az egészet ki tudja hányszor, nem? Csak olvasni kéne...

Olvastam, de nem áll szándékomban pluszba bétatesztelni a játékot. Az elmúlt cirka 30 év játékos-előéletem alatt volt bőven részem félkész meg béta játékokkal játszani, van épp elég tapasztalatom arról, hogy nem csak előnyei vannak annak, ha béta ágra megy az ember. Szóval köszönöm, én abból nem kérek.

Plusz akkor most megint ott vagyunk, hogy egy bugos, félkész, nem rendesen letesztelt játékot dobott ki a fejlesztő és a kiadó. Nemdebár? Ne fogadjuk már el azt, hogy ez normális...

Ezek után gondolom nektek kimaradt, de az Inquisitor Martyr launch, na az volt rossz... sokkal rosszabb mint ez, bug és exploit hegyek, kidolgozatlan minden téren, csapnivaló optimalizációval és több be nem váltott ígérettel mint amennyit a magyar politika ki tudott préselni magából az elmúlt évtizedben... Egy igazi, felkent, címeres ipari hulladék volt, na az volt rossz, a BFGA2 hozzá képest hímestojás.

Én konkrétan refundoltam anno. De most attól, hogy van rosszabb, ez még nem fog szebben csillogni...
Volt és van épp elég példa arra, hogy egy játék már a kiadásakor élvezhető és nem bughalmaz.

Ha csak a buta AI probléma lenne, meg játékegyensúly gondok, akkor egy szót nem szólnék. De messze nem ezek a legnagyobb gondok a játékkal. Azt meg már leírtam, hogy pont az a bajom vele, hogy nagyon örültem volna, ha ez a játék hozza az előre ígért színvonalat. Nem hozta. Akkor ne szépítsünk már ezen... :\

Én a Steam-értékelésembe is azt írtam, hogy 3-6 hónap múlva, a Steam Summer Sales alatt már bőven ajánlott vétel lehet. Csak kár, hogy ezt az időt utólag, és nem előtte fordították rá... :(

[ Szerkesztve ]

A csapatmunka nagyon fontos: rajtad kívül másra is lőhetnek!

(#22) Tyrel válasza Cifu (#21) üzenetére


Tyrel
(őstag)

Ezeket az idő előtti megjelenéseket a Games Workshop-al beszéld meg, erősen az EA-ra hajaznak...

Amúgy mit szépítek? Ha azt mondom rá hogy nem olyan katasztrofális az már szépítésnek számít? Írtam többször hogy sok hiányossága van, de szerintem nem olyan full élvezhetetlen / játszhatatlan amilyennek be lett állítva...

Pl. nekem a Dawn of War 3 is kész csalódás volt ehhez képest, pedig komolyabb stúdió csinálta és nagyobb volt maga a név is, így GW is több pénzt/erőforrást fordíthatott a sikerére... mégis hatalmas kudarc lett.

Szerintem inkább az a baj hogy a BFGA2-től túl sokat vártatok, mintsem az amilyen lett...

[ Szerkesztve ]

(#23) persil válasza Tyrel (#5) üzenetére


persil
(PH! kedvence)

Mi van a martyr-ral egesz pontosan?

Mondjuk alapbol ugy vagyok vele, hogy ha magyarok keze van egy jatekfejlesztesben, akkor az mar jo nem lehet... :D Nalam a "nemet jatekok" is tipikusan olyan, hogy kijon valami remek otlet, a megvalositasban meg van tizmillio gyermekbetegseg.
De tenyleg erdekelne a velemenyed, hogy mit szabtak el ennyire.

Egyebkent komolyan, ha kijonne mai motorral egy chaos gate remake, urambocsa' egy masodik resz, fel sem kelnek a gep mellol egy honapig :D

[ Szerkesztve ]

The only good human.. is a dead human!

(#24) Tyrel válasza persil (#23) üzenetére


Tyrel
(őstag)

Túl sok hibája volt ahhoz hogy fel lehessen sorolni, de azért itt van néhány:

- a sztori csak úgy el lett vágva, pont mire beindult volna, pont az érdekes résznél bamm, vége lett, mert addig jutottak a fejlesztésében a megjelenésig... Nem tudom azóta folytatták-e, de már nem is érdekel...
- iszonyat sok bug volt, grafikai hibák, hang hibák, hiányzó textúrák vagy modellek, pálya hibák (pl. beragdtál vagy épp nem lehetett odamenni valamihez amit használnod kellett volna)
- külön a skillek bugosságát is kiemelném, némelyik egyáltalán nem működött, de volt olyan is ami + néhány százalék sebzés helyett több száz százalékkal növelte azt, e miatt rommá lehetett exploitolni az egészet
- ja igen az inventory is bugos volt, volt akinek elvesztek dolgai, mások meg "dupe" lehetőségeket találtak...
- rosszul volt optimalizálva, pl. volt egy Survival pálya (nem emlékszem a nevére) ahol az volt a lényeg hogy folyamatosan jöttek egyre erősebb hullámokban ellenfelek, és minél tovább éld túl... de sosem derült ki meddig élnéd túl, mert a 22. perc után már annyi enemy jött, hogy a játék motorja egyszerűen letérdelt tőle, bármilyen géped volt***
- a pályák, ellfelek is nagyon gyorsan repetitívvé váltak
- a multiplayer játszhatatlan volt, össze-vissza laggolt mint az állat... bár egy guild-el álltam neki a játéknak, igazából mindannyian végig single player játszottunk vele, mert a multi teljesen életképtelen volt
- össze-ígértek fűt-fát, pl. játékosok által építhető/berendezhető guild hall-t, amit aztán lehet ostromolni is, meg vót ott minden, de a világon semmi nem lett belőle...

Most így több nem jut eszembe már, de nevetséges volt az egész játék, kb. 1 évvel korábban jelent meg mint szabadott volna neki. Patchelgetik még azóta, de már a kutyát nem érdekli, elcseszték az egészet az elején és ezzel teljesen hitelüket vesztették. Ja és ezért a hulladékért 50€-t kértek...

***emlékszem erről anno csináltam egy videót is: [link]
itt ez egy exploitos karakter, nem is az über-hacker fajtából, mert nem olvasgattam anno utána az ilyen "trükköknek", csak annyi exploitot használ amikre magamtól rájöttem, de voltak ennél még bőven durvábbak is... Ehhez képest a legnagyobb elitek tömegeit is egy skillel szétb*szom, mellette közel sebezhetetlen vagyok... Aztán ott a 22. perc előtt megálltam középen és megvártam hogy kinyírjanak, mert ha hagyom átmenni a 22.-en akkor kopogósra fagy az egész játék és elvesztek minden lootot.
(ott az elején némelyik exploitos skillt "simogattam", a végén meg asszem azt mutattam hogy milyen röhejes mennyiségű loot-ot kaptam)

Tele volt ilyen ordenáré sz*r hibákkal.

[ Szerkesztve ]

(#25) persil válasza Tyrel (#24) üzenetére


persil
(PH! kedvence)

Remekul hangzik, rossz pc jatekok sorozat :D
Tiszta gothic, mondom a nemetek es magyarok ne fejlesszenek jatekotz sosem volt meg jo vege :D

The only good human.. is a dead human!

(#26) Tyrel válasza persil (#25) üzenetére


Tyrel
(őstag)

Azért a Digital Reality fénykorában tudtak a magyarok jót is, de az már rég volt...

(#27) persil válasza Tyrel (#26) üzenetére


persil
(PH! kedvence)

Nyilvan persze, akkor kijavitom magam, hogy "manapsagrol" beszelek :)

The only good human.. is a dead human!

(#28) AtHoS


AtHoS
(PH! nagyúr)

Asszem rossz topikba tévedtem :F

Vistaboy: "Nem kell, ugyanis nem lesz DNF-em. A demó alapján felejtős" válasz rá KKaresz45-től: "Ez van, ha gyorsan összecsapnak valamit"

(#29) Peace válasza AtHoS (#28) üzenetére


Peace
(PH! addikt)

Én is elolvastam most a hsz-eket.....jön egy fasza WH Fantasy játék és csak a 40K a téma. :F Na sebaj. Nálam befigyel egy Magnus Edition elővétel PS-re, iszonyatosan várom a márciusi bétát!!!!!!!! Már csak azt kell eldöntenem, hogy első körben Empire Soldier vagy Dwarf Slayer...... :P

Nobody is innocent, there are merely varying levels of guilt.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.