Új hozzászólás Aktív témák
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Vajon meglépik, hogy újra kiadják ugyanazzal a befejezéssel, ami miatt azt a shitstormot kapták a nyakukba?
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
hombre[EU]
veterán
oké szép lesz, de arról beszéljenek mit kezdtek a gameplay-jel? 2021-ben nem sokan fogják élvezni fōleg az elsō részt, az már akkoriban sem volt jó
Life, Uh, Finds A Way
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz hombre[EU] #4 üzenetére
Pedig ott lehetett utoljára jól karaktert fejleszteni. Az ME3-a ez eljutott az óvodás szintre.
A melegedő fegyverek már más kérdés, az jó ötlet volt de aztán azt is lebutították, így most mindegy hová mész melyik idegen világba, mindig lesz elszórva thermal clip amire 2 év alatt átállt az egész galaxis...
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
nkmedve
őstag
Szerintem az ilyen szubjektív dolgokon és 1-2 elhibázott döntésen alapuló shitstorm-ok a játékipar rákfenéje. Konkrétan ezért kaptuk a ténylegesen gyenge Andromeda-t, akkora már egy értelmes fejlesztő sem volt hajlandó még bottal sem piszkálni az IP-t.
Lehet elégedetlenkedni egy játék befejezése vagy különböző aspektusai miatt, de amikor ilyen dolgok miatt a teljes játék és fejlesztőgárda folyamatos szapulása megy (sokszor személyes támadásokkal, perekkel, stb.), az szerintem túlmegy az értelmes kritika határain. Kb. óvodába való volt az a sírás ami az ME3 megjelenése után a fórumokon ment. Remélem megérte mindenkinek így megleckéztetni a Bioware-t, azóta csak minőségi tartalmat láthattunk tőlük...
Most ez lesz a CDPR sorsa is a C2077 miatt. Elhibázták a startot és a csőcselék egyből vasvillát rántott, kb. esélyt sem adva arra, hogy megpróbálják kijavítani legalább egy részét a hibáknak, és tanulva az esetből következőben kicsit jobban odategyék magukat. Ahogy akkoriban a Bioware-nél, úgy most a CDPR esetén sem egy kezdő, korábban hibát hibára halmozó stúdióról beszélük. Mindkettő simán felállhatott volna a kudarc után és letehetett volna valami igazán jót az asztalra. De nem, a billentyűhuszárok igénye szerint mehet mindkettő a szemétdombra... -
CPT.Pirk
Jómunkásember
Az Andromeda speciel nekem tetszett (kivéve a crafting rendszerét, az fájdalmasra sikerült), de a fejlesztése elég problémás volt 3 kontinensen keresztül... A CP 2077 is tetszik, ugyan vannak benne bugok meg minden, de jól szórakoztam vele még kipörgettem és várom a DLC-ket, vagy bármit ami jön, fene tudja.
Az ME3 vége viszont tényleg WTF lett. Ráadásul a magyarázkodás mellette csak rontott rajta.
Sokan vártuk, hogy valamit kihoznak abból a felfedezésből amit Tali vizsgált az ME2 elején, de arról meg semmi nem volt.L3zl13: hehe
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
ribizly
veterán
Az a not actual gameplay a videó végén, alul nem sok jót sejtet.
[ Szerkesztve ]
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
DeFranco
nagyúr
szerinted mi volt wtf a me3 végében? már nem emlékszem minden részletre tisztán, de arra igen, hogy számítottam rá hogy valami mindfuck lesz (ismertem a felháborodást, évekkel megjelenés után játszottam vele) de úgy emlékszem pozitívan csalódtam. extended cuttal játszottam, ez igaz.
persze egy oltári nagy metafora volt ahogyan ezt tálalták, de a mögöttes jelentés nekem koherensnek hatott.
de lehet én néztem el valamit.
[ Szerkesztve ]
-
nkmedve
őstag
Andromeda-n végigmentem, de nem éreztem sehol benne a WOW faktort, szerintem elég szürkére sikerült. Annál az ME3 (Extended) is jobban bejött a végével együtt, pedig az a befejezés a trilógia leggyengébb pontja nekem is. A WTF talán tényleg a legjobb kifejezés rá, de elfogadtam, hogy abba az irányba mentek és attól még a teljes trilógia nem lett olyan sokkal rosszabb a szememben, a Legendary Edition is végig lesz majd tolva.
CP 2077 majd később kerül sorra. Ha nem lett volna annyi gond a kiadás körül akkor adtam volna teljes árat érte, de így mostmár csak leárazva lesz beszerezve, én így némán a pénztárcámmal protestálok. -
CPT.Pirk
Jómunkásember
Röviden összefoglalva minden a szájbergyerek (catalyst) megjelenésétől. Amit mond, amit választhatsz... Az EC némileg segített rajta, de én EC nélkül játszottam először ki és mondom ez most mi? Annyi óra játékot és meghozott döntést lerendeztek ezzel?
Aztán szerencsére megcsinálta valaki a Mehem modot, ami kompletten kivágja a szájbergyereket és egy olyan endinget kapunk vele, amit érdemelt is a játék.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Daelion
őstag
Ennyi év után szerintem már meg kéne tudni emészteni ezt, én pl nem borultam ki tőle és most is nagyon szívesen fogok 3x-ra átmenni a szérián.
Persze nem mondom, hogy egy jó ending de most nem ettől fogom leértékelni a játékot meg azt a sok sok órát amit szórakoztam vele.
Andromeda nekem tetszett mint egy külön játék az ME univerzumban, már a javított verzióval játszottam amiben már nem voltak durva bugok.
-
-
andor80
senior tag
mivel az a kánon és tökéletes volt remeélem.
vélhetően egy picit élesebb texturák lesznek ergo egy forintot nem fog érni :nexus mod =Legendary Edition free
Tévedjek könyörgöm![ Szerkesztve ]
Tartsd tisztán a képernyőd ne engedj a digitális szennyezésnek.Blokád alatt tartom én is!
-
vitaro
senior tag
Nem remake lesz, tehát változtatni nem fognak a befejezésen, ahogy oriic is mondta, az Extended Cut-tal fog jönni.
Engem az érdekel, hogy mit csinálnak az első résszel, oda nem lesz elég egy sima 4K textúra pakk. Ha azt tisztességesen megcsinálják, valószínűeg beszerzem majd, erőt veszek magamon és végigjátszom a teljes trilógiát. Nem lesz egyszerű, a harmadik rész mai napig hatalmas tüske a szememben. Az egész, nem csak a befejezés.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
Apollyon
Korrektor
Mass Effectnél nem a fejlesztőgárda szapulása ment, hanem az EA Games-é, az rombolta le a sorozatot.
Adott volt egy monumentális, epikus sztorivonal a játékban, tele mindenféle döntési lehetőséggel, jó oldal, rossz oldal stb, aminek a legvége az lett, hogy mindegy mit választottál eddig, tessék itt van három szín. Ha nincs a játékosok részéről rage, akkor még az extended cut se jött volna, ami nélkül tényleg romokba dőlt volna az egész, playerbase vagy sem.
Mindez pedig azért volt, mert a kulcsfigurák leléptek a Bioware-től, nem éppen a felhasználók, hanem a shitty EA games miatt, aminek csak a pénz számított, semmi más.CP2077-nél meg elkövették azt a hibát, hogy agyontolták hype-pal a játékukat, meg Keanu Reeves és prémium árazás, a végtermék meg vállalhatatlan lett megjelenéskor. Itt sem egy indie gittegyletről van szó, akik "megengedhetik maguknak", hogy bénázzanak, hanem egy profi, akár több száz vagy mégtöbb fős játékprogram-fejlesztő vállalatról, marketing teammel meg igazgatóval meg minden. Ha elkérsz 60 eurót/dollárt egy játékért, az olyan is legyen, pláne közel egy éves késve kiadás után.
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
nkmedve
őstag
"Mass Effectnél nem a fejlesztőgárda szapulása ment, hanem az EA Games-é, az rombolta le a sorozatot."
Lehet ez volt a cél, de akkor nagyon félrement a dolog. Az EA-t hidegen hagyta az egész, csak számolták a pénzt mint általában, a Bioware pedig belerokkant. Kb. az EA volt az egyetlen fél amelyik csak nyert az egészen. Szerintem nem ártana az ilyen megfélemlítési/bullying stratégiákat újragondolni a jövőben, mert a játékosok látszólag nagyon nem látnak bele egy cég működésébe, vagy a stúdió-kiadó kapcsolatába.
"Ha elkérsz 60 eurót/dollárt egy játékért, az olyan is legyen, pláne közel egy éves késve kiadás után."
Ezt most úgy írod mintha ritkaság lenne a 60 eurós ár egy játéknál. A CP2077 az összes hibája ellenére valamit ad ezért az összegért, ellentétben sok szeméttel ami hasonló áron jön.
De amint már mondtam, ha nem tetszik valami akkor nem veszed meg, vagy megvárod amig alacsonyabb áron adják. A bevételkiesés és a gyengébb értékelés bőven elég nyomás egy stúdióra, hogy következőben próbálják meg összeszedni magukat. Ami viszont a CDPR ellen folyok mostanában (perekkel való fenyegetés, egy halom támadás, stb.) kb. csak arra jó, hogy minden jobb fejlesztő/művész fejvesztve meneküljön onnan, ami a jövőbeli projekteket is halálra ítéli.
Szerencsére nem vagyok nagy Witcher rajongó, úgyhogy nem érint annyira a dolog, de a rajongóknak remélem nem fog túl rosszul esni, ha a W4-en majd egy halom újonc fog dolgozni (és kapunk egy középszerű folytatást), mert valószínűleg az lesz. -
Tibicsucsu
aktív tag
Szerintem nem csak az endinggel volt gond. Kidobtak egy csomo dolgot az elso reszbol. Eleve Sovereign elmondja neked, hogy hulye vagy ember, ugy sem erted meg, de azert ment az erolkodes h legyen magyarazat. Sikerult is ezt a marhasagot osszehozni. Persze el tudom fogadni h legyen magyarazat, mert sokan igenylik. A vilag es tortenet, amit osszehoztak jobb lehetosegeket is kinalt.
Azt is feledesbe merult, hogy a Citadel kulcsszerepet jatszik az ertelmes fajok kiirtasaban, mert azon keresztul ki lehet kapcsolni a mass relay-ket, igy nem tudnak egyesulni a haderok, nincs kommunikacio, nincs menekules csak megy az irtas szisztematikusan, rendszerrol rendszerre.
Nekem leginkabb az ilyenek miatt fajo az egesz 3. resz. Nem vagyok nagy gamer, de az elso reszt ket harom nap alatt vittem vegig es azonnal ujrakezdtem, akkora hatassal volt ram. Mondjuk ez azert is lehet, mert korabban nem jatszottam nagyon, foleg nem RPG-vel .
Azt viszont ujra leirom, hogy a nyomaszto hangulata a harmadik resznek nagyon talalo volt.
A masodik reszt tortenetileg nem tudom hova rakni. Nem tudom ertelmezni h egy keszulo ember reaper elpusztitasa min valtoztat. A collectorokon keresztul lett volna esely meg tobb tortenelmet belevinni az univerzumba, meg esetelg megagyazni vmi ertelmes endingnek, de ez nem tortent meg. Azert vagy 8x vegigjatszottam azt is -
DeFranco
nagyúr
válasz Tibicsucsu #22 üzenetére
a második rész sok mindent relativizál (helyesen) ami az első részben adott volt.
nagyon jó, hogy alapállást vált a főszereplő, és az illusive man-nek kezd el dolgozni, még ha végig tele is van szkepszissel és mindig megtartja a távolságot
nagyon jó, hogy ezen keresztül képet kaphatunk egy alternatív megközelítésről, meghallgathatjuk a másik oldal véleményét, és láthatjuk, hogy mennyire korrumpál egy halandó embert a hatalom (ez előkészítése az endingnek, és az ott látottaknak is)
hihetetlen jó egyéni sztorik állnak össze a toborzás során, eszméletlen karaktereket ismerünk meg, ott a krogan-salarian konfliktus ami önmagában egy teljes sztori.
a végén pedig nekem nagyon átjött a "sehogy sem nyerhetsz" megoldás, ugyanis a világ ilyen, valamit mindig fel kell áldozni egy másik cél érdekében, olyan a való életben nincs, hogy 100%-ra húzva polarizált napszemüvebben lovagolunk bele a naplementébe.
szerintem valahogy meg kellett oldani, hogy összefonják a sok szálat pár döntési opcióba. ez mindenképpen weird eredményt hoz de szerintem fontosak voltak az opciók (és hogy ezek az opciók legyenek) mert ezek visszacsatolások, hogy mit is tanultunk meg abból amit a játék tanított nekünk:
destroy: ez egy tipikus renegát döntés, nincs moralitás, eredmény van, a szövetséges gethek mennek a levesbe
control: pont a 2. rész és az illusive man mutatta meg hogy ez hosszú távon nem opció
synthesis: ez a magasabb jó döntése, mindenki nyer, de ezt a döntést neked nincs jogod meghozni az egész univerzumra vonatkozóan. ugyanakkor minden más döntés legalább ekkora hatással lenne az univerzumra, tehát ez egy félig-meddig hamis dilemma
refusal: ezzel gyakorlatilag buktad a játékot, nem döntesz, értelmetlen volt az egész univerzumon végigverekedni magad, a kör újraindul
egy olyan helyzetbe kerültél amiből nincs kiút, nincs helyes megoldás, meg kell hoznod színtisztán zsigeri (morális) alapon egy döntést aminek a hatása a létező legnagyobb. az élet sokszor pontosan ugyan ilyen és ezt ritkán mutatják be ennyire érzékletesen.
a körítés a szájbergyerekkel elég fura, de emészthető.
így, hogy ismerem hogy hogy miként alakították ki a végét, ha lenne egy "jó" megoldás, akkor azt kihagyott lehetőségnek tartanám és hiányérzetem lenne.
-
rosejbli
senior tag
Az első alkalommal fogtam és fejbelőttem a szájbergyereket. Erre persze jött ugye a refusal rész, ami nekem azért tetszett, mert még egy játékot se játszottam előtte, ami be merte vállalni, hogy tényleg mindent bevetsz és még ez sem elég ahhoz, hogy győzz.
A többi színes befejezés már annyira nem jött be. -
xeon forever
addikt
Nekem egy fajo pont volt..Egy bug Ami szerint a save data corruptalodott, miutan betoltottem a save data managerben. Ezert betoltes elott csinalni kellett par back up filet. Lehet csak nalam volt ilyen de zavaro volt...
1-2 re lepeskor Jo volt a 2-3 importalasnal volt gond.PS5 jobb lenne Intellel+Nvidiaval? :P
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz Tibicsucsu #22 üzenetére
Hmm, azt a kisebb hegy méretű bébi humán reapert ne is említsd. A végén a "releasing controll" furcsa is volt, nehogy már az agymosott collectorok mondják meg mikor jönnek a reaperek aratni...
DzsannyX: akkoriban a CoD meg a Mohaa játékok mentek ha jól emlékszem. Az azokhoz szokott fiatal játékosoknak meg nehezen vette be a gyomra a melegedő fegyver dolgot...
Aztán az ME2-ben annyira bénán van megoldva, mikor Shep lecseszi Conrad-ot akinek még hagyományos pisztolya van, annyira erőltetett az a párbeszéd, hogy az már fáj.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
vitaro
senior tag
válasz Tibicsucsu #22 üzenetére
A második résszel szerintem az volt az egyik fő probléma, hogy a végén pontosan ott voltunk, mint az első rész végén: jönnek a reaperek, valahogy meg kéne állítani őket. Igazából az egész egy nagy mellékküldetés volt.
Ezt gyorsan orvosolniuk kellett a ME3 elején, úgyhogy totál amatőr módon előrántották a Crucible terveit a semmiből. Aztán jött az amit írtál is, hogy a reaper flotta nem támadta meg a Citadelt, hagytak mindenkit jönni-menni. Engem kb itt el is vesztett a játék.
A korábban meghozott döntéseink nem igazán számítottak, a korábban behozott szálakat dobták (sötét energia, emberek genetikai sokszínűsége), a Cerberus pedig hirtelen Galaktikus Birodalommá változott, jószerivel a játékidő felében velük harcoltunk.
A végjátékban aztán megkaptuk a londoni csatát, ami a ME2 öngyilkos küldetéséhez képest finoman szólva is fantáziátlanra sikeredett.
Persze volt egy-két jobb rész is, pl Tuchanka és Rannoch, de összességében nagy csalódásként éltem meg.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W