Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz arty #213 üzenetére

    Ezt benézted, az i5-ös(4440) gépemben 24GB DDR3 RAM volt, azóta 16GB DDR4:D, nem főleg, de nem is utolsó sorban anyagi megfontolásból.
    Nem érzem egyébként annak a 8GB-nak a hiányát. Igaz, azokkal az időkkel ellentétben manapság keveset fut a VMware az otthoni PC-men.

    A többihez: nem a fejlesztők kezelik gyenge PC-ként a konzolokat, hanem épp te, megpróbálva rájuk húzni a PC trendeket.
    És továbbra is: az összes multiplatform játékból nem "konzol verzió" van, hanem "PC port", az hogy a PC-n nő az erőforrásigény, nem kis részben a szar minőségű portolásnak köszönhető, ha megnézed, a PC-exkluzív játékoké közel sem nő annyira, bár azok közt is bőven találni szarul optimalizáltakat, ebben speciel egyetértünk.

    Olyan ez, mint Moore "törvénye" - nem törvényszerűség, hanem megfigyelés, a fejlesztőkre nézve pontosan zéró kényszerítő erővel... és idő függvényében sem állandó.

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • válasz arty #213 üzenetére

    Már ne haragudj, de te ezzel most mit akarsz bebizonyítani? :W Hogy konzolba ugyanannyi memória kell mint PC-be, mert pár kisebb fejlesztő nem tud rá optimalizálni?

    Te megint fordítva fogod meg a dolgot, nem úgy kezdik majd el tervezni a játékot, hogy megírják a legerősebb PC-re és utána rájönnek, hogy jaj több memória kéne a konzolba, mert amire terveztük abban több van...nem, hanem megnézik, hogy mennyi van az Xboxban, mennyi a Playstationben, ráadásul ha Switch portot is akarnak, akkor mennyi abban és azután(vagy mellett) esetleg kapunk egy PC portot.

    A konzol meg valamilyen szinten mindig kompromisszummal járt, valahol meg kell vágni a kiadásokat. Itt most "csak" ennyire tellett, szerintem az árához képest így is szép kis csomagot kapunk. És azzal kell gazdálkodniuk a fejlesztőknek, ami van benne. Szerintem egyébként a fejlesztőknek elég volt a 16 giga ha annyi került bele végül, mert a devkitekben tudtommal több volt és senki sem hangoztatta, hogy kevés lenne bele.

    [ Szerkesztve ]

    Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

  • martonx

    veterán

    válasz arty #213 üzenetére

    Véleményem szerint, ha megnézed az 1-2-3 xbox verziókat, akkor az is látszik, hogy eleinte minden grafika full pixeles, vektoros volt. Aztán jött az xbox 360, ahol azért időnként már voltak olyan játékok, ahol az ember azt mondta, hogy hú bakker ez jól néz ki. Xbox One-on meg már nem ritka a fotorealisztikus grafika. Ergo olyan ez, mint a moore törvény, hogy egy idő után már nincs hova a járt utakon tovább fejlődni. Persze full hd után, most itt van a 4K, de közben bejött a ray-tracing, ssd-k, és alapvetően nem látom, hogy mi az, amivel olyan generációs ugrást lehetne tenni Xbox One grafikai minősége után, mint pl. Xbox kalssic vs Xbox 360 között.
    Azaz simán benne van a pakliban, hogy hosszú évekig elég lesz a 16GB ram, amúgy meg a jelenlegi üzleti modelleket elnézve 3 éven belül úgy is jönni fog a Pro, ha valaki a 8K-ra akar recskázni a 42 colos tv-jén.

    Én kérek elnézést!

Új hozzászólás Aktív témák