Új hozzászólás Aktív témák

  • MaUser

    addikt

    válasz D1Rect #20 üzenetére

    USA-ban netto az eladási ár.

    Mérnökórát hagy ne magyarázzam, az tartalmazza az összes adót és költséget a vécésnéniétől az épület amortizációjáig bezárólag.

    A support a mai indiai supportcenterek világában filléres tétel, egyedül a csere költsége lehet nagy a sok adminisztráció miatt, de ezt írtam is felül. Gondolom nem úgy számoltak, hogy minden termékük cserés lesz.:)

    A többi ktg., még hozzájön, de ezek termékenként differenciáltak és teljesen az MS döntése, hogy mekkora százalékot szán rájuk. Emiatt nem tudsz és nem is számolnak ezzel. Ráadásul ha az MS/Apple bejelenti, hogy ennyi-és-ennyi a reklám ktg, akkor is illik fenntartással kezelni a Hollywood accounting miatt. ;)

    Amit én tudok saját példákból az a 8-12% fejlesztési ktg., ezért írtam, hogy ezt illik gyorsan elfelejteni, mint tételt. Ráadásul ezek életkritikus fejlesztésre és önköltségre igazak, egy milliós tételben gyártott telefonnál/elektronikai kütyünél ezeknek a százalékoknak jóval kisebbnek illene lenniük.

    A partnerek haszna is rejtett sokszor, ezért nem számolnak vele, mivel nem tudni, hogy a forgalmazónak kell-e fizetnie érte, hogy forgalmazhassa, vagy 150%-os hasznot enged meg neki a gyártó. Nem hiszem, hogy a szupermarketes élelmiszereknél standard 60-100% lenne a jó szám az XBox-ra és tartozékaira, inkább 10-15%-ra tippelnék, de ezt egy konzolboltos meg tudja mondani.

    Szóval szerintem még mindig a legjobb a teljes ktg. = bekerüési ár képlet, de egye fene, szorozzuk meg ezt 0,6-tal, akkor sem változik érdemben a dolog.

    ''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

Új hozzászólás Aktív témák